Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:36 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Στρώσιμο αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2007, 14:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ 2007, 12:21
Δημοσιεύσεις: 283
Τοποθεσία: Βόλος
Από το Autotriti:

Ανεξαρτήτως ποιότητας κατασκευής και υλικών, κάθε μηχανή χρειάζεται ένα μικρό διάστημα προσεκτικής λειτουργίας, ούτως ώστε, καθ' όλη τη διάρκεια ζωής της, να αποδίδει τα μέγιστα χωρίς προβλήματα. Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα.



Τι πρέπει να προσέξω
Η κατασκευή ενός αυτοκινήτου βασίζεται στη συναρμογή -κινούμενων και μη- μελών. Όταν ένα αυτοκίνητο βγει από τη γραμμή παραγωγής, τα εξαρτήματα του κινητήρα, αλλά και τα υπόλοιπα σημαντικά μέλη του, όπως οι αναρτήσεις και τα φρένα, δεν έχουν αναπτύξει τις κατάλληλες ανοχές. Αυτό σημαίνει πως, υπάρχει αυξημένη πιθανότητα να δημιουργηθούν βλάβες σε περιπτώσεις πολύωρης ή εξαντλητικής χρήσης. Βέβαια, τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία έχει κάνει σημαντικά βήματα και δεν είναι λίγοι οι κατασκευαστές, οι οποίοι ισχυρίζονται πως, τα καινούργια τους μοντέλα δε χρειάζονται στρώσιμο. Παρ όλα αυτά, μία πιο προσεκτική χρήση στα 1.000 πρώτα χιλιόμετρα ωφελεί τόσο την απόδοση, όσο και την αύξηση της ζωής ενός αυτοκινήτου.


6 χρήσιμες συμβουλές




Προσπαθήστε να κινείστε με λιγότερο από τα 3/4 της μέγιστης ταχύτητας του αυτοκινήτου. Επίσης, φροντίστε να μην ξεπερνάτε τις 4.000 σ.α.λ., καθώς και να μην κινείστε με επιλεγμένη μεγάλη σχέση και χαμηλή ταχύτητα. Κάτι τέτοιο κουράζει τον κινητήρα χωρίς λόγο και θα πρέπει να αποφεύγεται.





Οι απότομες αντιδράσεις, όπως εκκινήσεις με σπινιάρισμα και φρεναρίσματα πανικού, καταπονούν σημαντικά μέρη του κινητήρα αλλά και τις καινούριες δισκόπλακες ή ταμπούρα.





Όλοι -ανεξαιρέτως- οι κατασκευαστές συνιστούν την αποφυγή της ρυμούλκησης, τουλάχιστον για τα πρώτα 1.000 χλμ.. Κάτι τέτοιο προσθέτει στον κινητήρα επιπλέον φορτίο και τον καταπονεί.





Κατά την περίοδο του στρωσίματος, αφήστε το μοτέρ να δουλέψει για 20-30'' στο ρελαντί, πριν εκκινήσετε. Ομοίως, κατά την επιστροφή σας, περιμένετε ένα μικρό διάστημα πριν σβήσετε τον κινητήρα.





Προσπαθήστε να μην ανάβετε τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας, έχοντας ενεργοποιημένο το κλιματιστικό. Σε αυτή την περίπτωση η τρόμπα του κλιματιστικού καταναλώνει παραπάνω ενέργεια και επιβαρύνει τη λειτουργία του κινητήρα.





Τα ελαστικά χρειάζονται 100 περίπου χιλιόμετρα κύλισης για να αποδώσουν τη μέγιστη πρόσφυση, ενώ ακόμη και τα αμορτισέρ χρειάζονται τον ίδιο χρόνο λειτουργίας, για να αποδώσουν τα μέγιστα στην οδική συμπεριφορά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2007, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 19 Δεκ 2006, 15:02
Δημοσιεύσεις: 2938
Τοποθεσία: Οπου με βγαλει ο δρομος..
Μπραβο Τεο :thumbup :thumbup

_________________
PONY 1976 Επι της ανασκαφης
PONY 1983 Στην ουρα επι της ανασκαφης
Mehari 1975 Προς το παρον σε κομματια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2007, 17:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Επίσης μην ξεχνάμε οτι εκτός απο τον κινητήρα στρώσιμο θέλουν και τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου (για διαφορετικούς λόγους το καθένα) δίσκος, διαφορικό, σαζμάν, φρένα, αμορτισέρ κλπ.

Γι'αυτό το στρώσιμο δεν πρέπει να γίνεται στην εθνική αλλά σε ομαλές συνθήκες σε πόλη (όχι πήξιμο σε κίνηση, αλλά οχι και όλα τα χιλιόμετρα με 5η στο κιβώτιο). Το λέει άλλωστε και στο manual του αυτοκινήτου. Όχι σταθερά υψηλή ταχύτητα για πολλά χιλιόμετρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Αύγ 2007, 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
teo Ευχαριστουμε γι αυτο σου το post.Πραγματικα ειναι ενα απο τα πιο καλα post που εχω δει.Συμφωνω σε ολα οσα αναφερει το Αuto τριτη και σε πολλα αλλα που δεν αναγραφονται.

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2007, 10:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Φεβ 2007, 02:01
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: N.ΠΕΛΛΑΣ-ΕΔΕΣΣΑΡΑ!
εγω το εβγαλα απο την σιτροεν με τους κοφτες, και δουλευει ακομα! α ναι! μολις αλλαξα λαδια, και ειδα πως αρχισε να τσιμπαει πλεον λιγο

_________________
http://s151.photobucket.com/albums/s130/george_c2/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2007, 12:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 22:46
Δημοσιεύσεις: 204
Τοποθεσία: Aberdeen, Scotland, UK...
Teo, σωστός!
Με τον Xsaraκα είμαι ψυχαναγκαστικός, πάντα ήμουν: ομαλές επιταχύνσεις και όχι στον κόφτη στα πρώτα χιλιόμετρα και τώρα μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ, "στρώσιμο" φρένα, "στρώσιμο" λάστιχα, άπειρη προσοχή στις λακούβες, ποτέ παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο, κλπ, κλπ, κλπ.
Παρ' όλ' αυτά, έμαθα όσο ήμουν στα πλοία ότι οι πιτσιρικάδες που κατεβάζουν τα μωρά μας από το πλοίο στην Πάτρα δεν είναι και τόσο τρυφεροί μαζί τους... Μάλιστα, όσο πιο "γρήγορο" είναι το όχημα, τόσο πιο πολύ δουλεύει στον κόφτη και τόσο περισσότερο χειρόφρενο πέφτει... Η μόνη εταιρία που έχει εκπρόσωπο κατά τη φόρτωση & την εκφόρτωση και τσεκάρει τις προβλεπόμενες αποστάσεις μεταξύ των αυτοκινήτων είναι η Mercedes, μου έλεγαν...

_________________
I don't drive fast, I just fly low...
...but never drive faster than my guardian angel can fly...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 18:23 
Άβαταρ μέλους
δηλαδή να δεις τον λεβέντη που κακομεταχειρίζεται το άμεσα μελλοντικό σου αυτοκίνητο που το ποθείς τόσο πολύ και να τον πρήξεις όπως λέει και ένα παληκάρι στην Θεσσαλονίκη


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Citroen στο 88ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
τριξιμο στο πισω μερος του αυτοκινητου!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: makis_kont
Απαντήσεις: 3
τρακάρισμα κ αξία αυτοκινήτου
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: billc2vts
Απαντήσεις: 1
αγορά αυτοκινήτου cng (φυσικό αέριο)
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: dJ_nikodemus
Απαντήσεις: 12
Τι σας έκαναν δώρο με την αγορά του αυτοκινήτου?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 278
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια