Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
teo
|
Θέμα δημοσίευσης: Στρώσιμο αυτοκινήτου Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2007, 14:35 |
|
Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ 2007, 12:21 Δημοσιεύσεις: 283 Τοποθεσία: Βόλος
|
Από το Autotriti:
Ανεξαρτήτως ποιότητας κατασκευής και υλικών, κάθε μηχανή χρειάζεται ένα μικρό διάστημα προσεκτικής λειτουργίας, ούτως ώστε, καθ' όλη τη διάρκεια ζωής της, να αποδίδει τα μέγιστα χωρίς προβλήματα. Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα.
Τι πρέπει να προσέξω
Η κατασκευή ενός αυτοκινήτου βασίζεται στη συναρμογή -κινούμενων και μη- μελών. Όταν ένα αυτοκίνητο βγει από τη γραμμή παραγωγής, τα εξαρτήματα του κινητήρα, αλλά και τα υπόλοιπα σημαντικά μέλη του, όπως οι αναρτήσεις και τα φρένα, δεν έχουν αναπτύξει τις κατάλληλες ανοχές. Αυτό σημαίνει πως, υπάρχει αυξημένη πιθανότητα να δημιουργηθούν βλάβες σε περιπτώσεις πολύωρης ή εξαντλητικής χρήσης. Βέβαια, τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία έχει κάνει σημαντικά βήματα και δεν είναι λίγοι οι κατασκευαστές, οι οποίοι ισχυρίζονται πως, τα καινούργια τους μοντέλα δε χρειάζονται στρώσιμο. Παρ όλα αυτά, μία πιο προσεκτική χρήση στα 1.000 πρώτα χιλιόμετρα ωφελεί τόσο την απόδοση, όσο και την αύξηση της ζωής ενός αυτοκινήτου.
6 χρήσιμες συμβουλές
Προσπαθήστε να κινείστε με λιγότερο από τα 3/4 της μέγιστης ταχύτητας του αυτοκινήτου. Επίσης, φροντίστε να μην ξεπερνάτε τις 4.000 σ.α.λ., καθώς και να μην κινείστε με επιλεγμένη μεγάλη σχέση και χαμηλή ταχύτητα. Κάτι τέτοιο κουράζει τον κινητήρα χωρίς λόγο και θα πρέπει να αποφεύγεται.
Οι απότομες αντιδράσεις, όπως εκκινήσεις με σπινιάρισμα και φρεναρίσματα πανικού, καταπονούν σημαντικά μέρη του κινητήρα αλλά και τις καινούριες δισκόπλακες ή ταμπούρα.
Όλοι -ανεξαιρέτως- οι κατασκευαστές συνιστούν την αποφυγή της ρυμούλκησης, τουλάχιστον για τα πρώτα 1.000 χλμ.. Κάτι τέτοιο προσθέτει στον κινητήρα επιπλέον φορτίο και τον καταπονεί.
Κατά την περίοδο του στρωσίματος, αφήστε το μοτέρ να δουλέψει για 20-30'' στο ρελαντί, πριν εκκινήσετε. Ομοίως, κατά την επιστροφή σας, περιμένετε ένα μικρό διάστημα πριν σβήσετε τον κινητήρα.
Προσπαθήστε να μην ανάβετε τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας, έχοντας ενεργοποιημένο το κλιματιστικό. Σε αυτή την περίπτωση η τρόμπα του κλιματιστικού καταναλώνει παραπάνω ενέργεια και επιβαρύνει τη λειτουργία του κινητήρα.
Τα ελαστικά χρειάζονται 100 περίπου χιλιόμετρα κύλισης για να αποδώσουν τη μέγιστη πρόσφυση, ενώ ακόμη και τα αμορτισέρ χρειάζονται τον ίδιο χρόνο λειτουργίας, για να αποδώσουν τα μέγιστα στην οδική συμπεριφορά.
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2007, 17:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Επίσης μην ξεχνάμε οτι εκτός απο τον κινητήρα στρώσιμο θέλουν και τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου (για διαφορετικούς λόγους το καθένα) δίσκος, διαφορικό, σαζμάν, φρένα, αμορτισέρ κλπ.
Γι'αυτό το στρώσιμο δεν πρέπει να γίνεται στην εθνική αλλά σε ομαλές συνθήκες σε πόλη (όχι πήξιμο σε κίνηση, αλλά οχι και όλα τα χιλιόμετρα με 5η στο κιβώτιο). Το λέει άλλωστε και στο manual του αυτοκινήτου. Όχι σταθερά υψηλή ταχύτητα για πολλά χιλιόμετρα.
|
|
|
|
|
wizard
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Αύγ 2007, 12:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 22:46 Δημοσιεύσεις: 204 Τοποθεσία: Aberdeen, Scotland, UK...
|
Teo, σωστός!
Με τον Xsaraκα είμαι ψυχαναγκαστικός, πάντα ήμουν: ομαλές επιταχύνσεις και όχι στον κόφτη στα πρώτα χιλιόμετρα και τώρα μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ, "στρώσιμο" φρένα, "στρώσιμο" λάστιχα, άπειρη προσοχή στις λακούβες, ποτέ παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο, κλπ, κλπ, κλπ.
Παρ' όλ' αυτά, έμαθα όσο ήμουν στα πλοία ότι οι πιτσιρικάδες που κατεβάζουν τα μωρά μας από το πλοίο στην Πάτρα δεν είναι και τόσο τρυφεροί μαζί τους... Μάλιστα, όσο πιο "γρήγορο" είναι το όχημα, τόσο πιο πολύ δουλεύει στον κόφτη και τόσο περισσότερο χειρόφρενο πέφτει... Η μόνη εταιρία που έχει εκπρόσωπο κατά τη φόρτωση & την εκφόρτωση και τσεκάρει τις προβλεπόμενες αποστάσεις μεταξύ των αυτοκινήτων είναι η Mercedes, μου έλεγαν...
_________________ I don't drive fast, I just fly low... ...but never drive faster than my guardian angel can fly...
|
|
|
|
|
Markos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 18:23 |
|
|
δηλαδή να δεις τον λεβέντη που κακομεταχειρίζεται το άμεσα μελλοντικό σου αυτοκίνητο που το ποθείς τόσο πολύ και να τον πρήξεις όπως λέει και ένα παληκάρι στην Θεσσαλονίκη
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|