Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 23:55 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Φθορά και προστασία ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2007, 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ 2007, 12:21
Δημοσιεύσεις: 283
Τοποθεσία: Βόλος
Από το Autotriti:

Οπτικός έλεγχος
Ο μέσος όρος ωφέλιμης ζωής ενός ελαστικού κυμαίνεται μεταξύ 30-40.000 χιλιομέτρων -ή περίπου 2 εώς 3 χρόνια. Αντιλαμβάνεστε πως οι συνθήκες κίνησης (χωματόδρομοι, υψηλές θερμοκρασίες κ.λπ.), αλλά και το οδηγικό στυλ (απότομες εκκινήσεις-επιβραδύνσεις, υψηλές ταχύτητες) του καθενός τροποποιούν το πιο πάνω διάστημα. Είναι έτσι σκόπιμο να προβαίνετε τακτικά σε οπτικό έλεγχο των ελαστικών ώστε να διαπιστώσετε πιθανά σημάδια "γήρανσής" τους.
Με τον οπτικό έλεγχο θα διαπιστώσετε και μόνοι σας αν το ελαστικό χρήζει αντικατάστασης. Η βέλτιστη οδική συμπεριφορά επιτυγχάνεται με νέα ελαστικά που διαθέτουν πέλμα βάθους 7 χλστ. Η κοινοτική νομοθεσία ορίζει ως ελάχιστο ύψος πέλματος τα 1,6 χλστ., γεγονός που συναντά τις αντιδράσεις των ειδικών της οδικής ασφάλειας, που προτείνουν αλλαγή της νομοθεσίας για ελάχιστο ύψος πέλματος τα 3 χλστ.





Η σωστή πίεση
Χρειάζεται να ελέγχετε τακτικά την πίεση των ελαστικών του οχήματός σας για λόγους ασφάλειας και οικονομίας (το ξεφούσκωτο λάστιχο αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου). Η ετήσια απώλεια πίεσης ενός καινούργιου ελαστικού υπολογίζεται στα 0,5 bar (δεν είναι απολύτως στεγανά). Αν για μεγάλο διάστημα κινείστε με μειωμένη πίεση, το λάστιχο κινδυνεύει να αποκολληθεί και να κλατάρει. Τα σωστά φουσκωμένα λάστιχα φθείρονται λιγότερο (και πιο ομοιόμορφα), γεγονός που σας εξοικονομεί χρήματα.





Η φθορά έχει σχέση και με την ανάρτηση και με τα σχετιζόμενα με αυτή εξαρτήματα (π.χ. αμορτισέρ, ελατήρια). Μια λανθασμένη ρύθμιση στους τροχούς του ίδιου άξονα θα έχει ως αποτέλεσμα διαφορετική από την ενδεδειγμένη θετική ή αρνητική γωνία κάμπερ με συνέπεια την ανομοιόμορφη φθορά των ελαστικών.





Αλλάζοντας ελαστικά είναι καλό να αλλάζετε και τη βαλβίδα, καθώς μια προβληματική βαλβίδα μπορεί να χάνει αέρα σταδιακά, γεγονός που εκτός των άλλων είναι και επικίνδυνο για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.





Στο φρενάρισμα σε βρεγμένο δρόμο με 90 χλμ./ώρα, το αυτοκίνητο με κατά 1 bar μειωμένη πίεση στα ελαστικά θα χρειαστεί 4,3 επιπλέον μέτρα για να πέσει στα 70 χλμ./ώρα., ενώ στη στροφή δυσκολεύεται να διατηρήσει την πορεία του.





Στην αγορά υπάρχουν προϊόντα για την προστασία των ελαστικών, που τους χαρίζουν γυαλάδα και τα αδιαβροχοποιούν (μερικώς). Τα προφυλάσσουν από την ηλιακή ακτινοβολία και προλαμβάνουν τον πολυμερισμό.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φθορά και προστασία ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2007, 16:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
teo έγραψε:
Στο φρενάρισμα σε βρεγμένο δρόμο με 90 χλμ./ώρα, το αυτοκίνητο με κατά 1 bar μειωμένη πίεση στα ελαστικά θα χρειαστεί 4,3 επιπλέον μέτρα για να πέσει στα 70 χλμ./ώρα., ενώ στη στροφή δυσκολεύεται να διατηρήσει την πορεία του.


1bar = 14,5 PSI. Αν κυκλοφορείς με 17,5 PSI (απο τα 32 που λέει η citroen) τα 4 επιπλέον μέτρα στο φρενάρισμα θα είναι το μικρότερο απο τα προβλήματα σου...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φθορά και προστασία ελαστικών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2007, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
aiolos έγραψε:
teo έγραψε:
Στο φρενάρισμα σε βρεγμένο δρόμο με 90 χλμ./ώρα, το αυτοκίνητο με κατά 1 bar μειωμένη πίεση στα ελαστικά θα χρειαστεί 4,3 επιπλέον μέτρα για να πέσει στα 70 χλμ./ώρα., ενώ στη στροφή δυσκολεύεται να διατηρήσει την πορεία του.


1bar = 14,5 PSI. Αν κυκλοφορείς με 17,5 PSI (απο τα 32 που λέει η citroen) τα 4 επιπλέον μέτρα στο φρενάρισμα θα είναι το μικρότερο απο τα προβλήματα σου...


...αρα το μισό λάστιχο θα είναι ξεφούσκοτο. Που πας να τρέξεις ρε Καραμήτρο με 90χλμ και με 1 bar λιγότερο? :spank: :spank: :spank:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Αύγ 2007, 22:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
ολα ειναι σχετικα...

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 20:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 22:46
Δημοσιεύσεις: 204
Τοποθεσία: Aberdeen, Scotland, UK...
Δείτε και αυτό:
http://www.sostipiesi.com/

_________________
I don't drive fast, I just fly low...
...but never drive faster than my guardian angel can fly...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Κέντρο Ελαστικών Δ.Μπέτας
Δ. Συζήτηση: Υπόλοιπης Ελλάδας
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Προστασια από τον ήλιο - παρμπρίζ
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4 Picasso
Συγγραφέας: GrandPicasso
Απαντήσεις: 13
Ο Loeb περί ελαστικών και Κύπρου
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Φθορά Πόρτας Οδηγού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: kostas Xantia
Απαντήσεις: 15
Διαστασεις Ελαστικων Xsara mkII
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 24
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια