Από το Autotriti:
Είναι η καταστροφή ενός αυτοκινήτου μια εύκολη υπόθεση; Πώς θα εξασφαλίσετε ένα ολοκληρωτικό "break down" του αυτοκινήτου σας;
Χωματόδρομος:
Εγκαταλείψτε την άσφαλτο και μετακινηθείτε στο χώμα. Απλός και αποτελεσματικός τρόπος για να εξοντώσετε την ανάρτηση. Προαιρετικά για καλύτερα αποτελέσματα μπορείτε να χαμηλώσετε το αυτοκίνητο από πριν, ώστε να βρίσκει από κάτω σε κάθε πέτρα. Το ότι δεν είναι τζιπ είναι λεπτομέρεια που δεν πρέπει να σας απασχολεί. Βέβαια μαζί με την ανάρτηση καταπονούνται και τα ελαστικά που αργά ή γρήγορα θα σας δημιουργήσουν προβλήματα.
Κουτσουλιές στο χρώμα:
Αυτήν τη φορά τη βασική δουλειά την κάνει άλλος. Η μητέρα φύση δεν έχει προβλέψει την ύπαρξη ειδικών χώρων για τις... ανάγκες των πτηνών. Συνεπώς αυτά φροντίζουν να σας εφοδιάσουν με ό,τι χρειάζεστε για να καταστρέψετε το χρώμα του αυτοκινήτου. Ιδίως τώρα που τα χρώματα είναι οικολογικά, οι ζημιές που μπορεί να προξενηθούν είναι πολλαπλάσιες. Για εγγυημένα αποτελέσματα αφήστε τις πολύ καιρό στο αμάξωμα του αυτοκινήτου. Το ίδιο ισχύει και για τα σημάδια που προξενούνται από έντομα κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού.
Στροφόμετρο στα κόκκινα:
Φροντίστε να "δουλεύετε" διαρκώς ψηλά τον κινητήρα. Πολύ πιο πάνω από τις προβλεπόμενες στροφές είναι σίγουρο ότι θα "περιποιηθείτε" το ακριβότερο τμήμα του αυτοκινήτου σας. Η "δουλειά" γίνεται ακόμα καλύτερα όταν ο κινητήρας είναι
κρύος. Χρησιμοποιήστε τις δύο - τρεις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου και μόνο. Τις υπόλοιπες ξεχάστε τις. Αφού υπάρχουν οι "κόκκινες" ενδείξεις στο στροφόμετρο, να τις χρησιμοποιείτε.
Χειρόφρενο εν κινήσει:
Επιδιώξτε τη χρήση του. Μην νομίζετε πως είναι μόνο για ακραίες καταστάσεις ή για εντυπωσιασμό. Κάντε το κομμάτι της οδηγικής σας συμπεριφοράς. Το τράβηγμά του εν κινήσει εξασφαλίζει αρκετή καταπόνηση για το αυτοκίνητό σας (λάστιχα, αναρτήσεις αλλά και πίσω σύστημα φρένων). Δώστε του να καταλάβει...
Μπλοκάρισμα τροχών:
Μη χάνετε ευκαιρία. Οποτε χρειαστεί να φρενάρετε, να το κάνετε με θόρυβο. Βοηθάει στην ταχύτερη καταστροφή των ελαστικών και όχι μόνο (τα λάστιχα αποκτούν ένα αξιοζήλευτο τετράγωνο σχήμα, ενώ φθορές προκαλούνται σε δισκόφρενα και τακάκια). Αλλωστε έτσι δεν κάνουν και στον κινηματογράφο; Θεωρήστε φυσιολογικό τρόπο φρεναρίσματος αυτόν και προσπαθήστε να κάνετε τους άλλους να ζηλέψουν.
"Κρέμασμα" στην πόρτα:
Οι πολύπαθες πόρτες των αυτοκινήτων έχουν την κακή συνήθεια να έλκονται από τη βαρύτητα και με τον καιρό να "κρεμάνε". Μπορείτε να επιταχύνετε τη διαδικασία παίρνοντας πόζες σαν να σας βάζουν φωτογραφία πάνω στην πόρτα. Επίσης, στο να γίνει η ζημιά βοηθάει το να κλείνετε την πόρτα με πολλή δύναμη.
Αλλαγές ταχυτήτων:
Βιαστικές κινήσεις, υπερβολική δύναμη κατά τις αλλαγές και μη χρήση του συμπλέκτη. Συνταγή σίγουρη και αποτελεσματική. Οσοι ενδιαφέρονται, ας ξεκινήσουν άμεσα την εφαρμογή της. Η επίσκεψη στο συνεργείο για επισκευή είναι ζήτημα χρόνου. "Καλό" είναι να έχετε το δεξί χέρι μονίμως "κρεμασμένο" στο λεβιέ.
Λάστιχα και πεζοδρόμια:
Ενθαρρύνετε τα λάστιχα του αυτοκινήτου σας στη σύναψη "στενών" σχέσεων με τα πεζοδρόμια δίπλα στα οποία παρκάρετε. Εχετε ως αρχή σας το "όσο πιο ψηλά, τόσο πιο καλά" και ανεβείτε με φόρα και στα πιο ψηλά πεζοδρόμια. Σε μικρό χρονικό διάστημα ο λαστιχάς της περιοχής σας θα σας θεωρεί "κολλητό" του.
Πόδι στο συμπλέκτη:
Εάν θέλετε εγγυημένα να πάθετε ζημιά στο δίσκο του συμπλέκτη, χρησιμοποιήστε το πεντάλ και σαν footrest. Φροντίστε να έχετε πάντα το αριστερό σας πόδι επί του ποδωστηρίου και όχι μόνο όταν απαιτείται, ώστε να αλλάξετε ταχύτητα. Στην περίπτωση που το κάνετε ήδη (πολλοί το συνηθίζουν ακούσια) είστε σε καλό δρόμο.
Βαριά εταζέρα:
Φορτώστε την εταζέρα με ηχεία, subwoofers, ενισχυτές και ό,τι άλλο σας περνάει από το μυαλό. Σύντομα η εταζέρα θα "κρεμάσει" και αν είστε "τυχεροί" θα παρασύρει στην καταστροφή και τα αμορτισέρ στήριξης της πίσω πόρτας. Το αποτέλεσμα της προσπάθειας είναι εντυπωσιακό, αφού η αίσθηση που δίνει είναι, τουλάχιστον, αυτή της εγκατάλειψης.
Παρκάρισμα στον ήλιο:
Και όμως είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται. Παρκάρετε και ξεχάστε το αυτοκίνητό σας στον ήλιο. Είναι ό,τι πρέπει για το χρώμα και τα πλαστικά μέρη του, ενώ παράλληλα δοκιμάζεται και η ποιότητα των υλικών του εσωτερικού. Γενικά, η έκθεση του αυτοκινήτου για πολλές ώρες μικραίνει τη διάρκεια ζωής του χρώματός του.
Πιστεύω πως σε γενικές γραμμές το περιοδικό το έχει καλύψει το θέμα.Κάθε επιπλέον πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη