Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 08:26 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Προστατεύοντας το αυτοκίνητο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 19:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ 2007, 12:21
Δημοσιεύσεις: 283
Τοποθεσία: Βόλος
Από το Autotriti:

Οι παλαιότεροι είχαν ένα γνωμικό που έλεγε ότι "αν το αφήσεις... θα σε αφήσει!".
Οταν λοιπόν αναφερόμαστε στο αυτοκίνητο, είναι προφανές πως μπορούμε να παρατείνουμε τη "ζωή" του και να ελέγξουμε την εύρυθμη λειτουργία σε όλους τους τομείς απλά προσέχοντας ορισμένα στοιχεία του που χρειάζονται φροντίδα.


Η σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου είναι πολύ σημαντική για να αποφευχθούν οι συχνές επισκέψεις στο συνεργείο σε μεταγενέστερο στάδιο. Από τη στιγμή που ο κάτοχος του οχήματος φροντίζει να το κράτα σε καλή κατάσταση, συντηρώντας το συστηματικά και υπεύθυνα μπορεί να είναι σίγουρος πως ο βαθμός αξιοπιστίας του αυτοκινήτου θα παραμένει υψηλός και δεν πρόκειται να παρουσιαστούν απρόβλεπτα προβλήματα.
Επίσης το αυτοκίνητο δεν είναι παρά ένα μηχάνημα προγραμματισμένο να δέχεται και να εκτελεί εντολές.
Οταν όμως κάποιες από αυτές τις εντολές δίνονται από το χρήστη - οδηγό με λανθασμένο τρόπο, τότε ο κίνδυνος κάποιας δυσλειτουργίας του μηχανήματος είναι ορατός. Συνεπώς ένας ακόμα πολύ σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει αρνητικά τη σωστή λειτουργία ενός αυτοκινήτου είναι η οδική συμπεριφορά του κατόχου. Εχει αποδειχθεί από τα αποτελέσματα πολλών ερευνών πως μερικές κακές συνήθειες των οδηγών καταπονούν σε πολύ μεγάλο βαθμό τα επιμέρους μηχανικά μέρη και τον κινητήρα ενός αυτοκινήτου μειώνοντας αυτόματα κατά πολύ τη διάρκεια ζωής τους.


Φροντίζοντας τον κινητήρα

Το ζέσταμα του κινητήρα πριν από κάθε μετακίνηση είναι πολύ σημαντικό για τη σωστή λειτουργία του. Δεν χρειάζεται 1 ώρα(!), αλλά καλό είναι το μηχανικό σύνολο να μην λειτουργεί κατευθείαν στις υψηλές στροφές. Μετά από 10 λεπτά αστικής διαδρομής ο κινητήρας έχει αποκτήσει τη σωστή θερμοκρασία. Ο τακτικός έλεγχος της στάθμης του λαδιού, η αντικατάσταση του φίλτρου αέρα και των μπουζί καθώς και το σέρβις στο σωστό χρόνο μειώνουν τους κινδύνους παρουσίασης προβλημάτων. Επίσης φροντίστε να μην οδηγείτε συνέχεια σε πολύ έντονους ρυθμούς καθώς έτσι καταπονείτε αρκετά το πιο σημαντικό σημείο του αυτοκινήτου.


Προσοχή στο φρενάρισμα

H καλή κατάσταση των φρένων είναι ζωτικής σημασίας για την ασφαλή μετακίνηση με το αυτοκίνητο. Ο τρόπος που φρενάρει ο οδηγός όμως μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερες φθορές από τις αναμενόμενες. Είναι προτιμότερο να μην χρησιμοποιούνται παρατεταμένα τα φρένα κατά την επιβράδυνση, γιατί έτσι υπερθερμαίνονται και φθείρονται πιο γρήγορα. Γι' αυτόν το λόγο ο οδηγός πρέπει να έχει φροντίσει να επιβραδύνει με τον κινητήρα (αλλαγές σχέσεων) και να πραγματοποιήσει μια ελεγχόμενη, μικρής διάρκειας, χρήση των φρένων. Φυσικά ο τακτικός έλεγχος της στάθμης του υγρού είναι επιβεβλημένος.


Ο ρόλος του συμπλέκτη

Ο συμπλέκτης είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία για τη μετάδοση της κίνησης στο αυτοκίνητο. Οι αλλαγές των σχέσεων στο κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να γίνονται ομαλά και με ένα συγκεκριμένο ρυθμό. Οι πολύ γρήγορες αλλαγές μπορούν να καταπονήσουν σημαντικά ολόκληρο το σύστημα και να δημιουργήσουν προβλήματα. Ο οδηγός πρέπει να εξοικειωθεί απόλυτα με το σημείο σύμπλεξης - αποσύμπλεξης που είναι διαφορετικό από μοντέλο σε μοντέλο.


Μην "σκάτε" τα λάστιχά σας

Η πίεση του αέρα στα ελαστικά πρέπει να ελέγχεται τουλάχιστον 1 φορά το μήνα και όταν αυτά είναι κρύα. Δηλαδή να μην έχουν κυλήσει περισσότερο από 2 χλμ. και η ταχύτητα του αυτοκινήτου να μην έχει υπερβεί τα 60 χλμ/ώρα. Κατά τη διάρκεια της στάθμευσης αποφεύγετε να στριμώχνετε τα ελαστικά στο πεζοδρόμιο γιατί η φθορά που προκαλείται θα οδηγήσει πιο γρήγορα στο σκάσιμο. Να θυμάστε πάντα πως ένα ελαστικό μπορεί να "κλατάρει" στιγμιαία ακόμα και εν κινήσει προκαλώντας ακόμα και απώλεια του ελέγχου του οχήματος.


Προσοχή στις λακκούβες

Οι αναρτήσεις καταπονούνται από τα χτυπήματα στα πεζοδρόμια, τις λακκούβες και τις έντονες επιβραδύνσεις. Αποφεύγετε να σταθμεύετε με τον έναν τροχό πάνω στο πεζοδρόμιο καθώς επίσης και να φορτώνετε το αυτοκίνητο με άνιση κατανομή του βάρους σε τροχούς και άξονες. Να σημειωθεί επίσης πως όταν ένα αυτοκίνητο χρειάζεται ευθυγράμμιση κινείται με έναν τρόπο που καταπονεί τόσο τις αναρτήσεις όσο και τα ελαστικά που φθείρονται πολύ περισσότερο.


Μην του "βγάζετε το λάδι"

Ο έλεγχος της στάθμης του λιπαντικού στον κινητήρα πρέπει να γίνεται τακτικότατα. Η εύρυθμη λειτουργία του μηχανικού συνόλου εξαρτάται από τη σωστή ποσότητα και ποιότητα του λιπαντικού. Στο εμπόριο υπάρχουν πολλά είδη λιπαντικών και καλό είναι θα επιλεχθεί η κατάλληλη ποιότητα ανάλογα με τη χρήση που κάνουμε στο αυτοκίνητο. Εάν πραγματοποιείτε συστηματικές διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο, προτιμήστε ένα συνθετικό λιπαντικό. Για τις μεικτές διαδρομές με ένα σχετικά "χαλαρό" ρυθμό κίνησης, ένα ημισυνθετικό λιπαντικό είναι αρκετό. Και βέβαια είναι σημαντικό να γίνεται η αντικατάσταση του λιπαντικού την κατάλληλη χρονική περίοδο και σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
και αυτο εδώ το post συγουρα δεν προκειται να το διαβάσει ο koskotas!!!!!

:tong:

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 22:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Φεβ 2007, 02:01
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: N.ΠΕΛΛΑΣ-ΕΔΕΣΣΑΡΑ!
χα. λοιπον.ο κυριος αουτο τριτη τα λεει πολυ καλα. ο κοσκωτας ομως λεει.

μην διαννοηθειτε να ανοιξετε ποτε το καπω. αφηστε την φυση να φροντισει για αυτο.

το φρεναρισμα να γινεται οσο πιο βιαιο μπορουμε, σε συναρτηση με τερμα το γκαζι.

οι ταχυτητες καρφωτες. σπορ δεν ειναι? αναγκη δεν εχει

ξεφουσκωμα τα λαστιχα τουλαχιστον 3 μπαρ κατω, ετσι ωστε να ξεσκιζονται στο ουρλιαγμα και να ψαρωνουν τα θηλυκα

μην σας περασει καν απο το μυαλο να πειτε, ''ελα μωρε δεν την παταω αυτην την λακουβα''. :spank: οτι λακουβα υπαρχει παντα μεσα με τουλαχιστον 50χμλ

λαδι απο το lidl η alex pack που ειναι το πιο φτηνο. και αλλαγμα 10000χλμ παραπανω απο οτι λεει ο κατασκευαστης. και απαγορευεται δια ροπαλου ο ελεγχος της σταθμης οποιαδηποτε στιγμη.

αμα θελετε και την γνωμη μου, ακλουθω κατα γραμμα αυτα που λεει ο κοσκωτας, γιατι τα ακολουθει πιστα και αυτος, και απο οτι λεει, το αυτοκινητο του δεν εχει βγαλει το παραμικρο! σαν καινουργιο το εχει.

να προσθεσω και για την καθαριοτητα κατι. ποτε το αυτοκινητο να μην πλενεται με νερο βρυσης. η θαλλασινο βουτοντας το μεσα, (ξερω τι λεω), η ποταμισσο, η η καλυτερη λυση, εν ωρα βροχης, βγειτε στο μπαλκονι και ριχνοντας λιγο αβα, αβα ομως γιατι τα αλλα αφηνουνε σημαδια, και κανοντας ενα τσιγαρο περιμενοντας , θα το κανετε αγνωριστο! αυτην την συνταγη ακολουθει και το μελος smpokos, γι αυτο εχει ενα περιποιημενο και ΠΑΝΤΑ προσεγμενο αυτοκινητο. πιστευω οτι εμεις οι 2 μεσα στο κλαπ, εχουμε να πιο ''χαρτια'' οχηματα

_________________
http://s151.photobucket.com/albums/s130/george_c2/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 22:32 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
:ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ~!!!!!!!!! :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric


















ΚΑΙ ΑΚΌΜΑ ΓΕΛΛΑΩ!!!!! :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 22:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Φεβ 2007, 02:01
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: N.ΠΕΛΛΑΣ-ΕΔΕΣΣΑΡΑ!
;) ;) ;)

_________________
http://s151.photobucket.com/albums/s130/george_c2/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Αύγ 2007, 13:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Αυτο με τη βροχή είναι καλή λύση. Το σ/κ προβλέπονται καταιγίδες, ετοιμάστε τα άβα :tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Αύγ 2007, 13:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 19 Δεκ 2006, 15:02
Δημοσιεύσεις: 2938
Τοποθεσία: Οπου με βγαλει ο δρομος..
:ysteric :ysteric Ετοιμα ειναι :ysteric

_________________
PONY 1976 Επι της ανασκαφης
PONY 1983 Στην ουρα επι της ανασκαφης
Mehari 1975 Προς το παρον σε κομματια


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

θα θελατε ενα αυτοκινητο με μεγαλη ιπποδυναμη?
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: gregori
Απαντήσεις: 18
Πως να ξεκλειδώσετε το αυτοκίνητο χωρίς κλειδί
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: teo
Απαντήσεις: 33
Αυτοκινητο του Μηνα Μαιου
Δ. Συζήτηση: Διαγωνισμοί - Δημοσκοπήσεις
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 28
Το πρώτο μου αυτοκίνητο!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 43
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια