Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:06 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Η General Motors στο 62ο Σαλόνι της Φρανκφούρτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Σεπ 2007, 01:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 03 Μαρ 2007, 09:32
Δημοσιεύσεις: 877
Τοποθεσία: Πειραιας
Η General Motors στο 62ο Σαλόνι της Φρανκφούρτης
17/9/2007 22:22

Ουσιαστικά, η περιβαλλοντική στρατηγική της General Motors Europe εστιάζεται βραχυπρόθεσμα στη μείωση των εκπομπών CO2 και μακροπρόθεσμα στο λανσάρισμα νέων τεχνολογιών παραγωγής/μετάδοσης ισχύος. Στόχος είναι να προσφέρει στους πελάτες οχήματα που μπορούν να λειτουργούν με ποικίλες πηγές ενέργειας. «Η πολυδιάστατη προσέγγιση περιλαμβάνει επιτάχυνση της εξέλιξης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, επίσπευση των προσπαθειών για την αντικατάσταση ορυκτών καυσίμων και αύξηση της απόδοσης βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων» εξηγεί ο Carl-Peter Forster, Πρόεδρος της GME. Η GM Europe θα επενδύσει 700 εκατομμύρια ευρώ σε νέους κινητήρες και κιβώτια τα επόμενα πέντε χρόνια μόνο, ενώ τα πρώτα μοντέλα εκτίθενται ήδη στο IAA. Ο Carl-Peter Forster συνεχίζει: «Η έκπληξη της Opel στο φετινό IAA συμβολίζει επίσης την ευελιξία της εκτενούς περιβαλλοντικής στρατηγικής μας. Ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που συνδυάζει ηλεκτροκίνηση και κινητήρα turbo diesel με τρόπο τελείως διαφορετικό από τα προηγούμενα σχέδια υβριδικών συστημάτων του είδους».

Ανάμεσα στα πιο ενδιαφέροντα εκθέματα της περιβαλλοντικής στρατηγικής της GM είναι δύο αυτοκίνητα που κάνουν την Ευρωπαϊκή πρεμιέρα τους στη Φρανκφούρτη: το όχημα κυψελών καυσίμου HydroGen4 και το ηλεκτρικό Volt.

GM HydroGen4: Οδεύοντας προς το μακροπρόθεσμο στόχο των ‘Μηδενικών Εκπομπών Ρύπων’

Το GM HydroGen4 είναι η Ευρωπαϊκή έκδοση του Chevrolet Equinox Fuel Cell. Το φθινόπωρο του 2007, τα πρώτα από αυτά τα οχήματα κυψελών καυσίμου – προγραμματίζεται ένα παγκόσμιος στόχος άνω των 100 οχημάτων – θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αμερικής. Η συστοιχία κυψελών καυσίμου του HydroGen4 περιλαμβάνει 440 κυψέλες συνδεδεμένες σε σειρά. Ολόκληρο το σύστημα παράγει ηλεκτρική ισχύ μέχρι 93 kW. Με τη βοήθεια ενός σύγχρονου ηλεκτροκινητήρα 73 kW/100 hp, η επιτάχυνση 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 12 δευτερόλεπτα, περίπου. Η τελική ταχύτητα του FWD οχήματος πλησιάζει τα 160 km/h.

GM Volt: Μεσοπρόθεσμος στόχος η ηλεκτροκίνηση

Το GM Volt είναι ενδεικτικό παράδειγμα ενός αυτοκινήτου χαμηλών εκπομπών ρύπων στο εγγύς μέλλον. Αυτό το πρωτότυπο όχημα βασίζεται στην αρχιτεκτονική ηλεκτρικού αυτοκινήτου E-Flex της General Motors και είναι αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο. Ένας δεύτερος κινητήρας βρίσκεται πάνω στο όχημα μόνο για την παραγωγή πρόσθετης ενέργειας και επομένως, αύξηση της αυτονομίας.

Η στρατηγική E-Flex βασίζεται στο συνδυασμό διαφόρων συστημάτων παραγωγής ισχύος στην ίδια αρχιτεκτονική οχήματος, ανάλογα με την πηγή ενέργειας που είναι πιο διαθέσιμη στην περιοχή όπου κινείται ο οδηγός. Το πρωτότυπο έχει ήδη παρουσιαστεί σε δύο ακόμα εκδόσεις: Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο του 2007, έκανε το ντεμπούτο του με ένα τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.0-λίτρου, σχεδιασμένου για λειτουργία με βενζίνη ή E85, ένα μίγμα 85% αιθανόλης και 15% βενζίνης. Και στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, τον Απρίλιο του 2007, η GM παρουσίασε το ηλεκτρικό πρωτότυπο όχημα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

Η Opel στο IAA: πρωτοβουλία ecoFLEX και νέο Agila

Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής στρατηγικής της Opel, προβλέπεται η εισαγωγή εκδόσεων ecoFLEX χαμηλών εκπομπών ρύπων στις βασικές σειρές μοντέλων της Opel/Vauxhall. Τα αυτοκίνητα αυτά συνδυάζουν οικονομία και οδηγική απόλαυση με χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές CO2. Το πρώτο μοντέλο της σειράς Opel/Vauxhall ecoFLEX είναι ένα Corsa 1.3 CDTI, το οποίο παράγει μόλις 119 g/CO2 ανά χιλιόμετρο. Το Corsa ecoFLEX κάνει το ντεμπούτο του στο IAA 2007 και θα διατίθεται από το 2008.

Το φυσικό αέριο είναι ένα ακόμα εναλλακτικό καύσιμο. Η Opel προσφέρει αυτή τη στιγμή από το εργοστάσιο δύο μοντέλα τέτοιας τεχνολογίας, συνδυάζοντας περιβαλλοντική συμβατότητα και οικονομία: τα Zafira CNG και Combo CNG (Compressed Natural Gas) καταναλώνουν μόλις 5.0/4.9 kg φυσικό αέριο ανά 100 km (138/133 g CO2/km αντίστοιχα). Το επταθέσιο Zafira CNG εκπέμπει κάτι λιγότερο από 20 g CO2 ανά χιλιόμετρο και κάθισμα.

Νέο Agila: Φιλικό, δυναμικό, ευέλικτο

Με πέντε πόρτες και πέντε καθίσματα, το νέο Opel Agila είναι εξίσου πρακτικό με τον προκάτοχό του, που πούλησε περίπου 440,000 μονάδες σε όλη την Ευρώπη, φέρει όμως πρόσθετα δυναμικά σχεδιαστικά στοιχεία. Το μικρότερο Opel κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά την άνοιξη του 2008 και υιοθετεί τις γνώριμες συμμετρικές αναλογίες της Opel, απαλές καμπύλες και ένα ξεχωριστό προφίλ. Οι επιβάτες εξακολουθούν να κάθονται ψηλά και σε όρθια θέση, αλλά η γραμμή οροφής έχει κατέβει δυναμικά και τώρα καταλήγει σε ένα ομαλό τόξο προς τα πίσω. Αυτό συμβάλλει στη δημιουργία του αεροδυναμικού συντελεστή οπισθέλκουσας 0.35 του Agila – σχετικά χαμηλή τιμή για όχημα του μεγέθους του. Το αυτοκίνητο πόλης είναι τώρα 20 cm μακρύτερο, έξι εκατοστά φαρδύτερο, και επτά εκατοστά χαμηλότερο από το προηγούμενο μοντέλο.

Βασικός κινητήρας είναι μία τετραβάλβιδη, τρικύλινδρη μονάδα ενός λίτρου που παράγει 48 kW/65 hp. Η τετρακύλινδρη μονάδα 1.2-λίτρων παράγει 63 kW/86 hp και διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο για πρώτη φορά. Ο πιο οικονομικός κινητήρας της σειράς Agila είναι ο 1.3 common-rail turbo-diesel, που παράγει 55 kW/75 hp.

Model year 2008: Περισσότερες επιλογές, εκτενέστερος εξοπλισμός

Η Opel εισέρχεται στο model year 2008 με πλείστες καινοτομίες και παρουσιάζει ένα ανανεωμένο, υπερσύγχρονο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο. Ανάμεσα στις σημαντικότερες βελτιώσεις είναι το πολύ υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού για τα Vectra, Vectra station wagon και Signum. Οι κορυφαίες εκδόσεις 206 kW/280 hp Vectra OPC και Vectra station wagon OPC διατίθενται με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο για πρώτη φορά. Στη σειρά Corsa, το 110 kW/150 hp Corsa GSi συμπληρώνει το κενό μεταξύ Corsa Sport και Corsa OPC.

Η Chevrolet στο IAA 2007: Περισσότερα μοντέλα, μεγαλύτερος ενθουσιασμός

Από τα τολμηρά πρωτότυπα μίνι και την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Aveo μέχρι το συναρπαστικό HHR, η Chevrolet – η μάρκα με το έμβλημα του παπιγιόν – παρουσιάζει μία ποικιλία εκθεμάτων στο IAA 2007. Το εντυπωσιακό, νέο Aveo fastback πλαισιώνεται από τα δημοφιλή, οικονομικά και περιβαλλοντικά συμβατά μοντέλα LPG. Αρκετές εθνικές εταιρίες πωλήσεων Chevrolet – σε Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία και Ολλανδία, για παράδειγμα – προσφέρουν ένα πρόγραμμα εκ των υστέρων εγκατάστασης LPG για αρκετά μοντέλα.

Παγκόσμια πρεμιέρα: Νέο Aveo fastback

Τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Aveo που παρουσιάζεται στο κοινό για πρώτη φορά στο IAA είναι η χαρακτηριστική σχεδίαση του εξωτερικού, η υψηλή ποιότητα και ένας νέος, πιο οικονομικός βενζινοκινητήρας. Όπως η έκδοση notchback, το νέο μοντέλο θα ονομάζεται Aveo σε όλη την Ευρώπη. Το FWD όχημα θα φτάσει στις εκθέσεις των Διανομέων το Μάρτιο του 2008.

Το Aveo fastback υιοθετεί τη νέα στιλιστική γλώσσα Chevrolet με μία χαρακτηριστική, μεγάλη οριζόντια διαιρούμενη μάσκα με εγκάρσιο στοιχείο στο χρώμα του αυτοκινήτου που φέρει περήφανα το έμβλημα της μάρκας. Δύο βενζινοκινητήρες διατίθενται για το νέο Chevrolet: μία νέα μονάδα 1.2-λίτρων με 84 hp και η υπάρχουσα μονάδα 1.4-λίτρων, με ιπποδύναμη 98 hp που τώρα διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο.

Ευρωπαϊκή πρεμιέρα με επιλογές από το κοινό: Πρωτότυπα μίνι Beat, Groove και Trax

Τα τρία πρωτότυπα αυτοκίνητα Beat, Groove και Trax αποδεικνύουν το επίπεδο δημιουργικότητας που μπορεί να επιτευχθεί κυρίως με τα μικρά αυτοκίνητα. Αυτά μεταμορφώνουν την ενέργεια, την ποικιλία και τον ενθουσιασμό της σύγχρονης αστικής αισθητικής σε ελκυστικά αυτοκίνητα που προσφέρουν απόλαυση, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και υποδειγματική σχέση αξίας/τιμής. Οι επισκέπτες του IAA μπορούν να ψηφίσουν για το αγαπημένο τους μοντέλο online στη διεύθυνση www.vote4chevrolet.eu.

Σύντομη παρουσίαση των σημαντικών χαρακτηριστικών των μοντέλων:

Chevrolet Beat: η σχεδίαση του Beat έχει όλα τα στοιχεία ενός σπορ μίνι αυτοκινήτου. Το πρωτότυπο τρίθυρο hatchback έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς και αντλεί ισχύ από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2-λίτρων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο.

Chevrolet Groove: Πολύ ‘ζόρικο’ για να είναι ‘χαριτωμένο’, το Groove concept είναι ένα όχημα εμπνευσμένο από τη ρετρό αισθητική, με εντυπωσιακά φτερά και κάθετο παρμπρίζ. Δείχνει πολύ μακρύτερο από όσο είναι, λόγω του κοντού πορτμπαγκάζ και της μακριάς καμπίνας. Το FWD Groove αντλεί ισχύ από ένα μικρό, οικονομικό πετρελαιοκινητήρα 1.0-λίτρου.

Chevrolet Trax: αυτό το crossover πόλης, κινείται με την ίδια άνεση σε ανώμαλα εδάφη χάρη σε ένα χαμηλού κόστους σύστημα τετρακίνησης. Η δυναμική εμφάνιση του Trax αναδεικνύεται από τους ογκώδεις, μονοκόμματους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες που αγκαλιάζουν τα φτερά, τη ρεζέρβα που είναι τοποθετημένη πίσω και τις ράγες οροφής. Το Trax αντλεί ισχύ από ένα βενζινοκινητήρα 1.0-λίτρου.

Γερμανική πρεμιέρα: Εντυπωσιακό HHR

Το HHR είναι η απόλυτη εξαίρεση στην κατηγορία compact με την ασυνήθιστη εμφάνισή του που θυμίζει αφενός ‘φτιαγμένο’ όχημα (hot rod), αφετέρου μία κλασική Corvette. Η εντυπωσιακή εμφάνιση του HHR, ιδιαίτερα η ψηλή οροφή και τα έντονα φτερά, είναι εμπνευσμένη από το πρωτοποριακό μοντέλο 1949 Chevrolet Suburban, που ήταν το πρώτο πολυχρηστικό όχημα της εποχής του. Ένας μεγάλος, τετρακύλινδρος κινητήρας 2.4-λίτρων με 175 hp ολοκληρώνει άριστα την κομψή αλλά ‘casual’ εμφάνιση του HHR.

Η Saab στο IAA: 30 χρόνια τεχνολογίας turbo

Το Σεπτέμβριο του 1977, η Saab δημιούργησε αίσθηση στον κόσμο του αυτοκινήτου όταν παρουσίασε το πρώτο μοντέλο με υπερσυμπίεση στο IAA. Ακριβώς 30 χρόνια αργότερα, η Σουηδική μάρκα πολυτελείας γιορτάζει αυτή την επέτειο με το Turbo X, το ισχυρότερο Saab μέχρι σήμερα και κορυφαίο μοντέλο στη νέα σειρά 9-3. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η κορυφαία θέση της Saab με τη σειρά BioPower στην ταχέως αναπτυσσόμενη Ευρωπαϊκή κατηγορία οχημάτων Flexfuel”.

Επέτειος Turbo: Turbo X, η Μαύρη Δύναμη

Η Σουηδική μάρκα πολυτελείας γιορτάζει την επέτειο των 30 χρόνων της στην τεχνολογία τούρμπο με την παρουσίαση του Turbo X. Το κατάμαυρο Turbo X είναι μία εξεζητημένη, σπορ ειδική έκδοση, με σχεδίαση που θυμίζει τα θρυλικά μαύρα Saab 99/900 turbo. Το νέο Turbo X διατίθεται σαν έκδοση περιορισμένης παραγωγής - κορυφαίο μοντέλο με προηγμένη τετρακίνηση, απόδοση ισχύος 206 kW/280 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm, ορίζοντας νέα πρότυπα επιδόσεων για τη μάρκα: το Turbo X χρειάζεται μόλις 5.7 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h.

Παγκόσμια πρεμιέρα: Πρώτη δημόσια εμφάνιση της νέας σειράς 9-3

Μετά την αναβάθμιση εσωτερικού το model year 2007, η επιτυχημένη σειρά Saab 9-3 αποκτά τώρα νέο πρόσωπο. Έτσι ολοκληρώνεται η σχεδιαστική και τεχνολογική εξέλιξη της νέας έκδοσης. Η 9-3 διαθέτει τώρα μία προηγμένη, πιο τολμηρή εμφάνιση, εμπνευσμένη από τη Σκανδιναβική σχεδιαστική παράδοση της μάρκας Saab και το διακεκριμένο πρωτότυπο Aero X.

Cadillac, Corvette και HUMMER στο IAA: Παγκόσμια πρεμιέρα για το BLS Wagon

Το νέο μοντέλο Cadillac BLS Wagon είναι ο πρωταγωνιστής στο περίπτερο της Cadillac. Η Αμερικανική μάρκα πολυτελείας παρουσιάζει επίσης τη νέα γενιά CTS sedan – την έκδοση BLS Flexpower – στους επισκέπτες του Σαλονιού, καθώς και τα πιο ισχυρά Corvette Coupé και Cabriolet. Οι οπαδοί της νέας ταινίας “Transformers” θα εντυπωσιαστούν από το HUMMER Autobot Rachet. Επίσης εκτίθεται όλη η σειρά MY 2008 με το πολυτελές STS sedan, SRX crossover, το μεγάλο Escalade SUV και το υψηλών επιδόσεων XLR-V roadster.

Cadillac BLS Wagon: Τώρα, με περιβαλλοντικά συμβατή αιθανόλη

Το νέο BLS Wagon δεν είναι απλώς το πρώτο station wagon στην άνω των 100 χρόνων ιστορία της Cadillac: Με δύο νέους κινητήρες προαναγγέλλει επίσης μία νέα εποχή στις επιλογές παραγωγής ισχύος για τη μάρκα. Υπάρχει μία νέα μονάδα 2.0 Flexpower που λειτουργεί με περιβαλλοντικά συμβατή βιοαιθανόλη E85, και ένας high-tech turbo-diesel δύο σταδίων 1.9-λίτρων με 132 kW/180 hp and 400 Nm.

Cadillac CTS – νέα γενιά 2008

Η νέα Cadillac CTS διαθέτει προηγμένη σχεδίαση, ισχυρούς κινητήρες, έξυπνη τεχνολογία και το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας κατασκευής. Από το τολμηρό αμάξωμα, μέχρι το ειδικά σχεδιασμένο, χειροποίητο εσωτερικό, η CTS συνεχίζει τη σχεδιαστική γλώσσα της Cadillac και σηματοδοτεί μία αλλαγή στην - κατά κανόνα - συντηρητική κατηγορία των πολυτελών sedan. Δύο σύγχρονοι βενζινοκινητήρες V6 παρέχουν ισχύ σε ένα αυτοκίνητο που είναι προσανατολισμένο στις επιδόσεις: ένας κινητήρας 2.8-λίτρων, και μία νέα μονάδα 3.6-λίτρων με άμεσο ψεκασμό καυσίμου και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων.

Corvette: νέος V8 κινητήρας με πλουσιότερη ισχύ

Η Corvette εισέρχεται στο model year 2008 με ένα νέο V8 κινητήρα “LS3 small block” με αυξημένο κυβισμό στα 6.2-λίτρα. Η αλουμινένια μονάδα παράγει ισχύ 321 kW/436 hp και ροπή 586 Nm (προκαταρκτικές τιμές). Ο LS3 και το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο συνδυάζονται για τη δημιουργία της ταχύτερης αυτόματης Corvette όλων των εποχών: η επιτάχυνση 0 - 96 km/h ολοκληρώνεται σε 4.3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει στα 306 km/h. Οι μηχανικοί της GM έχουν επίσης προχωρήσει σε βελτιώσεις στο πλαίσιο και στο εσωτερικό για την έκτη γενιά Corvette.

HUMMER H2: Πρωταγωνιστής από την ταινία “Transformers”

Το HUMMER H2 που πρωταγωνιστεί στη νέα ταινία “Transformers” έχει μετατρέψει το SUV σε αστέρι του κινηματογράφου, και τώρα θα εντυπωσιάσει όλους τους οπαδούς της αρχέτυπης cult Αμερικανικής μάρκας. Το αυτοκίνητο θα απεικονίζεται σε μία οθόνη στο IAA καθώς θα μεταμορφώνεται από το όχημα διάσωσης HUMMER H2 σε ‘Autobot Rachet’.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



Συναφή θέματα

Δερμάτινο σαλόνι για Xantia II
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Xantia Serres
Απαντήσεις: 3
ΤΟ ΝΕΟ C5 AIRCROSS SUV ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 17
65η Έκθεση Φρανκφούρτης
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Η CITROËN στο Σαλόνι Αυτοκινήτου Παρισιού 2016
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
H Citroën στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια