Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 03:14 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C2 Vts VS Honda CRX delsol
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Δεκ 2007, 19:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 15:25
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: Kozani
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΜΕ ΕΝΑ HONDA CRX DELSOL...125PS...!
ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ??? ΘΑ ΒΓΩ ΜΠΡΟΣΤΑ Η' ΘΑ ΧΑΣΩ??? ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟ Κ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΒΑΡΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕ2!!! ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΜΕΝΟ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΛΥΤΗ Κ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΣΩΛΙΝΑ(φ50) ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΥΤΗ Κ ΠΙΣΩ ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΙΟ Κ ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΓΚΡΟΥΠ Ν!!!! ΤΟ ΣΕ2 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΘΗΣΜΑΤΑ! :D ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! :tong: ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ??? hmmm hmmm hmmm

ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ Η ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΟΜΙΑ ΚΟΝΤΡΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΕΓΙΝΕ!!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Σε παρακαλώ να μην γράφεις με κεφαλάια διότι είναι σαν να φωνάζεις.
Souledge


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Δεκ 2007, 19:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 18:48
Δημοσιεύσεις: 155
Τοποθεσία: ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω ανοιξει ποτε το saxo μου με Crx...Μη φανταστεις ομως οτι ειναι και κανα πριονι το crx... Οσον αφορα το βαρος δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι πιο βαρυ αλλα κραταω μια επιφυλαξη αν και γδυμενος εσυ θα παιζετε στα ιδια κιλα... Το μοτερακι του ειναι αρκετα δυνατο θα ελεγα και του αρεσουν οι 7αρες αλλα οχι πιο δυνατο απο του C2 vts... Γμτ αν τα C2 ηταν με ντιζα θα πηγαιναν πολυ καλα αλλα το ηλεκτρογκαζο τα κοβει :rant ... Μια δοκιμη θα σε πεισει... hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Δεκ 2007, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
εγώ έχω ανοίξει παλιότερα με honda crx Vtec (όχι το del sol , το παλιό με τα 160 άλογα που είχε ψηλό το πίσω μέρος) και από 2ες μέχρι 4ες πηγαίναμε κόπια , ακριβώς τα ίδια.
Τα crx είναι παλιά αυτοκίνητα , στην εποχή τους ήταν άπιαστα όμως τώρα μετά από τόσα χρόνια όλο και μερικά άλογά τους έχουν ψοφήσει . Τα δικά μας είναι νεότερα! :tong:
Πιστεύω ότι τον έχεις......

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Δεκ 2007, 00:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Προσεξε μονο μην στο ''πουλαει'' για 125αρι και φοραει κανενα 1,600 V-tec με τα 160.....Αλλιως ανοιξε...Ειμαι περιεργος για το αποτελεσμα....

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Δεκ 2007, 09:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1358
Τοποθεσία: Στην τρελα μου.....
V_T_S έγραψε:
.....Πιστεύω ότι τον έχεις......


+1 :thumbup

_________________
My C2 Super 1600!!!

Fast cars don't kill, SLOW drivers DO!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Δεκ 2007, 15:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Προσοπικα δεν ειμαι τοσο αισιοδοξος, αλλα το αποτελεσμα ειναι αυτο που μετραει... hmmm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Δεκ 2007, 19:21 
Άβαταρ μέλους
θα το επιχειρήσεις τελικά; Περιμένω και εγώ με απορία το αποτέλεσμα. Δωσ'του να καταλάβει αλλά πρώτα απ'όλα πολύ προσεχτικά για εσένα αλλά και τους άλλους στον δρόμο!!! :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2007, 01:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Καταρχην να σου ανοιξει καπο να δεις αν ειναι 160 ή 125.Αν το αυτοκινητο δεν εχει προγραμματα εκκεντροφορους κλπ το εχεις χαλαρα φτανει να ξερεις να πηγαινεις το αυτοκινητο σου. :thumbup

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2007, 15:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Το "χαλαρα" παιδια ειναι σχετικο. Μηλαμε για ιδιες ιπποδυνάμεις, και το Crx ειναι ντιζατο, και ποιο ελαφρι...
Δες και πες... :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2007, 15:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 15:25
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: Kozani
ΠΑΙΔΕΣ ΕΓΙΝΕ Η ΚΟΝΤΡΑ Κ ΕΧΑΣΑ!!!... :s ΑΛΛΑ!... ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΕΜΑΘΑ ΠΩΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΒΙΚ ΜΕ ΤΑ 130-135 ΠΟΣΑ ΕΧΕΙ ΤΕΣΠΑ...Κ ΦΩΡΟΥΣΕ ΧΤΑΠΟΔΙ ΔΥΧΑΛΟ Κ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΩΛΙΝΑ ΜΕΧΡΙ ΠΙΣΩ...ΕΙΧΕ ΑΦΗΣΕΙ ΙΔΙΟ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΑΜΑ Κ ΚΑΛΑ...

ΠΕΤΑΓΟΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ Κ ΜΕ ΑΝΟΙΓΕ ΔΙΑΦΟΡΑ...ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΟΝ ΜΑΖΕΥΑ Κ ΤΕΡΜΑΤΙΖΑΜΕ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΜΕ 1 ΑΜΑΞΙ ΔΙΑΦΟΡΑ...! ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΜΑ ΕΙΧΕ ΠΑΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΘΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΦΥΓΕΙ ΣΤΟ ΧΑΛΑΡΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ Κ ΜΕ ΕΝΑ ΓΚΟΛΦ ΤΣΙ ΜΕ ΤΑ 140 Κ ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ Κ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΣΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΔΙΑΦΟΡΑ...!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2007, 18:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
φιλε μου θα σε παρακαλεσω να γραφεις με μικρα γιατι τα κεφαλλαια φαινονται σαν να φωναζεις.
ευχαριστω.

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2007, 18:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
όπα όπα!!! το c2 σου είναι όντως όπως είπες στο πρώτο πόστ σου χωρίς καθίσματα "γυμνό" ;;;;
Λίγο χλωμό το κόβω το crx να έπαιζε μόνο στα 135 άλογα(υπάρχει κινητήρας σιβικ που έβγαζε 135; hmmm ) .....θα τον είχες για πλάκα αφού είσαι πανάλαφρος!
Μάλλον για το 160αρι το κόβω να ήταν και βελτιωμένο.....οπότε έπαιζε στα 170+ άλογα.

Εγώ όπως σου είχα πεί με crx 160αρι μαμά (όχι και σε πολύ καλή κατάσταση βέβαια) από ρολαριστές πηγαίναμε μαζί . Ίσως στις ρολαριστές είχα και το + του κοντού σασμάν hmmm

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2007, 18:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
και το civic τ esi εβγαζε 125.Ενταξει δεν ηταν μαμα το αμαξι ρε συ.Αν παντος ηταν μαμα θα ησουν χαλαρα μπροστα.

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2007, 18:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 15:25
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: Kozani
Κι'εγώ πίστευα πως θα νικήσω αλλά...δέν ήταν μαμά....την καινούρια χρονία που θα το βελτιώσω λίγο το σε2 μου θα του ξανα πώ να βάλουμε...!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2007, 20:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μην υποτιμάτε το VTEC. :tong:

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 29 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Citroen c4 vs Honda Civic
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 39
Honda: σοβαρό θέμα αξιοπιστίας στον νέο 1.5 V-Tec Turbo
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Lohias^
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια