ειπαμε ο νεος ειναι ωραιος αλλα ο παλιος ειναι αλλιως (παλιος τοπος του λεγειν)!
το θεμα ειναι οτι ολες οι εταιριες εχουν ξεκινηση κ δινουν μεγαλη βαση στην ανεση του εσωτερικου κ φροντιζουν να εξοπλιζωνται με καλητερα υλικα κατασκευεις,κανουν τα οχηματα τους ποιο ανετα ποιο αθορυβα κ με περισοτερες ηλεκτρονικες ανεσεις !
μεχρι τα τελευταια χρονια αυτα ηταν προνομια των σιτροεν αλλα οι αλλες εταιριες εχουν αρχισει να κερδιζουν εδαφος πολυ απειλητικα κ η μαμα σιτροεν δεν ανταποδιδει!
η αξια μεταπωλησεις πεφτει καθε μερα ενω οι αλλες εταιριες φροντιζουν να κρατανε τα μοντελα τους σε ικανοποιητικες αξιες μεταπωλησεις!
οι κινητηρες μας σιγα σιγα ειναι για το μουσειο την στιγμη που ολες οι εταιριες βγαζουν καινουργιους κινητηρες με βαση την οικονομια/αποδοση/αξιοπιστια/χαμηλους ρυπους!
δεν ειναι δυνατον η φιατ να δινει 5 χρονια εγγυηση
η κια να βγαζει αμαξι με 126 αλογα κ 7 χρονια εγγυηση
η χιουνταΐ να δινει 10 χρονια εγγυηση
(στα τζιπακια)
το c4 χρειαζετε επειγωντος μια ανενεωση κ καινουργιους κινητηρες ποιο οικονομικους κ με καλητερη ελαστικοτητα/γραμικοτητα!
το c2 θελει επειγωντος εναν ποιον δυνατο κινητηρα για να ανταπεξελθει στον ανταγωνισμο!
μαμα σιτροεν μηπως σε πηρε ο υπνος?????????????????
ποτε θα ξυπνησεις????????????