Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:55 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιαν 2008, 21:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 14 Σεπ 2007, 08:50
Δημοσιεύσεις: 1309
Τοποθεσία: ... stin trela mou!
stakon για αυτό το 308 λες Εικόνα

ή για αυτό Εικόνα

???? :fsss :fsss :fsss :fsss

_________________
Εικόνα Εικόνα
Η Θεσσαλονίκη ρολάρει πάλι...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιαν 2008, 21:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
καλα το rcz απλα τα σπαει !
κ εναι ετοιμο για την γραμμη παραγωγης !
τελη 08 με αρχες του09 θα ειναι στους δρομους
κινητηρας 1.6 EPTDS με 210-218 αλογα!

ειναι καθαρα θεμα γουστου!σε αυτους που αρεσε το 307 θα λατρεψουν το 308!
κ εδω που τα λεμε καθε αλλο παρα ασχημο ειναι!ειδηκα απο μεσα!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιαν 2008, 21:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Δεκ 2007, 13:27
Δημοσιεύσεις: 36
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΟΥΔΑΝΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Για τα 308 που βλέπουμε να κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους FotiniMG και όχι αυτά που δεν βλέπουμε. Τα άλλα όταν με το καλό μπουν στη γραμμή παραγωγής και κυκλοφορήσουν κανονικά το ξανασυζητάμε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιαν 2008, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
εμενα μου αρέσει το εσωτερικό του και μου αρέσει πάρα πολύ αυτό που έχουν στις διαφημίσεις στους δρόμους το οποίο μάλλον είναι κάποια ακριβή sport εκδοση, το απλό 308 που το είδα σε ενα περιοδικό είναι απλά αθλιο δεν συγκρίνεται σε καμία περίπτωση με το c4.

Δεν διαφωνώ ότι έχει λίγο ή πολύ καλύτερα υλικά από το c4 ή ότι έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία όμως το θέμα είναι και πόσο στοιχίζει σε σχέση με το C4.

Kακα τα ψέματα ότι πληρώνεις παίρνεις και αυτή τη στιγμή το c4 σε όλες τις εκδόσεις έχει το καλύτερο value for money

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιαν 2008, 22:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
ελα ρε παιδια ειπαμε !
ας ειμαστε κ λιγο αντικημενικοι!
τι ακουω διαβαζω δηλαδη κ χτυπαω το κεφαλι μου στον τοιχο :schraeg
στην διαφημιση ειναι το φουλ εξτρα μοντελο :schraeg :bambam :schraeg :bambam

δηλαδη εμεις ποιο εχουμε στις διαφημισεις? δεν εχουμε την ποιο πλουσια εκδοση? :rtfm

κ οχι μονο εχουμε την ποιο πλουσια εκδοση αλλα διαφημιζουμε το απλο 1.4 κ στην διαφημιση ποζαρη το vts :schraeg !
ειπαμε ειμαστε σιτροενακιδες αλλα οχι κ ετσι! :schraeg :schraeg :ysteric

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιαν 2008, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
zxpanos έγραψε:
εγω μιας και εχω και 307 και οδιγησα το 308 την παρασκευη εχω να πω οτι σε σχεση με ενα c4 εινε μακραν καλητερο ωπος και το 307.ποιοτικα καλητερα πλαστικα σαφως καλητερα μοτερ οδιγηκη συμπεριφορα και φρενα ηδια τορα απο εμφανηση εινε μια χαρα βεβεα γουστα εινε αυτα.οσο αφορα την φοτο δεν εινε απο το δηλιτρο αλα απο το 1.6 με τα 150.απο την αλη ωμος δεν εινε κατι νεο αφου στην υοσια αποτελει ενα σηνεχηστη του 307 με αλη μασκα και αλο πισω μερος.παντος σε καμια δεν το μπερδευης με κανενα γιαπονεζικο αμαξι(swift????????)η κατι αλο.οι τιμες εινε τσουχτερες μαλον για οτι εχει.βεβεα εχει και καλητερη μεταπολιτηκη αξια σε σχεση με ενα citroen αλα αυτο δεν εινε κατι νεο

Οτί έχει πιο ποιοτικό εσωτερικό όντως ισχύει αλλά μην ξεχνάμε οτί βράζουν στο ίδιο καζάνι (ίδιο εργοστάσιο κατασκευής Mulhouse)και ότι συναρμογή θα έχει το ένα θα έχει και το άλλο.Τέλος μην ξεχνάμε οτί το C4 έχει κλείσει ήδη 3 και κάτι χρόνια χωρίς αλλαγές κάτι που δείχνει το πόσο καλά αντιστέκεται στον χρόνο σαν αμάξi, αναμένουμε το facelift για να δούμε τι έχει να δείξει. Πάντως επειδή έχω οδηγήσει 307 δεν μου άρεσε καθόλου (ιδιαίτερα σε σχέση με την Xsara) νοιώθεις οτί οδηγείς βαν!!!!!!
Offtopic: Παλιότερα όταν αγόραζε κάποιος αυτοκίνητο πιο πολύ τον ενδιέφερε αν είχε ''ψαγμένους'' εμπρός και πίσω άξονες και καλά φρένα παρά αν έχει μαλακότερα πλαστικά το ταμπλό.Σήμερα πλέον ένα αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από τα πλαστικά του και πόσα άλογα έχει ή πόσες τουρμπίνες έχει με λίγα λόγια πιστεύω οτί δεν υπάρχει πλέον στο αγοραστικό κοινό κάποια στοιχειώδη τεχνική παιδεία όπως υπήρχε κάποτε (και δεν ήταν γεμάτοι οι δρόμοι με Golf :tong: )

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιαν 2008, 00:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
ειπαμε ο νεος ειναι ωραιος αλλα ο παλιος ειναι αλλιως (παλιος τοπος του λεγειν)!

το θεμα ειναι οτι ολες οι εταιριες εχουν ξεκινηση κ δινουν μεγαλη βαση στην ανεση του εσωτερικου κ φροντιζουν να εξοπλιζωνται με καλητερα υλικα κατασκευεις,κανουν τα οχηματα τους ποιο ανετα ποιο αθορυβα κ με περισοτερες ηλεκτρονικες ανεσεις !
μεχρι τα τελευταια χρονια αυτα ηταν προνομια των σιτροεν αλλα οι αλλες εταιριες εχουν αρχισει να κερδιζουν εδαφος πολυ απειλητικα κ η μαμα σιτροεν δεν ανταποδιδει!
η αξια μεταπωλησεις πεφτει καθε μερα ενω οι αλλες εταιριες φροντιζουν να κρατανε τα μοντελα τους σε ικανοποιητικες αξιες μεταπωλησεις!
οι κινητηρες μας σιγα σιγα ειναι για το μουσειο την στιγμη που ολες οι εταιριες βγαζουν καινουργιους κινητηρες με βαση την οικονομια/αποδοση/αξιοπιστια/χαμηλους ρυπους!
δεν ειναι δυνατον η φιατ να δινει 5 χρονια εγγυηση :shock:
η κια να βγαζει αμαξι με 126 αλογα κ 7 χρονια εγγυηση :shock:
η χιουνταΐ να δινει 10 χρονια εγγυηση :shock: (στα τζιπακια)

το c4 χρειαζετε επειγωντος μια ανενεωση κ καινουργιους κινητηρες ποιο οικονομικους κ με καλητερη ελαστικοτητα/γραμικοτητα!
το c2 θελει επειγωντος εναν ποιον δυνατο κινητηρα για να ανταπεξελθει στον ανταγωνισμο!

μαμα σιτροεν μηπως σε πηρε ο υπνος?????????????????
ποτε θα ξυπνησεις????????????

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιαν 2008, 01:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
Πιστεύω ότι δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης του 307 με το C4. Το 307 είναι αρκετά πιο παλιό(2001) ενώ το C4 που βγήκε σχεδόν 3 χρόνια αργότερα, βασίζεται στο 307, δηλαδή "είναι" ένα βελτιωμένο 307 σε όλους τους τομείς.

Στο θέμα μας τώρα, το 308 είναι και αυτό ένα βελτιωμένο 307 καθώς βασίζεται στο πλαίσιο του 307. Σε σχέση με το C4 έχει καλύτερη ποιότητα εσωτερικού και καλύτερους κινητήρες αλλά χειρότερη εμφάνιση(υποκειμενικό). Στην τιμή όμως που πωλείται θα επέλεγα και πάλι το C4.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιαν 2008, 11:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
μα το θεμα ειναι το ενα να μην ανταγωνίζεται το αλλο .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιαν 2008, 14:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 17 Ιαν 2007, 14:10
Δημοσιεύσεις: 285
Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Εικόνες: 0
εξωτερικα πολυ ομορφο(αν και κλασσικο) αλλα εσωτερικα δεν μου αρεσει καθολου..

γιατι απλα δεν ειναι citroen!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιαν 2008, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Πήγα και είδα σε μια έκθεση το νέο 308. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα εσωτερικά πλαστικά του τα οποία δείχνουν πολύ ποιοτικά. Ελπίζω να είναι βελτιωμένα σε συναρμογή σε σχέση με το C4. Σίγουρα είναι μια βελτιωμένη έκδοση του ήδη γεροδεμένου πλαισίου των 307/C4.Μου αρέσει πολύ η αισθητική του σαλονιού αλλά περίμενα μια σχεδιαστική διαφοροποίηση του εξωτερικού σε σχέση με το 307.Επίσης πολύ καλοί κινητήρες (θα επέλεγα τον 1,6ΤΗP TURBO 150BHP) αλλά σε εξοπλισμό νομίζω το C4 είναι λίγο καλύτερο σε σχέση και με την τιμή του.Πάντως απογοητεύτηκα και πάλι με τον ημιάκαμπτο στον πίσω άξονα. Αφού έχουν έτοιμο τον multilink 407 γιατί δεν τον προσαρμόζουν και στη μικρομεσαία πλατφόρμα? Εξακολουθώ να θεωρώ οτι ο ημιάκαμπτος δεν κάνει για τους Ελληνικούς δρόμους που είναι γεμάτοι σαμαράκια , νεροφαγώματα και κάθε είδους κακοτεχνίες.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 21:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
παιδια οδηγησα το 308 1,6turbo.το αυτοκινητο το μονο που εχει να δειξει ειναι το πολυτελες εσωτερικο και εναν πολυ καλο κινητηρα.η αναρτηση του ειναι πολυ τουρισμο για τις επιδοσεις του και το πισω μερος αντιδρα σαν πολυ αποτομα και ατσαλα στην γρηγορη οδηγηση( :evil:test drive ηταν).εχει πολυ καλα φρενα και το κιβωτιο ειναι ασαφες με χαλια αισθησει.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιαν 2008, 12:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Δεκ 2007, 17:57
Δημοσιεύσεις: 721
οι τούρμπο κινητήρες και ο νέος 120άρης θα έρθουν και στην Σιτροέν.
απλά στην αρχή δεν τους δίνουν για να αποφύγουν τον εσωτερικό ανταγωνισμό.

πάντως το 308 είναι άθλιο σχεδιαστικά όπως και κάθε πεζό με αυτή την αηδιαστική μάσκα και τα υπερμεγέθη φώτα.

έλεος δηλ...τους είπε κανείς ότι είναι ωραίο έτσι κ το συνεχιζουν; Στο 4Τ-φόρουμ τρώει τρελό θάψιμο και για το design και την τιμολόγηση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιαν 2008, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
άσχετο αλλα πότε θα έρθουν οι τούρμπο κινητήρες στη σιτροέν;καλά αυτά είναι και θέμα γούστου .οπως και το c4 εγώ το θεωρώ το καλύτερα σχεδιαστικά αμάξι που υπάρχει ενώ η αδερφή μου λέει ότι μοιάζει με νεκροφόρα απο πίσω :shock:

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιαν 2008, 20:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Δεκ 2007, 13:27
Δημοσιεύσεις: 36
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΟΥΔΑΝΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Θα συμφωνήσω και εγώ με την πλειοψηφία των μελών. Το εσωτερικό του τουλάχιστον οπτικά αν και υποκειμενικό δείχνει πολύ ποιοτικό και πολύ όμορφο. Βλέποντας κανείς μόνο το εσωτερικό του έχει την αίσθηση ότι αυτό το ταμπλό θα μπορούσε να ανήκει σε εσωτερικό αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Όσο για την εξωτερική σχεδίαση απλά αποδεικνύει περίτρανα την έλλειψη φαντασίας των σχεδιαστών της PEUGEOT. Οι νέοι κινητήρες στο C4 θα τοποθετηθούν το Σεπτέμβριο μαζί με το lifting του αυτοκινήτου 100%. Υπομονή παιδιά εννιά μήνες έμειναν. Πάντως επειδή και εγώ οδήγησα ένα 308 με τα 120 άλογα πιστεύω πλέον ότι εκεί στο PSA GROUP δεν ξέρουν να εξελίσσουν κιβώτια ταχυτήτων και τιμόνια. Το κιβώτιο εξακολουθεί να έχει την ασάφεια που χαρακτηρίζει τα κιβώτια του group και το τιμόνι του μια χαλαρή αίσθηση και μια ασάφεια γύρω από τη θέση της ευθείας που επίσης χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα του group. Πάντως εκεί στο group κάνουν τα πάντα για να μείνουν πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 42 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γνώμες για αυτοκίνητα.
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: djfanis
Απαντήσεις: 135
υπαρχει c2 η c4 με peugeot sport εκκεντρα η με 290+ μοιρες κ
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: mitsoulas
Απαντήσεις: 10
Σχέδιο ανάκαμψης της PSA Peugeot Citroen
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 4
Αυξάνεται στις 500.000 η παραγωγή των Citroen - Peugeot
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Mikelangelo
Απαντήσεις: 0
αμορτισερ απο peugeot 206 rc σε xsara 1.6 mkII
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xsara_1980
Απαντήσεις: 26
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια