stealth
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 18 Ιαν 2008, 09:41 |
|
Εγγραφή: Παρ 29 Σεπ 2006, 07:11 Δημοσιεύσεις: 198
|
GeZ έγραψε: Offtopic: Παλιότερα όταν αγόραζε κάποιος αυτοκίνητο πιο πολύ τον ενδιέφερε αν είχε ''ψαγμένους'' εμπρός και πίσω άξονες και καλά φρένα παρά αν έχει μαλακότερα πλαστικά το ταμπλό.Σήμερα πλέον ένα αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από τα πλαστικά του και πόσα άλογα έχει ή πόσες τουρμπίνες έχει με λίγα λόγια πιστεύω οτί δεν υπάρχει πλέον στο αγοραστικό κοινό κάποια στοιχειώδη τεχνική παιδεία όπως υπήρχε κάποτε (και δεν ήταν γεμάτοι οι δρόμοι με Golf )
Υπάρχουν ακόμα κάποιοι που τους ενδιαφέρουν αυτά που λές, τώρα αναφορικα με το 308 είναι ένα ακόμα καλό αμάξι για την κατηγορία του κάπως ακρβό όμως, στις πλούσιες εκδόσεις του ειδικά.
|
|
|
|
|
stakon
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 01:18 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Δεκ 2007, 13:27 Δημοσιεύσεις: 36 Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΟΥΔΑΝΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
|
GeZ έγραψε: zxpanos έγραψε: εγω μιας και εχω και 307 και οδιγησα το 308 την παρασκευη εχω να πω οτι σε σχεση με ενα c4 εινε μακραν καλητερο ωπος και το 307.ποιοτικα καλητερα πλαστικα σαφως καλητερα μοτερ οδιγηκη συμπεριφορα και φρενα ηδια τορα απο εμφανηση εινε μια χαρα βεβεα γουστα εινε αυτα.οσο αφορα την φοτο δεν εινε απο το δηλιτρο αλα απο το 1.6 με τα 150.απο την αλη ωμος δεν εινε κατι νεο αφου στην υοσια αποτελει ενα σηνεχηστη του 307 με αλη μασκα και αλο πισω μερος.παντος σε καμια δεν το μπερδευης με κανενα γιαπονεζικο αμαξι(swift????????)η κατι αλο.οι τιμες εινε τσουχτερες μαλον για οτι εχει.βεβεα εχει και καλητερη μεταπολιτηκη αξια σε σχεση με ενα citroen αλα αυτο δεν εινε κατι νεο Οτί έχει πιο ποιοτικό εσωτερικό όντως ισχύει αλλά μην ξεχνάμε οτί βράζουν στο ίδιο καζάνι (ίδιο εργοστάσιο κατασκευής Mulhouse)και ότι συναρμογή θα έχει το ένα θα έχει και το άλλο.Τέλος μην ξεχνάμε οτί το C4 έχει κλείσει ήδη 3 και κάτι χρόνια χωρίς αλλαγές κάτι που δείχνει το πόσο καλά αντιστέκεται στον χρόνο σαν αμάξi, αναμένουμε το facelift για να δούμε τι έχει να δείξει. Πάντως επειδή έχω οδηγήσει 307 δεν μου άρεσε καθόλου (ιδιαίτερα σε σχέση με την Xsara) νοιώθεις οτί οδηγείς βαν!!!!!! Offtopic: Παλιότερα όταν αγόραζε κάποιος αυτοκίνητο πιο πολύ τον ενδιέφερε αν είχε ''ψαγμένους'' εμπρός και πίσω άξονες και καλά φρένα παρά αν έχει μαλακότερα πλαστικά το ταμπλό.Σήμερα πλέον ένα αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από τα πλαστικά του και πόσα άλογα έχει ή πόσες τουρμπίνες έχει με λίγα λόγια πιστεύω οτί δεν υπάρχει πλέον στο αγοραστικό κοινό κάποια στοιχειώδη τεχνική παιδεία όπως υπήρχε κάποτε (και δεν ήταν γεμάτοι οι δρόμοι με Golf )
|
|
|
|
|
stakon
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 01:19 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Δεκ 2007, 13:27 Δημοσιεύσεις: 36 Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΟΥΔΑΝΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
|
Gez Ευτυχώς που πλέον το αγοραστικό κοινό έχει κάποια στοιχειώδη τεχνική παιδεία και αυτό αντικατοπτρίζεται στις πωλήσεις. Και σήμερα όποιος αγοράζει αυτοκίνητο ενδιαφέρεται για ψαγμένους άξονες και καλά φρένα. Αυτό δείχνει το πόσο σήμερα το αγοραστικό κοινό έχει πλέον τη στοιχειώδη τεχνική παιδεία και για αυτό το λόγο έχουν γεμίσει οι δρόμοι με GOLF. Γιατί και πιο ψαγμένους άξονες έχει και πιο ψαγμένους κινητήρες, πέρα από την ποιότητα κατασκευής που παραδοσιακά υπερτερούσε έναντι ημών. Και αυτό φίλε Gez δείχνει την κατάντια της CITROEN και το πόσο πίσω έχει μείνει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μέχρι και οι χθεσινοί κορεάτες πιο ψαγμένους άξονες φοράνε στα αυτοκίνητα τους. Όσο φανατικοί σιτροενακηδες και να είμαστε αυτή είναι η αλήθεια και δυστυχώς μας πονάει.
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 02:43 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Φιλε stakon το θεμα εχει ξανασυζητιθει.
Και ειναι το εξης...
Ψαγμενη συνδεσμολογια, ή καλοεφαρμοσμενη συνδεσμολογια?
Το θεμα ειναι οτι το golf μπορει να εχει ποιο καλο συνδεσμο, αλλα γυρναει ποιο ευκολα κωλο, πεταει ποιο ευκολα μουτρα, και ολα αυτα απροειδοποιητα.
Απο εκει και περα κοπαναει οπως πρεπει να κοπαναει για να νιωσεις γερμανικη "ποιοτητα"... Και το λεω αυτο εχωντας οδιγησει golf 1.4, golf 1.6 fsi, golf GT, golf GTI manual & auto. Ακομα και το astra gts 1.6 T, που πεταει τα μουτρα του σαν την πεθερα, το κανει ποιο ομαλα απο το GTI.
Ειπαμε. Λαθος το ημιακαμπτος γιατι κοπαναει. Αλλα ειναι καλορυθμησμενος τουλαχιστον.
Παντος διαφωνω καθετα στο οτι η τωρινή αγωρα στοιριζεται σε τεχνικη γνωση. Ουτε σε τεχνικη γνωση στιριζεται ουτε σε οδηκη επιγνωση του τι θελει κανεις.
Και αυτο το βλεπεις απο το οτι ολα τα 1.4 πλεων φορανε 17αρες, οτι ολα τα offroad ειναι "spor" και στο οτι οτι ειναι ντιζαινατο πουλαει τρελα (civic, C4, Ibiza, leon, κλπ κλπ) Εκει στιριζεται η αγορα.
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
stakon
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 16:05 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Δεκ 2007, 13:27 Δημοσιεύσεις: 36 Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΟΥΔΑΝΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
|
Φίλε λύκε καταρχήν θέλω να ζητήσω συγγνώμη για το offtopic σε ένα θέμα που άνοιξα εγώ ο ίδιος. Απλώς θέλω να απαντήσω στη τοποθέτηση σου λέγοντας σου φιλικά πάντα τα εξής: Πριν από μερικά χρόνια σε ερεύνα που έγινε για τα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου απ τους έλληνες διαπιστώθηκε ότι αγοράζουν βάση της οικονομικής τους κατάστασης, της εμφάνισης και της γνώμης του ειδικού τύπου(βλέπε περιοδικά αυτοκινήτου). Πέρα από την εμφάνιση που είναι υποκειμενικό ζήτημα κανένα μα κανένα περιοδικό αυτοκινήτου δεν έγραψε ότι το C4 έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από ένα GOLF η ένα FOCUS που χρησιμοποιούν multilink πίσω ανάρτηση. Δεν μπορεί όλοι οι δημοσιογράφοι να είναι πουλημένοι. Έχω και εγώ εμπειρία και από τα δυο μοντέλα που προανέφερα οδηγώντας τα και τα δυο και μπορώ να πω ότι το <περπάτημα> τους μου άρεσε περισσότερο από του C4. Και μη ξεχνάμε τις πωλήσεις του C4 πριν τον κώδικα τιμής. Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι σήμερα υπάρχει μεγαλύτερη τεχνική παιδεία από ότι παλαιότερα. Δείτε τα πρώτα δέκα μοντέλα της ελληνικής αγοράς για το 2007. Το C4 δεν βρίσκεται μέσα παρόλο την πτώση της τιμής του. Το προηγούμενο ποσταρισμα μου έγινε γιατί απλά διαφώνησα με την άποψη του φίλου GeZ. Όσον αφορά το <κράξιμο> μου κατά της CITROEN αυτό γίνεται διότι μια εταιρεία που αγαπάμε και μας έχει συνηθίσει σε εξελιγμένα συστήματα ανάρτησης, μένει πίσω από τον ανταγωνισμό με λύσεις που απορρίπτει πλέον ο ανταγωνισμός στη μικρομεσαία κατηγορία. Μια εταιρεία πρωτοπόρος στο θέμα αυτό έχει μείνει πίσω και στο τομέα αυτό διότι στους υπόλοιπους τομείς ποτέ δεν είχε την πρωτοκαθεδρία εκτός απ το ντιζαιν. Η κριτική μου φίλε λύκε είναι καλοπροαίρετη και πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά παιδιά στο club που έχουν την ίδια γνώμη με μένα.
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 17:52 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
stakon έγραψε: Φίλε λύκε καταρχήν θέλω να ζητήσω συγγνώμη για το offtopic σε ένα θέμα που άνοιξα εγώ ο ίδιος. Απλώς θέλω να απαντήσω στη τοποθέτηση σου λέγοντας σου φιλικά πάντα τα εξής: Πριν από μερικά χρόνια σε ερεύνα που έγινε για τα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου απ τους έλληνες διαπιστώθηκε ότι αγοράζουν βάση της οικονομικής τους κατάστασης, της εμφάνισης και της γνώμης του ειδικού τύπου(βλέπε περιοδικά αυτοκινήτου). Πέρα από την εμφάνιση που είναι υποκειμενικό ζήτημα κανένα μα κανένα περιοδικό αυτοκινήτου δεν έγραψε ότι το C4 έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από ένα GOLF η ένα FOCUS που χρησιμοποιούν multilink πίσω ανάρτηση. Δεν μπορεί όλοι οι δημοσιογράφοι να είναι πουλημένοι. Έχω και εγώ εμπειρία και από τα δυο μοντέλα που προανέφερα οδηγώντας τα και τα δυο και μπορώ να πω ότι το <περπάτημα> τους μου άρεσε περισσότερο από του C4. Και μη ξεχνάμε τις πωλήσεις του C4 πριν τον κώδικα τιμής. Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι σήμερα υπάρχει μεγαλύτερη τεχνική παιδεία από ότι παλαιότερα. Δείτε τα πρώτα δέκα μοντέλα της ελληνικής αγοράς για το 2007. Το C4 δεν βρίσκεται μέσα παρόλο την πτώση της τιμής του. Το προηγούμενο ποσταρισμα μου έγινε γιατί απλά διαφώνησα με την άποψη του φίλου GeZ. Όσον αφορά το <κράξιμο> μου κατά της CITROEN αυτό γίνεται διότι μια εταιρεία που αγαπάμε και μας έχει συνηθίσει σε εξελιγμένα συστήματα ανάρτησης, μένει πίσω από τον ανταγωνισμό με λύσεις που απορρίπτει πλέον ο ανταγωνισμός στη μικρομεσαία κατηγορία. Μια εταιρεία πρωτοπόρος στο θέμα αυτό έχει μείνει πίσω και στο τομέα αυτό διότι στους υπόλοιπους τομείς ποτέ δεν είχε την πρωτοκαθεδρία εκτός απ το ντιζαιν. Η κριτική μου φίλε λύκε είναι καλοπροαίρετη και πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά παιδιά στο club που έχουν την ίδια γνώμη με μένα.
Μα επειδή φοράνε πολλαπλούς συνδέσμους δεν σημαίνει οτί είναι και καλύτερο.Στο θέμα του κινητήρα ναι όντως είναι καλύτερα αλλά για την κατάντια της ανάρτησης δεν φταίει το εργοστάσιο αλλά ο τύπος που όλο και κάτι θα έβρισκε κατά της ''γαλλικής'' οδικής συμπεριφοράς εκθειάζοντας μόνο την ανεσή τους. Τα λέω αυτά εκ πείρας διότι είχαμε Golf IV (μέγα λάθος πατέρα μην ρωτάτε...) και παρότι τα περιοδικά λέγαν για ''υποδειγματική συμπεριφορά'' στο τέλος ήταν μια πατάτα τιποτα παραπάνω και αυτό το κατάλαβα με το που αγοράσαμε την Xsara που και καλύτερο τιμόνι έχει και πιο άνετη είναι και οδική συμπεριφορά που όταν την μάθεις δεν θα θες κάτι άλλο διότι σου προσέφερε οδηγική απόλαυση με τον τρόπο της ( παθητική τετραδιεύθυνση). Γι'αυτό ποτέ μην κρίνεις σε σχέση με τα περιοδικά αλλά μόνο με τεστ ντραιβ.Ο χώρος της αυτοκίνησης δυστυχώς έχει γεμίσει μαϊντανους....
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 19:10 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Φιλε stackon, μην ανχωνεσαι δεν παρεξηγω.
Καταλαβαινω τι λες και συμφων, οτι η citroen απο προτοπορα ο γυρισε στην περπατημενη.
Αλλα ως εκει. Απο κει και περα τα περιοδικα αυτοκινητου ειναι τρελα πουλημενα κ αυτο το ξερουμε ολοι.
Γα το C4 διαβασα μονο στις αρχες του στο drive, και εγραφε χαρακτιριστικα ¨ μονο στην οθονη δεν εμφανιζει τι θα ακολουθσει¨ Τευχος δεν θημαμαι...
Τελος παντος, κατανωουμε τι λεμε και δεν παρεξηγουμε ουτε ο ενας ουτε αλλος και χαιρομαι για αυτο
Αλλα ας ληξουμε το offtopic εδω
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 23:36 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
stakon έγραψε: Φίλε λύκε καταρχήν θέλω να ζητήσω συγγνώμη για το offtopic σε ένα θέμα που άνοιξα εγώ ο ίδιος. Απλώς θέλω να απαντήσω στη τοποθέτηση σου λέγοντας σου φιλικά πάντα τα εξής: Πριν από μερικά χρόνια σε ερεύνα που έγινε για τα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου απ τους έλληνες διαπιστώθηκε ότι αγοράζουν βάση της οικονομικής τους κατάστασης, της εμφάνισης και της γνώμης του ειδικού τύπου(βλέπε περιοδικά αυτοκινήτου). Πέρα από την εμφάνιση που είναι υποκειμενικό ζήτημα κανένα μα κανένα περιοδικό αυτοκινήτου δεν έγραψε ότι το C4 έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από ένα GOLF η ένα FOCUS που χρησιμοποιούν multilink πίσω ανάρτηση. Δεν μπορεί όλοι οι δημοσιογράφοι να είναι πουλημένοι. Έχω και εγώ εμπειρία και από τα δυο μοντέλα που προανέφερα οδηγώντας τα και τα δυο και μπορώ να πω ότι το <περπάτημα> τους μου άρεσε περισσότερο από του C4. Και μη ξεχνάμε τις πωλήσεις του C4 πριν τον κώδικα τιμής. Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι σήμερα υπάρχει μεγαλύτερη τεχνική παιδεία από ότι παλαιότερα. Δείτε τα πρώτα δέκα μοντέλα της ελληνικής αγοράς για το 2007. Το C4 δεν βρίσκεται μέσα παρόλο την πτώση της τιμής του. Το προηγούμενο ποσταρισμα μου έγινε γιατί απλά διαφώνησα με την άποψη του φίλου GeZ. Όσον αφορά το <κράξιμο> μου κατά της CITROEN αυτό γίνεται διότι μια εταιρεία που αγαπάμε και μας έχει συνηθίσει σε εξελιγμένα συστήματα ανάρτησης, μένει πίσω από τον ανταγωνισμό με λύσεις που απορρίπτει πλέον ο ανταγωνισμός στη μικρομεσαία κατηγορία. Μια εταιρεία πρωτοπόρος στο θέμα αυτό έχει μείνει πίσω και στο τομέα αυτό διότι στους υπόλοιπους τομείς ποτέ δεν είχε την πρωτοκαθεδρία εκτός απ το ντιζαιν. Η κριτική μου φίλε λύκε είναι καλοπροαίρετη και πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά παιδιά στο club που έχουν την ίδια γνώμη με μένα. +1 GeZ έγραψε: Μα επειδή φοράνε πολλαπλούς συνδέσμους δεν σημαίνει οτί είναι και καλύτερο.Στο θέμα του κινητήρα ναι όντως είναι καλύτερα αλλά για την κατάντια της ανάρτησης δεν φταίει το εργοστάσιο αλλά ο τύπος που όλο και κάτι θα έβρισκε κατά της ''γαλλικής'' οδικής συμπεριφοράς εκθειάζοντας μόνο την ανεσή τους. Τα λέω αυτά εκ πείρας διότι είχαμε Golf IV (μέγα λάθος πατέρα μην ρωτάτε...) και παρότι τα περιοδικά λέγαν για ''υποδειγματική συμπεριφορά'' στο τέλος ήταν μια πατάτα τιποτα παραπάνω και αυτό το κατάλαβα με το που αγοράσαμε την Xsara που και καλύτερο τιμόνι έχει και πιο άνετη είναι και οδική συμπεριφορά που όταν την μάθεις δεν θα θες κάτι άλλο διότι σου προσέφερε οδηγική απόλαυση με τον τρόπο της ( παθητική τετραδιεύθυνση). Γι'αυτό ποτέ μην κρίνεις σε σχέση με τα περιοδικά αλλά μόνο με τεστ ντραιβ.Ο χώρος της αυτοκίνησης δυστυχώς έχει γεμίσει μαϊντανους....
η xsara ομως δεν ειχε αναρτηση καρου ? με την λογικη ο κολος ακουλουθει την μουρη .
http://www.km77.com/marcas/citroen/xsar ... ension.jpg
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 01:19 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
GeZ έγραψε: Μα επειδή φοράνε πολλαπλούς συνδέσμους δεν σημαίνει οτί είναι και καλύτερο.Στο θέμα του κινητήρα ναι όντως είναι καλύτερα αλλά για την κατάντια της ανάρτησης δεν φταίει το εργοστάσιο αλλά ο τύπος που όλο και κάτι θα έβρισκε κατά της ''γαλλικής'' οδικής συμπεριφοράς εκθειάζοντας μόνο την ανεσή τους. Τα λέω αυτά εκ πείρας διότι είχαμε Golf IV (μέγα λάθος πατέρα μην ρωτάτε...) και παρότι τα περιοδικά λέγαν για ''υποδειγματική συμπεριφορά'' στο τέλος ήταν μια πατάτα τιποτα παραπάνω και αυτό το κατάλαβα με το που αγοράσαμε την Xsara που και καλύτερο τιμόνι έχει και πιο άνετη είναι και οδική συμπεριφορά που όταν την μάθεις δεν θα θες κάτι άλλο διότι σου προσέφερε οδηγική απόλαυση με τον τρόπο της ( παθητική τετραδιεύθυνση). Γι'αυτό ποτέ μην κρίνεις σε σχέση με τα περιοδικά αλλά μόνο με τεστ ντραιβ.Ο χώρος της αυτοκίνησης δυστυχώς έχει γεμίσει μαϊντανους.... η xsara ομως δεν ειχε αναρτηση καρου ? με την λογικη ο κολος ακουλουθει την μουρη . http://www.km77.com/marcas/citroen/xsar ... ension.jpg[/quote]
Τι εννοείς κάρου;Είχε υστερούντες βραγχίονες με ράβδους στρέψεως. Ηταν μια απλή μηχανολογική λύση που όμως και πολύ άνετη ήταν και είχε και πολύ διασκεδαστική συμπεριφορά χώρις να χάνει σε απόλυτους χρόνους σε σχέση με τους ανταγωνιστές του και αυτό πιστευω θα το επιβεβαιώσουν οι περισσότεροι κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων...
τέλος το offtopic
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 03:08 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
οχι φιλε μου συμφωνω
οταν λεω δεν ειχε ενοω οτι δεν ειχε αναρτηση καρου οπως εχει το C4 .
το C4 κατηγωρω για φτηνη λυση . χωρις ομως να εχω παραπονο απο το αυτοκινητο . εξαλου ειναι αυτοκινητο πολης .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|