Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 23:51 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Serres Circuit H Πίστα - Παροχές & Εγκαταστάσεις
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Οκτ 2006, 23:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
H Πίστα - Παροχές & Εγκαταστάσεις Εικόνα

Κατασκευάστηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Σερρών στην περιοχή του αθλητικού πάρκου "Ομόνοια" και λειτουργεί από το Μάιο του 1998. Το αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών αποτελεί τη μοναδική, μέχρι στιγμής, πίστα στη χώρα αλλά και στη Βαλκανική η οποία πληρεί απολύτως τις κατασκευαστικές προδιαγραφές της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), για διεξαγωγή αγώνων κατηγορίας μέχρι F3000.
Το συνολικό μήκος της πίστας είναι 3187 μέτρα. Το πλάτος της πίστας είναι στην γραμμή εκκίνησης 15 μέτρα και στην υπόλοιπη πίστα 12 μέτρα. Η κατά μήκος κλίσεις του άξονα από 1-3%. Η ευθεία τερματισμού είναι 662 μέτρα. Η πίστα έχει 16 στροφές 9 εκ των οποίων είναι δεξιές και 7 αριστερές. Από το σύνολο των στροφών οι 9 έχουν ακτίνα 40μ, 2 στροφές έχουν ακτίνα 50μ, άλλες 2 στροφές έχουν ακτίνα 60μ, 1 στροφή έχει ακτίνα 80μ και τέλος υπάρχει και μια στροφή με ακτίνα 100μ. Στο εσωτερικό των στροφών υπάρχει διαπλάτυνση και στο εξωτερικό μέρος προβλέπεται ζώνη προστασίας των αγωνιζομένων από διαβαθμισμένο υλικό ή πράσινο.

Στο εσωτερικό της πίστας είναι εγκατεστημένος ο χώρος στάθμευσης και προετοιμασίας των αγωνιζομένων (Paddock). Το δευτερεύον βοηθητικό οδικό δίκτυο συνολικού μήκους 4.800 μέτρων στο εσωτερικό της πίστας για τη γρήγορη και ασφαλή κίνηση ασθενοφόρων, οχημάτων περισυλλογής και πυροσβεστικών οχημάτων βρίσκεται στο στάδιο της κατασκευής. Απέναντι από την ευθεία εκκίνησης ολοκληρώνεται τσιμεντένια σκεπαστή κερκίδα χωρητικότητας 2.500 θεατών. Μία λυόμενη κερκίδα 1.000 θεατών τοποθετήθηκε σε φυσική κερκίδα στην απέναντι πλευρά της ευθείας εκκίνησης και άλλη μία λυόμενη κερκίδα έχει τοποθετηθεί σε διαμορφωμένο χώρο εντός των pits, η οποία φιλοξενεί 1.000 περίπου θεατές. Στον περιβάλλοντα χώρο του αυτοκινητοδρομίου υπάρχουν διαμορφωμένοι χώροι ελεύθερης στάθμευσης για τους θεατές.
Η κτιριακή υποδομή αλλά και ένα σύνολο μικρών τεχνικών έργων, απαραίτητων για την ολοκληρωμένη λειτουργία του αυτοκινητοδρομίου, έχουν σχεδιαστεί σε επίπεδο προμελέτης και εντάχθηκαν στην, υπό εξέλιξη, τρίτη και τελευταία κατασκευαστική φάση σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο εξέλιξης του αυτοκινητοδρομίου.


Στα τεχνικά έργα αποπεράτωσης συμπεριλαμβάνονται τα εξής:

Κτιριακό συγκρότημα τριών ορόφων 1.350 περίπου τ.μ. για την εξυπηρέτηση των αγωνιζομένων (χώρος pits), των θεατών και της διοίκησης του αυτοκινητοδρομίου
Ανισόπεδη γέφυρα διέλευσης πεζών στο ύψος της εκκίνησης
Δευτερεύοντα κτιριακά έργα και μικροκατασκευές Δ
Δημιουργία 9 οργανωμένων χώρων στάθμευσης για εξυπηρέτηση 3.000 περίπου οχημάτων

Οι τεχνικές και κατασκευαστικές προδιαγραφές του αυτοκινητοδρομίου παρέχουν τη δυνατότητα διοργάνωσης αγώνων εθνικού και διεθνούς επιπέδου. Με την ολοκλήρωση της 3ης κατασκευαστικής φάσης στο αυτοκινητοδρόμιο θα μπορούν να διεξαχθούν αγώνες σχεδόν όλων των κατηγοριών και συγκεκριμένα:

Αγώνες Αυτοκινήτου
• Αγώνες Formula 3
• Αγώνες Formula 3000
• Ευρωπαϊκά και Παγκόσμια πρωταθλήματα Touring
• Αγώνες αυτοκινήτου κατηγορίας Grand Tourism
• Αγώνες Ενιαίου Πρωταθλήματος
• Αγώνες Κλασσικού αυτοκινήτου
• Αγώνες κατηγορίας Ε
• Αγώνες αντοχής
Αγώνες Μοτοσικλέτας
• Αγώνες Παγκόσμιου πρωταθλήματος
• Αγώνες πρωταθλήματος κατηγορίας Super Bike
• Αγώνες πρωταθλήματος Dragster
• Αγώνες αντοχής






Στο χώρο της πίστας λειτουργεί αναψυκτήριο / εστιατόριο 100τ.μ. το οποίο διαθέτει θέρμανση / κλιματισμό και τηλεόραση.
WC υπάρχουν και στο υπόγειο του αναψυκτηρίου αλλά και στον χώρο των paddock).
top of page


Πως θα πάτε, Που θα μείνετε, Που θα φάτε?


Από Θεσσαλονίκη οι Σέρρες απέχουν 86χλμ (διαδρομή περίπου 1 ώρας από το κέντρο της πόλης μέχρι την πίστα). Από την Αθήνα απέχουν περίπου 550.
Ερχόμενοι από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και περίπου 20/25 χλμ μετά τα τελευταία διόδια (Μάλγαρα) φτάνουμε και στρίβουμε δεξιά σε μια γέφυρα που γράφει Σέρρες / Καβάλα. Από εκεί μετά από μερικά χιλιόμετρα θα φτάσουμε σε μια άλλη ανισόπεδη διασταύρωση που θα γράφει Σέρρες / Καβάλα δεξιά και μόλις βγούμε από το δρόμο στη διχάλα κάνουμε αριστερά όπως ακριβώς γράφουν και οι ταμπέλες. Θα βγείτε σε ένα ανηφορικό δρόμο με νησίδα (3 και 3 λωρίδες) το γνωστό "δερβένι" όπου θα βγουν και όσοι Θεσσαλονικείς θέλουν να κινηθούν προς Σέρρες. Μόλις ο δρόμος αρχίσει να κατηφορίζει φτάνουμε σε μια διχάλα και κάνουμε δεξιά προς Βουλγαρία. Σε περίπου 500μ στρίβουμε σε ένα στενό δρόμο αριστερά που γράφει Βουλγαρία και απλά ακολουθούμε το ρεύμα μη στρίβοντας πουθενά. Φτάνουμε στο χωριό Λητή που υπάρχουν και βενζινάδικα για ανεφοδιασμό αν χρειάζεται. Συνεχίζουμε όλο ευθεία με προσεκτική ταχύτητα καθώς στο κομμάτι αυτό συχνά έχει μπλόκα. Στα 20χλμ από το χωρίο Λητή υπάρχει λευκή πινακίδα που γράφει σταθμός συντήρησης και αποχιονισμού. Ελαττώστε ταχύτητα στα 90 καθώς πίσω τις αμέσως επόμενες πινακίδες προς Δορκάδα υπάρχει κάμερα και σε λίγα χλμ υπάρχει και αντίστοιχη στο απέναντι ρεύμα. Από εκεί και μετά μπορείτε να αυξήσετε ρυθμό. Στις στροφές που ακολουθούν (με διαχωριστική μπαριέρα) έχουν χάσει τη ζωή τους πολλοί ενθουσιώδεις και μη και καλό είναι να προσέχετε διότι ο δρόμος είναι ύπουλος, με λακκούβες σε πολλά σημεία, ανάποδες κλίσεις και τυφλά σημεία που κλείνουν. Ιδιαίτερη προσοχή προς το τέλος του δρόμου υπάρχει μικρή κατηφορική ευθεία την οποία ακολουθεί εσάκι (δεξί / αριστερό) στο οποίο ο δρόμος στενεύει, η μπαριέρα καταργείται και γίνεται διπλής κυκλοφορίας. Στη συνέχεια στα 50 χλμ από το χωριό Λητή συχνά υπάρχει μπλόκο (κάθονται στην διασταύρωση στο βάθος για Στρυμονικό) καθώς και φτάνοντας πια στα 60χλμ από τη Λητή υπάρχει συχνά ραντάρ στη διασταύρωση του Προβατά και σας σταματάνε στη διασταύρωση για άνω Καμήλα. Στα πρώτα φανάρια που θα συναντήσετε (έχει αντιπροσωπία της Ford στο αριστερό σας χέρι λίγο πριν και Alex Pak στο δεξί) στρίβετε δεξιά στον περιφερικό (γράφει και αυτοκινητοδρόμιο Σερρών). Στο δεύτερο φανάρι στρίβετε δεξιά προς «τελωνείο», περνάτε κάτω από το γεφυράκι και κάνετε δεξιά. Στο δεύτερο στενάκι που γράφει Pits (στη γωνία βρίσκεται η πίστα καρτ) κάνετε αριστερά για να σας καλωσορίσει κάτω από το γεφυράκι η πίστα. Με το που αναδυθείτε από το γεφυράκι βρίσκεστε ήδη στο χώρο της πίστας.

Η πίστα αυτή τη στιγμή δεν διαθέτει αέρα για τα λάστιχα (οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι η πίστα ,μετά από συστήσεις μας, εφοδιάστηκε με κοφλερ και σύντομα θα εγκατασταθεί) με αποτέλεσμα αν χρειάζεται να προσθέσετε αέρα να πρέπει να βγείτε στο κοντινότερο βενζινάδικο. Αυτό είναι μια ΚΜOIL στην οποία για να πάτε ακολουθείτε την αντίστροφη διαδρομή από όπως ήρθατε στην πίστα αλλά στην διασταύρωση με τον περιφερικό όπου εσείς στρίψατε δεξιά για τελωνείο τώρα όπως έρχεστε από το τελωνείο περνάτε απέναντι και συνεχίζετε ευθεία. Στην πρώτη διασταύρωση συνεχίστε ευθεία και στη δεύτερη κάνετε δεξιά. Θα βγείτε ακριβώς πάνω στο βενζινάδικο. Εναλλακτικά υπάρχουν και άλλα βενζινάδικα σχετικά κοντά καθώς και βουλκανιζατέρ. Για να βγείτε σε αυτά, με το που βγείτε στην ΚΜoil στρίψτε αριστερά επάνω και στο τέρμα του δρόμου στο φανάρι κάνετε αριστερά για να περάσετε στη σειρά τα βενζινάδικα και το βουλκανιζατέρ. Ο δρόμος αυτός αν συνεχίσετε ευθεία βγαίνει στη διασταύρωση της Ford αλλά τώρα επειδή έρχεστε ανάποδα (έχετε τη ford στο δεξί σας χέρι) κάνετε αριστερά για την πίστα. Έτσι, εναλλακτικά αν θέλετε να πάτε σε άλλα βενζινάδικα ή στο βουλκανιζατέρ όταν έρχεστε πριν πάτε στην πίστα τότε όπως θα έρχεστε στο φανάρι της ford συνεχίζεται ευθεία μέχρι να συναντήσετε στο αριστερό σας χέρι τα βενζινάδικα και το βουλκανιζατέρ όπου κάνετε αναστροφή, ανεφοδιασμό και ξανά πίσω προς την ford να βγείτε στην πίστα σύμφωνα με τα παραπάνω.

Εάν σκοπεύετε σε διαμονή στις Σέρρες υπάρχουν διάφορα ξενοδοχεία που μπορείτε να επιλέξτε. Παρακάτω παραθέτουμε μερικές επιλογές.

• Ξενοδοχείο Ελπίδα - Μεραρχίας 66 τηλ. 2321059311-14 / www.elpida-hotel.gr
Μονόκλινο 50€ / Δίκλινο 60€ / Τρίκλινο 60€ (με ράντζο)

• Ξενοδοχείο Galaxy - Παναγή Τσαλδάρη 1 τηλ. 23210.99650 / 60 / 70
Μονόκλινο 40€ / Δίκλινο 50€ / Τρίκλινο 55€

• Ξενοδοχείο Metropolis - Δ. Σολωμού 49 τηλ. 23210-54433, 63065,22271,98436
www.serreshotel.gr Μονόκλινο 40€ / Δίκλινο 50€ / τρίκλινο 60€

Αξιοθέατα hot spots: www.myserres.gr (τουριστικός οδηγός)

Μην ξεχάσετε να φάτε σερραϊκή μπουγάτσα και ακανέ Σερρών!

top of page


Προτεινόμενος τρόπος οδήγησης στην πίστα

Σκοπός αυτής της πρότασης δεν είναι η ανάλυση της τέλειας γραμμής στο κυνήγι το βέλτιστου χρόνου, αλλά είναι να αποτελέσει μια αρχή για ανθρώπους που δεν έχουν ξαναμπεί στην πίστα ώστε να τους βοηθήσει να βρίσκονται πιο ΄΄εντός θέματος΄΄ και να τους γλιτώσει από αρκετούς άσκοπους γύρους και τη σημαντική φθορά που θα προκαλούσαν.

Κ1: Τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχουν φρένα αντίστοιχα των επιδόσεων τους (όποιες κι αν είναι αυτές) μπορούν να φρενάρουν με τα χιλιόμετρα που έχουν πιάσει κοντά στην ταμπέλα των 100 (κάποια λίγο πριν κάποια λίγο μετά). Ξεκινήστε να φρενάρετε περίπου στα 150μέτρα (ανάμεσα στις ταμπέλες των 200 και 100) ώστε να αποκτήσετε με ασφάλεια την αίσθηση της αποτελεσματικότητας των φρένων σας στην πίστα και κατόπιν αντίστοιχα προσαρμοστείτε. Αποφύγετε να ξεκινήσετε να στρίβετε στην Κ1 πατώντας ακόμα το φρένο ιδιαίτερα αν δεν έχετε ABS. Το φρενάρισμα στην Κ1 είναι πολύ δυνατό και αποφορτίζονται πολύ οι πίσω τροχοί με αποτέλεσμα το μπλοκάρισμα ή μια αποσταθεροποίηση να καραδοκεί. Με περίπου 100-110 και 3η αρχίζετε να στρίβετε. Μην βιαστείτε να κλείσετε το apex, η ταχύτητα έχει πέσει στην κορυφή στα 90 - 100. Πατήστε γκάζι περίπου από την κορυφή και εκμεταλλευτείτε το πλάτος του δρόμου χωρίς στραμπουλίγματα.
Σέρρες Κ1Εικόνα


Κ2-Κ3-Κ4: Λίγο πριν αρχίσει να κλείνει για την Κ2 πρέπει να μετριάσετε τα χιλιόμετρα ως προς την στροφή. Αυτό μπορεί να σημαίνει από τέρμα γκάζι μέχρι και σχετικά δυνατό σύντομο φρένο. Ανάλογα με την περίσταση λοιπόν ελαττώστε ταχύτητα σε βαθμό που να σας φαίνετε ότι δεν τρέχετε ιδιαίτερα. Προσοχή αυτή η στροφή δεν συγχωρεί την ελλιπή κάμπερ των περισσοτέρων πολιτικών αυτοκινήτων καθώς και τα προσθιοκίνητα γενικότερα και λόγο της διάρκειάς της εύκολα καταστρέφει λάστιχα. Φροντίστε να μείνετε αριστερά και να μην βιαστείτε να κλείσετε. Με σταθερό γκάζι και περίπου 100 και περίπου... 1g σημαδέψτε το apex προς το τέλος του εσωτερικού κερμπ και φροντίστε να έχετε τέτοια ταχύτητα ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί αγόγγυστα να πάρει αυτή τη γραμμή επιταχυνόμενο. Φροντίστε να μην ξεπεράσετε το μισό πλάτος της πίστας κατά την έξοδο γιατί δεν θα προλάβετε να πάρετε γραμμή για την Κ3. Πιάνετε δεξιά λοιπόν πριν την Κ3 και αμέσως αριστερά (προσοχή σε μεταφορά βάρους που μπορεί να σας πιάσει αδιάβαστους εδώ) χωρίς να αφήσετε γκάζι. Ανοίγεστε στην έξοδο της Κ3 και κάνετε ένα μικρό άσε (αν δε χρειάζεται με αρκετά αυτοκίνητα) και ξανά γκάζι χωρίς να βιαστείτε να στρίψετε στην Κ4 νωρίς για να μην βγείτε δεξιά και χάσετε την γραμμή σας για τα φρένα της Κ5.

Σέρρες Κ2Εικόνα

Σέρρες Κ3Εικόνα

Σέρρες Κ4Εικόνα


Κ5: Φρενάρετε πάλι αναλογικά με τα χλμ που έχετε πιάσει αλλά φροντίζετε να είστε τέρμα αριστερά και προσοχή σε πιθανή αστάθεια. Προτείνεται να μπείτε με 3η παρόλα τα λίγα χλμ ώστε να αποκτήσετε καλύτερη αίσθηση του ορίου από το πλαίσιο και όχι από το μοτέρ εκτός αν το αυτοκίνητο σας μπορεί απροβλημάτιστα να βάλει κάτω τη 2α κάτω στη δεδομένη στροφή. Φτάνοντας στην Κ5 ΜΗΝ ξεκινάτε να μπείτε στη στροφή, είναι σχεδόν σίγουρο ότι όσο αργά και να πιστεύετε ότι θα κλείσετε είναι ακόμα πολύ νωρίς. Ξεκινώντας να στρίβετε μείνετε το πολύ μέχρι τα μισά του δρόμου (όχι πιο μέσα) με σταθερό γκάζι (η οικονομία εδώ πάλι θα σας σώσει από λάστιχο και μια κακή ταχύτητα εξόδου) και περίπου 65-70 χλμ. Προς το τέλος της στροφής κλείνεστε προς το κερμπ και σανιδώνετε με προσοχή πάλι να μην φτάσετε στο εξωτερικό κερμπ γιατί θα χάσετε τη γραμμή για την Κ6.
Σέρρες Κ5Εικόνα


Κ6-Κ7-Κ8 (S): Με δεδομένο ότι έχετε προλάβει να βρίσκεστε τέρμα δεξιά μετριάζετε ταχύτητα περίπου 85-90 έτσι ώστε να ΜΗΝ πάρετε γρήγορα αυτή τη στροφή. Είναι στροφή που πρέπει να «πουλήσετε», καθώς το παραμικρό γλίστρημα (συνήθως της μούρης) θα πυροδοτήσει αλυσιδωτές αντιδράσεις και λάθη αφήνοντας σας να παλεύετε και με μια κακή ταχύτητα εξόδου για την επόμενη σύντομη ευθεία μετά την Κ8. Φροντίστε λοιπόν να πουλήσετε την Κ6 και στην έξοδό της να μείνετε όσο μπορείτε αριστερά (κοινώς μην «ισιώσετε» το εσάκι). Αυτή η κίνηση θα σας βρει στην αρχή της Κ7 με αρκετά εύκολο έργο και καθαρό μυαλό για να ξεκινήσετε την αδιάκοπη επιτάχυνση μέχρι την Κ10. Αν κατά την έξοδο της Κ8 χρειαστεί να σηκώσετε το γκάζι τότε ξεκινήστε την επιτάχυνση λίγο αργότερα στην Κ7. Προσοχή για πιθανή έξοδο βγαίνοντας από το S.
Σέρρες Κ6-K7-K8Εικόνα


Κ9-Κ10: Η Κ9 με τα περισσότερα αυτοκίνητα περνιέται χωρίς να σηκώσετε το γκάζι, φροντίστε απλά να την κόψετε σχετικά νωρίς ώστε να γράψετε λιγότερα μέτρα. Ένα πονηρό σημείο για μερικά αυτοκίνητα είναι η απαρχή του φρεναρίσματος για την Κ10 που συμπίπτει με ένα κλικ πριν ισιώσει το τιμόνι από την έξοδο της Κ9, προσοχή λοιπόν για αποσταθεροποίηση. Επίσης, πολύ σημαντικό κομμάτι που δεν πρέπει να κάνετε νωρίς το Apex. Φροντίστε να μην έχετε μεγάλη ταχύτητα εισόδου ώστε το αυτοκίνητο να υπακούσει στο τιμόνι όταν χρειαστεί να κάνετε το apex και να μην φάτε άσκοπα λάστιχο. Τα περισσότερα αυτοκίνητα καλό είναι να περάσουν με 3η (κρεμασμένη) παρά μια 2α στον κόφτη καθώς τα ελάχιστα χλμ της στροφής είναι γύρω στα 10 περισσότερα από την Κ5.
Σέρρες Κ9Εικόνα

Σέρρες Κ10Εικόνα


Κ11-Κ12: Μετά τα φρένα για την 11 η γραμμή διαφοροποιείται έντονα ανάλογα με το αυτοκίνητο. Σαν γενικό κανόνα προσπαθήστε πάλι να ελέγξτε το ταμπεραμέντο σας ώστε να μην ανοίξει το αυτοκίνητο την τροχιά του καθώς το πιθανότερο είναι μην καταφέρει ξανά να την κλείσει στην Κ12 αφήνοντας σας περιφέρεστε στην εξωτερική μεριά της πίστας , τρώγοντας λάστιχο και αδυνατώντας να επιταχύνετε τη στιγμή που θα έπρεπε.
Σέρρες Κ11Εικόνα

Σέρρες Κ12Εικόνα


Κ13: Η στροφή που χαρακτηρίζει την πίστα. Ανάλογα με το αυτοκίνητο πάλι μετριάζετε ταχύτητα ώστε να είναι απόλυτα σίγουρο ότι δεν θα γλιστρήσει το αυτοκίνητο. Σε αντίθετη περίπτωση θα βρεθείτε να γλιστράτε με 130-140 με πολύ κακές συνέπειες για τα ελαστικά σας, τη γραμμή σας και διακινδυνεύοντας μια έξοδο με πολλά σε ένα από τα κομμάτια της πίστας που δεν έχουν όσο διάδρομο διαφυγής θα έπρεπε. Μην κλείσετε νωρίς γιατί θα το πληρώσετε αμέσως μετά. Κλείστε προοδευτικά την τροχιά σας μέχρι το εσωτερικό κερμπ και επιταχύνετε καθώς το δύσκολο πέρασε. Στην έξοδο της 13 θα βρεθείτε προς τα αριστερά κάτι που δεν πειράζει ιδιαίτερα μια και την επόμενη στροφή θα την πουλήσουμε.
Σέρρες K13Εικόνα


Κ14-Κ15: Φτάνοντας στην 14 με όχι πολύ καλή γραμμή φρενάρουμε αισθητά ώστε να είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι το αυτοκίνητο στην έξοδο θα παραμείνει προσκολλημένο στα αριστερά για να διευκολύνουμε την Κ15. Σε αντίθετη περίπτωση θα αναγκαστείτε να μπείτε στην Κ15 νωρίτερα, πνίγοντας την έξοδο της και έχοντας μειωμένη ταχύτητα για τα επόμενα 660 μέτρα (όσο δυνατό αυτοκίνητο και να έχετε)…Φροντίστε λοιπόν να επιταχύνετε όσο το δυνατόν νωρίτερα στην Κ15 (χωρίς να χρειαστεί να αφήσετε στην έξοδο της) και να σας βρει το εξωτερικό κερμπ να βρει τους τροχούς σας σε πλήρη επιτάχυνση και να εκμεταλλεύονται μέχρι το τελευταίο εκατοστό. Προσοχή σε αυτό το σημείο γιατί είναι εύκολη η έξοδος.
Σέρρες Κ14Εικόνα
Σέρρες Κ15Εικόνα[/img]

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Νοέμ 2006, 10:47 
Άβαταρ μέλους
Παιδια πειγα το περασμενο Σαββατοκυριακο και ετρεξα με το citroen μου. Ηταν τέλοια. Το C3 με έβγαλε ασπροπρωσοπη. Είχε trackday


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Νοέμ 2006, 10:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Έτρεξες με τοMOTOR WOMEN;

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Νοέμ 2006, 05:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 29 Σεπ 2006, 07:11
Δημοσιεύσεις: 198
Ποια μέρα ήσουνα? εγώ με τον Αλέξανδρο ήμασταν το Σάββατο

http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Μύνημα electric circuit failure και μη ανταπόκριση γκαζιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: gstrouth
Απαντήσεις: 10
Open Track day in Athens Circuit - Σάββατο 19 Μαρτίου 2011
Δ. Συζήτηση: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 1
ΠΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: zxpanos
Απαντήσεις: 34
Βραδιές Drift και Χρονομέτρησης στην πίστα Speedpark
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: speedpark_track
Απαντήσεις: 6
Πιστα Aσπροπυργου C4 vs BX
Δ. Συζήτηση: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
Συγγραφέας: Petran
Απαντήσεις: 285
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ