Σελίδα 1 από 1

Eντυπωσεις απο τις εγκαταστασεις εξουσιοδοτημενων εμπορων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 07:29
από zxpanos
ανοιγω αυτο το θεμα για να μπορουμε εδω να σχολιαζουμε εκτος απο τις υπηρεσιες και τις εγκαταστασεις το πρωσοπικο αλα και γενικα την αποψη που εχουμε απο τους εξουσιοδοτιμενους εμπορους με τους οποιους συνεργαζομαστε.οποτε για να προλαβω την γκρινια απο τους αγαπητους μοντ δεν εχει καμια σχεση ουτε με τα παραπονα αλα ουτε και με τις ευχαριστες εντιπωσεις.εγω μεχρι στιγμης εχω παει 4 φορες το δικο μου στον Χανιδακη στην ιεαρα οδο και μου αρεσαν πολη οι εγκαταστασεις τους.η αναμονη πελατων εινε τεραστια υπαρχουν τηλεορασεις ραδιο δωρεαν καφες,και γενικα το πρωσοπικο εινε πολη φηλικο.οι τεχνικοι εινε καθαροι και ηπαρχει βιτρηνα με ολα τα αξεσουαρ που μπορει να εχει η citroen για τα αμαξακια μας.το καλητερο εινε οτι και οι τιμες εινε ακριβος η σχεδον ακριβος με το επισιμο site στην γαλλια.καλο θα ηταν λοιπον εκτος απο υπηρεσιες να κρινουμε και την ολη οικονα και για μενα με αριστα το 10 περνει 8. :tong:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 08:04
από Niphrentil
Παναγιωτίδης - Κατερίνη

Αριστη εξυπηρέτηση, για ότι χρειάστηκα εξυπηρετίθηκα αμέσως είτε αφορούσε σερβις, ανταλλακτικό ή αξεσουάρ. Σ'αυτό ίσως παίζει ρόλο και οτι δεν έχει πολύ κίνηση το μαγαζί... :fsss :fsss Ο κ. Παναγιωτίδης είναι εξυπηρετικότατος σε ότι και να ζητήσει κάποιος αλλά αυτός στον οποίο βγάζω το καπέλο είναι ο πωλητής της αντιπροσωπείας, ο κ.Γαϊτάνης. Το παλικάρι ξέρει ΤΑ ΠΑΝΤΑ και είναι άριστος στη δουλειά του.

Όσον αφορά το service, ένα παράπονο είναι οτι είναι πολύ στενος ο χώρος. Για να φέρεις το αυτοκίνητο στα ίσια πρέπει να κάνεις συνέχεια μανούβρες. Επίσης, οι μηχανικοί, ενώ ξέρουν τη δουλειά τους και την κάνουν καλά, είναι ολίγον τι άσχετοι με τα μοντέλα αυτά καθ'αυτά... Θυμάμαι ένας προσπαθούσε να με πείζει οτι το 14αρι C4 μου έχει ζουάν. Αναγκάστηκε να το ανεβάσει στη ράμπα να μου το δείξει οτι τελικά... ΔΕΝ έχει!!! :schraeg :schraeg

Παρόλα αυτά, υπάρχει ένα παλικάρι εκεί μέσα που παρ'όλο που δεν ξέρω το όνομά του, πίνω νερό σ΄αυτό... Η ακόλουθη συζήτηση είναι μαζί του:
"Καλημέρα"
"Καλημέρα, δεν ήρθες για προγραμματισμένο service εσύ..."
"Οχι..."
"Χτύπησες;"
"Ναι..."
"Στο πίσω προφυλακτήρα;;"
"Ναι!! :shock: "
"Εισαι ο τρίτος σήμερα!! ;) Φέρτο μέσα να το δούμε. Καφέ θες;;"

Βαθμολογία που θα έβαζα;; 6 στα 10 (αυτο γιατι υπάρχει πολύ λίγο stock. ότι και να θες, πρέπει να γίνει παραγγελία...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 13:47
από Sofia
Μιας και μεσα στους γκρινιάριδες mod που λες ανήκω και γω υποθέτω να πω και εγω οτι το αυτοκινητό μου (και τα άλλα 2 citroen της οικογένειας) τα πηραμε από τον Χανιαδάκη και μείναμε αρκετά ευχαριστημένοι. Πολλοί ευγενικοί οι υπάλληλοι και οι εγκαταστάσεις, όσο για τον δωρεάν καφέ, παντού το δίνουν οποτε δεν μου κανε ιδιαίτερη εντύπωση. Και με είχαν εξυπηρετήσει χωρίς να δυσανασχετίσουν όταν τους έπρηζα κάθε μερα γιατί μία ήθελα c3 μία ήθελα c1 και κάθε μέρα αλλαζα γνώμη για το χρώμα και τους είχα ζαλίσει.
Υ.Γ. Πάντως κάνουν ωραίο καφέ οφείλω να ομολογήσω. :tong:
Μιλάω για τον Χανιαδάκη στον Κηφισό

Για το άλλο στην Ιερά Οδό εγώ έχω να πω τα χειρότερα.
οταν πηγαμε με τον πατερα μου να δει το C4, είδαμε ένα τεράστιο πολυ ωραίο κτίριο αλλά μέσα υπήρχε μόνο ένας υπαλληλος, ο οποίος βαριόταν μόνο και που υπηρχε εκεί και οσο για καφέ φυσικά ούτε κουβέντα. Εξυπηρέτηση μηδεν!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 19:10
από Archangel_2.0
Για τον Χανιαδάκη στην ιερά οδό είναι λογικό αυτό που λες γιατί ο συγκεκριμένος είναι πρώην υπάλληλος της Citroen Ελλάς και εγώ που ενδιαφερόμουν σε κάποια φάση ήταν επιεικώς απαράδεκτος (δημόσιος υπάλληλος...... . Για το Service στην ιερά οδό όσο πήγαινα και με εξυπηρετούσε ο Γαλάνης ή ο Αράμπος ήμουν πολύ ευχαριστημένος αλλά μετά σταμάτησα για άλλους λόγους

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 20:13
από Γιάννης Αγγελιδάκης
αυτό το θέμα είναι φιταγμένο για να εκφράσουν γνώμη ο βαγγέλης(vagosvtr) και ο γιώργος(qeorqep800) :tong: για να ακούσετε και την αντίθετη άποψη(που κατατάλλα οι πιό πολλοί ξέρετε) :fsss

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 22:47
από georgep800
Γιάννης Αγγελιδάκης έγραψε:
αυτό το θέμα είναι φιταγμένο για να εκφράσουν γνώμη ο βαγγέλης(vagosvtr) και ο γιώργος(qeorqep800) :tong: για να ακούσετε και την αντίθετη άποψη(που κατατάλλα οι πιό πολλοί ξέρετε) :fsss


Άστα να πάνε Γιάννη... Απο που να αρχίσεις και που να τελειώσεις με τους λεβενταρλάδες του Ηρακλείου... :mad

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Απρ 2008, 00:13
από agiorgitis
Τί σου έκαναν Γιώργο τα κοπέλια; :tong:

Απο εγκαταστάσεις πώς τα πάνε; Έχουν εξοπλισμένο συνεργείο;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Απρ 2008, 02:25
από georgep800
Θα έπρεπε Γιάννη να με ρωτήσεις τι δεν μου έκαναν! θα ήμουν πιο σύντομος...

Το μόνο καλό είναι οι εγκαταστάσεις, το συνεργείο είναι εξοπλισμένο και ευρύχωρο! Μην φανταστείς τίποτα τρελό, απλά είναι "σημαζεμένο". Απο εξυπηρέτηση όμως είναι γ@μησε τα. Στη κυριολεξία όμως! Απο που να αρχίσω;; Απο την κ@ριόλ@(ναι, ναι κ@ριόλ@) στην υποδοχή του service; Αυτή ήταν που με τάιζε τα παραμύθια με τα πίσω αμορτισέρ(ότι εγκρίθηκαν, ότι αλλάχθηκαν κανονικά και άλλες ιστορίες για αγρίους) πράγματα που δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Να συμπληρώσω ότι όταν είχα πάει για την αλλαγή, αυτή η κ@ριόλ@ είχε πάρει ένα μικρό τετράγωνο χαρτάκι και έιχε γράψει "αλλαγή μορτισέρ" και μου έδωσε να το υπογράψω. Αντί να ανοίξει καρτέλα εργασιών δηλαδή. Η λογική του παραλόγου δηλαδή... Αυτή επίσης η κ@ριόλ@(ναι, ναι κ@ριόλ@ είπαμε), μου έλεγε για την αίτηση που είχε κάνει στα κεντρικά για την αλλαγή της ταπετσαρίας(είχε φουσκώσει), όπου μετά απο 2,5 μήνες διαπίστωσα ότι ούτε και αυτό είχε σχέση με την πραγματικότητα. Χρειάστηκε να πάρω εγώ στα κεντρικά και να κάνω παράπονα για να γίνει η αίτηση...
Ενώ λοιπόν η κ@ριόλ@ παρέμενε η ίδια, οι τεχνικοί σύμβουλοι άλλαζαν. Τουλάχιστον 4 διαφορετικούς συμβούλους άλλαξαν όσο πήγαινα εκεί. Με ένα κοινό χαρακτηριστικό. Όλοι τους καραγκιόζηδες. Και γιατί αυτό; Ποτέ μα ποτέ δεν άκουγαν κάποιο τριγμό. Ποτέ μα ποτέ δεν "έβλεπαν" τα προβλήματα. Εξάλλου "όλα έτσι κάνουν". Επίσης αυτοί οι καραγκιόζηδες έδιναν εντολές στην παραπάνω κ@ριόλα.
Αυτό που μου την έδινε περισσότερο, ήταν η αναμονή. Πήγαινα το αυτοκίνητο με το που ανοίγανε(8:30), κανονίζαμε να το πάρω σε 3 ώρες και όταν πήγαινα κατά της 12:00 δεν το είχαν πιάσει ακόμη. :shock: Αυτό μάλιστα το είχαν σύστημα. Ουτε μία φορά(ούτε μία όμως) δεν τηρήθηκε ο χρόνος...

Η κ@ριόλα και οι καραγκιόζηδες λογικά απο κάπου θα παίρνουν εντολές, σωστά; Ε τα σχόλια για αυτούς τους λεβέντες, τα αφήνω για εσάς...

Γιάννη σε φτάνουν ή θες και άλλα για τους καπετάνιους του Ηρακλείου;

ΥΓ. Όλα τα παραπάνω τα περιέγραφα σε κάποιο θείο απο ένα ορεινό(πολύ ορεινό όμως) χωριό τση Κρήτης επαέ πέρα, ο οποίος και μου πρότεινε να πάμε μαζί στο service ώστε μείνω ήσυχος και σίγουρος ότι θα μου λυθούν όλα τα προβλήματα. Για ευνόητους λόγους δεν το δέχθηκα, δυστυχώς όμως το μετάνιωσα..................

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Απρ 2008, 09:21
από Γιάννης Αγγελιδάκης
έ ρε γλένιταααααααα :spank: ,νομίζω ότι έπρεπε να πάς με τον θείο σου να κάνατε κανένα καμικάζι να δέις για πότε θα στο έφτιαχναν, το καλοκαίρι που πήγαμε κι εμείς πάντως πολύ εξυπηρετικοί μας φάνηκαν όλοι εκει μέσα, μάλλον περιμένουν να αγοράσεις το αμάξι και μετά να σε γράψουν στα @@ τους νάχουνε δεμένο το γάιδαρο

Citroen στο Ν.πελλης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιουν 2008, 15:52
από psyastral
παιδες οσοι ειναι απο το νομο και πανε στην αντιπροσοπεια ειναι ευχαριστημενει ? εχω ακουσει πολυ καλα λογια το μονο αρνητικο ειναι οτι ειναι λιγο ακριβουστικος απο τους αλλους και σε λιγο καιρο κανο το πρωτο service..... κατι ακομη τα αυτοκολιτα GreekCitroenClub τα παραγγηλατε ? η τα φτιαξατε εσεις?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιουν 2008, 17:32
από SoCrazy
τα αυτοκολλητα τα εχει αγορασει το GreekCitroenClub και οποιος θελει αγοραζει απο τους υπεύθυνους.Αν θες στειλε πμ σε καποιος mod για να προμηθευτεις και εσυ αυτοκόλλητα.