Θα έπρεπε Γιάννη να με ρωτήσεις τι δεν μου έκαναν! θα ήμουν πιο σύντομος...
Το μόνο καλό είναι οι εγκαταστάσεις, το συνεργείο είναι εξοπλισμένο και ευρύχωρο! Μην φανταστείς τίποτα τρελό, απλά είναι "σημαζεμένο". Απο εξυπηρέτηση όμως είναι γ@μησε τα. Στη κυριολεξία όμως! Απο που να αρχίσω;; Απο την κ@ριόλ@(ναι, ναι κ@ριόλ@) στην υποδοχή του service; Αυτή ήταν που με τάιζε τα παραμύθια με τα πίσω αμορτισέρ(ότι εγκρίθηκαν, ότι αλλάχθηκαν κανονικά και άλλες ιστορίες για αγρίους) πράγματα που δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Να συμπληρώσω ότι όταν είχα πάει για την αλλαγή, αυτή η κ@ριόλ@ είχε πάρει ένα μικρό τετράγωνο χαρτάκι και έιχε γράψει "αλλαγή μορτισέρ" και μου έδωσε να το υπογράψω. Αντί να ανοίξει καρτέλα εργασιών δηλαδή. Η λογική του παραλόγου δηλαδή... Αυτή επίσης η κ@ριόλ@(ναι, ναι κ@ριόλ@ είπαμε), μου έλεγε για την αίτηση που είχε κάνει στα κεντρικά για την αλλαγή της ταπετσαρίας(είχε φουσκώσει), όπου μετά απο 2,5 μήνες διαπίστωσα ότι ούτε και αυτό είχε σχέση με την πραγματικότητα. Χρειάστηκε να πάρω εγώ στα κεντρικά και να κάνω παράπονα για να γίνει η αίτηση...
Ενώ λοιπόν η κ@ριόλ@ παρέμενε η ίδια, οι τεχνικοί σύμβουλοι άλλαζαν. Τουλάχιστον 4 διαφορετικούς συμβούλους άλλαξαν όσο πήγαινα εκεί. Με ένα κοινό χαρακτηριστικό. Όλοι τους καραγκιόζηδες. Και γιατί αυτό; Ποτέ μα ποτέ δεν άκουγαν κάποιο τριγμό. Ποτέ μα ποτέ δεν "έβλεπαν" τα προβλήματα. Εξάλλου "όλα έτσι κάνουν". Επίσης αυτοί οι καραγκιόζηδες έδιναν εντολές στην παραπάνω κ@ριόλα.
Αυτό που μου την έδινε περισσότερο, ήταν η αναμονή. Πήγαινα το αυτοκίνητο με το που ανοίγανε(8:30), κανονίζαμε να το πάρω σε 3 ώρες και όταν πήγαινα κατά της 12:00 δεν το είχαν πιάσει ακόμη.
Αυτό μάλιστα το είχαν σύστημα. Ουτε μία φορά(ούτε μία όμως) δεν τηρήθηκε ο χρόνος...
Η κ@ριόλα και οι καραγκιόζηδες λογικά απο κάπου θα παίρνουν εντολές, σωστά; Ε τα σχόλια για αυτούς τους λεβέντες, τα αφήνω για εσάς...
Γιάννη σε φτάνουν ή θες και άλλα για τους καπετάνιους του Ηρακλείου;
ΥΓ. Όλα τα παραπάνω τα περιέγραφα σε κάποιο θείο απο ένα ορεινό(πολύ ορεινό όμως) χωριό τση Κρήτης επαέ πέρα, ο οποίος και μου πρότεινε να πάμε μαζί στο service ώστε μείνω ήσυχος και σίγουρος ότι θα μου λυθούν όλα τα προβλήματα. Για ευνόητους λόγους δεν το δέχθηκα, δυστυχώς όμως το μετάνιωσα..................