Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 17:04 ]



Υδροπνευματική Vs Συμβατική
Συμβατική 26%  26%  [ 16 ]
Υδροπνευματική 74%  74%  [ 46 ]
Σύνολο ψήφων : 62
 
 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μάιος 2008, 13:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
xantiamanolis έγραψε:
Συμφωνω μαζι σου zxpanos οτι ειναι μεγαλο το κοστος.
Ομως το κρατημα η ανεση και τα πλεονεκτιματα ειναι αρκετα και νομιζω οτι δεν χωρανε αμφισβητηση μετα φιλε μου οταν εχεις αυτοκινητο
2000cc δεν κοιτας το κοστος αφου για να το παρει κάποιος προφανως θα εχει και να το συντηρησει εκτος και ειναι απο αυτους που κυκλοφορουν με ακριβα αυτοκινητα και αμα τους γυρισεις αναποδα δεν εχουν 1ε και η δεικτης βενζινας ειναι μονιμως στην ρεζερβα.Αυτη ειναι φυσικα η αποψη μου και εινα αξιοι τησ τυχης τους..................

το να παρεις αμαξι 2000cc δεν σημενει οτι πρεπει να τα ακουμπας σηνεχια και χοντρα στα ανταλακτικα!και οταν δινεις τοσα χρηματα οσο εχει ενα γερμανικο η ιταλικο αμαξι εχεις την απετιση να χαλαει λιγοτερο απο μια alfa romeo η ενα vw!και οχι να εισε συνεχος με ενα κουβα να μαζευεις lhm! :schraeg

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μάιος 2008, 13:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
zxpanos έγραψε:
αν ηταν τοσο καλο σιγουρα θα ειχε εφαρμογη στους αγωνες εκει που η αναρτηση πραγματικα πεζει ρολο.εχετε δει κανενα αγωνηστικο με υδροπνευματικη ενεργητικη?εγω παντος δοξα τον θεο ποτε!! :yhoo


Ποιος ειπε οτι δεν υπήρχαν υδροπνευματικά αγωνηστικά?

Citroen SM
http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... urte-b.JPG
http://www.forum-auto.com/uploads/20051 ... compss.jpg

Citroen DS/ID
http://www.longstonetyres.co.uk/image/D ... riting.jpg
http://www.citroen.autko.pl/img/575/4210x.jpg

Citroen CX
http://www.aia.tartu.ee/~indrek/ralli/c ... _rally.jpg
http://www.khrallyteam.com/Historia/his ... age016.jpg

Citroen GS
http://images.google.gr/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN

Citroen BX
http://images.google.gr/imgres?imgurl=h ... %26hl%3Del

Πάντως το οτι ενα αυτοκινητο ή ενα σύστημά του δε συμμετέχει σε αγώνες, δε λεει κάτι. Με την ιδια λογική, ούτε η αεραναρτηση της Μercedes υπάρχει σε αγωνιστικό αυτοκίνητο. Σημαινει οτι ειναι σκαρτη?

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μάιος 2008, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
+10000000000000 !!!!!!!!!!!!! :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μάιος 2008, 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Σαν παλιός Σιτροενάκιας ψηφίζω υδροπνευματική δαγκωτό!!!
Τώρα αν η Ford πήρε παγκόσμια πρωταθλήματα με κάτι τρακτέρ με άκαμπτους άξονες και φύλλα σούστας που τα έλεγαν Escort καρφάκι δεν μου καιγεται! Eξάλλου η Citroen ποτέ δεν ισχυρίστηκε οτι ειναι σπορ φίρμα... Σίγουρα η υδροπνευματική θέλει φροντίδα και προσοχή αλλα σε αποζημειώνει με το παραπάνω. Eχω μεγαλώσει μέσα σε υδροπνευματικα (GS, BX) και δεν αλλάζω αυτή την ανάρτηση με τίποτα!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μάιος 2008, 20:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Λοιπόν, η δική μου άποψη..

Όπως κάθε τι στη ζωή μας, έτσι και η υδροπνευματική (είτε μιλάμε για τις καινούργιες, πόσο μάλλον και για τις πιο παλιές) έχει δύο όψεις.

Ναι, προσφέρει άνετο ταξίδι, καταπίνει χιλιόμετρα και ανωμαλίες και μπορεί να βάζει γυαλιά σε πολλά αυτοκίνητο. Ενδεικτικά το δικό μου ξάντια, στρίβει στο όριο καλύτερα από πολλά καινούργια αυτοκίνητα. Ακόμα και στο όριο το αυτοκίνητο είναι προβλέψιμο και σχεδόν καθόλου νευρικό. Αν το μάθεις μπορείς κάποιες φορές να παίξεις.

Από την άλλη, η υδροπνευματική θέλει σχολαστική συντήρηση και ΔΕΝ είναι για πολλά χρόνια. Μετά από ένα όριο, αν θέλεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο σου σε σωστή κατάσταση (και όχι όπως μερικά σιτροέν που βλέπω στο δρόμο με κοκαλωμένες αναρτήσεις, λάθος ύψη κτλ) πρέπει να τα ΣΚΑΣΕΙΣ. Μια τα σωληνάκια, μια η τρόμπα υψηλής, μια το πίσω ρομπότ και το ποιήμα δε σταματάει. Σε ένα άλλο αυτοκίνητο θα αλλάξεις 4 αμορτισέρ (αντε και κανα ελατήριο αν θέλεις εσυ) και θα συνεχίσεις να στρίβεις όσο έστριβες και πριν...

Συνεπώς, πριν ψηφίσετε αν τελικά προτιμάτε την Υδροπνευματική ή την απλή μεταλλική ανάρτηση, σκεφτείτε πόσο διατεθειμένοι είστε να πληρώσετε για αυτήν.

Με βάση τα παραπάνω εγώ θα ψηφίσω Υδροπνευματική για μεγάλες μπερλίνες (που δεν υπάρχει λόγος να καταπονούνται στην πόλη) και μεταλλική ανάρτηση για οτιδήποτε άλλο.

ΥΓ. Σχετικά με τις αγωνιστικές κατασκευές, θεωρώ ότι η Υ/κή, δεν είναι κατασκευασμένη για αυτόν τον σκοπό: Το κύριο μέλημα είναι να προσφέρει άνεση και υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και από όσο ξέρω, άνεση δεν είναι αυτό που ψάχνουν οι οδηγοί αγώνων!!

Αυτά! hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μάιος 2008, 20:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Goldfish

σωστός .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μάιος 2008, 22:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
παιδια εγω δεν ειχα την τυχη να κατεχω καποιο οχημα με υδροπνευματικη
αναρτηση αλλα εχω οδηγησει πολλες φορες xantia 1,8i και C5 2,0i.
δεν το συζητω χαιρεσαι ταξιδι και σημαδευεις τις λακουβες και τις ανωμαλιες και γελας οταν σκεφτεσαι τι γκριματσες κανει καποιος με ιαπωνικο η εστω με γερμανικο.
σημερα ειχα την ευκαιρια να οδηγησω τo BX(1992) του μηχανικου μου μεχρι την αθηνα και πισω για ανταλλακτικο.
στην αρχη δεν το γνωριζα το αυτοκινητο και ειπα να παω συντηρητηκα
αφου το υποτιμησα μονο απο την εμφανιση του.
στο γυρησμο που ξεθαρεψα το πηγα ταπα .
καλα πιο σταθερο και καλοδηγητο οχημα στις στροφες δεν εχω ματοδηγησει.με εξεπληξε ευχαριστα.
οταν το ειπα στο φιλο μου ειπε παρτο να πας και να γυρησεις τριπολη να καταλαβεις καλα περι τινος προκειτε.
το xsara το δικο μου με τα bilstein μαζι μου ρθε να τα φουνταρω απο τον ισθμο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μάιος 2008, 03:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
stelios έγραψε:
το xsara το δικο μου με τα bilstein μαζι μου ρθε να τα φουνταρω απο τον ισθμο


το ίδιο (όχι βέβαια ισθμό) ήθελε να κανει και ο τρελόλυκος με το δικό μου το xsara σήμερα που το γύριζε από το ΄Βόλο :tong:

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μάιος 2008, 14:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ 2007, 20:01
Δημοσιεύσεις: 547
Τοποθεσία: Aθήνα-Λόφος Σκουζέ Citroen C4 1,6 Turbo
Σχετικά με το Activa η ανάρτηση είναι απίστευτη.... Μέχρι και ο Zxpanos το είπε οτι μπαίνει πολύ καλά. Το μοτέρ είναι πολύ καλό αλλά είναι ακριβοσυντήρητο απο θέμα ανάρτησης. Τώρα ανάμεσα στις δύο σε άνεση ψηφίζω LHM, στο κόστος συντήρησης ψηφίζω συμβατική. Τώρα είναι η διαφορά στο τι θές και τι αντέχει η τσέπη μας.... αλλά ο γάλλος δεν βοηθάει ιδιαιτερα στο θέμα συντήρησης γι 'αυτο το δικό μου σύστημα το εγκατελειψε...... Εγώ πάλι ότι ζητάει τα δίνω και αυτό είναι γνωστό σε κάποιους και με βρίζουν αν και πολλές φορές έχω έρθει στο σημειο να το βάψω μπλε και να το πετάξω στην θάλασσα.........

_________________
ΕικόναΕικόνα
1:Activa_____ 2: BMW 5
Οσο με σπρώχνεις στον γκρεμό τόσο με κρατας......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μάιος 2008, 16:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
σε λιγο θα ανεβασουμε ενα καλο video που διχνει διαφορες αναμεσα σε συμβατικη και υδροπνευματικη-ενεργη!zxlover ακους?τωρα οσον αφορα τα τρακτερακια με ημιακμπτους και σουστες ακομα και σημερα εχουν αξεπεραστη συμπεριφορα ισως τελικα να μην εινε επιστημη γαλλικου τηπου αλα πρακτικη αμερικανικου στυλ! :iconcool

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μάιος 2008, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ 2007, 20:01
Δημοσιεύσεις: 547
Τοποθεσία: Aθήνα-Λόφος Σκουζέ Citroen C4 1,6 Turbo
Μπροστά το Xantia πίσω το C4 και το xantia να πηγαίνει χαλαρά αντίθετα με άλλους που δεν περνάγανε τα 199........

_________________
ΕικόναΕικόνα
1:Activa_____ 2: BMW 5
Οσο με σπρώχνεις στον γκρεμό τόσο με κρατας......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μάιος 2008, 18:51 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Αγαπητέ zxpanos δεν είναι τυχαίο που τα καλύτερα συστήματα αναρτήσεων αναπτύχθηκαν στην Ευρώπη που έχει δρόμους μς στροφές και ενθουσιώσεις οδηγούς ενω στην Αμερική τους έφθαναν οι άκαμπτοι άξονες και τα φύλλα σούστας γιατι οδηγούν πολύ σιγά και σε ατελείωτες ευθείες. Σίγουρα βέβαια ένα πολύ απλό σύστημα ανάρτησης είναι και φθηνό στη συντήρηση και πολύ αξιόπιστο. Πάντως το πικρόχολο σχόλιο μου για τα τρακτέρ δεν είχε στόχο να σε προκαλέσει, το έκανα περισσότερο απο χιούμορ. Προσωπικά επαναλαμβάνω οτι εχω μάθει πλέον να εκτιμώ πολύ την δουλειά των μηχανικών όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών, πόσο μάλλον μιας απο τισ παλαιότερες σαν την Ford! Aπλά οταν ειρωνεύονται την αγαπημένη μου φίρμα αντιδρώ ειρωνικά...μήπως έτσι δεν κάνουμε και για το ποδόσφαιρο και τις αγαπημένες μας ομάδες?

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Μάιος 2008, 11:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 01:28
Δημοσιεύσεις: 204
Τοποθεσία: Ελληνικό
Νομίζω πώς το απόσπασμα από εκπομπή του top gear θα βοηθήσει λιγάκι :iconcool :tong:

http://www.youtube.com/watch?v=EAMnDF3ismQ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Μάιος 2008, 12:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Αγαπητέ zxpanos δεν είναι τυχαίο που τα καλύτερα συστήματα αναρτήσεων αναπτύχθηκαν στην Ευρώπη που έχει δρόμους μς στροφές και ενθουσιώσεις οδηγούς ενω στην Αμερική τους έφθαναν οι άκαμπτοι άξονες και τα φύλλα σούστας γιατι οδηγούν πολύ σιγά και σε ατελείωτες ευθείες. Σίγουρα βέβαια ένα πολύ απλό σύστημα ανάρτησης είναι και φθηνό στη συντήρηση και πολύ αξιόπιστο. Πάντως το πικρόχολο σχόλιο μου για τα τρακτέρ δεν είχε στόχο να σε προκαλέσει, το έκανα περισσότερο απο χιούμορ. Προσωπικά επαναλαμβάνω οτι εχω μάθει πλέον να εκτιμώ πολύ την δουλειά των μηχανικών όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών, πόσο μάλλον μιας απο τισ παλαιότερες σαν την Ford! Aπλά οταν ειρωνεύονται την αγαπημένη μου φίρμα αντιδρώ ειρωνικά...μήπως έτσι δεν κάνουμε και για το ποδόσφαιρο και τις αγαπημένες μας ομάδες?

εμενα παντος δεν με χαλασε το σχολιο σου συζητηση κανουμε και ο εριστηκος παντα ειμε εγω οποτε μην ανχονεσε γιαυτο!εδς δεν εχουμε να κανουμε με ομαδες αλα με διαφορετικες φιλοσοφιες και τροπο εκτελεσης!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μάιος 2008, 07:32 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
λοιπον κυριοι!σαββατο 9-9.30 στα μεγαρα η πολυσιζητημενη κοντρα bx vs c4.για να δουμε τελικα πολα σοληνακια και lhm εναντιον ημιακαμπτου τι θα γινει!! :yhoo

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 21 [ 305 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αγορά Citroen Xantia 1600 1995 υδροπνευματική ανάρτηση
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: neocar
Απαντήσεις: 53
θορυβος υδροπνευματικη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: mitsoulas
Απαντήσεις: 28
προβλημα σε υδροπνευματικη στο c5
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: mitsoulas
Απαντήσεις: 116
Υδροπνευματική αναρτηση....
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 32
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ