Συγγραφέας |
Μήνυμα |
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μάιος 2008, 13:06 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
xantiamanolis έγραψε: Συμφωνω μαζι σου zxpanos οτι ειναι μεγαλο το κοστος. Ομως το κρατημα η ανεση και τα πλεονεκτιματα ειναι αρκετα και νομιζω οτι δεν χωρανε αμφισβητηση μετα φιλε μου οταν εχεις αυτοκινητο 2000cc δεν κοιτας το κοστος αφου για να το παρει κάποιος προφανως θα εχει και να το συντηρησει εκτος και ειναι απο αυτους που κυκλοφορουν με ακριβα αυτοκινητα και αμα τους γυρισεις αναποδα δεν εχουν 1ε και η δεικτης βενζινας ειναι μονιμως στην ρεζερβα.Αυτη ειναι φυσικα η αποψη μου και εινα αξιοι τησ τυχης τους..................
το να παρεις αμαξι 2000cc δεν σημενει οτι πρεπει να τα ακουμπας σηνεχια και χοντρα στα ανταλακτικα!και οταν δινεις τοσα χρηματα οσο εχει ενα γερμανικο η ιταλικο αμαξι εχεις την απετιση να χαλαει λιγοτερο απο μια alfa romeo η ενα vw!και οχι να εισε συνεχος με ενα κουβα να μαζευεις lhm!
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μάιος 2008, 18:16 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Σαν παλιός Σιτροενάκιας ψηφίζω υδροπνευματική δαγκωτό!!!
Τώρα αν η Ford πήρε παγκόσμια πρωταθλήματα με κάτι τρακτέρ με άκαμπτους άξονες και φύλλα σούστας που τα έλεγαν Escort καρφάκι δεν μου καιγεται! Eξάλλου η Citroen ποτέ δεν ισχυρίστηκε οτι ειναι σπορ φίρμα... Σίγουρα η υδροπνευματική θέλει φροντίδα και προσοχή αλλα σε αποζημειώνει με το παραπάνω. Eχω μεγαλώσει μέσα σε υδροπνευματικα (GS, BX) και δεν αλλάζω αυτή την ανάρτηση με τίποτα!
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μάιος 2008, 20:01 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Λοιπόν, η δική μου άποψη..
Όπως κάθε τι στη ζωή μας, έτσι και η υδροπνευματική (είτε μιλάμε για τις καινούργιες, πόσο μάλλον και για τις πιο παλιές) έχει δύο όψεις.
Ναι, προσφέρει άνετο ταξίδι, καταπίνει χιλιόμετρα και ανωμαλίες και μπορεί να βάζει γυαλιά σε πολλά αυτοκίνητο. Ενδεικτικά το δικό μου ξάντια, στρίβει στο όριο καλύτερα από πολλά καινούργια αυτοκίνητα. Ακόμα και στο όριο το αυτοκίνητο είναι προβλέψιμο και σχεδόν καθόλου νευρικό. Αν το μάθεις μπορείς κάποιες φορές να παίξεις.
Από την άλλη, η υδροπνευματική θέλει σχολαστική συντήρηση και ΔΕΝ είναι για πολλά χρόνια. Μετά από ένα όριο, αν θέλεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο σου σε σωστή κατάσταση (και όχι όπως μερικά σιτροέν που βλέπω στο δρόμο με κοκαλωμένες αναρτήσεις, λάθος ύψη κτλ) πρέπει να τα ΣΚΑΣΕΙΣ. Μια τα σωληνάκια, μια η τρόμπα υψηλής, μια το πίσω ρομπότ και το ποιήμα δε σταματάει. Σε ένα άλλο αυτοκίνητο θα αλλάξεις 4 αμορτισέρ (αντε και κανα ελατήριο αν θέλεις εσυ) και θα συνεχίσεις να στρίβεις όσο έστριβες και πριν...
Συνεπώς, πριν ψηφίσετε αν τελικά προτιμάτε την Υδροπνευματική ή την απλή μεταλλική ανάρτηση, σκεφτείτε πόσο διατεθειμένοι είστε να πληρώσετε για αυτήν.
Με βάση τα παραπάνω εγώ θα ψηφίσω Υδροπνευματική για μεγάλες μπερλίνες (που δεν υπάρχει λόγος να καταπονούνται στην πόλη) και μεταλλική ανάρτηση για οτιδήποτε άλλο.
ΥΓ. Σχετικά με τις αγωνιστικές κατασκευές, θεωρώ ότι η Υ/κή, δεν είναι κατασκευασμένη για αυτόν τον σκοπό: Το κύριο μέλημα είναι να προσφέρει άνεση και υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και από όσο ξέρω, άνεση δεν είναι αυτό που ψάχνουν οι οδηγοί αγώνων!!
Αυτά!
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μάιος 2008, 20:44 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
Goldfish
σωστός .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
stelios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μάιος 2008, 22:11 |
|
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29 Δημοσιεύσεις: 126 Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
|
παιδια εγω δεν ειχα την τυχη να κατεχω καποιο οχημα με υδροπνευματικη
αναρτηση αλλα εχω οδηγησει πολλες φορες xantia 1,8i και C5 2,0i.
δεν το συζητω χαιρεσαι ταξιδι και σημαδευεις τις λακουβες και τις ανωμαλιες και γελας οταν σκεφτεσαι τι γκριματσες κανει καποιος με ιαπωνικο η εστω με γερμανικο.
σημερα ειχα την ευκαιρια να οδηγησω τo BX(1992) του μηχανικου μου μεχρι την αθηνα και πισω για ανταλλακτικο.
στην αρχη δεν το γνωριζα το αυτοκινητο και ειπα να παω συντηρητηκα
αφου το υποτιμησα μονο απο την εμφανιση του.
στο γυρησμο που ξεθαρεψα το πηγα ταπα .
καλα πιο σταθερο και καλοδηγητο οχημα στις στροφες δεν εχω ματοδηγησει.με εξεπληξε ευχαριστα.
οταν το ειπα στο φιλο μου ειπε παρτο να πας και να γυρησεις τριπολη να καταλαβεις καλα περι τινος προκειτε.
το xsara το δικο μου με τα bilstein μαζι μου ρθε να τα φουνταρω απο τον ισθμο
|
|
|
|
|
Someone
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μάιος 2008, 03:00 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36 Δημοσιεύσεις: 5915 Τοποθεσία: Π.Φαληρο
|
stelios έγραψε: το xsara το δικο μου με τα bilstein μαζι μου ρθε να τα φουνταρω απο τον ισθμο
το ίδιο (όχι βέβαια ισθμό) ήθελε να κανει και ο τρελόλυκος με το δικό μου το xsara σήμερα που το γύριζε από το ΄Βόλο
_________________ Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά.... ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010 http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μάιος 2008, 18:51 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Αγαπητέ zxpanos δεν είναι τυχαίο που τα καλύτερα συστήματα αναρτήσεων αναπτύχθηκαν στην Ευρώπη που έχει δρόμους μς στροφές και ενθουσιώσεις οδηγούς ενω στην Αμερική τους έφθαναν οι άκαμπτοι άξονες και τα φύλλα σούστας γιατι οδηγούν πολύ σιγά και σε ατελείωτες ευθείες. Σίγουρα βέβαια ένα πολύ απλό σύστημα ανάρτησης είναι και φθηνό στη συντήρηση και πολύ αξιόπιστο. Πάντως το πικρόχολο σχόλιο μου για τα τρακτέρ δεν είχε στόχο να σε προκαλέσει, το έκανα περισσότερο απο χιούμορ. Προσωπικά επαναλαμβάνω οτι εχω μάθει πλέον να εκτιμώ πολύ την δουλειά των μηχανικών όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών, πόσο μάλλον μιας απο τισ παλαιότερες σαν την Ford! Aπλά οταν ειρωνεύονται την αγαπημένη μου φίρμα αντιδρώ ειρωνικά...μήπως έτσι δεν κάνουμε και για το ποδόσφαιρο και τις αγαπημένες μας ομάδες?
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Μάιος 2008, 12:47 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Αγαπητέ zxpanos δεν είναι τυχαίο που τα καλύτερα συστήματα αναρτήσεων αναπτύχθηκαν στην Ευρώπη που έχει δρόμους μς στροφές και ενθουσιώσεις οδηγούς ενω στην Αμερική τους έφθαναν οι άκαμπτοι άξονες και τα φύλλα σούστας γιατι οδηγούν πολύ σιγά και σε ατελείωτες ευθείες. Σίγουρα βέβαια ένα πολύ απλό σύστημα ανάρτησης είναι και φθηνό στη συντήρηση και πολύ αξιόπιστο. Πάντως το πικρόχολο σχόλιο μου για τα τρακτέρ δεν είχε στόχο να σε προκαλέσει, το έκανα περισσότερο απο χιούμορ. Προσωπικά επαναλαμβάνω οτι εχω μάθει πλέον να εκτιμώ πολύ την δουλειά των μηχανικών όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών, πόσο μάλλον μιας απο τισ παλαιότερες σαν την Ford! Aπλά οταν ειρωνεύονται την αγαπημένη μου φίρμα αντιδρώ ειρωνικά...μήπως έτσι δεν κάνουμε και για το ποδόσφαιρο και τις αγαπημένες μας ομάδες?
εμενα παντος δεν με χαλασε το σχολιο σου συζητηση κανουμε και ο εριστηκος παντα ειμε εγω οποτε μην ανχονεσε γιαυτο!εδς δεν εχουμε να κανουμε με ομαδες αλα με διαφορετικες φιλοσοφιες και τροπο εκτελεσης!
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|