Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 02:27 ]



Υδροπνευματική Vs Συμβατική
Συμβατική 26%  26%  [ 16 ]
Υδροπνευματική 74%  74%  [ 46 ]
Σύνολο ψήφων : 62
 
 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Σεπ 2008, 06:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
τελικα τι θα γινει?η πιστα των μεγαρων εκλισε λογο δικαστικης διαμαχης καταπατιτων και ιδιοκτιτων.μιμπως λεω μιμπως να παμε σερρες τελικα να τελιονουμε με αυτο το θεμα?μανωλακι ελα και εσυ αγορι μου οσοι περισοτεροι τοσο το καλητερο!!!!!!!!!!!!!1 :yhoo

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Σεπ 2008, 10:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Αν τελικά δεν βρείτε πίστα και αποφασίσετε να τα τεστάρετε στο δρόμο, να μου πείτε μέρα και ώρα για να πάω να πιάσω μια ταράτσα να κάτσω....

:ysteric

Εγώ αναρωτιέμαι κάτι άλλο:

Εντάξει, η Activa ήταν κορυφή.

Το τωρινό setup Hydractive 3+ κατά πόσο είναι καλό και κατά πόσο μπορεί να συναγωνιστεί σπορ μοντέλα; Για πείτε, για πείτε γιατί εγώ με την hydractive 3 στο C5 (είναι το προηγούμενο facelift και δεν έχει sport διακόπτη) έχω να πω ότι ποτέ μεν δεν μου έχει φύγει, αλλά γέρνει!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Σεπ 2008, 17:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8107
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αρκει να μην δουλευω μεσα ειμε πανουλι :yhoo :yhoo

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Οκτ 2008, 23:12 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
thundermaster έγραψε:
Εγώ αναρωτιέμαι κάτι άλλο:

Εντάξει, η Activa ήταν κορυφή.

Το τωρινό setup Hydractive 3+ κατά πόσο είναι καλό και κατά πόσο μπορεί να συναγωνιστεί σπορ μοντέλα; Για πείτε, για πείτε γιατί εγώ με την hydractive 3 στο C5 (είναι το προηγούμενο facelift και δεν έχει sport διακόπτη) έχω να πω ότι ποτέ μεν δεν μου έχει φύγει, αλλά γέρνει!


Αφου ρε "Κεραυνε" το παραδεχεσαι, τι το συζητουμε τοτε? Αρα αν ειχες υδροπνευματικο , δεν θα ελεγες κατο διαφορετικο, ε?
Οσον αφορα το "γερσιμο" ,δεν ειναι απο αναρτηση αλλα απο τα λαστιχα που συμπιεζονται. Και να σκεφτεις οτι αν ειχαν κανα αλογο τα υδροπνευματικα, δεν θα τα επιανε καμια BMW, AUDI, MERCENDES, κτλ. Αν φανταστεις οτι μπορεις να σκιζεις ενα αυτοκινητο , να εισαι και ανετος και οταν το θες στριβεις κι ολας. Αλλα λειπουν τα αλογα.......
Εγω παντως ψηφιζω HYDRACTIVE.
Α και σκεψου και οτι ενα αυτοκινητο με την αντιστοιχη με ενα απλο Xantia αναρτηση (οχι ηλεκτρονικη) σε σκληροτητα, θα μαζευε ολες τις μαντρες και τις κολωνες......... Αρα εχουν και καποιο στησιμο...... Και οι Γαλλοι γενικα, οποτε θελησαν να μιλησουν, εκαναν τους αλλους να παραμιλουν!!! :yhoo
Βαλε κατω ολες τις Γαλλικες "βολιδες" που εχουν βγει και πες: Rallye 1.3, 1.6 8V, 1.6 16V, Saxo , C2, Renault 5 GT Turbo (γαζωνει και Punto GT), Clio Williams, Megane Sport κτλ.............. Οι Ιταλοι διδασκουν στριψιμο με γαματο εξωτερικο και εσωτερικο σχεδιασμο, ενω οι Γαλλοι το "στριβειν με ανεση". :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Οκτ 2008, 00:06 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
SoCrazy έγραψε:

2.Με την συμβατικη μπορεις να παιξεις οπως θες στο στησιμο του αυτοκινητου.Με λιγα λογια υπαρχουν άπειρες δυνατοτητες.

3.Αν παθει καποιο σοβαρο προβλημα η υδροπνευματική πουλας το σπιτι σου για να την φτιαξεις.


Ε οχι και Ετσι ρε συ............ Εγινες λιγο μελο..........
Δεν εχεις ακουσει για τσιπαρισμενες Activa στο εγκεφαλακι της αναρτησης??????
Οσο για το στριψημο, αν εχεις παρατηρησει οτι γενικα τα γαλλικα αυτοκινητα Citroen, Peugeot, Renault, δλδ αρκετα μοντελα τους ολα τα παλια, σχεδον ολα τα καινουρια, εχουν παθητικη τετραδιευθυνση.
Αυτο το χαρακτηριστικο τους σε συνδυασμο και με υδροπνευματικη , και στην καλυτερη περιπτωση υδροενεργητικη (ηλεκτρονικα ελεγχομενη δλδ) δεν υπαρχει καλυτερο για στριψιμο. Πιστεψε με....... Δοκιμασε και δεν θα παρεις μετα απλο συμβατικο....... Αλογα να ειχαν μονο....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Οκτ 2008, 19:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Υδροπνευματικά έχω. 2. C5 και ΒΧ. Με συγχωρείς αλλά δεν συμπιέζονται τα λάστιχα, το αμάξωμα γέρνει. Βέβαια, όπως έχω διαπιστώσει, αυτό εκτός από το να τρομάζει, δεν επηρεάζει το στρίψιμο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Οκτ 2008, 20:36 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Τελος παντων, εσυ ξερεις καλυτερα. :thumbup
Δεν το ηξερα για τις C5..... Αλλα οι Activa σιγουρα δεν γερνουν, ειναι σαν κινουμενο τραπεζι, χωρις να επηρεαζεται η ανεση στο ελαχιστο.
Οσο για το στριψιμο σωστος!!, μια χαρα πολυ καλο εχουν τα υδροπνευματικα, ακομα και με κλασικη απλη υδροπνευματικη αναρτηση. Βαλε κανα Saxo χωρις σκληρη αναρτηση να στριψει με τα ιδια χιλιομετρα με ενα Xantia, να δεις πιο θα βγει απο τον δρομο.......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: 34
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 11:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
billaras έγραψε:
agiorgitis έγραψε:


Καλοοοοοοοο :! Θα το βγαλει και με υδρο :? :scratch :razz

Ελπίζω, αλλά δεν το βλέπω :scratch Εδώ την κόψανε απο το C5 για να μειωθεί το κόστος, φαντάσου το C4 λοιπόν να σου φτάνει 25.000 ευρώ :scratch

Αν τη βάλουν, θα είναι μόνο σαν έξτρα ή μόνο στις ακριβές εκδόσεις όπως στο c5.

edit: Το πιο πιθανό για 'μένα είναι να αλλάξουν τον ημιάκαμπτο με πολλαπλών συνδέσμων...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ξαναπαίρνατε Citroen?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 12:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
agiorgiti μηπως εχεις μπερδεψει τη C4 με τη DS4???
Το λεω γιατι προβλεπεται παραλληλη σειρα με τη C να ειναι η DS...οποτε αν μιλαμε για κατι "πλουσιο" που ισως μπει πανω σε ενα αμαξι, λογικα θα ειναι στη σειρα DS!
Τωρα για πολαπλους μην κανουμε ονειρα...στη μαχη της αγορας μπαινει πρωτα η DS3 η οποια εχει ημιακαμπτο! Μακαρι να δουμε κατι διαφορετικο στα υπολοιπα!!! :s

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ξαναπαίρνατε Citroen?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 12:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
αυτο τωρα ειναι B-Segment??

γιατι εμενα SUV μου μοιαζει...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ξαναπαίρνατε Citroen?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 12:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Παντως η citroen hellas πηγε καλα στις πωλησεις Ιανουαριου απο δεκατη εκτη πηγε δεκατη!!!και ετσι μπηκε στο top 10 μετα απο πολυ καιρο,φενεται εκανε καλη δουλεια το προγραμμα bonus 2500€..... :thumb

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ξαναπαίρνατε Citroen?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 12:47 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ημιακαμπτο; Καλυτερα να ειχε υστερουντες οπως παλια. Πολυ απλη κατασκευη, ανετη αναρτηση, ελαφρια, και με εφαρμογη τετραδιευθυνσης, με μονη επισκευη την αλλαγη στα 4 ρουλεμαν των μπρατσων της που το κανεις καθε 200000+ χιλιομετρα. Που να αλλαζεις συνεχεια σινεμπλοκ με των πολλαπλων συνδεσμων....... Και ο ημιακαμπτος συνηθως εχει πιο εντονη η συμπεριφορα στις εγκαρσιες ανωμαλιες.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ξαναπαίρνατε Citroen?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 14:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Ιουν 2009, 12:56
Δημοσιεύσεις: 1268
Τοποθεσία: πειραιας
zxpanos έγραψε:
μακαρι το νεο c4 να εινε ομορφο και οχι αυτο που εχω δει γιατι με βλεπω για julieta!ρε τζανετο zafira opc?superb?ημαρτονννννννννννννννννννννννν


πανο μιλαμε για οικογενειακο αμαξι με δυναμη πολυ δυναμη...
θα δειξει εξαλλου... τι θα παρω οταν το αλλαξω...
αλλα το θεμα ειναι οτι εχει αρχισει και χανει αξια ρε φιλε αυτο ειναι το ασχημο...

_________________
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ

ειναι τιμη μου να ειμαι μελος στο GCC

ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ... ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ????

Πόσες φορές μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο????...
Εγώ πάντως δύο μέχρι στιγμής....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ξαναπαίρνατε Citroen?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 15:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
billaras έγραψε:
Ημιακαμπτο; Καλυτερα να ειχε υστερουντες οπως παλια. Πολυ απλη κατασκευη, ανετη αναρτηση, ελαφρια, και με εφαρμογη τετραδιευθυνσης, με μονη επισκευη την αλλαγη στα 4 ρουλεμαν των μπρατσων της που το κανεις καθε 200000+ χιλιομετρα. Που να αλλαζεις συνεχεια σινεμπλοκ με των πολλαπλων συνδεσμων....... Και ο ημιακαμπτος συνηθως εχει πιο εντονη η συμπεριφορα στις εγκαρσιες ανωμαλιες.

σιγα μην βαλει και σουστες ρε Billara!

ο ημιακαμπτος ειναι η μετεξελιξη του υστερουντα...

τι θες να βγαλει ενα αυτοκινητο με τεχνολογια του 85'? να παει ενα βημα πισω αντι για μπροστα??

η τελευταια λεξη της τεχνολογιας ειναι εφαρμογες με πολλαπλους συνδεσμους.. αυτο βεβαια δε σημαινει οτι μια ημιακαμπτος δε μπορει να εχει καλυτερη συμπεριφορα..

απλα ο ημιακαμπτος δε μπορει να πετυχει στο ελαχιστο την σχεση Κρατημα/Ανεση που μπορουν να πετυχουν οι πολλαπλοι συνδεσμοι..

συνηθως το καλο κρατημα στον ημιακαμπτο συνοδευεται απο πολυ κοπανημα της αναρτησης πισω...

αν οι υστερουντες ειχαν ολα αυτα τα πλεονεκτηματα που λες και με αυτο το κοστος (η πιο φθηνη λυση αναρτησης) τοτε δε μπορει, καποιος θα την χρησιμοποιουσε.... χαζοι ειναι?

οι υστερουντες εχουν ενα τρομερο μειονεκτημα.. πανω στην στροφη χανουν τελειως την γεωμετρια τους.. γιαυτο και δε θα τις ξανα δουμε ποτε..

ειναι ιστορια..

α και η παθητικη τετραδιευθυνση ειναι ασχετη της αναρτησης των υστερουντων.. το οτι εφαρμοστηκε εκει στην Xantia η την ZX κτλ δεν εχει σχεση...

ισα ισα οι αναρτησεις πολλαπλων συνδεσμων, ενα απο τα πλεονεκτηματα που εχουν ειναι αυτο. εφαρμοζουν παθητικη τετραδιευθυνση, αλλωτε περισσοτερο και αλλωτε λιγοτερο, αναλογα τις επιθυμιες και τις ρυθμισεις του κατασκευαστη...

αλλα ταυτοχρονα ολοι οι τυποι αναρτήσεων και μεταδοσης μπορουν να εφαρμοσουν και εφαρμοζουν παθητικη τετραδιευθυνση. σχεδον ολα τα νεα μοντελα την εφαρμοζουν αλλα λιγοτερο και αλλα περισσοτερο..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ξαναπαίρνατε Citroen?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Δηλαδή το υβριδικό θα είναι (οχι μόνιμα) τετρακίνητο. Ωραίο είναι, αλλά ας δούμε πως θα γίνει τελικά.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 21 [ 305 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αγορά Citroen Xantia 1600 1995 υδροπνευματική ανάρτηση
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: neocar
Απαντήσεις: 53
Αλλαγη ελαστικου με υδροπνευματικη αναρτηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Kilomeater
Απαντήσεις: 13
Υδροπνευματική αναρτηση....
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 32
θορυβος υδροπνευματικη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: mitsoulas
Απαντήσεις: 28
προβλημα σε υδροπνευματικη στο c5
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια