thundermaster
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Σεπ 2008, 10:44 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49 Δημοσιεύσεις: 306
|
Αν τελικά δεν βρείτε πίστα και αποφασίσετε να τα τεστάρετε στο δρόμο, να μου πείτε μέρα και ώρα για να πάω να πιάσω μια ταράτσα να κάτσω....
Εγώ αναρωτιέμαι κάτι άλλο:
Εντάξει, η Activa ήταν κορυφή.
Το τωρινό setup Hydractive 3+ κατά πόσο είναι καλό και κατά πόσο μπορεί να συναγωνιστεί σπορ μοντέλα; Για πείτε, για πείτε γιατί εγώ με την hydractive 3 στο C5 (είναι το προηγούμενο facelift και δεν έχει sport διακόπτη) έχω να πω ότι ποτέ μεν δεν μου έχει φύγει, αλλά γέρνει!
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Οκτ 2008, 23:12 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
thundermaster έγραψε: Εγώ αναρωτιέμαι κάτι άλλο:
Εντάξει, η Activa ήταν κορυφή.
Το τωρινό setup Hydractive 3+ κατά πόσο είναι καλό και κατά πόσο μπορεί να συναγωνιστεί σπορ μοντέλα; Για πείτε, για πείτε γιατί εγώ με την hydractive 3 στο C5 (είναι το προηγούμενο facelift και δεν έχει sport διακόπτη) έχω να πω ότι ποτέ μεν δεν μου έχει φύγει, αλλά γέρνει!
Αφου ρε "Κεραυνε" το παραδεχεσαι, τι το συζητουμε τοτε? Αρα αν ειχες υδροπνευματικο , δεν θα ελεγες κατο διαφορετικο, ε?
Οσον αφορα το "γερσιμο" ,δεν ειναι απο αναρτηση αλλα απο τα λαστιχα που συμπιεζονται. Και να σκεφτεις οτι αν ειχαν κανα αλογο τα υδροπνευματικα, δεν θα τα επιανε καμια BMW, AUDI, MERCENDES, κτλ. Αν φανταστεις οτι μπορεις να σκιζεις ενα αυτοκινητο , να εισαι και ανετος και οταν το θες στριβεις κι ολας. Αλλα λειπουν τα αλογα.......
Εγω παντως ψηφιζω HYDRACTIVE.
Α και σκεψου και οτι ενα αυτοκινητο με την αντιστοιχη με ενα απλο Xantia αναρτηση (οχι ηλεκτρονικη) σε σκληροτητα, θα μαζευε ολες τις μαντρες και τις κολωνες......... Αρα εχουν και καποιο στησιμο...... Και οι Γαλλοι γενικα, οποτε θελησαν να μιλησουν, εκαναν τους αλλους να παραμιλουν!!!
Βαλε κατω ολες τις Γαλλικες "βολιδες" που εχουν βγει και πες: Rallye 1.3, 1.6 8V, 1.6 16V, Saxo , C2, Renault 5 GT Turbo (γαζωνει και Punto GT), Clio Williams, Megane Sport κτλ.............. Οι Ιταλοι διδασκουν στριψιμο με γαματο εξωτερικο και εσωτερικο σχεδιασμο, ενω οι Γαλλοι το "στριβειν με ανεση".
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Οκτ 2008, 00:06 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
SoCrazy έγραψε: 2.Με την συμβατικη μπορεις να παιξεις οπως θες στο στησιμο του αυτοκινητου.Με λιγα λογια υπαρχουν άπειρες δυνατοτητες.
3.Αν παθει καποιο σοβαρο προβλημα η υδροπνευματική πουλας το σπιτι σου για να την φτιαξεις.
Ε οχι και Ετσι ρε συ............ Εγινες λιγο μελο..........
Δεν εχεις ακουσει για τσιπαρισμενες Activa στο εγκεφαλακι της αναρτησης??????
Οσο για το στριψημο, αν εχεις παρατηρησει οτι γενικα τα γαλλικα αυτοκινητα Citroen, Peugeot, Renault, δλδ αρκετα μοντελα τους ολα τα παλια, σχεδον ολα τα καινουρια, εχουν παθητικη τετραδιευθυνση.
Αυτο το χαρακτηριστικο τους σε συνδυασμο και με υδροπνευματικη , και στην καλυτερη περιπτωση υδροενεργητικη (ηλεκτρονικα ελεγχομενη δλδ) δεν υπαρχει καλυτερο για στριψιμο. Πιστεψε με....... Δοκιμασε και δεν θα παρεις μετα απλο συμβατικο....... Αλογα να ειχαν μονο....
|
|
|
|
|
thundermaster
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Οκτ 2008, 19:16 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49 Δημοσιεύσεις: 306
|
Υδροπνευματικά έχω. 2. C5 και ΒΧ. Με συγχωρείς αλλά δεν συμπιέζονται τα λάστιχα, το αμάξωμα γέρνει. Βέβαια, όπως έχω διαπιστώσει, αυτό εκτός από το να τρομάζει, δεν επηρεάζει το στρίψιμο.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Οκτ 2008, 20:36 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Τελος παντων, εσυ ξερεις καλυτερα.
Δεν το ηξερα για τις C5..... Αλλα οι Activa σιγουρα δεν γερνουν, ειναι σαν κινουμενο τραπεζι, χωρις να επηρεαζεται η ανεση στο ελαχιστο.
Οσο για το στριψιμο σωστος!!, μια χαρα πολυ καλο εχουν τα υδροπνευματικα, ακομα και με κλασικη απλη υδροπνευματικη αναρτηση. Βαλε κανα Saxo χωρις σκληρη αναρτηση να στριψει με τα ιδια χιλιομετρα με ενα Xantia, να δεις πιο θα βγει απο τον δρομο.......
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: 34 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 11:12 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
billaras έγραψε: agiorgitis έγραψε: Καλοοοοοοοο Θα το βγαλει και με υδρο Ελπίζω, αλλά δεν το βλέπω Εδώ την κόψανε απο το C5 για να μειωθεί το κόστος, φαντάσου το C4 λοιπόν να σου φτάνει 25.000 ευρώ Αν τη βάλουν, θα είναι μόνο σαν έξτρα ή μόνο στις ακριβές εκδόσεις όπως στο c5. edit: Το πιο πιθανό για 'μένα είναι να αλλάξουν τον ημιάκαμπτο με πολλαπλών συνδέσμων...
_________________
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ξαναπαίρνατε Citroen? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 12:11 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
agiorgiti μηπως εχεις μπερδεψει τη C4 με τη DS4??? Το λεω γιατι προβλεπεται παραλληλη σειρα με τη C να ειναι η DS...οποτε αν μιλαμε για κατι "πλουσιο" που ισως μπει πανω σε ενα αμαξι, λογικα θα ειναι στη σειρα DS! Τωρα για πολαπλους μην κανουμε ονειρα...στη μαχη της αγορας μπαινει πρωτα η DS3 η οποια εχει ημιακαμπτο! Μακαρι να δουμε κατι διαφορετικο στα υπολοιπα!!!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ξαναπαίρνατε Citroen? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 12:34 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
αυτο τωρα ειναι B-Segment??
γιατι εμενα SUV μου μοιαζει...
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ξαναπαίρνατε Citroen? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 12:47 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Ημιακαμπτο; Καλυτερα να ειχε υστερουντες οπως παλια. Πολυ απλη κατασκευη, ανετη αναρτηση, ελαφρια, και με εφαρμογη τετραδιευθυνσης, με μονη επισκευη την αλλαγη στα 4 ρουλεμαν των μπρατσων της που το κανεις καθε 200000+ χιλιομετρα. Που να αλλαζεις συνεχεια σινεμπλοκ με των πολλαπλων συνδεσμων....... Και ο ημιακαμπτος συνηθως εχει πιο εντονη η συμπεριφορα στις εγκαρσιες ανωμαλιες.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
tzanetosg
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ξαναπαίρνατε Citroen? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 14:30 |
|
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιουν 2009, 12:56 Δημοσιεύσεις: 1268 Τοποθεσία: πειραιας
|
zxpanos έγραψε: μακαρι το νεο c4 να εινε ομορφο και οχι αυτο που εχω δει γιατι με βλεπω για julieta!ρε τζανετο zafira opc?superb?ημαρτονννννννννννννννννννννννν πανο μιλαμε για οικογενειακο αμαξι με δυναμη πολυ δυναμη... θα δειξει εξαλλου... τι θα παρω οταν το αλλαξω... αλλα το θεμα ειναι οτι εχει αρχισει και χανει αξια ρε φιλε αυτο ειναι το ασχημο...
_________________ ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....
ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ
ειναι τιμη μου να ειμαι μελος στο GCC
ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ... ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ????
Πόσες φορές μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο????... Εγώ πάντως δύο μέχρι στιγμής....
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ξαναπαίρνατε Citroen? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 15:13 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
billaras έγραψε: Ημιακαμπτο; Καλυτερα να ειχε υστερουντες οπως παλια. Πολυ απλη κατασκευη, ανετη αναρτηση, ελαφρια, και με εφαρμογη τετραδιευθυνσης, με μονη επισκευη την αλλαγη στα 4 ρουλεμαν των μπρατσων της που το κανεις καθε 200000+ χιλιομετρα. Που να αλλαζεις συνεχεια σινεμπλοκ με των πολλαπλων συνδεσμων....... Και ο ημιακαμπτος συνηθως εχει πιο εντονη η συμπεριφορα στις εγκαρσιες ανωμαλιες. σιγα μην βαλει και σουστες ρε Billara! ο ημιακαμπτος ειναι η μετεξελιξη του υστερουντα... τι θες να βγαλει ενα αυτοκινητο με τεχνολογια του 85'? να παει ενα βημα πισω αντι για μπροστα?? η τελευταια λεξη της τεχνολογιας ειναι εφαρμογες με πολλαπλους συνδεσμους.. αυτο βεβαια δε σημαινει οτι μια ημιακαμπτος δε μπορει να εχει καλυτερη συμπεριφορα.. απλα ο ημιακαμπτος δε μπορει να πετυχει στο ελαχιστο την σχεση Κρατημα/Ανεση που μπορουν να πετυχουν οι πολλαπλοι συνδεσμοι.. συνηθως το καλο κρατημα στον ημιακαμπτο συνοδευεται απο πολυ κοπανημα της αναρτησης πισω... αν οι υστερουντες ειχαν ολα αυτα τα πλεονεκτηματα που λες και με αυτο το κοστος (η πιο φθηνη λυση αναρτησης) τοτε δε μπορει, καποιος θα την χρησιμοποιουσε.... χαζοι ειναι? οι υστερουντες εχουν ενα τρομερο μειονεκτημα.. πανω στην στροφη χανουν τελειως την γεωμετρια τους.. γιαυτο και δε θα τις ξανα δουμε ποτε.. ειναι ιστορια.. α και η παθητικη τετραδιευθυνση ειναι ασχετη της αναρτησης των υστερουντων.. το οτι εφαρμοστηκε εκει στην Xantia η την ZX κτλ δεν εχει σχεση... ισα ισα οι αναρτησεις πολλαπλων συνδεσμων, ενα απο τα πλεονεκτηματα που εχουν ειναι αυτο. εφαρμοζουν παθητικη τετραδιευθυνση, αλλωτε περισσοτερο και αλλωτε λιγοτερο, αναλογα τις επιθυμιες και τις ρυθμισεις του κατασκευαστη... αλλα ταυτοχρονα ολοι οι τυποι αναρτήσεων και μεταδοσης μπορουν να εφαρμοσουν και εφαρμοζουν παθητικη τετραδιευθυνση. σχεδον ολα τα νεα μοντελα την εφαρμοζουν αλλα λιγοτερο και αλλα περισσοτερο..
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ξαναπαίρνατε Citroen? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2010, 15:51 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Δηλαδή το υβριδικό θα είναι (οχι μόνιμα) τετρακίνητο. Ωραίο είναι, αλλά ας δούμε πως θα γίνει τελικά.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|