Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Γαλλικό ή Γερμανικό? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2008, 21:41 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Αγαπητοί φίλοι , ανοίγω αυτό το θέμα για να ανάψουν τα αίματα!
Απηυδησμένος απο την κακή ποιότητα του C4 ξεκίνησα το παλιό μου χόμπυ. Επίσκεψη σε εκθέσεις ανταγωνιστών και ιδίως Γερμανών.
Πρώτη επίσκεψη VW-Παζαρόπουλος.
VW Tiguan, το νέο τους SUV. Aπλά καταπληκτικό!
Απο 26000-30000 και κάτι παίρνεις ενα απίστευτα στιβαρό αυτοκίνητο με πολύ καλή βαφή, εσωτερικό με άψογη συναρμογή αν και λίγο φτωχό για τα Γαλλικά μας γούστα. Σωστό χρηματοκιβώτιο, οι πόρτες κλείνουν με τον σωστό Γερμανικό βαρύ ήχο και όχι με τον τενεκεδένιο του C4.
Tα ίδια ισχύουν και για όλη τη σειρά των Golf στα οποία μπήκα και βγήκα πολλές φορές. Εντάξει, σχετικά ανέμπνευστο design αλλά σαν κατασκευή, πολύ σοβαρή και προσεγμένη μέχρι την τελευταία βίδα!
Δεύτερη επίσκεψη AUDI-Παζαρόπουλος.
Πήγα να δω το νέο Α4 που ήρθε καλά-καλά δεν μπήκε ο χρόνος.
Συγκρατημένη, αρμονική αισθητική με δυναμική φάτσα και ποιότητα απο άλλο πλανήτη !
Δεν νομίζω ποτέ οι Γάλλοι να μπορέσουν να φτιάξουν κάτι ανάλογο.
Βέβαια οι τιμές είναι τουλάχιστον για μένα απαγορευτικές.
Το 1.8Τ με 120 ίππους ξεκινάει απο 27500 αλλά μάλλον εντελώς γυμνό.
Το 1.8Τ με 160 ίππους ξεκινάει απο 33500 με καλό εξοπλισμό ενώ οι εκδόσεις Ambiente και Attraction απο 37500 .
Οσοι πιστοί προσέλθετε...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γαλλικό ή Γερμανικό? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2008, 21:55 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: εσωτερικό με άψογη συναρμογή αν και λίγο φτωχό για τα Γαλλικά μας γούστα. Σωστό χρηματοκιβώτιο, οι πόρτες κλείνουν με τον σωστό Γερμανικό βαρύ ήχο και όχι με τον τενεκεδένιο του C4. ...αλλά σαν κατασκευή, πολύ σοβαρή και προσεγμένη μέχρι την τελευταία βίδα!... ποιότητα απο άλλο πλανήτη !
Τα ίδιο σκεφτόμουνα και εγώ στις γιορτές όταν οδήγησα ένα Audi Α3 1.8 και ένα Golf 1.4...
Αλλά μετά την πρώτη κρυάδα και την απογοήτευση όταν έκλεισα την πόρτα του οδηγού στο C4, σκέφτηκα και το ζήτημα της τιμής.... Το C4 μου κοστίζει όσο 2 A3 και όσο 1,5 Golf. Για ποιότητα κύλισης και άνεση δεν θα αναφερθώ γιατί είναι πιο υποκειμενικά κριτήρια.
Προσωπικά με τα χρήματα που διέθεσα νομίζω ότι έκανα μία ΠΟΛΥ καλή επιλογή από όλες τις απόψεις. Αρκεί να μην έχουμε ψευδαισθήσεις ότι πληρώνουμε Citroen και αγοράζουμε VW Phaeton.
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2008, 21:58 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Προτιμώ Γερμανικό, με εξοπλισμό Γαλλικού
Με τιμή όμως έως 2 φορές την τιμή του Γαλλικού
_________________
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2008, 22:26 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Τελικα νομίζω, κάνοντας χιούμορ, οτι οι Γάλλοι σου δίνουν πολλά αξεσουάρ και τεχνολογία σε ενα όμορφο αλλά χάρτινο περιτύλιγμα, ενώ οι Γερμανοί σου δίνουν μια σοβαρή κατασκευή η οποία ενδεχομένως να είναι αισθητικώς άρτια και αν πληρώσεις παραπάνω παίρνεις και άλλα καλούδια.
Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω πως το αυτοκίνητο του λαού (vw) έγινε premium και πως η παλαι ποτέ αρχοντική Citroen έγινε για κλάματα.
Mάλλον ξέρω την απάντηση και είναι Ferdinad Piech!
Το παλιό αφεντικό του VAG Group που ήταν τελειομανής και μεγαλομανής Μηχανόλόγος και έφτασε το γκρούπ σε αυτό το σημείο.
Μακάρι να υπήρχε και στην PSA κάποιος ανάλογος.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2008, 22:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Τελικα νομίζω, κάνοντας χιούμορ, οτι οι Γάλλοι σου δίνουν πολλά αξεσουάρ και τεχνολογία σε ενα όμορφο αλλά χάρτινο περιτύλιγμα, ενώ οι Γερμανοί σου δίνουν μια σοβαρή κατασκευή η οποία ενδεχομένως να είναι αισθητικώς άρτια και αν πληρώσεις παραπάνω παίρνεις και άλλα καλούδια.
A-K-Ρ-Ι-Β-Ο-Σ
Μπαίνεις σε μερσεντές με τις απλές αναρτήσεις, (όχι αεραναρτήσεις κλπ) και είναι καλύτερο απο άποψη απόσβεσης θορύβων ακόμη και απο C5 με υδροενεργητική! Δεν ακούς τίποτα!
_________________
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2008, 22:54 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Φίλε Αγιωργίτη έχεις απόλυτο δίκιο!
Αυτο είναι εξακριβωμένο και απο εμένα και απο φίλο με peugeot 407 που είχε πρίν C5. Tα ίδια προβλήματα με την απόσβεση και τους θορύβους.
Τελικά μετά απο χρόνια μου φαίνεται πως η υδροπνευματική αποδεικνύεται μύθος αφου οι απλές μεταλλικές των Γερμανών παρουσιάζονται καλύτερες στη λειτουργία τους. Μιλάμε για ήττα κατα κράτος της Citroen.
Λυπάμαι πραγματικά που τόσα χρόνια τους στηρίζω αγοράζοντας τα προιόντα τους.
Σίγουρα οι Γάλλοι δεν μπορούν η δεν θέλουν να φτιάξουν πραγματικά στιβαρά αμαξώματα.
Για να γελάσουμε τέλος δείτε την διαφίμηση του νέου C5 ΙΙ στο planete-citroen. Tελειώνοντας η διαφήμιση λέει: Unmistakable German - Made in France!
Ε ρε γέλιο που έχει να πέσει...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2008, 22:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Unmistakable German - Made in France!
Ναι καλά!
_________________
|
|
|
|
|
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2008, 23:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1576 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
Εμεις εχουμε ΤΙΣ αναρτησεις
Μονο που μαζι με αυτες κουνιονται και τα φτερα!!
_________________
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2008, 23:58 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
καλα παιδια ενταξει!!!!
οτι πληρωνεις περνεις!
κ στην περιπτωση τις σιτροεν με αυτα που δινεις περνεις παρα μα παρα πολλα!
τωρα για τα γερμανικα αστο!
εχω μερικους γνωστους με γερμανικα που τα πληρωσαν ΧΡΥΣΟ κ το τρελλο γελιο ερχετε οταν τους χαλανε
που ειναι η αξιοπιστια τωρα παιδια ποσο το πηρες το γκολφ? σου εδωσαν κ τρια λιτρα λαδι δωρο για τα πρωτα χιλιομετρα
_________________
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιαν 2008, 00:02 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Φίλε Αγιωργίτη έχεις απόλυτο δίκιο! Αυτο είναι εξακριβωμένο και απο εμένα και απο φίλο με peugeot 407 που είχε πρίν C5. Tα ίδια προβλήματα με την απόσβεση και τους θορύβους. Τελικά μετά απο χρόνια μου φαίνεται πως η υδροπνευματική αποδεικνύεται μύθος αφου οι απλές μεταλλικές των Γερμανών παρουσιάζονται καλύτερες στη λειτουργία τους. Μιλάμε για ήττα κατα κράτος της Citroen. Λυπάμαι πραγματικά που τόσα χρόνια τους στηρίζω αγοράζοντας τα προιόντα τους. Σίγουρα οι Γάλλοι δεν μπορούν η δεν θέλουν να φτιάξουν πραγματικά στιβαρά αμαξώματα. Για να γελάσουμε τέλος δείτε την διαφίμηση του νέου C5 ΙΙ στο planete-citroen. Tελειώνοντας η διαφήμιση λέει: Unmistakable German - Made in France! Ε ρε γέλιο που έχει να πέσει...
Μην ξεχνάμε κάτι δεν παίζει ρόλο μόνο οτί είναι υδροπνευματική ανάρτηση αλλά και ο τύπος της ανάρτησης παίζει ρόλο δεν είναι ίδια η μακφέρσον της ΒΧ(1982) και οι υστερούντες βραγχίονες της CX(1974) (γιατί ουσιαστικά είναι ίδιες με τις ανάρτησεις της C5) με τα διπλά ψαλίδια και τους πολλαπλούς συνδέσμους του 407(2004).Τωρα να με συγχωρεσετε αλλά σε ανωμαλίες η γερμανικές αναρτήσεις είναι απλώς για τα μπάζα πραγματικά και το καταλαβα όταν άρχισαν τα έργα τις αποχέτευσης.Τώρα αν ένα αυτοκίνητο πρέπει να το αποκλείσουμε επειδή δεν έχει τον σωστό ήχο κλεισίματος της πόρτας δεν ξέρω τι να πω. Τώρα τα γερμανικά είναι όντως πιο δεμένα σε συναρμογή αλλά τα πλαστικά δεν είχαν και τόση αντοχή στο χρόνο (θυμάμαι στο δικό μας είχε ξεθωριάσει ήδη η επένδυση της κεντρικής κονσόλα στον 1,5 χρόνο)και όπως πάντα ότι πληρώνουμε παίρνουμε.ομως πιστεύω πως αν ασχοληθεί κάποιος ενα σ/κ με τα μικροπροβλήματα αυτά(τριξίματα κλπ) πραγματικά θα έχει μετά ένα αυτοκίνητο που θα ζηλευουν οι άλλοι να έχουν διότι θα λένε μέσα τους οτί πιάστηκαν κοροιδα που πλήρωσαν τα διπλά λεφτά για κάτι παρόμοιο!!Τώρα λένε οτί ο Christian Streiff εφαρμόζει ήδη ισχυρό πρόγραμμα ποιότητας που θα φανεί στην C5.Για να δούμε τι θα δούμε....
Και κάτι άλλο πολλές φορές κρίνουμε την στιβαρότητα από την εμφάνιση κάτι που δεν είναι σωστό.....
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιαν 2008, 00:11 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
+1 GeZ & antonios16v
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιαν 2008, 00:27 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Προσοπικα μου αρεσε το Astra παρα πολυ οπως και το corolla.
Για το astra δεν θημαμαι τιμη αλλα το corolla εκανε 19.600, με ξαντες αλουμινίου, αεροτομη, air condition, και συναγερμο!!!
Α ηταν το 1.4
Ο πωλητής παρεξηγήθηκε που εβαλα τα γελια και εφυγα...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιαν 2008, 04:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Aς μη συγκρινουμε ανομοια....
Το C4 θα συκριθει με το Golf και την BMW 316....
Μια μικρή Mercedes θα συγκριθει με το C5
και μια μεσαια Μercedes με το C6.
Γιατι με την ιδια λογική να συγκρινουμε το Octavia με το C5 παρά με το Α4.
Επίσης ας συγκρινουμε το Focus και το Astra με το C4, το Mondeo και το Vectra με το C5...
Γερμανικά δεν ειναι μονο τα Mercedes και ΒΜW.
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|