Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 09:46 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: PEUGEOT 308 CC!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Ιούλ 2008, 09:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
Peugeot has lifted the lid on its summer star, the Peugeot 308 CC.


With four full-size seats and a large boot, the new 308 CC might just be the practical drop top sun-seekers have been waiting for, offering 3-Series Convertible thrills for a fraction of the cost.

The newcomer retains a similarly swoopy profile to the 307 CC it replaces, but has sharper body creases and oversized LED rear lights, and the interior features a raft of new technology - including a clever new Airwave system which wraps a ‘scarf’ of warm air around the shoulders and necks of occupants.

Changes under the skin incorporate a wider front and rear track to improve the handling and bigger brakes. And in a production car first, the new coupé-cabrio features a side head airbag.

The 308 CC is due to be unveiled at the Paris Motor Show before going on sale in early 2009, but for all the details on the French newcomer make sure you pick up issue 1,021 of Auto Express, on sale Wednesday 16th July.

ΠΗΓΗ


Peugeot 308 CC: Παρουσιάστηκε και επίσημα

Μετά την διαρροή των πρώτων φωτογραφιών την περασμένη εβδομάδα, η Peugeot έδωσε στην δημοσιότητα όλες τις λεπτομέρειες για το νέο 308 CC που θα κάνει ντεμπούτο στο Διεθνές Σαλόνι του Παρισιού τον ερχόμενο Οκτώβριο. Το νέο 4θέσιο coupe-cabriolet μοντέλο της γαλλικής εταιρείας που αναμένεται στην ελληνική αγορά στις αρχές του επόμενου έτους, θα κληθεί να ανταγωνιστή τα Renault Megane CC, VW Eos και Ford Focus CC. Αν και διατηρεί το εμπρός τμήμα του 308 hatchback, από και πέρα το 308 CC διαθέτει εντελώς νέα εμφάνιση. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, το τόξο που διατρέχει τα πλαϊνά του αμαξώματος, τα νέα πίσω φωτιστικά σώματα τύπου LED καθώς και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα. Η ηλεκτρικά ανοιγόμενη σκληρή οροφή του 308 CC αποτελείται από δυο μέρη και, σύμφωνα με την Peugeot, χρειάζονται μόλις 20’’ για την πλήρη αναδίπλωσή της. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 465 λίτρα με την οροφή κλειστή και τα 266 όταν είναι ανοικτή. Το 308 CC διατηρεί αυτούσιο το ταμπλό του hatchback, με τις αλλαγές να αφορούν τα τέσσερα ανατομικά σπορ καθίσματα, με τα δυο μπροστινά να φέρουν το σύστημα “Airwave” (αντίστοιχο του “Airscarf” της Mercedes-Benz) το οποίο διοχετεύει ζεστό αέρα στο ύψος του κεφαλιού. Αρχικά, το νέο 308 CC θα προσφέρεται με τον γνωστό 1.6 Turbo των 150 ίππων καθώς και μ’ έναν 2λιτρο turbodiesel 140 ίππων. Μέσα στο 2009 η γκάμα του νέου coupe-cabriolet μοντέλου της Peugeot θα εμπλουτιστεί και με άλλους κινητήρες, συμπεριλαμβανομένου και του 1.6 Turbo των 175 PS. Γιάννης Χάλας (halas@mototech.gr)

ΠΗΓΗ


Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι θα γίνει η επίσημη παρουσίαση της ανοιχτής έκδοσης του 308, όπως ανακοίνωσε η Peugeot, που έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες και εικόνες για το νέο της αυτοκίνητο. Συνεχίζοντας την παράδοση που δημιούργησε εδώ και αρκετά χρόνια, η γαλλική εταιρεία εφοδίασε και αυτό το αυτοκίνητο με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή που ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού σε 20 δευτερόλεπτα, προσδίδοντάς του τον διπλό χαρακτήρα που δικαιολογεί το όνομά του (Coupe Cabriolet).

Το αυτοκίνητο είναι τετραθέσιο, με ενισχυμένο αμάξωμα για να εξασφαλιστεί καλή ακαμψία, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 403 λίτρα με την οροφή κλειστή και τα 226 λίτρα όταν αυτή ανοίγει. Το 308 CC θα προσφέρεται με δύο διαφορετικούς κινητήρες: το γνωστό βενζινοκινητήρα τούρμπο των 1,6 λίτρων με τους 150 ίππους, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη BMW κι ένα σύγχρονο 2λιτρο τούρμπο ντίζελ με φίλτρο σωματιδίων, που αποδίδει 140 ίππους και καλύπτει τις αυστηρότατες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 5.

Το στάνταρ κιβώτιο θα είναι χειροκίνητο 6 ταχυτήτων. Το 308 CC είναι το πρώτο αυτοκίνητο που προσφέρει πλευρικούς αερόσακους για την προστασία του κεφαλιού ενσωματωμένους στα μπροστινά καθίσματα, ώστε να εξασφαλίζεται η πλήρης προστασία των επιβατών ανεξάρτητα από τη θέση του καθίσματος.

ΠΗΓΗ

First previewed as the 308 RC Z concept in Frankfurt last year, the 308 CC is supposed to be revealed again in Frankfurt 2009 as previously announced in a Peugeot statement confirming production. However, with the surfacing of these images snagged from the Peugeot.com site, which have since been taken down, perhaps Peugeot have decided on a home grown debut in Paris this October. If so, market launch could be as early as spring 2009.

The front end and interior of the 308 CC look almost identical to the RC Z concept, however, besides the lower diffuser section in the rear bumper fascia, the rear gets a more conventional design in line with the little sibling, the 207 CC.

Besides the existing engines in the 308 range, it has been hinted by Peugeot officials that a diesel hybrid engine as demonstrated in the Peugeot 308 HybridHDi may be used. If so, it would be the world's first hybrid coupe convertible.

ΠΗΓΗ

Αρκετά νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό, η Peugeot έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του ολοκαίνουργιου 308 CC που θα κάνει το ντεμπούτο του στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού. Στην ευρωπαϊκή αγορά, ο διάδοχος του 307 CC αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2009, ενώ στην ελληνική αγορά τον περιμένουμε την άνοιξη.



Σχεδιαστικά, το μεγαλύτερο CC της γαλλικής εταιρείας διατηρεί αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο RC-Z που είχε παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη. Η οροφή του εξακολουθεί να είναι μεταλλική διαιρούμενη και χρειάζεται περίπου 20 δευτερόλεπτα για να αναπτυχθεί. Ο εξοπλισμός του, πέρα από τα γνωστά στοιχεία ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, διαθέτει εκτινασσόμενα roll bars, ώστε να προστατεύει αποτελεσματικά τους επιβάτες σε περίπτωση ανατροπής του αυτοκινήτου. Επίσης, το 308 CC θα είναι το πρώτο ανοιχτό αυτοκίνητο με ξεχωριστούς αερόσακους κεφαλής. Πρωτιά -για τη συγκεκριμένη κατηγορία- αποτελεί και το σύστημα Airware (κάτι αντίστοιχο με το Airscarf της Mercedes ) το οποίο είναι τοποθετημένο στα μπροστινά καθίσματα διαχέοντας αέρα στο ύψος των προσκέφαλων, ώστε να γίνονται πιο δροσερές οι μετακινήσεις των επιβατών.



Όσον αφορά τους κινητήρες, αρχικά θα υπάρχουν δύο εκδόσεις με το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων που αποδίδει 150 ίππους και τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα HDi που αποδίδει 140 ίππους. Και οι δύο θα συνεργάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ προαιρετικά θα προσφέρεται και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (εκτός του diesel). Αργότερα, εκτιμάται πως θα διατεθεί και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας με τους 120 ίππους. Σύμφωνα με έντονες φήμες η Peugeot προχωρά στην παραγωγή του υβριδικού diesel 308 και σκοπεύει να μεταφέρει την ίδια διάταξη και στην CC έκδοση. Αν τελικά γίνει κάτι τέτοιο, τότε το 308 CC θα είναι το πρώτο υβριδικό coupé-cabriolet που θα δούμε.

ΠΗΓΗ

και έχω μείνει Μ@Λ@κ@Αs!!!!

εμένα μου αρέσει πολύ, εσείς τι λέτε???

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Ιούλ 2008, 13:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Δεν μπορώ να το εκτιμήσω... έχω φάει κόλημα με την 8C cabrio.

Πάντως σε γενικές γραμμές απο πίσω είναι πολύ καλό, αλλά μπροστά με χαλάει ο τεράστιος αεραγωγός.
Απο εσωτερικό σκίζει (θυμίζει audi πάντως).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Ιούλ 2008, 13:54 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
aiolos έγραψε:
Δεν μπορώ να το εκτιμήσω... έχω φάει κόλημα με την 8C cabrio.

Πάντως σε γενικές γραμμές απο πίσω είναι πολύ καλό, αλλά μπροστά με χαλάει ο τεράστιος αεραγωγός.
Απο εσωτερικό σκίζει (θυμίζει audi πάντως).



πλακα κάνεις?? η 8C είναι σε άλλη κατηγορία και εμένα μου αρέσει αλλά πολλά τα λεφτα..

να δούμε πόσο θα έχει το 308 CC αν το βγάλουν γύρω στα 25-26000 με 150 αλογα 6αρι σασμαν και ενα σχετικα αποδεκτο εξοπλισμο θα γ....μ....σει

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Ιούλ 2008, 14:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Τι ακριβώς μας αρέσει από το συγκεκριμένο μοντέλο?
Παρα πολύ έντονες ακμές στο εμπρός μέρος, καμία συμμετρία στο προφίλ του (μόνο τα παράθυρα και ο πρόβολος της μπροστινής ρόδας τα λένε όλα)
Νομίζω πως η "αδερφή" Peugeot προσπαθεί να αγγίξει την υπερβολή για να "προκαλέσει" πωλήσεις. Προσωπικά δεν μου αρέσει και με παραπέμπει σε Alfa Romeo Spider που είναι και ομορφότερη
Αλλά γούστα είναι αυτά!

_________________
Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Ιούλ 2008, 14:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
acpro έγραψε:
Τι ακριβώς μας αρέσει από το συγκεκριμένο μοντέλο?


εμένα τα πάααααντα!!!!!! :tong:

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Ιούλ 2008, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εμενα μου αρεσει αρκετα αν και με χαλαει λιγο το πισω μερος.

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Ιούλ 2008, 15:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
σε σχέση με το παρον 307 CC πιστευω πως ειναι πολύ πιο ομορφο

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Ιούλ 2008, 00:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Someone έγραψε:
πλακα κάνεις?? η 8C είναι σε άλλη κατηγορία και εμένα μου αρέσει αλλά πολλά τα λεφτα..

να δούμε πόσο θα έχει το 308 CC αν το βγάλουν γύρω στα 25-26000 με 150 αλογα 6αρι σασμαν και ενα σχετικα αποδεκτο εξοπλισμο θα γ....μ....σει


Γιατί να κάνω πλάκα; Οτι έχω κολήσει με την 8C είπα, οχι οτι θα την αγοράσω (ούτε το 308). Απο τότε που την είδα τα άλλα κάμπριο δε μου λένε και πολλά... ισως γι αυτό δε μου πολυαρέσει το 308. :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Ιούλ 2008, 07:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 1762
Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
Someone έγραψε:
να δούμε πόσο θα έχει το 308 CC αν το βγάλουν γύρω στα 25-26000 με 150 αλογα 6αρι σασμαν και ενα σχετικα αποδεκτο εξοπλισμο θα γ....μ....σει


:thumbup :thumbup

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Ιούλ 2008, 06:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
ωραιο κωλο εχει, ωραιες ζαντες εχει(αλλα μικρες για το μεγεθος του).

βασικα οσο πανε βγαζουν και μεγαλυτερα αμαξωματα..αντε να παρκαρεις.

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Ιούλ 2008, 10:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Someone έγραψε:
σε σχέση με το παρον 307 CC πιστευω πως ειναι πολύ πιο ομορφο
:thumbup πολύ ωραίο πίσω μέρος

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Ιούλ 2008, 14:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
smpokos έγραψε:
ωραιο κωλο εχει, ωραιες ζαντες εχει(αλλα μικρες για το μεγεθος του).

βασικα οσο πανε βγαζουν και μεγαλυτερα αμαξωματα..αντε να παρκαρεις.


Ναι όλα μεγαλώνουν, έβλεπα προχτές πως έχει γίνει το clio και δεν μπορούσα να καταλάβω τη λογική τους. Μεγαλώνουν τα μικρά και μετά βγάζουν νέα μικρα να τα αντικαταστήσουν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Ιούλ 2008, 14:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Περιεργο σχημα, με στιχεια που δεν του πανε κατα την αποψη μου, οπως η εισαγωγη στην μασκα, οι γωνια του καπο με το μπαρμπριζ, και τα καγκουρε πισο "αερωδυναμικα".... δεν μου αρεσει στις φωτο...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Ιούλ 2008, 14:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
Someone έγραψε:
aiolos έγραψε:
Δεν μπορώ να το εκτιμήσω... έχω φάει κόλημα με την 8C cabrio.

Πάντως σε γενικές γραμμές απο πίσω είναι πολύ καλό, αλλά μπροστά με χαλάει ο τεράστιος αεραγωγός.
Απο εσωτερικό σκίζει (θυμίζει audi πάντως).



πλακα κάνεις?? η 8C είναι σε άλλη κατηγορία και εμένα μου αρέσει αλλά πολλά τα λεφτα..

να δούμε πόσο θα έχει το 308 CC αν το βγάλουν γύρω στα 25-26000 με 150 αλογα 6αρι σασμαν και ενα σχετικα αποδεκτο εξοπλισμο θα γ....μ....σει

8c εινε απλα κομψοτεχνιμα και δεν συγκρινετε εινε αλλου αλα και σε τελιος διαφορετικη κατηγορια.ασε που και να τα ειχες να το παρεις δεν προλαβες πουληθικαν ολα!!!!!η τιμη απο το 308 με τον 1.6 και τα 150 θα εινε αρκετα πανο απο 30 αφου τορα σε προσφορα εχουν τα τελευτεα 307 1.6 24.500 με το μικρο μοτερ και πληρη εξοπλισμο!εγω νομιζω οτι παρα εινε πολα χρηματα για ενα τετιο αμαξι οσο ομροφο και αν εινε που εινε.με λιγα ακομα περνεις ενα spider!!!!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιούλ 2008, 09:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
zxpanos έγραψε:
η τιμη απο το 308 με τον 1.6 και τα 150 θα εινε αρκετα πανο απο 30 αφου τορα σε προσφορα εχουν τα τελευτεα 307 1.6 24.500 με το μικρο μοτερ και πληρη εξοπλισμο!εγω νομιζω οτι παρα εινε πολα χρηματα για ενα τετιο αμαξι οσο ομροφο και αν εινε που εινε.με λιγα ακομα περνεις ενα spider!!!!


πανω από 30 είναι πάρα πολλά λεφτα για αυτο το αυτοκίνητο και αν όντως γίνει έτσι δεν προκειται να πουλήσει καθόλου γιατι πολύ απλά δεν συμφέρει...

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 19 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

αμορτισερ απο peugeot 206 rc σε xsara 1.6 mkII
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xsara_1980
Απαντήσεις: 26
Guide des moteurs Peugeot Citroen
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: xsystem
Απαντήσεις: 0
Citroen vs Peugeot: Υπάρχει premium εταιρεία στην PSA;
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: dap
Απαντήσεις: 29
ΒΥΣΜΑΤΑ ΗΧΕΙΩΝ PEUGEOT 308 BLUEHDI
Δ. Συζήτηση: Ηχοσυστήματα-DVD-TV-ICE
Συγγραφέας: isi
Απαντήσεις: 14
Ηλεκτρικά διαγράμματα Peugeot
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Kilomeater
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια