Peugeot has lifted the lid on its summer star, the Peugeot 308 CC.
With four full-size seats and a large boot, the new 308 CC might just be the practical drop top sun-seekers have been waiting for, offering 3-Series Convertible thrills for a fraction of the cost.
The newcomer retains a similarly swoopy profile to the 307 CC it replaces, but has sharper body creases and oversized LED rear lights, and the interior features a raft of new technology - including a clever new Airwave system which wraps a ‘scarf’ of warm air around the shoulders and necks of occupants.
Changes under the skin incorporate a wider front and rear track to improve the handling and bigger brakes. And in a production car first, the new coupé-cabrio features a side head airbag.
The 308 CC is due to be unveiled at the Paris Motor Show before going on sale in early 2009, but for all the details on the French newcomer make sure you pick up issue 1,021 of Auto Express, on sale Wednesday 16th July.
ΠΗΓΗ
Peugeot 308 CC: Παρουσιάστηκε και επίσημα
Μετά την διαρροή των πρώτων φωτογραφιών την περασμένη εβδομάδα, η Peugeot έδωσε στην δημοσιότητα όλες τις λεπτομέρειες για το νέο 308 CC που θα κάνει ντεμπούτο στο Διεθνές Σαλόνι του Παρισιού τον ερχόμενο Οκτώβριο. Το νέο 4θέσιο coupe-cabriolet μοντέλο της γαλλικής εταιρείας που αναμένεται στην ελληνική αγορά στις αρχές του επόμενου έτους, θα κληθεί να ανταγωνιστή τα Renault Megane CC, VW Eos και Ford Focus CC. Αν και διατηρεί το εμπρός τμήμα του 308 hatchback, από και πέρα το 308 CC διαθέτει εντελώς νέα εμφάνιση. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, το τόξο που διατρέχει τα πλαϊνά του αμαξώματος, τα νέα πίσω φωτιστικά σώματα τύπου LED καθώς και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα. Η ηλεκτρικά ανοιγόμενη σκληρή οροφή του 308 CC αποτελείται από δυο μέρη και, σύμφωνα με την Peugeot, χρειάζονται μόλις 20’’ για την πλήρη αναδίπλωσή της. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 465 λίτρα με την οροφή κλειστή και τα 266 όταν είναι ανοικτή. Το 308 CC διατηρεί αυτούσιο το ταμπλό του hatchback, με τις αλλαγές να αφορούν τα τέσσερα ανατομικά σπορ καθίσματα, με τα δυο μπροστινά να φέρουν το σύστημα “Airwave” (αντίστοιχο του “Airscarf” της Mercedes-Benz) το οποίο διοχετεύει ζεστό αέρα στο ύψος του κεφαλιού. Αρχικά, το νέο 308 CC θα προσφέρεται με τον γνωστό 1.6 Turbo των 150 ίππων καθώς και μ’ έναν 2λιτρο turbodiesel 140 ίππων. Μέσα στο 2009 η γκάμα του νέου coupe-cabriolet μοντέλου της Peugeot θα εμπλουτιστεί και με άλλους κινητήρες, συμπεριλαμβανομένου και του 1.6 Turbo των 175
PS. Γιάννης Χάλας (
halas@mototech.gr)
ΠΗΓΗ
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι θα γίνει η επίσημη παρουσίαση της ανοιχτής έκδοσης του 308, όπως ανακοίνωσε η Peugeot, που έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες και εικόνες για το νέο της αυτοκίνητο. Συνεχίζοντας την παράδοση που δημιούργησε εδώ και αρκετά χρόνια, η γαλλική εταιρεία εφοδίασε και αυτό το αυτοκίνητο με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή που ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού σε 20 δευτερόλεπτα, προσδίδοντάς του τον διπλό χαρακτήρα που δικαιολογεί το όνομά του (Coupe Cabriolet).
Το αυτοκίνητο είναι τετραθέσιο, με ενισχυμένο αμάξωμα για να εξασφαλιστεί καλή ακαμψία, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 403 λίτρα με την οροφή κλειστή και τα 226 λίτρα όταν αυτή ανοίγει. Το 308 CC θα προσφέρεται με δύο διαφορετικούς κινητήρες: το γνωστό βενζινοκινητήρα τούρμπο των 1,6 λίτρων με τους 150 ίππους, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη BMW κι ένα σύγχρονο 2λιτρο τούρμπο ντίζελ με φίλτρο σωματιδίων, που αποδίδει 140 ίππους και καλύπτει τις αυστηρότατες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 5.
Το στάνταρ κιβώτιο θα είναι χειροκίνητο 6 ταχυτήτων. Το 308 CC είναι το πρώτο αυτοκίνητο που προσφέρει πλευρικούς αερόσακους για την προστασία του κεφαλιού ενσωματωμένους στα μπροστινά καθίσματα, ώστε να εξασφαλίζεται η πλήρης προστασία των επιβατών ανεξάρτητα από τη θέση του καθίσματος.
ΠΗΓΗ
First previewed as the 308 RC Z concept in Frankfurt last year, the 308 CC is supposed to be revealed again in Frankfurt 2009 as previously announced in a Peugeot statement confirming production. However, with the surfacing of these images snagged from the Peugeot.com site, which have since been taken down, perhaps Peugeot have decided on a home grown debut in Paris this October. If so, market launch could be as early as spring 2009.
The front end and interior of the 308 CC look almost identical to the RC Z concept, however, besides the lower diffuser section in the rear bumper fascia, the rear gets a more conventional design in line with the little sibling, the 207 CC.
Besides the existing engines in the 308 range, it has been hinted by Peugeot officials that a diesel hybrid engine as demonstrated in the Peugeot 308 HybridHDi may be used. If so, it would be the world's first hybrid coupe convertible.
ΠΗΓΗ
Αρκετά νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό, η Peugeot έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του ολοκαίνουργιου 308 CC που θα κάνει το ντεμπούτο του στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού. Στην ευρωπαϊκή αγορά, ο διάδοχος του 307 CC αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2009, ενώ στην ελληνική αγορά τον περιμένουμε την άνοιξη.
Σχεδιαστικά, το μεγαλύτερο CC της γαλλικής εταιρείας διατηρεί αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο RC-Z που είχε παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη. Η οροφή του εξακολουθεί να είναι μεταλλική διαιρούμενη και χρειάζεται περίπου 20 δευτερόλεπτα για να αναπτυχθεί. Ο εξοπλισμός του, πέρα από τα γνωστά στοιχεία ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, διαθέτει εκτινασσόμενα roll bars, ώστε να προστατεύει αποτελεσματικά τους επιβάτες σε περίπτωση ανατροπής του αυτοκινήτου. Επίσης, το 308 CC θα είναι το πρώτο ανοιχτό αυτοκίνητο με ξεχωριστούς αερόσακους κεφαλής. Πρωτιά -για τη συγκεκριμένη κατηγορία- αποτελεί και το σύστημα Airware (κάτι αντίστοιχο με το Airscarf της Mercedes ) το οποίο είναι τοποθετημένο στα μπροστινά καθίσματα διαχέοντας αέρα στο ύψος των προσκέφαλων, ώστε να γίνονται πιο δροσερές οι μετακινήσεις των επιβατών.
Όσον αφορά τους κινητήρες, αρχικά θα υπάρχουν δύο εκδόσεις με το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων που αποδίδει 150 ίππους και τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα HDi που αποδίδει 140 ίππους. Και οι δύο θα συνεργάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ προαιρετικά θα προσφέρεται και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (εκτός του diesel). Αργότερα, εκτιμάται πως θα διατεθεί και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας με τους 120 ίππους. Σύμφωνα με έντονες φήμες η Peugeot προχωρά στην παραγωγή του υβριδικού diesel 308 και σκοπεύει να μεταφέρει την ίδια διάταξη και στην CC έκδοση. Αν τελικά γίνει κάτι τέτοιο, τότε το 308 CC θα είναι το πρώτο υβριδικό coupé-cabriolet που θα δούμε.
ΠΗΓΗ
και έχω μείνει Μ@Λ@κ@Αs!!!!
εμένα μου αρέσει πολύ, εσείς τι λέτε???