Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ 29 Νοέμ 2020, 01:26 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Turbo η Ατμοσφαιρα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 00:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2846
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Στο autotriti.gr υπάρχει το παρακάτω άθρο.
http://tinyurl.com/6orpwk

Θα ήθελα να συζητήσουμε κ εδώ το θέμα, λόγω των Turbo κινητήρων που πρόκειται να εγκατασταθούν στο C4 τον επόμενο μήνα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 01:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 16:58
Δημοσιεύσεις: 269
Τοποθεσία: Κορινθος
το αυτοτρ ζηλεψε απο την επικοινωνια του οτομπιλντ με το κοινο κ κανει οτι πιο κουτες ερωτισεις μπορεις να φαναταστεις.. αυτο το ερωτημα ομως ειναι καλο.. θα προτιμουσα τουρμπο με κλειστα τα ματια.. μικροτερα τελη περισσοτερη ροπη χαμηλωτερη καταναλωση πιο φθηνη ασφαλεια πολυ καλυτερες επιδοσεις.. γιατι να μην το παρεις? οσο για βλαβες.. ο καιρος θα δειξει αν κ κτ σοβαρο δεν εχει φανει μεχρι τωρα..

_________________
Twilightwingo


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 18:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6097
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Μεχρι πριν λιγο καιρο θα συμφωνουσα κι εγω αλλα συμβιωνοντας εδω και καποιο καιρο με το ΖΧακι μου (μεγαλος κινητηρας σε μικρη-ελαφρια καροτσα...) δηλωνω θερμος υποστηρικτης της ατμοσφαιρας...Ειναι αλλη φαση η δυναμη να βγαινει γλυκα απο τα κυβικα και να ροπιαζεις απο το ρελαντι και αλλη η φαση του turbo...Απαραιτητη προϋποθεση βεβαια τα κυβικα...Εντος πολης μπορεις ευκολα να ξεκινας με 2α χωρις πατιναρισμα και στη συνεχεια να προσπερνας την 3η και να βαζεις απευθειας 4η ή να ξεκινας απαλα με 1η και υστερα σε 3η και μετα σε 5η στα π.χ. 60χλμ και το αμαξι να μην σκορταρει και οι καταναλωσεις που πετυχαινεις ειναι απιστευτα χαμηλες καθως κινησαι ροπατος χωρις να ξεπερνας τις 1200-2000 σαλ...Και δεν αλλαζω με τιποτα το προνομιο του να κινουμαι με 3η και 30,να σανιδωνω το γκαζι και να με κλωτσαει στο καθισμα η ροπη ουτε την λυσσα ενος ατμοσφαιρικου μοτερ απο τις 5.000 μεχρι το ξεσπασμα στις 7.500 σαλ...Βεβαια τα turbo ειναι αλλη ιστορια αλλα πιστευω οτι σε σχετικα μεγαλου κυβισμου μοτερ καλυτερη ειναι η ατμοσφαιρα...Προτιμω π.χ. την διλιτρη C4 απο την 1.6Τ,προτιμω 170 αλογα απο το διλιτρο μου παρα απο ενα τουρμπατο 1.4 και για να το παω και λιιιιιιγο μακρια προτιμω π.χ. 270 αλογα απο ενα τριλιτρο ατμοσφαιρικο V6 ή straight six παρα απο ενα διλιτρο τουρμπο...Τωρα αν μιλησουμε για πολυ μεγαλους κυβισμους με τουρμπο ΟΚ εκει ειναι το τελειο!!! Αν και κραταω και μια πισινη μεχρι να οδηγησω κι ενα τελευταιας τεχνολογιας τουρμπακι π.χ. RC (ακους Γιαννακη εκει στας Σερρας....?Μην ξεροβυχεις... :tong: )

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 21:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4595
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Και εγώ υποστηρικτης της ατμόσφαιρας είμαι γιατί τα turbo έχουν διάφορα πράγματα που πρέπει να προσέχεις και δεν έχω όρεξη να ασχολούμαι όλη την ώρα μην έχει ζέστη και ανάψει η τουρμπίνα, μην το σβήσω πολύ νωρίς και ραγίσει κλπ κλπ. Βέβαια τα καινούργια δεν έχουν αυτά τα προβλήματα στον ίδιο βαθμό, αλλά και πάλι.
Πάντως το σίγουρο είναι οτι απο τη στιγμή που όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες (ακόμα και οι αμερικάνικες πλέον) προσπαθούν να μειώσουν την κατανάλωση, θα πάμε αναγκαστικά σε μικρούς turbo κινητήρες, όχι μόνο για τα sport μοντέλα, αλλά και για τα απλά καθημερινά 1100αρια κλπ. Ήδη έχουν βγει 1200 turbo (και το smart βέβαια που ήταν 600 και 700) και θα βγούν και άλλα μικρά για λόγους κατανάλωσης. Ότι και να κάνεις με μεταβλητούς χρονισμούς βαλβίδων, προγράμματα, direct injection κλπ πάντα με μια τουρμπίνα θα έχεις καλύτερη απόδοση (σε συνδιασμό με τα υπόλοιπα).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 22:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
προσωπικά πιστεύω ότι σήμερα συμφέρει να αγοράσεις τούρμπο κινητήρα από όλες τις απόψεις κ θα προσπαθήσω να το τεκμηριώσω αυτό!

1:στους σημερινούς κινητήρες το σέρβις είναι απλά μια παραφουσκωμένη αλλαγή λαδιών είτε είναι ατμόσφαιρα είτε είναι τούρμπο !
ένας φίλος μου έχει το σέατ ίμπιζα φρ το πρώτο του αμάξι ,ποτέ μα ποτέ δεν τον είδα να ζεσταίνει το αμάξι η να το κρυώνει ,το συμπεριφέρεται σαν ένα κανονικό αμάξι κάνει όλα του τα σέρβις στην αντιπροσωπεία κ τρία χρόνια τώρα δεν του έχει βγάλει κανένα μα κανένα πρόβλημα !από την άλλη έχουμε ένα κοινό φίλο ο οποίος έχει ένα χόντα σιβίκ κουπέ κ μέσα σε 4 χρόνια έχει σπάσει δύο κινητήρες.το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι αν είσαι σιδεροφάγος το αμάξι θα σπάσει ότι κ να είναι αυτό 1,1 1,6 2,0 ατμόσφαιρα ή τούρμπο.
2: οι σημερινοί τούρμπο κινητήρες είναι κατά πολύ ποιο οικονομικοί από τους ατμοσφαιρικούς !πάρτε ένα κινητήρα 180 άλογα ατμόσφαιρα κ έναν 180 άλογα τούρμπο σε όλες τις περιπτώσεις ο τουρμπάτος θα είναι ποιο οικονομικός ειδικά σε χαλαροί οδήγηση η διαφορά είναι τεράστια υπέρ του τούρμπο το βλέπω καθημερινά στο rc όταν το έστρωνα είχα μέση κατανάλωση 7.4 κ σε ταξίδι με 110-120 σταθερής ταχύτητας η μέση κατανάλωση έγραψε 6.6 σε 174 χιλιόμετρα στο ξαρά που είχα η χαμηλότερη κατανάλωση που είδα ήταν 7.7 σε ταξίδι!


3:οι σημερινοί τούρμπο κινητήρες βγαίνουν κυρίως σε μικρά/μεσαία μοτέρ κ έτσι γλυτώνεις ένα σεβαστό ποσό κάθε χρόνο από τα τέλη κ από την ασφάλεια !


4:οι τούρμπο κινητήρες είναι πολύ ποιο άνετοι στην οδήγηση έχουν τρομερή ροπή από τις χαμηλές στροφές κ με την σημερινή τεχνολογία έχουμε εξαφανίσει το τούρμπο λάγκ κ έχουμε αυξήσει την γραμμικότητα του μοτέρ!


5:είναι ποιο φιλικοί προς το περιβάλλον καθώς με την υπερσυμπίεση έχουμε καλύτερη κ ποιο ελεγχόμενη καύση με αποτέλεσμα λιγότερη ρύποι περισσότερη οικονομία μεγαλύτερες επιδόσεις !


6: η αγορά ενός τούρμπο αυτοκινήτου είναι κατά πολύ ποιο οικονομική σε σχέση με ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 23:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:05
Δημοσιεύσεις: 199
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Ενα τουρμπο κινητηρα εχω δοκιμασει μεχρι στιγμης.. Ο πατερας μου πριν 5 μηνες αγορασε το volvo S60 2.0T και απο τοτε εκλεισα σαν οδηγος!!!! Τουρμπο και παλι τουρμπο!!! θες ροπη; την εχεις παντου και παντα! θες ρεπριζ; εχεις τους καλυτερους χρονους! Χωρις περιττες αλλαγες σχεσεων! Ολα γινονται αβιαστα.. Χωρις να ιδρωνεις και να γινεσαι ρεζιλι.... Tελικα το σκορ ειναι: turbo-ατμοσφαιρα 1-0!!!!! Και τα μυαλα στη σκαστρα :yhoo :yhoo :yhoo !!!!!

_________________
There is no replacement for displacement..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 12:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
οπως και να το κανουμε το τουρμπο ειναι τουρμπο, δεν το αμφισβητει κανεις. αλλα και παλι αλλη ειναι η χαρη της ατμοσφαιρας... εχει δει κατι ροτορες ατμοσφαιρικους που δουλευαν 10αρες σαν πριονια!!! :shock: :shock:

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 15:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
ναι παλιά κ γω τους έβλεπα τους ρότορες αλλά σήμερα τους βλέπω συνέχεια παρκαρισμένους κ με πωλητήρια πάνω!
λολ

όταν χτυπάει ο ρότορας 10άρες η κατανάλωση του βαράει 10/1(10ευρώ/χιλιόμετρο) :fsss

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 15:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Αν μηλαμε για εναν μαμα τουρμπο, σαν αυτον που περιμενουμε, και χωρις πειραγματα, τοτε μαλλον αυτον....
Αν ειναι να κανεις εστω και μια μετατροπουλα, ατμοσφαιρα...
Και παντα παιζει ρολο και το βαρος του οχηματως...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 16:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
στις μετατροπές είμαι υπέρ του τούρμπο κ πάλι !
μην ξεχνάμε ότι με πρώτο στάδιο η ατμόσφαιρά παίρνει το πολύ 10 άλογα αντίθετα το τούρμπο 30 άλογα κ βάλε !

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
ειναι κ αναλογα το αυτοκινητο ομως..π.χ αναμεσα στο s2000 κ το opel gt ποιο θα περνατε??εγω προσωπικα μαλλον το s2000.. hmmm αν ανοιξει το τουρμπο του opel πανω στη στροφη δε το φερνεις με τιποτα στα ισια του!! :fsss

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 21:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Οχι οτι το vtec ειναι καλητερο σε αυτον τον τομεα.... αλλα τεσπα....

Απλα γιαννη αν πειραξεις τουρμπο τοτε χανεις την οικονομια, και την αξιοπιστεια του, πολυ περισοτερο απο οτι σε ατμοσφαιρα....

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 23:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23
Δημοσιεύσεις: 120
Τοποθεσία: VOLOS
Προσωπικα θα ηθελα να ρωτησω το εξης, ολα καλα τα παραπανω αλλα βασικο ρολο στην επιλογη παιζει και ο χαρακτηρας του αυτοκινητου, ενα δυνατο ατμοσφαιρικο για παραδειγμα ειναι οτι πρεπει για το βουνο, μια τουρμπο μπερλινα ειναι οτι πρεπει για μεγαλα ταξιδια. Καλα ολα τα παραπανω αλλα για μενα θα πρεπει να υπαρχει στο αυτοκινητο πρωτα προσδιορισμενος χαρακτηρας και μετα τεχνολογια. Διαφορετικα το αυτοκινητο χανει σε αισθηση και γινεται μονοτονο, κουραστικο. Παντως θεωρω οτι το απολυτο GTI πρεπει να ειναι ατμοσφαιρικο και το καλυτερο GT τουρμπο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
c2vtsssss έγραψε:
ειναι κ αναλογα το αυτοκινητο ομως..π.χ αναμεσα στο s2000 κ το opel gt ποιο θα περνατε??εγω προσωπικα μαλλον το s2000.. hmmm αν ανοιξει το τουρμπο του opel πανω στη στροφη δε το φερνεις με τιποτα στα ισια του!! :fsss





καταρχήν συγκρίνεις δύο τελείως διαφορετικά αμάξια με διαφορετική φιλοσοφία το καθένα κ το βασικότερο τεράστια διαφορά στην τιμή!

αν ήταν να διαλέξεις ανάμεσα στο s2000 k evo πιο θα διάλεγες?
;)
crazywolf έγραψε:
Οχι οτι το vtec ειναι καλητερο σε αυτον τον τομεα.... αλλα τεσπα....

Απλα γιαννη αν πειραξεις τουρμπο τοτε χανεις την οικονομια, και την αξιοπιστεια του, πολυ περισοτερο απο οτι σε ατμοσφαιρα....



κ ερχόμαστε στα παράξενα που έχουν να κάνουν με τους σημερινούς τούρμπο κινητήρες !
θα φέρω σαν παράδειγμα τον νέο κινητήρα του ομίλου psa
για να εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν λιγότερους ρύπους στον νέο κινητήρα τον έχουν ρυθμισμένο να δουλεύει στεγνά στις ψηλές στροφές κ το πυρόμετρο φτάνει στους 1000 βαθμούς ,με προγραμματισμό του εγκεφάλου δίνουμε περισσότερο μείγμα στις ψηλές στροφές με αποτέλεσμα το πυρόμετρο να κατεβαίνει στους 800 βαθμούς πράγμα που σημαίνει μεγαλύτερη αξιοπιστία/διάρκεια ζωής σε ότι αφορά την τουρμπίνα.
τώρα όσο αφορά την κατανάλωση είναι σχετικό όταν το πηγαίνεις χαλαρά θα είναι πιο οικονομικό από το μανίσιο αλλά όταν το ξεζουμίζεις είναι φυσικό να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση !

το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναδούμε την νευρικότητα,αμεσότητα γκαζιού,ελαφριά αμαξώματα σε μανίσιο αμάξι είτε αυτό είναι τούρμπο είτε είναι ατμόσφαιρα αυτά ανήκουν στο παρελθόν :s

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 09:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Σερραίος έγραψε:
το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναδούμε την νευρικότητα,αμεσότητα γκαζιού,ελαφριά αμαξώματα σε μανίσιο αμάξι είτε αυτό είναι τούρμπο είτε είναι ατμόσφαιρα αυτά ανήκουν στο παρελθόν :s



+1 :s

To turbo κατα την αποψη μου ειναι το μελλον (το light). Αυτο φυσικα ειναι το αμεσο μελλον γιατι με τους υδρογωνου, δεν ξερω τι θα παιζει...
Γιαννη εσυ που ειχς και τον 1.6 110hp και τον 1.6t 150hp ποσο σου εκαιγε το ενα, ποσο το αλλο? κατα ποσο ποιο ευχαριστο το ενα απο το αλλο?
Ποιο θα εβγαζες καλητερο?

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 23 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

help!!!xanthia 2000 turbo σε zx
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: zxpanos
Απαντήσεις: 12
C4 1.6 VTS Turbo
Δ. Συζήτηση: Δοκιμές Club
Συγγραφέας: GreekCitroenClub Team
Απαντήσεις: 17
Αλλαγή σε κινητήρα C4 απο 1.4 σε 1.6 (και turbo ίσως?)
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: mastro8anasis
Απαντήσεις: 8
DS3 Turbo και ΧΙΟΝΙ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: gmavro
Απαντήσεις: 16
Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: geormpal
Απαντήσεις: 42
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ