Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 17:34 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 10:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23
Δημοσιεύσεις: 124
Τοποθεσία: VOLOS
Ειναι το μελλον σιγουρα αλλα ποιος ο χαρακτηρας των αυτοκινητων που ολα θα ειναι πανομοιοτυπα μεταξυ τους αφου ολα τουρμπο θα ειναι και το μονο που θα αλλαζει θα ειναι η αποδοση των κινητηρων τους? Παρτε ενα παραδειγμα vw tsi 120hp με tsi 140hp και GT tsi 170hp ποια η διαφορα στη χροια του ηχου που ακουγεται απο την εξατμιση?? Εκτος απο το GT που εχει και μια βελτιωμενη αναρτηση σε σχεση με τα αλλα 2 τι διαφορετικο εχουν τα εναπομειναντα μεταξυ τους??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 10:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Το αυτοκολλητο :ysteric

Μην το ψαχνεις... για να παρεις αμαξι με χαρακτηρα πλεων θα πρεπει να δωσεις πολλλλααααα λ7. Βλ διαφωρα golf GT - golf R32, Lancer - EVO, κλπ.
Παντος πιστευω οτι ακομα και αναμεσα στις εταιριες σε λιγο καιρο δεν θα εχει διαφωρα, και πλεων ο κωσμος θα ψωνιζει με βαση την εμφανηση (ποσοι απο εδω ουτε που θα σκεφτωντουσαν citroen, αλλα τρεξαν για το C4 επειδη τους ξετρελανε? Ποσοι θα πανε να παρουνε το alfa romeo? :tong: :tong: )

Αποψη μου. Αν θελουμε αμαξι με χαρακτηρα, και την πρακτικοτητα ενως συνχρονου αυτοκινητου, κραταμε τα παλια (νευρο - ελαφρι κλπ) ακομα και αν ειναι αδιναμα (πχ εχω 80 αλογα, αλλα τα χαιρωμαι περισοτερο απο καποιον με 110 και ηλεκτρικο γκαζι), και περνουμε ενα piccanto που δεν καιει τπτ και κανουμε την δουλεια μας. :rtfm :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 10:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23
Δημοσιεύσεις: 124
Τοποθεσία: VOLOS
Δικιο εχεις :tong:
H Alfa κανει στροφη σε ενα ελεγχομενο quore sportivo τωρα το ξαναφερανε στο προσκηνιο το σλογκαν με την Mito. Εχει ενα συστημα DNA το ονομαζει η Alfa και αλλαζει τα δυναμικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου αναλογα με το προγραμμα που επιλεγεις. Δεν νομιζω ομως να εχει τοσο sport χαρακτηρα οσο διαφημιζουν οτι θα εχει. Συμφωνω με το γεγονος οτι πρεπει να κρατηθουν τα παλια citroen για το κεφι μας και για την ανοθευτη χαρα της οδηγησης που μας προσφερουν. Θελω ομως μια απαντηση που ακομα δεν εχω παρει παρολο που το θεμα το εχω ξαναναφερει μεσα σε συζητηση. Γιατι δεν υπαρχει καποιο περιοδικο οπως για παραδειγμα το Mini World ή το Golf+ που να ασχολειται αποκλειστικα με τα παλια citroen με θεματα οπως η ανακατασκευη τους, η παρουσιαση τους, η βελτιωση τους, η ευρεση ανταλλακτικων κλπ? Υπαρχει καποιο ξενογλωσσο εντυπο γιατι εχω ψαξει αλλα δεν εχω βρει κατι. Αν ξερει καποιος ας με ενημερωσει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
crazywolf έγραψε:
Σερραίος έγραψε:
το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναδούμε την νευρικότητα,αμεσότητα γκαζιού,ελαφριά αμαξώματα σε μανίσιο αμάξι είτε αυτό είναι τούρμπο είτε είναι ατμόσφαιρα αυτά ανήκουν στο παρελθόν :s



+1 :s

To turbo κατα την αποψη μου ειναι το μελλον (το light). Αυτο φυσικα ειναι το αμεσο μελλον γιατι με τους υδρογωνου, δεν ξερω τι θα παιζει...
Γιαννη εσυ που ειχς και τον 1.6 110hp και τον 1.6t 175hp ποσο σου εκαιγε το ενα, ποσο το αλλο? κατα ποσο ποιο ευχαριστο το ενα απο το αλλο?
Ποιο θα εβγαζες καλητερο?


στην κατανάλωση είναι σχετικά τα ίδια πάνω κάτω αλλά αν πεις να πλακώσεις τον ρούσο τότε πίνει πολύ !Εικόνα Εικόνα

ώρες ώρες μου λύπη αφάνταστα ο θόρυβος που έκανε το ξαρά αλλά από την άλλη απολαμβάνω την απόλυτη ησυχία του ρούσου!

σε όλα τα άλλα δεν συγκρίνονται πουθενά οι διαφορές είναι τεράστιες !
αν ήταν να διάλεγα ανάμεσα σε αυτά τα δύο θα διάλεγα το ξαρά με το στήσιμο,τον κινητήρα κ τα καθίσματα του ρούσου


;)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 16:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
sterpc έγραψε:
Ειναι το μελλον σιγουρα αλλα ποιος ο χαρακτηρας των αυτοκινητων που ολα θα ειναι πανομοιοτυπα μεταξυ τους αφου ολα τουρμπο θα ειναι και το μονο που θα αλλαζει θα ειναι η αποδοση των κινητηρων τους? Παρτε ενα παραδειγμα vw tsi 120hp με tsi 140hp και GT tsi 170hp ποια η διαφορα στη χροια του ηχου που ακουγεται απο την εξατμιση?? Εκτος απο το GT που εχει και μια βελτιωμενη αναρτηση σε σχεση με τα αλλα 2 τι διαφορετικο εχουν τα εναπομειναντα μεταξυ τους??


Ο χαρακτήρας τέλειωσε απο τότε που μπήκαν τα ηλεκτρονικά. Οχι οτι είμαι κατα των ηλεκτρονικών, το αντίθετο. Αλλά πλέον οι στόχοι είναι χαμηλή κατανάλωση, ασφάλεια, ευκολία στην οδήγηση. Το ίδιο σε όλες τις μάρκες με ελάχιστες εξαιρέσεις.
Και αν τώρα είναι 80% ίδια στο μέλλον θα είναι 95%. Άσε που όπως πάμε 3 όμιλοι θα μείνουν που θα βγαζουν όλες τις μάρκες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 17:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23
Δημοσιεύσεις: 124
Τοποθεσία: VOLOS
Συνεπως τι κανουμε?? Ετσι οπως παει να γινει που απο το 2012 το ESP θα ειναι υποχρεωτικο και μη απενεργοποιουμενο για ολες τις εταιριες βασει νομου θα χασουμε τη χαρα της οδηγησης? Η μηπως θα αρχισουν στο βωμο της ασφαλειας να μας περιοριζουν ολο και περισσοτερο? Πρωτα το ESP και μετα ο κοφτης χιλιομετρων στα 140? Δηλαδη το αυτοκινητο θα ειναι οπως το τσιγαρο απο το 2009? Μπορεις να το αγορασεις αλλα μπορεις να το χαρεις κατω απο προυποθεσεις?? Το αυτοκινητο το αγαπησα για αυτο που ηταν την προηγουμενη δεκαετια μεσω αποδρασης, αν γινει μεσο ελεγχομενο δεν το θελω, ευχαριστω αλλα δεν θα παρω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Αύγ 2008, 01:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ήδη τα αυτοκίνητα φτιάχνονται πλέον με βασικό κριτήριο την ασφάλεια και τη χαμηλή εκπομπή ρύπων. Αυτό απο μόνο του οδηγεί στον περιορισμό αρκετών πραγμάτων που για πολλούς είναι η χαρά της οδήγησης. Δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στο μέλλον, στην ίδια κατεύθυνση θα κινηθούν οι νόμοι και οι κατασκευαστές.

Χάνεις μέρος απο την οδηγική απόλαυση, αλλά κερδίζεις σε ασφάλεια και σώζονται ζωές με ολα αυτά. Εκτός απο τα αρνητικά, πρέπει να δεις και τα θετικα του πράγματος.

Για μενα προσωπικά και η εξέλιξη με το ESP και με το τσιγάρο είναι απολύτως θετικές.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Αύγ 2008, 10:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Τα παλιά αυτοκίνητα δεν είναι τόσο καλοστημένα όσο τα καινούρια, δεν έχουν το ίδιο καλά φρένα (έχω ένα ΒΧ 1.6 καταλυτικό και ένα C5 2.0 f/l), το C5 είναι πολύ καλύτερο σε θέματα φρένων, στησίματος και στιβαρότητας παρόλο που το ΒΧ είναι κατά πολύ ελαφρύτερο. Τα ηλεκτρονικά συστήματα που συμβάλλουν στην ασφάλεια είναι πολύ χρήσιμα και βοηθούν στην ασφαλή οδηγική συμπεριφορά. Το ΒΧ π.χ. είναι πολύ ελαφρύ, με δίσκους μπρος-πίσω αλλά με την απουσία του ΑΒS αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα φρένα του να μπλοκάρουν με το παραμικρό απότομο φρενάρισμα, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει με το C5 (η μέρα με τη νύχτα). Τώρα σχετικά με το ηλεκτρικό γκάζι, είναι αλήθεια ότι τα παλιά αυτοκίνητα έχουν καλύτερη απόκριση και λόγω βάρους, αλλά γενικά τα καινούρια είναι καλύτερα. Το μέλλον μάλλον είναι οι κινητήρες turbo με την τεχνολογία να εξελίσσεται έτσι ώστε να μειωθεί αρκετά η κατανάλωση.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 23 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ (TURBO)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 17
Honda: σοβαρό θέμα αξιοπιστίας στον νέο 1.5 V-Tec Turbo
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Lohias^
Απαντήσεις: 4
Πρόβλημα turbo c5 2.0 hdi break 2001
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
c2 1.4 turbo kit
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: panos c2 vtr
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 23 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ