c2vtsssss έγραψε:
ειναι κ αναλογα το αυτοκινητο ομως..π.χ αναμεσα στο s2000 κ το opel gt ποιο θα περνατε??εγω προσωπικα μαλλον το s2000..
αν ανοιξει το τουρμπο του opel πανω στη στροφη δε το φερνεις με τιποτα στα ισια του!!
καταρχήν συγκρίνεις δύο τελείως διαφορετικά αμάξια με διαφορετική φιλοσοφία το καθένα κ το βασικότερο τεράστια διαφορά στην τιμή!
αν ήταν να διαλέξεις ανάμεσα στο s2000 k evo πιο θα διάλεγες?
crazywolf έγραψε:
Οχι οτι το vtec ειναι καλητερο σε αυτον τον τομεα.... αλλα τεσπα....
Απλα γιαννη αν πειραξεις τουρμπο τοτε χανεις την οικονομια, και την αξιοπιστεια του, πολυ περισοτερο απο οτι σε ατμοσφαιρα....
κ ερχόμαστε στα παράξενα που έχουν να κάνουν με τους σημερινούς τούρμπο κινητήρες !
θα φέρω σαν παράδειγμα τον νέο κινητήρα του ομίλου psa
για να εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν λιγότερους ρύπους στον νέο κινητήρα τον έχουν ρυθμισμένο να δουλεύει στεγνά στις ψηλές στροφές κ το πυρόμετρο φτάνει στους 1000 βαθμούς ,με προγραμματισμό του εγκεφάλου δίνουμε περισσότερο μείγμα στις ψηλές στροφές με αποτέλεσμα το πυρόμετρο να κατεβαίνει στους 800 βαθμούς πράγμα που σημαίνει μεγαλύτερη αξιοπιστία/διάρκεια ζωής σε ότι αφορά την τουρμπίνα.
τώρα όσο αφορά την κατανάλωση είναι σχετικό όταν το πηγαίνεις χαλαρά θα είναι πιο οικονομικό από το μανίσιο αλλά όταν το ξεζουμίζεις είναι φυσικό να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση !
το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναδούμε την νευρικότητα,αμεσότητα γκαζιού,ελαφριά αμαξώματα σε μανίσιο αμάξι είτε αυτό είναι τούρμπο είτε είναι ατμόσφαιρα αυτά ανήκουν στο παρελθόν