Σελίδα 1 από 2

Turbo η Ατμοσφαιρα??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 00:52
από MeddlingMageGR
Στο autotriti.gr υπάρχει το παρακάτω άθρο.
http://tinyurl.com/6orpwk

Θα ήθελα να συζητήσουμε κ εδώ το θέμα, λόγω των Turbo κινητήρων που πρόκειται να εγκατασταθούν στο C4 τον επόμενο μήνα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 01:37
από S@RAMARA
το αυτοτρ ζηλεψε απο την επικοινωνια του οτομπιλντ με το κοινο κ κανει οτι πιο κουτες ερωτισεις μπορεις να φαναταστεις.. αυτο το ερωτημα ομως ειναι καλο.. θα προτιμουσα τουρμπο με κλειστα τα ματια.. μικροτερα τελη περισσοτερη ροπη χαμηλωτερη καταναλωση πιο φθηνη ασφαλεια πολυ καλυτερες επιδοσεις.. γιατι να μην το παρεις? οσο για βλαβες.. ο καιρος θα δειξει αν κ κτ σοβαρο δεν εχει φανει μεχρι τωρα..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 18:22
από zx lover
Μεχρι πριν λιγο καιρο θα συμφωνουσα κι εγω αλλα συμβιωνοντας εδω και καποιο καιρο με το ΖΧακι μου (μεγαλος κινητηρας σε μικρη-ελαφρια καροτσα...) δηλωνω θερμος υποστηρικτης της ατμοσφαιρας...Ειναι αλλη φαση η δυναμη να βγαινει γλυκα απο τα κυβικα και να ροπιαζεις απο το ρελαντι και αλλη η φαση του turbo...Απαραιτητη προϋποθεση βεβαια τα κυβικα...Εντος πολης μπορεις ευκολα να ξεκινας με 2α χωρις πατιναρισμα και στη συνεχεια να προσπερνας την 3η και να βαζεις απευθειας 4η ή να ξεκινας απαλα με 1η και υστερα σε 3η και μετα σε 5η στα π.χ. 60χλμ και το αμαξι να μην σκορταρει και οι καταναλωσεις που πετυχαινεις ειναι απιστευτα χαμηλες καθως κινησαι ροπατος χωρις να ξεπερνας τις 1200-2000 σαλ...Και δεν αλλαζω με τιποτα το προνομιο του να κινουμαι με 3η και 30,να σανιδωνω το γκαζι και να με κλωτσαει στο καθισμα η ροπη ουτε την λυσσα ενος ατμοσφαιρικου μοτερ απο τις 5.000 μεχρι το ξεσπασμα στις 7.500 σαλ...Βεβαια τα turbo ειναι αλλη ιστορια αλλα πιστευω οτι σε σχετικα μεγαλου κυβισμου μοτερ καλυτερη ειναι η ατμοσφαιρα...Προτιμω π.χ. την διλιτρη C4 απο την 1.6Τ,προτιμω 170 αλογα απο το διλιτρο μου παρα απο ενα τουρμπατο 1.4 και για να το παω και λιιιιιιγο μακρια προτιμω π.χ. 270 αλογα απο ενα τριλιτρο ατμοσφαιρικο V6 ή straight six παρα απο ενα διλιτρο τουρμπο...Τωρα αν μιλησουμε για πολυ μεγαλους κυβισμους με τουρμπο ΟΚ εκει ειναι το τελειο!!! Αν και κραταω και μια πισινη μεχρι να οδηγησω κι ενα τελευταιας τεχνολογιας τουρμπακι π.χ. RC (ακους Γιαννακη εκει στας Σερρας....?Μην ξεροβυχεις... :tong: )

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 21:55
από aiolos
Και εγώ υποστηρικτης της ατμόσφαιρας είμαι γιατί τα turbo έχουν διάφορα πράγματα που πρέπει να προσέχεις και δεν έχω όρεξη να ασχολούμαι όλη την ώρα μην έχει ζέστη και ανάψει η τουρμπίνα, μην το σβήσω πολύ νωρίς και ραγίσει κλπ κλπ. Βέβαια τα καινούργια δεν έχουν αυτά τα προβλήματα στον ίδιο βαθμό, αλλά και πάλι.
Πάντως το σίγουρο είναι οτι απο τη στιγμή που όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες (ακόμα και οι αμερικάνικες πλέον) προσπαθούν να μειώσουν την κατανάλωση, θα πάμε αναγκαστικά σε μικρούς turbo κινητήρες, όχι μόνο για τα sport μοντέλα, αλλά και για τα απλά καθημερινά 1100αρια κλπ. Ήδη έχουν βγει 1200 turbo (και το smart βέβαια που ήταν 600 και 700) και θα βγούν και άλλα μικρά για λόγους κατανάλωσης. Ότι και να κάνεις με μεταβλητούς χρονισμούς βαλβίδων, προγράμματα, direct injection κλπ πάντα με μια τουρμπίνα θα έχεις καλύτερη απόδοση (σε συνδιασμό με τα υπόλοιπα).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 22:46
από Σερραίος
προσωπικά πιστεύω ότι σήμερα συμφέρει να αγοράσεις τούρμπο κινητήρα από όλες τις απόψεις κ θα προσπαθήσω να το τεκμηριώσω αυτό!

1:στους σημερινούς κινητήρες το σέρβις είναι απλά μια παραφουσκωμένη αλλαγή λαδιών είτε είναι ατμόσφαιρα είτε είναι τούρμπο !
ένας φίλος μου έχει το σέατ ίμπιζα φρ το πρώτο του αμάξι ,ποτέ μα ποτέ δεν τον είδα να ζεσταίνει το αμάξι η να το κρυώνει ,το συμπεριφέρεται σαν ένα κανονικό αμάξι κάνει όλα του τα σέρβις στην αντιπροσωπεία κ τρία χρόνια τώρα δεν του έχει βγάλει κανένα μα κανένα πρόβλημα !από την άλλη έχουμε ένα κοινό φίλο ο οποίος έχει ένα χόντα σιβίκ κουπέ κ μέσα σε 4 χρόνια έχει σπάσει δύο κινητήρες.το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι αν είσαι σιδεροφάγος το αμάξι θα σπάσει ότι κ να είναι αυτό 1,1 1,6 2,0 ατμόσφαιρα ή τούρμπο.
2: οι σημερινοί τούρμπο κινητήρες είναι κατά πολύ ποιο οικονομικοί από τους ατμοσφαιρικούς !πάρτε ένα κινητήρα 180 άλογα ατμόσφαιρα κ έναν 180 άλογα τούρμπο σε όλες τις περιπτώσεις ο τουρμπάτος θα είναι ποιο οικονομικός ειδικά σε χαλαροί οδήγηση η διαφορά είναι τεράστια υπέρ του τούρμπο το βλέπω καθημερινά στο rc όταν το έστρωνα είχα μέση κατανάλωση 7.4 κ σε ταξίδι με 110-120 σταθερής ταχύτητας η μέση κατανάλωση έγραψε 6.6 σε 174 χιλιόμετρα στο ξαρά που είχα η χαμηλότερη κατανάλωση που είδα ήταν 7.7 σε ταξίδι!


3:οι σημερινοί τούρμπο κινητήρες βγαίνουν κυρίως σε μικρά/μεσαία μοτέρ κ έτσι γλυτώνεις ένα σεβαστό ποσό κάθε χρόνο από τα τέλη κ από την ασφάλεια !


4:οι τούρμπο κινητήρες είναι πολύ ποιο άνετοι στην οδήγηση έχουν τρομερή ροπή από τις χαμηλές στροφές κ με την σημερινή τεχνολογία έχουμε εξαφανίσει το τούρμπο λάγκ κ έχουμε αυξήσει την γραμμικότητα του μοτέρ!


5:είναι ποιο φιλικοί προς το περιβάλλον καθώς με την υπερσυμπίεση έχουμε καλύτερη κ ποιο ελεγχόμενη καύση με αποτέλεσμα λιγότερη ρύποι περισσότερη οικονομία μεγαλύτερες επιδόσεις !


6: η αγορά ενός τούρμπο αυτοκινήτου είναι κατά πολύ ποιο οικονομική σε σχέση με ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 23:02
από kostas Xantia
Ενα τουρμπο κινητηρα εχω δοκιμασει μεχρι στιγμης.. Ο πατερας μου πριν 5 μηνες αγορασε το volvo S60 2.0T και απο τοτε εκλεισα σαν οδηγος!!!! Τουρμπο και παλι τουρμπο!!! θες ροπη; την εχεις παντου και παντα! θες ρεπριζ; εχεις τους καλυτερους χρονους! Χωρις περιττες αλλαγες σχεσεων! Ολα γινονται αβιαστα.. Χωρις να ιδρωνεις και να γινεσαι ρεζιλι.... Tελικα το σκορ ειναι: turbo-ατμοσφαιρα 1-0!!!!! Και τα μυαλα στη σκαστρα :yhoo :yhoo :yhoo !!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 12:39
από ΕΠΙΣΗΜΟΣ
οπως και να το κανουμε το τουρμπο ειναι τουρμπο, δεν το αμφισβητει κανεις. αλλα και παλι αλλη ειναι η χαρη της ατμοσφαιρας... εχει δει κατι ροτορες ατμοσφαιρικους που δουλευαν 10αρες σαν πριονια!!! :shock: :shock:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 15:52
από Σερραίος
ναι παλιά κ γω τους έβλεπα τους ρότορες αλλά σήμερα τους βλέπω συνέχεια παρκαρισμένους κ με πωλητήρια πάνω!
λολ

όταν χτυπάει ο ρότορας 10άρες η κατανάλωση του βαράει 10/1(10ευρώ/χιλιόμετρο) :fsss

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 15:56
από crazywolf
Αν μηλαμε για εναν μαμα τουρμπο, σαν αυτον που περιμενουμε, και χωρις πειραγματα, τοτε μαλλον αυτον....
Αν ειναι να κανεις εστω και μια μετατροπουλα, ατμοσφαιρα...
Και παντα παιζει ρολο και το βαρος του οχηματως...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 16:22
από Σερραίος
στις μετατροπές είμαι υπέρ του τούρμπο κ πάλι !
μην ξεχνάμε ότι με πρώτο στάδιο η ατμόσφαιρά παίρνει το πολύ 10 άλογα αντίθετα το τούρμπο 30 άλογα κ βάλε !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 19:26
από c2vtsssss
ειναι κ αναλογα το αυτοκινητο ομως..π.χ αναμεσα στο s2000 κ το opel gt ποιο θα περνατε??εγω προσωπικα μαλλον το s2000.. hmmm αν ανοιξει το τουρμπο του opel πανω στη στροφη δε το φερνεις με τιποτα στα ισια του!! :fsss

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 21:10
από crazywolf
Οχι οτι το vtec ειναι καλητερο σε αυτον τον τομεα.... αλλα τεσπα....

Απλα γιαννη αν πειραξεις τουρμπο τοτε χανεις την οικονομια, και την αξιοπιστεια του, πολυ περισοτερο απο οτι σε ατμοσφαιρα....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 23:18
από sterpc
Προσωπικα θα ηθελα να ρωτησω το εξης, ολα καλα τα παραπανω αλλα βασικο ρολο στην επιλογη παιζει και ο χαρακτηρας του αυτοκινητου, ενα δυνατο ατμοσφαιρικο για παραδειγμα ειναι οτι πρεπει για το βουνο, μια τουρμπο μπερλινα ειναι οτι πρεπει για μεγαλα ταξιδια. Καλα ολα τα παραπανω αλλα για μενα θα πρεπει να υπαρχει στο αυτοκινητο πρωτα προσδιορισμενος χαρακτηρας και μετα τεχνολογια. Διαφορετικα το αυτοκινητο χανει σε αισθηση και γινεται μονοτονο, κουραστικο. Παντως θεωρω οτι το απολυτο GTI πρεπει να ειναι ατμοσφαιρικο και το καλυτερο GT τουρμπο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 23:49
από Σερραίος
c2vtsssss έγραψε:
ειναι κ αναλογα το αυτοκινητο ομως..π.χ αναμεσα στο s2000 κ το opel gt ποιο θα περνατε??εγω προσωπικα μαλλον το s2000.. hmmm αν ανοιξει το τουρμπο του opel πανω στη στροφη δε το φερνεις με τιποτα στα ισια του!! :fsss





καταρχήν συγκρίνεις δύο τελείως διαφορετικά αμάξια με διαφορετική φιλοσοφία το καθένα κ το βασικότερο τεράστια διαφορά στην τιμή!

αν ήταν να διαλέξεις ανάμεσα στο s2000 k evo πιο θα διάλεγες?
;)
crazywolf έγραψε:
Οχι οτι το vtec ειναι καλητερο σε αυτον τον τομεα.... αλλα τεσπα....

Απλα γιαννη αν πειραξεις τουρμπο τοτε χανεις την οικονομια, και την αξιοπιστεια του, πολυ περισοτερο απο οτι σε ατμοσφαιρα....



κ ερχόμαστε στα παράξενα που έχουν να κάνουν με τους σημερινούς τούρμπο κινητήρες !
θα φέρω σαν παράδειγμα τον νέο κινητήρα του ομίλου psa
για να εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν λιγότερους ρύπους στον νέο κινητήρα τον έχουν ρυθμισμένο να δουλεύει στεγνά στις ψηλές στροφές κ το πυρόμετρο φτάνει στους 1000 βαθμούς ,με προγραμματισμό του εγκεφάλου δίνουμε περισσότερο μείγμα στις ψηλές στροφές με αποτέλεσμα το πυρόμετρο να κατεβαίνει στους 800 βαθμούς πράγμα που σημαίνει μεγαλύτερη αξιοπιστία/διάρκεια ζωής σε ότι αφορά την τουρμπίνα.
τώρα όσο αφορά την κατανάλωση είναι σχετικό όταν το πηγαίνεις χαλαρά θα είναι πιο οικονομικό από το μανίσιο αλλά όταν το ξεζουμίζεις είναι φυσικό να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση !

το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναδούμε την νευρικότητα,αμεσότητα γκαζιού,ελαφριά αμαξώματα σε μανίσιο αμάξι είτε αυτό είναι τούρμπο είτε είναι ατμόσφαιρα αυτά ανήκουν στο παρελθόν :s

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 09:40
από crazywolf
Σερραίος έγραψε:
το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναδούμε την νευρικότητα,αμεσότητα γκαζιού,ελαφριά αμαξώματα σε μανίσιο αμάξι είτε αυτό είναι τούρμπο είτε είναι ατμόσφαιρα αυτά ανήκουν στο παρελθόν :s



+1 :s

To turbo κατα την αποψη μου ειναι το μελλον (το light). Αυτο φυσικα ειναι το αμεσο μελλον γιατι με τους υδρογωνου, δεν ξερω τι θα παιζει...
Γιαννη εσυ που ειχς και τον 1.6 110hp και τον 1.6t 150hp ποσο σου εκαιγε το ενα, ποσο το αλλο? κατα ποσο ποιο ευχαριστο το ενα απο το αλλο?
Ποιο θα εβγαζες καλητερο?