Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 18 Ιαν 2021, 03:07 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Citroen vs Peugeot: Υπάρχει premium εταιρεία στην PSA;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Σεπ 2008, 22:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08
Δημοσιεύσεις: 114
Τοποθεσία: thessaloniki
Νομίζω ότι ο τίτλος τα λέει όλα. Μετά την εξαγορά της Citroen από την Peugeot πιστεύετε ότι η δεύτερη "φρενάρει" την πρώτη σε πολλά θέματα, ή ακόμα χειρότερα της "επιτρέπει" να βγάζει αυτοκίνητα ένα κλικ πιο κάτω σε ποιότητα ή θεωρείτε ότι ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις δύο μάρκες του ομίλου είναι στα ίσια;
Το ότι κατά κανόνα τα Citroen είναι κατά τι πιο φθηνά από τα Peugeot στην ίδια κατηγορία πιστεύετε ότι είναι τυχαίο; Το ότι ο 1.6Τ μπαίνει πρώτα στα 207, 308 και έπεται το C4 είναι τυχαίο; Από την άλλη πως γίνεται η υποτιθέμενη "ριγμένη" εταιρεία να βγάζει καλύτερα αυτοκίνητα στις μεγάλες κατηγορίες; Γιατί και ο Σαρκοζί προτιμά την C6 από το 607 και η νέα C5 είναι καλύτερη από το 407.
Και αν κανείς πάει προς τα πίσω πάλι μπερδεύεται: Γιατί το 306 έμοιαζε -και ήταν- καλύτερο από το ΖΧ, αλλά η Xantia ήταν καλύτερη από τα 405-406, ίσως ακόμα ακόμα και η ΒΧ. Αρχοντικό ήταν επίσης το 504 (το θυμάμαι υπήρχε ένα στην Κομοτηνή ιδιοκτησίας του ελληνικού στρατού και τρελαινόμασταν να το κάνουμε βόλτες στο στρατόπεδο όταν έλειπε ο διοικητής) αλλά ο βάτραχος ήταν καλύτερος (είμαι λίγο μεγαλούτσικος και σε βάτραχο πρόλαβα να μπώ).

_________________
never nervous

Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993)
Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013)
Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001)
BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007)
Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-)
Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-)
Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Σεπ 2008, 23:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
το σιγουρο ειναι οτι το ενα δεν "χτυπαει" το αλλο .


τωρα πως το καταφερνουν αυτο ειναι αλλο θεμα .


ισως η απαντηση ειναι οτι βγαινουν σε διαφορετικά χρονικα διαστηματα οποτε το ενα δεν υποσκιάζει το αλλο .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Σεπ 2008, 00:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Φιλε ξεκινησες ενα πολυ μεγαλο θεμα για συζητηση και μπραβο σου.
Λοιπον τα πραγματα ειναι απλα.Η Citroen ανοικει εδω και πολλα χρονια στην Peugeot.
Η peugeot σαν μεγαλο κεφαλι εννοειτε πως θα εκμεταλευτει πρωτη σαν επωνυμια την τεχνολογια που βγαζει και στη συνεχεια θα βαλει και την citroen στο παιχνιδι.Μην ξεχνας ομως οτι αυτο δεν ειναι παντα καλο.Θα σου δωσω ενα απλα παραδειγμα.Με τους turbo κινητηρες που εβγαλε η peugeot αντιμετοπησε καποια σοβαρα προβληματα οπως επεισης και με τα σασμαν στα 207.Ολα αυτα φυσικα διορθωθηκαν και στη συνεχεια η Citroen θα τα βρει ετοιμα με αποτελεσμα καπιοι που δεν ξερουν την ιστορια και δεν ειναι ''μεσα στα πραγματα'' να πουν οτι να η citroen ειναι ανωτερη απο την peugeot.
Οσο για την ποιοτητα κατασκευης που ειπες θα σου πω πως το 99% των ανταλλακτικων αναμεσα σε citroen peugeot οπως και των after market αξεσουαρ πχ αμορτισερ εχουν κοινους κωδικους.Υπαρχουν βεβαια καποιες διαφορες που αν δεν λυσεις το αυτοκινητο δεν προκειτε να τις δεις.Πριτσινια αντι για βιδες ,μονοση στην peugeot καθολου στη citroen κ.α. Τωρα οσο για την διαφορα τιμης των 2 εταιριων ειναι θεμα marketing.Καπιοι νομιζουν οτι το ακριβω ειναι και καλο και καπιοι αλλοι θα πουν αφου ειναι ιδια αυτοκινητα θα παρω citroen που ειναι πιο φθηνα.
Βεβαια ιδια παραδειγματα υπαρχουν και σε αλλες εταιριες.π.χ leon cupra που ειναι ενα καταπληκτικο αυτοκινητο εχει 30000 ευρω ενω το audi s3 εχει 50000.Μηλαμε για 2 αυτοκινητα που εχουν τον ιδιο κινητηρα με ελαφρος διαφορετικο μπλοκ και οτι το s3 εχει τετρακινηση.
Μεσα σε ολα τα παραπανω εκτος απο την μαρκα παιζει φυσικα και η ιδεολογια.Οι μαρκες αυτοκινητων για πολλους ειναι σαν τις ομαδες ακομα και σαν το κομα που ψηφιζουν.Γουσταρο ρε παιδι μου να μπαινω στο αυτοκινητο και να βλεπω στο τιμονο τον λοχια αντι για το λιονταρι και ας ξερω πως εχει ενα φιλο λιγοτερο στην μονωση.Για αλλους βεβαια που δεν εχουν τοση ποροση ειναι οτι να ναι.Απο ιταλικο σε γαλλικο μετα γερμανικο και στο τελος κορεατικο.

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Σεπ 2008, 07:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
εινε ενα θεμα που σικονει συζητιση.δεν νομιζω οτι εσκεμενα η citroen εινε ενα κλικ κατο απο την peugeot,απλα εινε η διαφορα φηλοσοφιας.οπως πολη σωστα ειπε ο κωστας δεν βλεπεις τις μεγαλες διαφορες αν δεν λυσεις ενα αμαξι.απο πρωσοπικη εμπηρια θα πω οτι σαφως και το 306 ηταν καλητερο ποιοτικα απο ενα zx,ετριζε λιγοτερο αν και το zx δεν ετριζε καθολου ειχε καλητερα πλαστικα αλα ειχε λιγοτερους χορους εμπρος και πισω και ιδικοτερα το zx ηταν απο τα πρωτα αμαξια που ειχαν ρυθμιζομενο πισο καθισμα.το zx ηταν πολη καλητερο στον δρομο αφου ηταν και ελαφριτερο και ειχε καλητερα φρενα σε ολες τις εκδοσεις και φυσικα καλητερα αξοπλισμενο.μετα συγγριση 307 και c4 το 307 που εχουμε 2 χρονια δεν εχει κανει τσικ ακομα δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα απολητος και συνεχιζει ακριβος οπος την προτη μερα,το c4 εχω κανει αρκετα πραγματα εγγυηση εχει και αρκετους τριγμους.βεβεα σε θεμα τιμης το 307 ειχε 18 και κατι ψιλα(πλουσια εκδοση )στα 1400 ενο το c4 1600 με οροφη ειχε ακριβος τα ιδια λευτα.αυτο που εχω καταλαβει εγω εινε οτι η φιλοσοφια εινε η εξης ακριβο πολη καλο και ποιοτικο pug και φτινο και πολη καλα εξοπλισμενο citroen.απο εκει ξεκινανε και τελιονουν ολα.βεβεα το μονο καλο που εκανε η pug ηταν να αρχιζει σιγα σιγα να εγκαταλιπει την υδρογριπη αναρτηση και το ειδαμε και στο νεο c5 πραγμα που για μενα εινε πολη καλο αφου το νεο c5 εινε τοσο ομορφο και καλο αυτοκινητο και θα ηταν κριμα να χαντακονοταν απο τα προβληματα και την ακριβη συντηριση της αναρτησης.ολα τα γρουπ πλεον εχουν αναθεσει σε καθε μαρκα μια αποστολη.στο γρουπ fiat εχουμε την fiat να βγαζει προσιτα και φθηνα αξιοπιστα αμαξια,την lancia να βγαζει το χλιδατο αμαξι,και την alfa romeo σιγα σιγα να γινετε οτι ηταν.μια ακριβη ετερια για λιγους βγαζοντας σπορ αμαξια ακριβα και ομορφα.το ιδιο και στο γρουπ vw οπου εχουμε την wv να βγαζει ακριβα καθιμερινα αμαξια την audi να βγαζει τα χλιδατα scoda να βγαζει τηην φθηνοτερη απομιμιση κανοντας ηποχορισεις αρκετες στην ποιοτιτα και στην αξιοπιστια και τελος την καταραμενη seat να περνει οτι περισευει απο τις γραμμες παραγωγης των αλον και να φιαχνει αμαξια!!!!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Σεπ 2008, 15:56 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1896
Τοποθεσία: Πειραιάς
zxpanos έγραψε:
το μονο καλο που εκανε η pug ηταν να αρχιζει σιγα σιγα να εγκαταλιπει την υδρογριπη αναρτηση και το ειδαμε και στο νεο c5 πραγμα που για μενα εινε πολη καλο αφου το νεο c5 εινε τοσο ομορφο και καλο αυτοκινητο και θα ηταν κριμα να χαντακονοταν απο τα προβληματα και την ακριβη συντηριση της αναρτησης


Για την ανάρτηση είσαι λάθος.... Μην κρίνεις από ένα μοντέλο (Activa) και τελικά το σταμάτησε αντί να το εξελίξει. Και στην τελική ποιο βγάζει περισσότερα προβλήματα.... πχ το Activa του Archangel ή το C4 το δικό σου...? Και μην κοιτάς το κόστος, αφού τα δικά σου είναι μέσα στην εγγύηση. Όπως επίσης του Archangel η Xantia ήταν αρκετό διάστημα απερηποίητη (σύμφωνα με τα λεγόμενα του).

Η ακόμα ποσες βλαβες εχει βγαλει το δικό σου C4 σε εναν χρόνο και πόσες το δικο μου ΒΧ με 100000 σε 4.5 χρόνια και ήδη μεταχειρισμένο....?


zxpanos έγραψε:
στο γρουπ fiat εχουμε την fiat να βγαζει προσιτα και φθηνα αξιοπιστα αμαξια,την lancia να βγαζει το χλιδατο αμαξι,και την alfa romeo σιγα σιγα να γινετε οτι ηταν.μια ακριβη ετερια για λιγους βγαζοντας σπορ αμαξια ακριβα και ομορφα.


Κάτι αντίστοιχο πάει να γίνει με το C4 και το C6 (πολύ λιγότερο με το νέο C5). Αλλά βγάζοντας φθηνότερες αντιγραφες των Peugeot δεν ξεχωρίζει. Μακάρι να ακολουθήσει το δρόμο των Ιταλών. Και η Citroen να αφοσιωθεί σε κλασσικά και κυριλέ αυτοκίνητα (γιατί τη φήμη της για αυτο την εχει) αλλά και αυτοκίνητα προσιτα προς τον απλό άνθρωπο.

Σε αυτό το link φαίνεται καθαρά η άποψη της Peugeot απέναντι στην κλασσική Citroen.

http://www.citroenet.org.uk/prototypes/ ... jet-e.html

Και ιδιως στην παρακάτω φράση:
"Peugeot had made it clear to Citroën that the CX was to be the last "quirky" Citroën. When Art Blakeslee discovered this model, he ordered it to be destroyed - and PSA then imposed its personnel in the Bureau at Vélizy."

Δηλαδή η Peugeot δεν ήθελε την εξέλιξη του CX. Και το XM που βγήκε μετά ήταν αρκετά συμβατικό για τα δεδομένα της Citroen.

Και ας μην ξεχνάμε το βασικότερο. PSA τι σημαίνει....? Peugeot S.A. δηλαδη Peugeot Α.Ε.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Τελευταία επεξεργασία από Giorgos και Σάβ 20 Σεπ 2008, 15:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Σεπ 2008, 15:58 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 4466
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Κατα τη γνώμη μου και οι δύο φίρμες είναι στο ίδιο επίπεδο.
Απλά η καθεμιά απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό. Νομίζω η στρατηγική τους είναι να είναι η Peugeot πιό σπορτίβ και η Citroen πιό φουτουριστική.
Τώρα μηχανικά, μοιράζονται τα πάντα ακόμα και τις γραμμές συναρμολόγησης. Ελπιδοφόρο είναι οτι βελτιώνονται συνέχεια σε ποιότητα και τεχνολογία και συνεχίζουν να σχεδιάζουν πολύ όμορφα και προχωρημένα σχήματα για τον πολύ κόσμο. Είναι σίγουρα λαικές φίρμες, όπως και η Renault εξ'άλλου. Οι Γάλλοι ποτέ δεν είχαν ακριβές φίρμες στα αυτοκίνητα. Δεν είναι οτι δεν μπορούν αλλά είναι μια γενικότερη φιλοσοφία που υπάρχει στη Γαλλία μετα τη Γαλλική επανάσταση και τον Γαλλικό Διαφωτισμό. Οι τέχνες και οι επιστήμες να είναι προσβάσιμες και στον απλό πολίτη. Μπορεί τα Γαλλικά αυτοκίνητα να μας φαίνονται φορτωμένα σε αισθητική αλλά αν τα δείς σε Γαλλικό περιβάλλον καταλαβαίνεις πόσο ταιριάζουν στις πόλεις τους και στην ύπαιθρο.
Επειδή ξεφεύγω όμως απο το θέμα , θα ήθελα η Citroen να είναι η premium φίρμα του γκρούπ.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Σεπ 2008, 16:01 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1896
Τοποθεσία: Πειραιάς
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Νομίζω η στρατηγική τους είναι να είναι η Peugeot πιό σπορτίβ και η Citroen πιό φουτουριστική.


Μακάρι να βασιστούν σε αυτό Νίκο.

Και σε όλα τα υπόλοιπα που γράφεις με βρίσκεις σύμφωνο.... :thumbup

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Σεπ 2008, 18:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
μην ξεχνας οτι η δικια μου αναρτηση στο c4 εινε απροβληματιστη ωπος και στο zx.και το zx δεν ειχε προβληματα κανενα αλα μην ξεχνας οτι σιγγρινουμε αμαξια της δεκαετιας του 90 με αυτη του 00 διλαδι εκινα φιαχνοντουσταν για 10 χρονια και σημερα στοχος εινε να αντεχουν 10.με τα ηδια χρηματα που κοστιζει το συστημα της πνευματικης αναρτησης θα μπορουσαν καλιστα να βαλουν μια ενεργη σημβατικη με ριτθμιζομενη σκληροτιτα απο μεσα οπος εχουν οι ιταλοι και οι γερμανοι που εινε σαφος ποιο ανθεκτικη φθηνοτερη και αποτελεσματικη!!!οσον αφορα τα φουτουριστικα ναι συμφονω και αυτο εινε καλο.βεβεα ειμαστε μακραν off topic γιατι το θεμα εινε ο ρολος της citroen στο γκρουπο και οχι τισ αναρτησεις και απλα ειπα το μονο καλο που κανανε ηταν να αποφασισουν την σταδιακη καταργηση της αναρτησης!!!!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Σεπ 2008, 19:12 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1896
Τοποθεσία: Πειραιάς
:thumbdown

Δεν ειμαστε offtopic.

Άποψή μου ειναι πως η Citroen θα πρέπει να στηριχτεί στην υδροπνευματική ανάρτηση (η οποία την ανέδειξε τον τελευταίο μισό αιώνα στο χώρο της αυτοκίνησης) και σε φουτουριστικα μοντέλα και τα υπόλοιπα μοντέλα να παράγονται από την Peugeot.

Τώρα για τις υπολοιπες διαφορές μας μεταξύ Υδροπνευματικής και συμβατικής υπάρχει το αντίστοιχο θέμα. ;)

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Σεπ 2008, 20:09 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
και οι σερρες επισης!!!!!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Σεπ 2008, 21:54 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
zxpanos έγραψε:
και οι σερρες επισης!!!!!


:thumbup :thumbup

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Σεπ 2008, 22:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Giorgos έγραψε:
:thumbdown

Δεν ειμαστε offtopic.

Άποψή μου ειναι πως η Citroen θα πρέπει να στηριχτεί στην υδροπνευματική ανάρτηση (η οποία την ανέδειξε τον τελευταίο μισό αιώνα στο χώρο της αυτοκίνησης) και σε φουτουριστικα μοντέλα και τα υπόλοιπα μοντέλα να παράγονται από την Peugeot.

Τώρα για τις υπολοιπες διαφορές μας μεταξύ Υδροπνευματικής και συμβατικής υπάρχει το αντίστοιχο θέμα. ;)


+1
H peugeot το μονο που ειναι σιγουρο ειναι οτι κρατα πισω την citroen, η οποια κατα την αποψη μου αν ειχε το ok να το ριξει στην ποιοτητα, θα ειχε πατησει ποδι πολυ γερα...
Για παραδειγμα συγκρινετε τα εσωτερικα ολων των citroen με τους "ανταγωνιστες" τους peugeot ...
Συγκρινετε εξωτερικο....
Σχεδιαστικα ειναι χρονια μπροστα η citroen...

Τωρα για την υδροπνευματικη (πανο.... :spank: ) ειναι στανδαρ μακραν ανωτερη...
Για τις αμφιβολιες ας σας πουν ο Γαυρηλ και ο πανος την ιστορια με την στροφη και τα 120....
Τωρα για το κοστος... τα εχουμε ξαναπει...
Αποψη μου, οτι και το activa ... "κόπηκε"... πως θα εξηγησουν οτι το rally δεν πιανει την xantia σε στροφες...? hmmm

Παντος, καλος η κακος, η peugeot εσωσε την citroen απο την χρεωκοπία...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Σεπ 2008, 00:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
πολύ σωστός σε όλα :thumbup

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Σεπ 2008, 13:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4609
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Στο VW group προσπαθούν να υπάρχει μια διαφοροποίηση στις εταιρίες για λόγους μάρκετινγκ. Η κάθε μια να απευθύνεται σε μια κατηγορία αγοραστών. Στο PSA group δε βλέπω κάτι αντίστοιχο. Πρώτα βγάζει κάτι η Peugeot και μετά ακολουθεί η citroen βγάζοντας το ίδιο με άλλη καρότσα.

Δε λέω οτι οι διαφορές στο VW είναι ουσιαστικές, απλά προσπαθούν σταθερα να δώσουν ενα χαρακτήρα στην κάθε εταιρία. Στο PSA δεν έχω καταλάβει τι προσπαθούν.
Δηλαδή τι διαφορά υποτίθεται οτι έχουν τα citroen; Πιο σπόρ, πιο πολυτελή, πιο φτηνά; Μια το ένα και μια το άλλο είναι, χωρίς σταθερή κατεύθυνση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Σεπ 2008, 16:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
τα citroen ειναι λιγο ποιο οικονομικά απο τα Peugeot ετσι εχοντας την citroen ανεβάζουν την αξια της Peugeot .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 30 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Η Citroën ξεσηκώνει το Buenos Aires
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 4
Αυτοκόλλητα Citroen
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
τεχνικός οδηγός citroen
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: stelios
Απαντήσεις: 1
Τα Citroen στον κινηματογράφο
Δ. Συζήτηση: Βιβλιογραφία και links για ιστορικά μοντέλα.
Συγγραφέας: NIGA
Απαντήσεις: 1
citroen c4 bluehd θορυβος!!!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: misigun
Απαντήσεις: 23
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ