Συγγραφέας |
Μήνυμα |
dap
|
Θέμα δημοσίευσης: Citroen vs Peugeot: Υπάρχει premium εταιρεία στην PSA; Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Σεπ 2008, 22:58 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08 Δημοσιεύσεις: 114 Τοποθεσία: thessaloniki
|
Νομίζω ότι ο τίτλος τα λέει όλα. Μετά την εξαγορά της Citroen από την Peugeot πιστεύετε ότι η δεύτερη "φρενάρει" την πρώτη σε πολλά θέματα, ή ακόμα χειρότερα της "επιτρέπει" να βγάζει αυτοκίνητα ένα κλικ πιο κάτω σε ποιότητα ή θεωρείτε ότι ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις δύο μάρκες του ομίλου είναι στα ίσια;
Το ότι κατά κανόνα τα Citroen είναι κατά τι πιο φθηνά από τα Peugeot στην ίδια κατηγορία πιστεύετε ότι είναι τυχαίο; Το ότι ο 1.6Τ μπαίνει πρώτα στα 207, 308 και έπεται το C4 είναι τυχαίο; Από την άλλη πως γίνεται η υποτιθέμενη "ριγμένη" εταιρεία να βγάζει καλύτερα αυτοκίνητα στις μεγάλες κατηγορίες; Γιατί και ο Σαρκοζί προτιμά την C6 από το 607 και η νέα C5 είναι καλύτερη από το 407.
Και αν κανείς πάει προς τα πίσω πάλι μπερδεύεται: Γιατί το 306 έμοιαζε -και ήταν- καλύτερο από το ΖΧ, αλλά η Xantia ήταν καλύτερη από τα 405-406, ίσως ακόμα ακόμα και η ΒΧ. Αρχοντικό ήταν επίσης το 504 (το θυμάμαι υπήρχε ένα στην Κομοτηνή ιδιοκτησίας του ελληνικού στρατού και τρελαινόμασταν να το κάνουμε βόλτες στο στρατόπεδο όταν έλειπε ο διοικητής) αλλά ο βάτραχος ήταν καλύτερος (είμαι λίγο μεγαλούτσικος και σε βάτραχο πρόλαβα να μπώ).
_________________ never nervous
Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993) Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013) Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001) BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007) Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-) Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-) Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Σεπ 2008, 23:57 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
το σιγουρο ειναι οτι το ενα δεν "χτυπαει" το αλλο .
τωρα πως το καταφερνουν αυτο ειναι αλλο θεμα .
ισως η απαντηση ειναι οτι βγαινουν σε διαφορετικά χρονικα διαστηματα οποτε το ενα δεν υποσκιάζει το αλλο .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Σεπ 2008, 15:56 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
zxpanos έγραψε: το μονο καλο που εκανε η pug ηταν να αρχιζει σιγα σιγα να εγκαταλιπει την υδρογριπη αναρτηση και το ειδαμε και στο νεο c5 πραγμα που για μενα εινε πολη καλο αφου το νεο c5 εινε τοσο ομορφο και καλο αυτοκινητο και θα ηταν κριμα να χαντακονοταν απο τα προβληματα και την ακριβη συντηριση της αναρτησης Για την ανάρτηση είσαι λάθος.... Μην κρίνεις από ένα μοντέλο (Activa) και τελικά το σταμάτησε αντί να το εξελίξει. Και στην τελική ποιο βγάζει περισσότερα προβλήματα.... πχ το Activa του Archangel ή το C4 το δικό σου...? Και μην κοιτάς το κόστος, αφού τα δικά σου είναι μέσα στην εγγύηση. Όπως επίσης του Archangel η Xantia ήταν αρκετό διάστημα απερηποίητη (σύμφωνα με τα λεγόμενα του). Η ακόμα ποσες βλαβες εχει βγαλει το δικό σου C4 σε εναν χρόνο και πόσες το δικο μου ΒΧ με 100000 σε 4.5 χρόνια και ήδη μεταχειρισμένο....? zxpanos έγραψε: στο γρουπ fiat εχουμε την fiat να βγαζει προσιτα και φθηνα αξιοπιστα αμαξια,την lancia να βγαζει το χλιδατο αμαξι,και την alfa romeo σιγα σιγα να γινετε οτι ηταν.μια ακριβη ετερια για λιγους βγαζοντας σπορ αμαξια ακριβα και ομορφα.
Κάτι αντίστοιχο πάει να γίνει με το C4 και το C6 (πολύ λιγότερο με το νέο C5). Αλλά βγάζοντας φθηνότερες αντιγραφες των Peugeot δεν ξεχωρίζει. Μακάρι να ακολουθήσει το δρόμο των Ιταλών. Και η Citroen να αφοσιωθεί σε κλασσικά και κυριλέ αυτοκίνητα (γιατί τη φήμη της για αυτο την εχει) αλλά και αυτοκίνητα προσιτα προς τον απλό άνθρωπο.
Σε αυτό το link φαίνεται καθαρά η άποψη της Peugeot απέναντι στην κλασσική Citroen.
http://www.citroenet.org.uk/prototypes/ ... jet-e.html
Και ιδιως στην παρακάτω φράση:
" Peugeot had made it clear to Citroën that the CX was to be the last "quirky" Citroën. When Art Blakeslee discovered this model, he ordered it to be destroyed - and PSA then imposed its personnel in the Bureau at Vélizy."
Δηλαδή η Peugeot δεν ήθελε την εξέλιξη του CX. Και το XM που βγήκε μετά ήταν αρκετά συμβατικό για τα δεδομένα της Citroen.
Και ας μην ξεχνάμε το βασικότερο. PSA τι σημαίνει....? Peugeot S. A. δηλαδη Peugeot Α.Ε.
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
Τελευταία επεξεργασία από Giorgos και Σάβ 20 Σεπ 2008, 15:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Σεπ 2008, 15:58 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Κατα τη γνώμη μου και οι δύο φίρμες είναι στο ίδιο επίπεδο.
Απλά η καθεμιά απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό. Νομίζω η στρατηγική τους είναι να είναι η Peugeot πιό σπορτίβ και η Citroen πιό φουτουριστική.
Τώρα μηχανικά, μοιράζονται τα πάντα ακόμα και τις γραμμές συναρμολόγησης. Ελπιδοφόρο είναι οτι βελτιώνονται συνέχεια σε ποιότητα και τεχνολογία και συνεχίζουν να σχεδιάζουν πολύ όμορφα και προχωρημένα σχήματα για τον πολύ κόσμο. Είναι σίγουρα λαικές φίρμες, όπως και η Renault εξ'άλλου. Οι Γάλλοι ποτέ δεν είχαν ακριβές φίρμες στα αυτοκίνητα. Δεν είναι οτι δεν μπορούν αλλά είναι μια γενικότερη φιλοσοφία που υπάρχει στη Γαλλία μετα τη Γαλλική επανάσταση και τον Γαλλικό Διαφωτισμό. Οι τέχνες και οι επιστήμες να είναι προσβάσιμες και στον απλό πολίτη. Μπορεί τα Γαλλικά αυτοκίνητα να μας φαίνονται φορτωμένα σε αισθητική αλλά αν τα δείς σε Γαλλικό περιβάλλον καταλαβαίνεις πόσο ταιριάζουν στις πόλεις τους και στην ύπαιθρο.
Επειδή ξεφεύγω όμως απο το θέμα , θα ήθελα η Citroen να είναι η premium φίρμα του γκρούπ.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Σεπ 2008, 16:01 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Νομίζω η στρατηγική τους είναι να είναι η Peugeot πιό σπορτίβ και η Citroen πιό φουτουριστική.
Μακάρι να βασιστούν σε αυτό Νίκο.
Και σε όλα τα υπόλοιπα που γράφεις με βρίσκεις σύμφωνο....
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Σεπ 2008, 19:12 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Δεν ειμαστε offtopic.
Άποψή μου ειναι πως η Citroen θα πρέπει να στηριχτεί στην υδροπνευματική ανάρτηση (η οποία την ανέδειξε τον τελευταίο μισό αιώνα στο χώρο της αυτοκίνησης) και σε φουτουριστικα μοντέλα και τα υπόλοιπα μοντέλα να παράγονται από την Peugeot.
Τώρα για τις υπολοιπες διαφορές μας μεταξύ Υδροπνευματικής και συμβατικής υπάρχει το αντίστοιχο θέμα.
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Σεπ 2008, 22:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Giorgos έγραψε: :thumbdown Δεν ειμαστε offtopic. Άποψή μου ειναι πως η Citroen θα πρέπει να στηριχτεί στην υδροπνευματική ανάρτηση (η οποία την ανέδειξε τον τελευταίο μισό αιώνα στο χώρο της αυτοκίνησης) και σε φουτουριστικα μοντέλα και τα υπόλοιπα μοντέλα να παράγονται από την Peugeot. Τώρα για τις υπολοιπες διαφορές μας μεταξύ Υδροπνευματικής και συμβατικής υπάρχει το αντίστοιχο θέμα.
+1
H peugeot το μονο που ειναι σιγουρο ειναι οτι κρατα πισω την citroen, η οποια κατα την αποψη μου αν ειχε το ok να το ριξει στην ποιοτητα, θα ειχε πατησει ποδι πολυ γερα...
Για παραδειγμα συγκρινετε τα εσωτερικα ολων των citroen με τους "ανταγωνιστες" τους peugeot ...
Συγκρινετε εξωτερικο....
Σχεδιαστικα ειναι χρονια μπροστα η citroen...
Τωρα για την υδροπνευματικη (πανο.... ) ειναι στανδαρ μακραν ανωτερη...
Για τις αμφιβολιες ας σας πουν ο Γαυρηλ και ο πανος την ιστορια με την στροφη και τα 120....
Τωρα για το κοστος... τα εχουμε ξαναπει...
Αποψη μου, οτι και το activa ... "κόπηκε"... πως θα εξηγησουν οτι το rally δεν πιανει την xantia σε στροφες...?
Παντος, καλος η κακος, η peugeot εσωσε την citroen απο την χρεωκοπία...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Σεπ 2008, 13:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Στο VW group προσπαθούν να υπάρχει μια διαφοροποίηση στις εταιρίες για λόγους μάρκετινγκ. Η κάθε μια να απευθύνεται σε μια κατηγορία αγοραστών. Στο PSA group δε βλέπω κάτι αντίστοιχο. Πρώτα βγάζει κάτι η Peugeot και μετά ακολουθεί η citroen βγάζοντας το ίδιο με άλλη καρότσα.
Δε λέω οτι οι διαφορές στο VW είναι ουσιαστικές, απλά προσπαθούν σταθερα να δώσουν ενα χαρακτήρα στην κάθε εταιρία. Στο PSA δεν έχω καταλάβει τι προσπαθούν.
Δηλαδή τι διαφορά υποτίθεται οτι έχουν τα citroen; Πιο σπόρ, πιο πολυτελή, πιο φτηνά; Μια το ένα και μια το άλλο είναι, χωρίς σταθερή κατεύθυνση.
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Σεπ 2008, 16:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
τα citroen ειναι λιγο ποιο οικονομικά απο τα Peugeot ετσι εχοντας την citroen ανεβάζουν την αξια της Peugeot .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|