Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:47 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Μπορεί η Hydractive3+ να συναγωνιστεί σπορ αυτοκίνητα;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Σεπ 2008, 14:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Μπορεί το σημερινό C5 με την υλοποίηση της Hydractive3+ που διαθέτει, να συναγωνιστεί σπορ μοντέλα σε στροφές και κρατήματα;

Γενικά, μπορεί η υδροπνευματική να συναγωνιστεί σπορ αυτοκίνητα;

Αυτή η φράση είναι από τη wikipedia, στο άρθρο για την υδροπνευματική:

the suspension never 'wallows', giving precise handling and road-holding (like a sports car)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Σεπ 2008, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Πιθανότατα να μπορούσε αν ήταν ρυθμισμένη για σπορ οδήγηση. Στη μορφή που έχει στα c5 mkI και mkII, αμφιβάλλω γιατί ο προσανατολισμός της είναι η άνεση.

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Σεπ 2008, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
prokopas έγραψε:
Πιθανότατα να μπορούσε αν ήταν ρυθμισμένη για σπορ οδήγηση. Στη μορφή που έχει στα c5 mkI και mkII, αμφιβάλλω γιατί ο προσανατολισμός της είναι η άνεση.


:thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Σεπ 2008, 23:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Στο mkI ειχε την σπορ δυνατοτιτα...
Αν και ειναι μια αναρτηση που ΔΕΝ εχει σχεδιαστει για σπορ.... Βλ. μεγαλες διαδρομες κλπ...

Θα μπορουσε αλλα χρειαζεται και ο αντιστοιχος κινητηρας.... αν τον ειχε ισως...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 09:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Παλιότερα είχε γίνει μια συζήτηση για το τι ειναι σπορ αυτοκίνητο...

Με την αυθεντική έννοια του σπορ αυτοκινητου, η υδροπνευματική ανάρτηση, χωρίς πείραγμα, δεν το συναγωνίζεται (πάντα και σε συναρτηση με το μοτερ)...

Βέβαια και η φιλοσοφια της υδροπνευματικής (ετσι όπως βγαινει από το εργοστάσιο και οχι πειραγμενη) δεν ειναι να συναγωνιζεται σπορ αυτοκίνητα, αλλα να κανεις ανετο ταξιδι. Και με τον όρο άνετο δεν εννοω μονο την μαλακή αναρτηση, αλλά και να εχεις μια σταθερη ταχυτητα 80-100 χλμ/ώ σε εναν επαρχιακο και 120-150 σε εναν αυτοκινητοδρομο, χωρις να σε νοιαζει για το πόσο μεγάλη ειναι η στροφή που εχεις μπροστά σου.

Όμως τώρα που το χαρακτηρισμό σπορ τον έχει και η κουτση Μαρία, μπορεί άνετα να συναγωνιστεί πολλά "σπορ" μοντέλα.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Δηλαδή μια Mercedes E Class ή ένα Audi Α6 είναι για σπορ οδήγηση ή για να μαζεύει άνετα χλμ σε εθνικές οδούς και διεθνείς διαδρομές?
Νομίζω ότι η σύγκριση είναι άτοπη. Σπορ για μένα είναι η Porsche 911 Carrera και Bmw Z4. Ας κάνει κάποιος μεγάλη απόσταση με αυτά τα αυτοκίνητα (που τέτοια τύχη :fsss ) και μετά βλέπουμε πόσο άνετη είναι η σπορ οδήγηση.

_________________
Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 15:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Μπα. Σπορ δεν ειναι ουτε καν αυτα...

Σπορ ειναι ενα S2000, μια lotus exige, ενα catterham....

Αυτα παμε να πιασουμε? :ysteric

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 19:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Ναι, ένα RX8 ή ένα S2000.

Δεν μιλάω από πλευράς κινητήρων.

Πέρνει μία στροφή ένα υδροπνευματικό με πολύ περισσότερα και ένα σπορ αυτοκίνητο με το ίδιο. Ποιό θα συμπεριφερθεί καλύτερα και ποιό θα φύγει από το δρόμο με τα λιγότερα;

Το εξετάζω με βάση τους νόμους της φυσικής. (Φυγόκεντρος δύναμη κλπ.)

Δεν μιλάω σε καμία περίπτωση για τις επιδόσεις του κινητήρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
εαν μιλάμε με αμάξια με παρόμοια χαρακτηριστικα(*) τότε το υδροπνευματικό έχει το (μεγάλο) πλεονέκτημα επειδή οι οι δεξιες αναρτήσεις συνδέονται με τις αριστερες στο κύκλωμα υψηλης πιεσης με αποτέλεσμα στο υδροπνευματικο ο εσωτερικος τροχος να πατάει πολύ καλυτερα σε σχέση με το συμβατικο επειδή ο φορτισμένος εξωτερικά τροχός στέλνει υγρό στον ''αποφορτισμενο'' εσωτερικό τροχό και έτσι το υδρ/κο εκμεταλευεται καλύτερα την πρόσφυση και από τα 4 λάστιχα :iconcool

*εννοω μεταξονιο-μετατροχια,τυπο αναρτησεων και βάρος
με λίγα λόγια ψηφίζω υδρ/κο!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=2DN9Rbs8V88

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 21:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
μην μπερδευετε σπορ αμαξια με σουπερ σπορ αμαξια.σπορ εινε το A5 CLK BRERRA κτλ.δεν νομιζω να εχει καμια επαφη και καμια ουσια η συγγριση της αναρτησης αυτης με ενα τετιο αμαξι αφου περιτρανα εχει αποδιχτει στο παρελθον οτι οπου επιδοσεις και υδροπνευματικη-ενεργιτηκη δεν σημβαδιζουν απλα.δητε ολα αυτα τα bx xanthia που ηταν αγωνηστικα και βγαλτε σημπερασματα.ουτε αυτα που ειχαν ρυθμιση τετια και οχι απλα σπορ αλα σουπερ σπορ(αγωνηστικο)δεν μπορουσαν να κανουν απολητος τπτ.προβληματα σηνεχομενα και μια αναρτηση που απλα δεν εχει φιαχτει για γρηγορη οδηγιση αλα για ανετη οδηγιση, για εναν που εχει οικογενεια,για καποιον που θελει να νομιζει οτι εχει την τελια αναρτηση κτλ.νομιζω οτι εινε ατοπο τελιος εξαλου το συστημα ξεπεραστικε πλεον ηπαρχουν καλητερα(βλεπε alfa romeo audi porche vw bmw)οπου απλα εχουν εξελιξει απιστευτες αναρτισεις ηλεκτρονικα ρυθμιζομενες!!!!!απλα δεν πανε πανο κατο :iconcool βεβεα δεν εινε και τοσο προβληματικες και εινε και απολητα σπορ! :fsss

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Θα τα πουμε στην πιστα.... :rtfm :rtfm :mad :mad :mad
:tong:

Και βάλε ενα Passat με τις μουφοαναρτησεις του με μία C5 με Hydractive 3+ να δούμε ποιος έχει μπει με τα περισσοτερα στην στροφη :twisted:
Και έχει μαλλιασει η γλώσσα μου να σου λέω οτι και τα υδρ/κα έχουν κερδίσει και σε ραλλυ και μάλιστα σε πολυ σκληρα (Safari) και ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ σε αντιθεση με τον ανταγωνισμο τους :rtfm . Μην κρινεις από την 4ΤC αμαν!!!!!!Α έσωσε και την ζωη ενός Προεδρου :fsss

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2008, 08:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
crazywolf έγραψε:
Στο mkI ειχε την σπορ δυνατοτιτα...


Στο MkI είχε απλά ένα κουμπί Sport, το οποίο σκλήραινε λίγο την ανάρτηση (μείωνε τις κλίσεις και το dive/squat). Επίσης βελτίωνε την απόκριση στο γκάζι και το τιμόνι. Δεν το έκανε έτοιμο για ειδική όμως.

thundermaster έγραψε:
Πέρνει μία στροφή ένα υδροπνευματικό με πολύ περισσότερα και ένα σπορ αυτοκίνητο με το ίδιο. Ποιό θα συμπεριφερθεί καλύτερα και ποιό θα φύγει από το δρόμο με τα λιγότερα;

Το εξετάζω με βάση τους νόμους της φυσικής. (Φυγόκεντρος δύναμη κλπ.)

Δεν μιλάω σε καμία περίπτωση για τις επιδόσεις του κινητήρα.


Αρα, ψάχνεις να βρεις ποιο αυτοκίνητο έχει καλύτερο κράτημα. Το "σπορ" δε σημαίνει απαραίτητα και καλό κράτημα, έχετε οδηγήσει Caterham?

GeZ έγραψε:
οι οι δεξιες αναρτήσεις συνδέονται με τις αριστερες στο κύκλωμα υψηλης πιεσης με αποτέλεσμα στο υδροπνευματικο ο εσωτερικος τροχος να πατάει πολύ καλυτερα σε σχέση με το συμβατικο επειδή ο φορτισμένος εξωτερικά τροχός στέλνει υγρό στον ''αποφορτισμενο'' εσωτερικό τροχό και έτσι το υδρ/κο εκμεταλευεται καλύτερα την πρόσφυση και από τα 4 λάστιχα :iconcool


Χμμ, το ίδιο που κάνει και η αντιστρεπτική ράβδος δηλαδή... ;)

Πριν από κάμποσα (15?) χρόνια, το AutoMotorUndSport (ναι, αυτό το καθ'όλα αντικειμενικό περιοδικό, που είχε τις εκλάμψεις του κατά περιόδους), στη γερμανική του έκδοση, είχε ένα τεύχος όπου στο εξώφυλλο μόστραρε τα 10 αυτοκίνητα με την καλύτερη "ενεργητική ασφάλεια". Με τον όρο αυτόν (εξηγούσε το άρθρο μέσα) εννοούσαν τα αυτοκίνητα με τα οποία μπορείς να κάνεις πχ απότομη αλλαγή λωρίδας για αποφυγή εμποδίου χωρίς κακές συνέπειες κλπ.

Δυστυχώς δε θυμάμαι όλα τα αυτοκίνητα, ούτε ποιο τεύχος ήταν και πού έχω το δικό μου, ΑΛΛΑ θυμάμαι ότι μέσα σε αυτά ήταν η τετρακίνητη 911 (993) Carrera, η Mercedes CL600 (W140), το Mazda RX-7 (FD), και, με τεράστια διαφορά ισχύος από το επόμενο πιο δυνατό, η Citroen Xantia MkI Activa (όπου μάλιστα την είχαν με το δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 135 ίππων, που μπήκε αργότερα στη C5 και με τον οποίο η Xantia ποτέ δεν εισήχθη στην Ελλάδα). Μάλιστα νομίζω πως δεν είχε καταταγεί τελευταία.

Εχω την εντύπωση πως το τεύχος ήταν αυτό (18/1994):

Εικόνα

Πάνο, η CLK σπορ? :ysteric

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2008, 10:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
n_olympios έγραψε:

GeZ έγραψε:
οι οι δεξιες αναρτήσεις συνδέονται με τις αριστερες στο κύκλωμα υψηλης πιεσης με αποτέλεσμα στο υδροπνευματικο ο εσωτερικος τροχος να πατάει πολύ καλυτερα σε σχέση με το συμβατικο επειδή ο φορτισμένος εξωτερικά τροχός στέλνει υγρό στον ''αποφορτισμενο'' εσωτερικό τροχό και έτσι το υδρ/κο εκμεταλευεται καλύτερα την πρόσφυση και από τα 4 λάστιχα :iconcool


Χμμ, το ίδιο που κάνει και η αντιστρεπτική ράβδος δηλαδή... ;)


Εγω ξέρω οτί η αντιστρεπτική μειώνει τις κλίσεις προσπαθώντας να ''κατεβάσει'' τον φορτισμένο τροχό και να ''ανεβάσει'' τον απορτισμένο τροχό δηλαδή το ανάποδο που προσπαθεί η υδρ/κη για τον αποφορτισμένο. Είναι ένας λόγος που τα υδρ/κα πολύ δύσκολα θα σηκώσουν τροχό από το εδαφος :thumbup

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2008, 16:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
αλος ενας πολη δυσκολος λογος που θα σικοσουν τροχο εινε οι τεραστιες κλισεις που περνουν σε κλιστα γρηγορα κοματια.ιδικοτερα το bx του γιωργου εινε τρομακτικο σε τετια πλανα.σιγουρα σε εναν αυτοκινητοδρομο εμπνεει ισος σιγουρια αλα σε ενα κλιστο πατημενο κοματι εινε απο χερι χαμενο και σπορ σημενει στριβω οχι γερνω!τωρα το οτι εσοσαν την ζωη ενος προεδρου κανεις δεν αμφιβαλει και γιαυτο και ο sarkozi κυκλοφοραει με c6!!!!!τωρα για τις νικες για πες μου και καμια γιατι εγω επιμενω οτι δεν εχουν τερματισει ποτε κανεναν αγωνα!!!!!!! :fsss

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2008, 17:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Τεράστιες κλίσεις η Hydractive3+? Θα θυμίσω πως καμία ενεργητική υδροπνευματική ανάρτηση δεν επιτρέπει τις μεγάλες κλίσεις.

Ο Sarkozy κυκλοφορεί πλέον με ειδικά διαμορφωμένο VelSatis.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 20 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Νεο Portal για αυτοκινητα / αγγελίες
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Ασφαλιστικές καλύψεις στα νοικιαζόμενη αυτοκινητα
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Orestis
Απαντήσεις: 0
Καινουργια αυτοκινητα επισκευασμενα απο χαλαζοπτωση..
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 1
Εκεί που σταματούν τα απλά αυτοκίνητα...ξεκινούν τα Citroen
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 71
C2 HDI χωρίς A/C!! Πως μπορεί να μπει?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια