Συγγραφέας |
Μήνυμα |
thundermaster
|
Θέμα δημοσίευσης: Μπορεί η Hydractive3+ να συναγωνιστεί σπορ αυτοκίνητα; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Σεπ 2008, 14:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49 Δημοσιεύσεις: 306
|
Μπορεί το σημερινό C5 με την υλοποίηση της Hydractive3+ που διαθέτει, να συναγωνιστεί σπορ μοντέλα σε στροφές και κρατήματα;
Γενικά, μπορεί η υδροπνευματική να συναγωνιστεί σπορ αυτοκίνητα;
Αυτή η φράση είναι από τη wikipedia, στο άρθρο για την υδροπνευματική:
the suspension never 'wallows', giving precise handling and road-holding (like a sports car)
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Σεπ 2008, 15:05 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Πιθανότατα να μπορούσε αν ήταν ρυθμισμένη για σπορ οδήγηση. Στη μορφή που έχει στα c5 mkI και mkII, αμφιβάλλω γιατί ο προσανατολισμός της είναι η άνεση.
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
SoCrazy
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Σεπ 2008, 19:58 |
|
Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33 Δημοσιεύσεις: 4076 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
prokopas έγραψε: Πιθανότατα να μπορούσε αν ήταν ρυθμισμένη για σπορ οδήγηση. Στη μορφή που έχει στα c5 mkI και mkII, αμφιβάλλω γιατί ο προσανατολισμός της είναι η άνεση.
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Σεπ 2008, 23:33 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Στο mkI ειχε την σπορ δυνατοτιτα...
Αν και ειναι μια αναρτηση που ΔΕΝ εχει σχεδιαστει για σπορ.... Βλ. μεγαλες διαδρομες κλπ...
Θα μπορουσε αλλα χρειαζεται και ο αντιστοιχος κινητηρας.... αν τον ειχε ισως...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 09:56 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Παλιότερα είχε γίνει μια συζήτηση για το τι ειναι σπορ αυτοκίνητο...
Με την αυθεντική έννοια του σπορ αυτοκινητου, η υδροπνευματική ανάρτηση, χωρίς πείραγμα, δεν το συναγωνίζεται (πάντα και σε συναρτηση με το μοτερ)...
Βέβαια και η φιλοσοφια της υδροπνευματικής (ετσι όπως βγαινει από το εργοστάσιο και οχι πειραγμενη) δεν ειναι να συναγωνιζεται σπορ αυτοκίνητα, αλλα να κανεις ανετο ταξιδι. Και με τον όρο άνετο δεν εννοω μονο την μαλακή αναρτηση, αλλά και να εχεις μια σταθερη ταχυτητα 80-100 χλμ/ώ σε εναν επαρχιακο και 120-150 σε εναν αυτοκινητοδρομο, χωρις να σε νοιαζει για το πόσο μεγάλη ειναι η στροφή που εχεις μπροστά σου.
Όμως τώρα που το χαρακτηρισμό σπορ τον έχει και η κουτση Μαρία, μπορεί άνετα να συναγωνιστεί πολλά "σπορ" μοντέλα.
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
acpro
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 10:26 |
|
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08 Δημοσιεύσεις: 1245 Τοποθεσία: Ταύρος
|
Δηλαδή μια Mercedes E Class ή ένα Audi Α6 είναι για σπορ οδήγηση ή για να μαζεύει άνετα χλμ σε εθνικές οδούς και διεθνείς διαδρομές?
Νομίζω ότι η σύγκριση είναι άτοπη. Σπορ για μένα είναι η Porsche 911 Carrera και Bmw Z4. Ας κάνει κάποιος μεγάλη απόσταση με αυτά τα αυτοκίνητα (που τέτοια τύχη ) και μετά βλέπουμε πόσο άνετη είναι η σπορ οδήγηση.
_________________ Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 15:22 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Μπα. Σπορ δεν ειναι ουτε καν αυτα...
Σπορ ειναι ενα S2000, μια lotus exige, ενα catterham....
Αυτα παμε να πιασουμε?
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
thundermaster
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 19:25 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49 Δημοσιεύσεις: 306
|
Ναι, ένα RX8 ή ένα S2000.
Δεν μιλάω από πλευράς κινητήρων.
Πέρνει μία στροφή ένα υδροπνευματικό με πολύ περισσότερα και ένα σπορ αυτοκίνητο με το ίδιο. Ποιό θα συμπεριφερθεί καλύτερα και ποιό θα φύγει από το δρόμο με τα λιγότερα;
Το εξετάζω με βάση τους νόμους της φυσικής. (Φυγόκεντρος δύναμη κλπ.)
Δεν μιλάω σε καμία περίπτωση για τις επιδόσεις του κινητήρα.
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 20:52 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
εαν μιλάμε με αμάξια με παρόμοια χαρακτηριστικα(*) τότε το υδροπνευματικό έχει το (μεγάλο) πλεονέκτημα επειδή οι οι δεξιες αναρτήσεις συνδέονται με τις αριστερες στο κύκλωμα υψηλης πιεσης με αποτέλεσμα στο υδροπνευματικο ο εσωτερικος τροχος να πατάει πολύ καλυτερα σε σχέση με το συμβατικο επειδή ο φορτισμένος εξωτερικά τροχός στέλνει υγρό στον ''αποφορτισμενο'' εσωτερικό τροχό και έτσι το υδρ/κο εκμεταλευεται καλύτερα την πρόσφυση και από τα 4 λάστιχα
*εννοω μεταξονιο-μετατροχια,τυπο αναρτησεων και βάρος
με λίγα λόγια ψηφίζω υδρ/κο!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=2DN9Rbs8V88
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2008, 08:16 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
crazywolf έγραψε: Στο mkI ειχε την σπορ δυνατοτιτα...
Στο MkI είχε απλά ένα κουμπί Sport, το οποίο σκλήραινε λίγο την ανάρτηση (μείωνε τις κλίσεις και το dive/squat). Επίσης βελτίωνε την απόκριση στο γκάζι και το τιμόνι. Δεν το έκανε έτοιμο για ειδική όμως. thundermaster έγραψε: Πέρνει μία στροφή ένα υδροπνευματικό με πολύ περισσότερα και ένα σπορ αυτοκίνητο με το ίδιο. Ποιό θα συμπεριφερθεί καλύτερα και ποιό θα φύγει από το δρόμο με τα λιγότερα;
Το εξετάζω με βάση τους νόμους της φυσικής. (Φυγόκεντρος δύναμη κλπ.)
Δεν μιλάω σε καμία περίπτωση για τις επιδόσεις του κινητήρα. Αρα, ψάχνεις να βρεις ποιο αυτοκίνητο έχει καλύτερο κράτημα. Το "σπορ" δε σημαίνει απαραίτητα και καλό κράτημα, έχετε οδηγήσει Caterham? GeZ έγραψε: οι οι δεξιες αναρτήσεις συνδέονται με τις αριστερες στο κύκλωμα υψηλης πιεσης με αποτέλεσμα στο υδροπνευματικο ο εσωτερικος τροχος να πατάει πολύ καλυτερα σε σχέση με το συμβατικο επειδή ο φορτισμένος εξωτερικά τροχός στέλνει υγρό στον ''αποφορτισμενο'' εσωτερικό τροχό και έτσι το υδρ/κο εκμεταλευεται καλύτερα την πρόσφυση και από τα 4 λάστιχα
Χμμ, το ίδιο που κάνει και η αντιστρεπτική ράβδος δηλαδή...
Πριν από κάμποσα (15?) χρόνια, το AutoMotorUndSport (ναι, αυτό το καθ'όλα αντικειμενικό περιοδικό, που είχε τις εκλάμψεις του κατά περιόδους), στη γερμανική του έκδοση, είχε ένα τεύχος όπου στο εξώφυλλο μόστραρε τα 10 αυτοκίνητα με την καλύτερη "ενεργητική ασφάλεια". Με τον όρο αυτόν (εξηγούσε το άρθρο μέσα) εννοούσαν τα αυτοκίνητα με τα οποία μπορείς να κάνεις πχ απότομη αλλαγή λωρίδας για αποφυγή εμποδίου χωρίς κακές συνέπειες κλπ.
Δυστυχώς δε θυμάμαι όλα τα αυτοκίνητα, ούτε ποιο τεύχος ήταν και πού έχω το δικό μου, ΑΛΛΑ θυμάμαι ότι μέσα σε αυτά ήταν η τετρακίνητη 911 (993) Carrera, η Mercedes CL600 (W140), το Mazda RX-7 (FD), και, με τεράστια διαφορά ισχύος από το επόμενο πιο δυνατό, η Citroen Xantia MkI Activa (όπου μάλιστα την είχαν με το δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 135 ίππων, που μπήκε αργότερα στη C5 και με τον οποίο η Xantia ποτέ δεν εισήχθη στην Ελλάδα). Μάλιστα νομίζω πως δεν είχε καταταγεί τελευταία.
Εχω την εντύπωση πως το τεύχος ήταν αυτό (18/1994):
Πάνο, η CLK σπορ?
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2008, 10:04 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
n_olympios έγραψε: GeZ έγραψε: οι οι δεξιες αναρτήσεις συνδέονται με τις αριστερες στο κύκλωμα υψηλης πιεσης με αποτέλεσμα στο υδροπνευματικο ο εσωτερικος τροχος να πατάει πολύ καλυτερα σε σχέση με το συμβατικο επειδή ο φορτισμένος εξωτερικά τροχός στέλνει υγρό στον ''αποφορτισμενο'' εσωτερικό τροχό και έτσι το υδρ/κο εκμεταλευεται καλύτερα την πρόσφυση και από τα 4 λάστιχα Χμμ, το ίδιο που κάνει και η αντιστρεπτική ράβδος δηλαδή...
Εγω ξέρω οτί η αντιστρεπτική μειώνει τις κλίσεις προσπαθώντας να ''κατεβάσει'' τον φορτισμένο τροχό και να ''ανεβάσει'' τον απορτισμένο τροχό δηλαδή το ανάποδο που προσπαθεί η υδρ/κη για τον αποφορτισμένο. Είναι ένας λόγος που τα υδρ/κα πολύ δύσκολα θα σηκώσουν τροχό από το εδαφος
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2008, 17:12 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Τεράστιες κλίσεις η Hydractive3+? Θα θυμίσω πως καμία ενεργητική υδροπνευματική ανάρτηση δεν επιτρέπει τις μεγάλες κλίσεις.
Ο Sarkozy κυκλοφορεί πλέον με ειδικά διαμορφωμένο VelSatis.
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|