Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 14:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ GROUP PSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2008, 18:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Δεκ 2007, 13:27
Δημοσιεύσεις: 36
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΟΥΔΑΝΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Στο Νο 43 τεύχος του AutoBild HELLAS (4τροχοί) της Παρασκευής 25/7/2008 έχει το παρακάτω συγκριτικό τεστ. Ο τίτλος του τεστ είναι: Λεονταρισμοί - Το <<308>>... βρυχάται ακόμα πιο δυνατά με τον κινητήρα των 175 ίππων. Φτάνει αυτό για να... φοβίσει το καταξιωμένο Leon 1.8 TSI; Διαβάστε το τεστ και περιμένω τα σχόλιά σας. Η αφορμή για το νέο αυτό θέμα που ανοίγω μου δόθηκε διότι βλέπω ότι υπάρχουν μέσα στο club άτομα που πιστεύουν ακόμη ότι μόνο τα γαλλικά αυτοκίνητα στρίβουν, ενώ τα γερμανικά όχι. Λοιπόν τα παραμύθια τέλος. Ο μύθος αυτός κατέρρευσε οριστικά πλέον.
Το <<308>> είναι ένα μοντέλο που δεν έφερε την επανάσταση στη μικρομεσαία κατηγορία. Σχεδιαστικά, την εικόνα ήδη την είχε προδώσει το facelift του <<307>>, ενώ και, γενικότερα, η ομοιότητα με τον πρόγονο του είναι προφανής. Οι σημαντικότερες των αλλαγών ήταν η προσπάθεια σε επίπεδο ποιότητας και οι νέοι κινητήρες που έφερε μαζί του. Και αυτό έχει να κάνει, κυρίως , με τα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα των 1.600 κ.εκ. Το δυνατότερο και άρτι αφιχθέν στην ελληνική αγορά-εκ των δύο με απόδοση 175 ίππους-εξοπλίζει, ως γνωστόν, την έκδοση GT, που έχει την πιο σπορ χροιά από τις υπόλοιπες. Το ερώτημα που δημιουργείται είναι αυτονόητο. Οι αναλογίες και οι συσχετισμοί δυνάμεων στο πλαίσιο της κατηγορίας παραμένουν όπως και στις απλές εκδόσεις ή διαφοροποιούνται σε αυτό το υψηλότερο επίπεδο των γρήγορων μικρομεσαίων χάτσμπακ; Ο ανταγωνισμός είναι σε κάθε περίπτωση διαβασμένος και πανέτοιμος. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στο <<κατεστημένο>> της κατηγορίας (Astra και Golf) αλλά και σε άλλες προτάσεις, όπως είναι το Seat Leon 1.8 TSI των 160 ίππων. Ένα μοντέλο που ξεχωρίζει για τα οδικά –και όχι μόνο- χαρακτηριστικά του και ξεκινάει κάτω από τα 19.000 ευρώ(!) ή αν θέλετε, με ένα πλεονέκτημα περίπου 6.500 ευρώ. Δύσκολοι καιροί όχι μόνο για πρίγκιπες, αλλά και για βασιλιάδες (στη… ζούγκλα;), όπως θέλουν να είναι τα <<λιοντάρια>> της γαλλικής εταιρείας. Το GT, πάντως, έχει έρθει με άλλον αέρα από τα υπόλοιπα <<308>>. Υπερπλούσια εξοπλισμένο και με σαφώς πιο επιθετικό χαρακτήρα. Μέχρι και η πανοραμική οροφή είναι στάνταρντ, ενώ στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής με τους τροχούς των 18 ιντσών με τα 40άρια στο προφίλ PZero Nero δείχνει ακόμα πιο θερμόαιμο όχι μόνο από τα υπόλοιπα <<308>>, αλλά και από το Leon, που στερείται ανάλογων στοιχείων, ειδικά στη βασική έκδοση της δοκιμής. Από μέσα η σύγκριση είναι ακόμα πιο άνιση. Το <<308>> δείχνει χλιδάτο. Η διχρωμία των πλαστικών, τα μαλακά και με βάθος υλικά, τα καθίσματα με την εξαιρετική πλευρική στήριξη και τη μοιρασμένη σε δέρμα και ύφασμα επένδυση απλώς δεν έχουν καμία σχέση με το Leon, μοιάζει φτωχικό μπροστά στο GT.
Kinder έκπληξη
Το <<308>> παίζει σε άλλη κατηγορία για όσο παραμένεις παρατηρητής. Από τη στιγμή που θα κάτσεις στη θέση του οδηγού, και πολύ περισσότερο όταν βάλεις εμπρός τον κινητήρα, το ισπανικό Λιοντάρι ανατρέπει τα δεδομένα. Αν δεν έχεις πρόσφατη εμπειρία μαζί του, το φρεσκάρισμα της μνήμης είναι μια έκπληξη. Το είπαμε και πιο πάνω, η θέση του οδηγού δεν έχει την πλευρική στήριξη του <<308>>. Ο τρόπος που κάθεσαι, ωστόσο, είναι μάθημα για όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Είναι σαν να σου έχουν πάρει μέτρα, ενώ, αν είσαι κάποιου πιο <<ειδικού>> αναστήματος, μπορείς να τη φέρεις με απόλυτη ακρίβεια στα δεδομένα σου. Αυτό είναι το άλφα και το ωμέγα για την άμεση επαφή που αποκτάς με τα χειριστήρια και την <<ψυχή>> του αυτοκινήτου. Το <<308>> δεν προβληματίζει. Κάθε άλλο, είναι άρτιο εργονομικά, αλλά δεν καταφέρνει να δημιουργήσει την ίδια απόλυτη επαφή με τον οδηγό. Το ταμπλό έχει τεράστιο βάθος, κάθεσαι σχετικά πίσω και, γενικά, σε κρατάει με τον τρόπο του σε μια απόσταση από τα τεκταινόμενα.Και το κακό είναι ότι αυτή η αίσθηση εντείνεται με τον κινητήρα σε λειτουργία. Η δύναμη είναι μεγάλη, το σύνολο έχει δύναμη από χαμηλά, η ροπή (260 Nm-26,5 χλγ.-ήδη από τις 1.600 σ.α.λ.) δε λείπει σε κανένα σημείο, ωστόσο το εμπρός σύστημα δεν μπορεί να τη διαχειριστεί με άνεση. Η ελκτική πρόσφυση έχει προβλήματα. Με τη 2η στο κιβώτιο σπινάρει σχεδόν μέχρι να φτάσει στον κόφτη ή έως τα 80-90 χλμ./ώρα, και το χειρότερο είναι ότι ψαρεύει έντονα, σε βαθμό που να χρειάζεται δύναμη για να φέρεις σε λογαριασμό το βαρύ τιμόνι που τραβάει έντονα δεξιά και αριστερά. Είναι τυχαίο που το GT στις επιταχύνσεις από στάση χάνει όχι μόνο από το Leon, αλλά και από τον ίδιο του τον εαυτό με τον κινητήρα των 150 ίππων;
Η αλήθεια είναι ότι είχαμε καιρό, και για την ακρίβεια χρόνια, να συναντήσουμε αυτό το φαινόμενο, που θυμίζει άλλες δεκαετίες. Πραγματικά, το κοντράστ σε αυτό το σημείο με το 207 RC μας αφήνει με ανοιχτό το στόμα. Οι επιπτώσεις αυτής της συμπεριφοράς σε δρόμους με στροφές, και μάλιστα γλιστερούς, όπως συνήθως είναι οι επαρχιακοί ελληνικοί δρόμοι, είναι προφανείς. Θέλει προσοχή στο γκάζι, γιατί η υποστροφή είναι μια τάση με την οποία παλεύεις συνέχεια. Από εκεί και πέρα, το <<308>> θα το χαρακτήριζε κανείς μάλλον μαλακό για τις επιδόσεις και τη δύναμη του κινητήρα του. Έχει καλή ποιότητα κύλισης, αλλά η απορροφητικότητα της ανάρτησης δεν είναι αυτή που περιμένεις. Συχνά αντιδρά στεγνά, ενώ ενίοτε αντιδρά και σε ακουστικό επίπεδο , με μεταλλικούς θορύβους που μοιάζουν να προέρχονται από τα ψαλίδια των εμπρός τροχών. Η αίσθηση που δημιουργείται είναι ότι έχουμε να κάνουμε με πολύ μαλακά σινεμπλόκ, που δεν τα βγάζουν πέρα με τις πιο έντονες ανωμαλίες. Σε όλο αυτό το σκηνικό ήταν μια ευχάριστη έκπληξη το νέο 6αρι κιβώτιο. Καμία σχέση με ό,τι ξέραμε από το παρελθόν. Η ασάφεια και η χαλαρότητα έδωσαν τη θέση τους στην ακρίβεια και σε μια γενικότερη ποιοτική αίσθηση στη χρήση. Από τη μεριά του Leon, είναι πράγματι εντυπωσιακό ότι, χωρίς τη σπορ ανάρτηση και με πιο ταπεινών προδιαγραφών ελαστικά (Bridgestone Turanza RE 300 205/55/16), καταφέρνει να μην του λείπει τίποτα στο δρόμο. Τα χειριστήρια, αν και πιο ελαφριά σε αίσθηση από του <<308>>, είναι κοφτερά, η ανάρτηση σαφώς πιο σφικτή σε σχέση με του ανταγωνιστή του (το νιώθεις στον παλμό που δημιουργεί στο στήθος ανεξάρτητα από το φύλο του οδηγού), ενώ ταυτόχρονα, για να χτυπήσει η ανάρτηση, πρέπει να λείπει ένας τουλάχιστον τροχός. Η δύναμη του κινητήρα και εδώ είναι μεγάλη. Άλλωστε, διαφορά στις ρεπρίζ εντοπίζεται μόνο με τις δύο τελευταίες σχέσεις του κιβωτίου υπέρ του <<308>>, λόγω της πολύ πιο κοντής κλιμάκωσης (43,4 χλμ./ώρα για κάθε 1.000 σ.α.λ. με την 6η για το Leon, έναντι 37 για το Peugeot). Παρ’ όλα αυτά, το μικρομεσαίο Seat μένει πάντα εκπληκτικά σταθερό στις εντολές και τις διαθέσεις του οδηγού. Ο κανόνας είναι, πάντως, η ουδέτερη συμπεριφορά με απόλυτα και εξαιρετικά ήπιες αντιδράσεις ακόμα και σε φάση υπερβολής που προσφέρει ευχαρίστηση όσο ίσως κανένα άλλο μοντέλο, τουλάχιστον στην κατηγορία τιμής του Leon. Φανταστείτε τώρα το Leon με τους τροχούς του <<308>> της δοκιμής (225/40/18), και ας αφήσουμε το αντίθετο (GT με 205/55/16 και χαμηλότερης κατηγορίας ελαστικό). Εντούτοις, στα φρένα δεν υπάρχει παράπονο. Τόσο η αίσθηση όσο και η απόδοση (55,4 μ. από τα 120 χλμ./ώρα) αποδεικνύουν ένα πολύ καλό σύστημα πέδησης, όπως συμβαίνει και με το Leon που είναι εξίσου καλό στην αίσθηση και πολύ κοντά στην απόδοση με 56,3 μ. Και κλείνοντας με τους αριθμούς να σημειώσουμε ότι από πλευράς κατανάλωσης το <<308>> αποδείχθηκε σχετικά πιο λαίμαργο με 12,4 λίτρα για κάθε 100 χλμ., δηλαδή 1,1 λίτρα περισσότερα από τον αντίπαλό του.
Στρατής Σκλαβάκης
! ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΤΟ GT, ΑΛΛΑ…
Το γρήγορο GT είναι διαθέσιμο με μια και μοναδική έκδοση που έχει τα πάντα (7 αερόσακους, ABS, ESP, αυτόματο κλιματισμό, κεντρικό κλείδωμα, τηλεχειρισμό, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέφτες,υπολογιστή ταξιδιού, προβολείς ομίχλης, Cruise control, αισθητήρες βροχής και παρκαρίσματος, ηχοσύστημα που παίζει και MP3 σαλόνι επενδεδυμένο με δέρμα και ύφασμα και πανοραμική ηλιοροφή) και κοστίζει 25.450 ευρώ (για την 5θυρη έκδοση). Ο εξοπλισμός δικαιολογεί -ως ένα βαθμό- την απόσταση που χωρίζει οικονομοτεχνικά από τα 18.990 της βασικής έκδοσης Reference του Leon.
Το ισπανικό αυτοκίνητο με εξοπλισμό που πλησιάζει σε περιεχόμενο αυτόν του <<308>> φτάνει τα 22.450 στην έκδοση Sport Up Force. Ωστόσο, το στρατόπεδο της Seat δεν έχει πει την τελευταία του κουβέντα. Στα 25.500 ευρώ προσφέρει το Leon FR των 200 ίππων και οι συζητήσεις …παίρνουν τέλος.


Συμπέρασμα
Το 308 GT προσφέρει καλό εξοπλισμό, καλό κινητήρα και επιδόσεις. Το πακέτο δεν έχει, όμως, την οδική συμπεριφορά που θα συνδέσει αυτά τα δύο και θα δημιουργήσει ένα αρμονικό σύνολο, όπως είναι το Leon, το οποίο εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μικρομεσαία μοντέλα της αγοράς. Αυτό δίνει άλλο περιεχόμενο στο χαρακτηρισμό Value for Money που συχνά χρησιμοποιείται ως αντίβαρο της μετριότητας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2008, 22:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Καταρχην ο τιτλος ''Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ GROUP PSA'' ειναι ακυρος .Γιατι ειναι καταντια αυτο δεν το καταλαβα.

Κατα δευτερον αν καποιος εμπιστευτει στο 100% τις κριτηκες απο τα περιοδικα για να αγορασει αυτοκινητο ειναι χαμενος.
Εκανα βολτες με 207 rc και το αυτοκινητο δεν ψαρευει καθολου ουτε εχει ασταθεια.

Στο κειμενο υπαρχει συγκριση στην τιμη αγορας του 308 και του leon.Γιατι δεν υπαρχει συγκριση στην μεταπωληση?Γιατι δεν υπαρχει συγκριση στην ποιοτητα κατασκευης?

Εχω δηλώσει οτι το leon ειναι το μοναδικο αυτοκινητο απο το vw group που μου αρεσει.(μηλαμε παντα για cupra ή ακομα και τα tsi αλλα με το καλο look) αλλα μην τρελαθουμε τελειος.Ποτε δεν θα συγκρινα το Leon με το 308 γιατι ειναι ιεροσυλια.Οπως επεισης ποτε δεν θα εδεινα τοσα λ7 για Seat.


Τελευταία επεξεργασία από SoCrazy και Τετ 01 Οκτ 2008, 13:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2008, 23:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
το 308 δεν κατασκευάστηκε για να βάζει φωτιές στον δρόμο κ στην πίστα!
το 308 είναι ένα γρήγορο άνετο κ ποιοτικό αυτοκίνητο ,είναι ένα αυτοκίνητο για ανήσυχους οικογενειάρχες για αυτούς που θέλουν τους χώρους την άνεση κ την ποιότητα χωρίς να στερούνται το γκάζι!
αν αυτή είναι η κατάντια του ομίλου psa τότε εγώ χαίρομαι ;)


η ανάρτηση του σέατ είναι πολύ σκληρή για μερικούς οικογενειάρχες ,το συγκεκριμένο μοντέλο απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό !


άτοπη η σύγκριση !
κ τα δύο μοντέλα είναι πολύ καλά αλλά απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό.
το 308 απευθύνεται σε αυτούς που αναζητούν την καλή ποιότητα κύλισης,την άνεση κ την καλή ποιότητα κατασκευής/υλικών!

αν ο όμιλος psa θελήσει να βγάλει στην παραγωγή ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο τότε πολύ θα είναι αυτή που θα τρίβουν τα μάτια τους !
υπομονή μέχρι να βγει το 308RCZ εκεί να δούμε ποιοι θα μιλήσουν κ τι θα πουν! :evil: :twisted:

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 13:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
αξιζει να το διαβασω ολο αυτο ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
συμφωνώ με όλα όσα είπαν τα παιδιά :thumbup
επαυξάνω αυτό που είπε ο γιάννης> ας περιμένουμε και το RCZ και μετά θα δούμε ποιός είναι τί... :evil: :twisted:
καλο το πόστ αν και δέν περίμενα να έλεγαν τίποτα άλλο...κι εγώ διάβαζα πολλά περιοδικά αυτοκινήτων και κυρίως καρ εντ ντράηβερ αλλα τελικά όλα μαλ....ες λένε. ο τίτλος πράγματι είναι λίγο άκυρος
:thumbup

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ 2008, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Αφου ειναι απο περιοδικο, προσοπικα το βρησκω αερολογια... (παρολα αυτα καλα εκανες και το εθεσες)

Παρολα αυτα πιστευω οτι σε πολλα σημεια εχει δικαιο. Απο την στηγμη που τα νεα PSA εχουν πισω ακαμπτους αξονες, την ωρα που ο ανταγωνισμος εχει πολαπλους συνδεσμους, και πλεων πουλανε κυριως το σχεδιο και μονο, σε υψιλη τιμη... μηπως πρεπει να το ξανασκευτουν?

Το C4 αλλωστε γιατι επιασε τωσο? Ειναι όμορφο, φτηνό , και μετα ολα τα αλλα...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Οκτ 2008, 09:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 1762
Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
KarlBarks έγραψε:
αξιζει να το διαβασω ολο αυτο ?


Όχι :thumbup

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Οκτ 2008, 16:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Αν δε ν κανω λαθος και παρακαλω διορθωστε με το εν λογω περιοδικο ειναι γερμανικο και λογικο ειναι να υπερασπισει γερμανικα αυτοκινητα
οπως το σεατ ναι καλα διαβασατε για το σεατ.Για πειτε μου ποιο σεατ το οποιο στα χαρτια ειναι ισπανικο δεν εχει κατι που να γραφει vw?ακομα
και το τασακι ειναι γερμανικο οπως και η ποτηροθηκη αρα λοιπον το περιοδικο λογικα υποστηριζει το σεατ πιστευω οτι το γκρουπ vw εχει καλα αυτοκινητα αλλα δεν συγκρινονται στο κρατημα και στην ανεση με τα γαλλικα εχουν καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και πληρωνεις το σημα
στην μασκα και το ελληνικο κομπλεξ να εχουμε ακριβα αυτοκινητα
Στην δεκαετία τοθ 90 το περιοδικο 4τροχοι υποστηριζε τα ιταλικα το περιοδικο auto motor und sport τα γερμανικα και τα γαλλικα απλα ειχαν και εχουν οπαδους που θελουν ανεση η κριτική των περιοδικών για μενα δε λεει τιποτα αφου τα παιρνουν για να βγαλουν καλες κριτικές απλα μια ιδεα παιρνεις οχι ομως σοβαρα για αυτο και εχω να αγορασβ περιοδικο
πανω απο 5 χρονια και ας εχω αγορασμενα ολα τα τευχη του auto motor und sport των πρωτων 3 ετων κυκλοφοριας ακομα και τι τευχος Νο1


σας κουρασα λιγο εεεε?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Οκτ 2008, 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Δεν ξερω απο που προεκυψε αυτος ο δραματικος τιτλος του συγκεκριμενου τοπικ αλλα εγω σαν χαζουλης που ειμαι δεν μπορω ακομα να καταλαβω ποια ειναι η καταντια...Οτι βγηκε ο καγκελαριος-δημοσιαγραφος- και ειπε οτι το Leon ειναι καλυτερο....?Και αυτο ειναι η καταντια του PSA group...? :ysteric :ysteric :ysteric


Και ας υποθεσουμε οτι σε καποιους τομεις ειναι οντως καλυτερο.Γιατι αυτο ειναι καταντια....?Ελα ρε παιδια μη λεμε ο,τι θελουμε...Αλλαξτε τον τιτλο τουλαχιστον να μιλαμε σοβαρα εδω μεσα!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Οκτ 2008, 20:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Ευχομαι να γινω θυμα της καταντιας της PSA και γινω κατοχος ενος 308gt :yhoo

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Οκτ 2008, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Να και δειγματα της καταντιας της Citroen...
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
βρε που καταντησαμε..... :rtfm :lol:

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Οκτ 2008, 23:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
αυτά είναι......
φαντάζομαι αυτό το αμάξι στους ελληνικούς δρόμους...

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Οκτ 2008, 01:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 16:58
Δημοσιεύσεις: 269
Τοποθεσία: Κορινθος
μηπως ειναι αυτο που ετοιμαζε για το βιντεο γκειμ? τσπ λετε να επηρεαστεί το επομενο(οχι το φεισ λειφτ) σ4 απο αυτο?

_________________
Twilightwingo


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Οκτ 2008, 15:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
καλα σε καμια περιπτωση δεν προκειτε να βγει σε παραγωγη αυτο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Οκτ 2008, 16:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
SoCrazy έγραψε:
Κατα δευτερον αν καποιος εμπιστευτει στο 100% τις κριτικες απο τα περιοδικα για να αγορασει αυτοκινητο ειναι χαμενος.
Εκανα βολτες με 207 rc και το αυτοκινητο δεν ψαρευει καθολου ουτε εχει ασταθεια.


Δε γράφουν αυτό, διάβασε καλύτερα το παρακάτω: :rtfm

stakon έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι είχαμε καιρό, και για την ακρίβεια χρόνια, να συναντήσουμε αυτό το φαινόμενο, που θυμίζει άλλες δεκαετίες. Πραγματικά, το κοντράστ σε αυτό το σημείο με το 207 RC μας αφήνει με ανοιχτό το στόμα.


---------------------

SoCrazy έγραψε:
Στο κειμενο υπαρχει συγκριση στην τιμη αγορας του 308 και του leon.Γιατι δεν υπαρχει συγκριση στην μεταπωληση?Γιατι δεν υπαρχει συγκριση στην ποιοτητα κατασκευης?


Γιατί αμφότερα έχουν την ίδια σκατά μεταπώληση, ενώ και η ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης είναι στα ίδια επίπεδα (η ποιότητα υλικών στο Leon, ειδικά τις φτηνότερες εκδόσεις, είναι απαράδεκτη για το 2008, αλλά κάπως πρέπει να προκύψει η διαφορά στην τιμολόγηση - παλιότερα βρίζαμε τα Citroen για κακά υλικά αλλά δε μας θυμάμαι να μας κακοφαινόταν που ήταν φτηνά).

SoCrazy έγραψε:
Εχω δηλώσει οτι το leon ειναι το μοναδικο αυτοκινητο απο το vw group που μου αρεσει.(μηλαμε παντα για cupra ή ακομα και τα tsi αλλα με το καλο look) αλλα μην τρελαθουμε τελειος.Ποτε δεν θα συγκρινα το Leon με το 308 γιατι ειναι ιεροσυλια.


Ιεροσυλία? Για ποιο λόγο? Λόγω "ιστορίας" της κάθε μάρκας? Ακούγεσαι σαν alfista. :fsss

Οταν λες tsi με το καλό look, εννοείς το look Cupra?

SoCrazy έγραψε:
Οπως επισης ποτε δεν θα εδινα τοσα λεφτά για Seat.


Κάποιοι δώσαμε και παραπάνω, ως κοροϊδάρες... :schraeg :ysteric

Προφανώς κάνω το δικηγόρο του διαβόλου (όπου διάβολος = VAG), αλλά ξέρεις πόσες φορές το έχω ακούσει αυτό (...τόσα λεφτά για Seat... ) για Fiat, Citroen, Nissan? Εγώ πάντως θα ήθελα πολύ να μπορούσα να δώσω ακόμη και παραπάνω λεφτά για ένα Fiat Coupe 20V, μία τρίλιτρη Xantia Activa, ένα R34 :inno: και ούτω καθεξής...

Πάντως η Seat μοιάζει πολύ με τη Citroen. Είναι και οι δύο θυγατρικές, ρέπουν και οι δύο στο σπορ προσανατολισμό, έχουν προϊόντα με πολύ καλό λόγο απόδοσης προς τιμή, κινούνται και οι δύο κυρίως στη μικρομεσαία κατηγορία. Από εκεί και μετά, σαφώς η κάθε μάρκα έχει τις δικές της προτεραιότητες, η Citroen έχει κάποιες παραπάνω ευαισθησίες που πάντα προσπαθεί να δείξει στον κόσμο (χρηστικότητα, άνεση, σχεδιασμός), από την άλλη η Seat κάνει πολύ καλή χρήση των κοινών με τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου εξαρτημάτων.

Η ιστορία της κάθε μάρκας λίγο νόημα έχει μπροστά στην καθημερινή χρήση του κάθε αυτοκινήτου. Τέτοια συζήτηση κάνουμε συνήθως για να τονώσουμε τον εγωισμό μας (όπως πχ οι alfisti).

Εννοείται πως δεν είναι προσωπικά τα σχόλια, απλά βρήκα πάτημα στα γραφόμενά σου για να θίξω κάποια θεματάκια. Επίσης, μη μπερδεύεστε επειδή αγόρασα ο ίδιος Seat, η καρδιά μου παραμένει γαλλική, όμως πρέπει να διατηρούμε την αντικειμενικότητά μας. :iconcool

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 37 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Θόρυβοι...του Group PSA
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Νέο Navidrive για το Group PSA (RT3ev ή RT4)
Δ. Συζήτηση: Ηχοσυστήματα-DVD-TV-ICE
Συγγραφέας: DGB
Απαντήσεις: 49
Αξιοπιστία: πόσο καλά τα πάει το group PSA ;;
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 27
California Scents Group Buy
Δ. Συζήτηση: Ομαδικές Αγορές
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 7
Προταση για group buy μπλοκέ ΑΤΒ από την Quaife.
Δ. Συζήτηση: Ομαδικές Αγορές
Συγγραφέας: Petran
Απαντήσεις: 18
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ