Συγγραφέας |
Μήνυμα |
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιουν 2017, 14:13 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Αρχικά, όταν αγοράζεις καινούριο αμάξι, παίρνεις αμέσως βιβλίο σέρβις. Να το ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ. Υπάρχει και η γραμμή παραπόνων της Citroën Hellas.
Δεύτερον, λογική αντιμετώπιση από την AVC.
Τρίτον, τι εννοείς πρώτο σέρβις 15.000 χλμ.; Τα λάδια στρωσίματος; Τα πρώτα λάδια, είναι καλό να έχουν φύγει στις πρώτες 2.000, το πολύ 3.000 χλμ.!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
johnkalas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιουν 2017, 14:26 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Απρ 2017, 11:49 Δημοσιεύσεις: 59
|
bakevang έγραψε: Αρχικά, όταν αγοράζεις καινούριο αμάξι, παίρνεις αμέσως βιβλίο σέρβις. Να το ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ. Υπάρχει και η γραμμή παραπόνων της Citroën Hellas.
Δεύτερον, λογική αντιμετώπιση από την AVC.
Τρίτον, τι εννοείς πρώτο σέρβις 15.000 χλμ.; Τα λάδια στρωσίματος; Τα πρώτα λάδια, είναι καλό να έχουν φύγει στις πρώτες 2.000, το πολύ 3.000 χλμ.! Θα στείλω email στην Citroen Hellas γιατί με αυτούς άκρη δεν βγάζω πραγματικά! Όσο αφορά τον 3ο θέμα, όταν αγόρασα το αυτοκίνητο υπέγραψα ένα χαρτί για τα service του αυτοκινήτου και επέλεξα το απαιτητικό service όπου το πρώτο service είναι στα 15000 χλμ έναντι του κανονικού που είναι αρκετά χιλιόμετρα πιο μετά.
|
|
|
|
|
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιουν 2017, 15:01 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
Κάθε καινούργιο αυτοκίνητο υποχρεωτικά συνοδεύεται από το βιβλιαράκι οδηγιών χρήσης που αναφέρει το πως λειτουργούν τα διάφορα εξαρτήματά του , τι είναι οι διάφορες ενδειξεις στον πίνακα οργάνων κλπ καθώς και με ένα βιβλιαράκι που αναφέρει το πρόγραμμα τακτικής συντήρησης (service) και τι περιλαμβάνει αυτή.
Κάνε το παράπονό σου γραπτώς στην Citroen Hellas - εξυπηρέτηση πελατών και θα σου στείλουν , προφανώς με τον αντιπρόσωπο δε θα βρεις άκρη
Tι εννοείς ότι υπέγραψες και ζήτησες το απαιτητικό service ;
Σου έκαναν δώρο κάποιο πρόγραμμα συντήρησης ;
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
|
|
|
|
|
johnkalas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιουν 2017, 15:04 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Απρ 2017, 11:49 Δημοσιεύσεις: 59
|
nik0laus έγραψε: Κάθε καινούργιο αυτοκίνητο υποχρεωτικά συνοδεύεται από το βιβλιαράκι οδηγιών χρήσης που αναφέρει το πως λειτουργούν τα διάφορα εξαρτήματά του , τι είναι οι διάφορες ενδειξεις στον πίνακα οργάνων κλπ καθώς και με ένα βιβλιαράκι που αναφέρει το πρόγραμμα τακτικής συντήρησης (service) και τι περιλαμβάνει αυτή.
Κάνε το παράπονό σου γραπτώς στην Citroen Hellas - εξυπηρέτηση πελατών και θα σου στείλουν , προφανώς με τον αντιπρόσωπο δε θα βρεις άκρη
Tι εννοείς ότι υπέγραψες και ζήτησες το απαιτητικό service ;
Σου έκαναν δώρο κάποιο πρόγραμμα συντήρησης ; Δεν έχω το χαρτί μαζί μου. Μόλις τελειώσω από την δουλειά θα σου πω ακριβώς τι είναι αυτό!
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιουν 2017, 15:16 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Ασχέτως από το τι υπέγραψες... Τα λάδια στρωσίματος του αυτοκινήτου σου, πρέπει να φύγουν στις 2.000-3.000 χλμ. Ακόμα και αν η Citroen λέει ότι το μοτέρ είναι στρωμένο - δουλευμένο και κτλ. και δεν χρειάζεται αλλαγή λιπαντικού. Το αυτοκίνητο είναι δικό σου ή της Citroen; Επειδή είναι δικό σου, εσύ αποφασίζεις τι θα κάνεις. Οπότε...... άσε τη Citroen να λέει.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
johnkalas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιουν 2017, 15:46 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Απρ 2017, 11:49 Δημοσιεύσεις: 59
|
bakevang έγραψε: Ασχέτως από το τι υπέγραψες... Τα λάδια στρωσίματος του αυτοκινήτου σου, πρέπει να φύγουν στις 2.000-3.000 χλμ. Ακόμα και αν η Citroen λέει ότι το μοτέρ είναι στρωμένο - δουλευμένο και κτλ. και δεν χρειάζεται αλλαγή λιπαντικού. Το αυτοκίνητο είναι δικό σου ή της Citroen; Επειδή είναι δικό σου, εσύ αποφασίζεις τι θα κάνεις. Οπότε...... άσε τη Citroen να λέει. Αυτό δεν το ήξερα! Σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση! Θα το κοιτάξω γιατί έχω ήδη 3500 χλμ!
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιουν 2017, 16:12 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Και εμένα το 2007 που το πήρα μου είπαν πως δεν είχαν βιβλιαράκι service αλλά όλα τα εγχειρίδια μου τα έδωσαν με την παραλαβή. Το βιβλιαράκι μετά από 1-2 μήνες με κάλεσαν να το παραλάβω.
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιουν 2017, 16:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Βλεπω οι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης συνεχιζουν τη παραδοση χρονων....
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιουν 2017, 16:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Η περίπτωσή μου ήταν Χανιαδάκης Αθήνα, αλλά το ίδιο μου είχε πει και ένας στην Αλεξάνδρας ότι δεν είχαν βιβλία σέρβις εκείνη την περίοδο όχι μόνο για το μοντέλο μου, αλλά και για άλλα.
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
johnkalas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια Δημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Ιούλ 2017, 09:34 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Απρ 2017, 11:49 Δημοσιεύσεις: 59
|
Παιδιά καλημέρα,
η AVC A.E. ( αντιπρόσωπος CITROEN στην Θεσσαλονίκη ) είναι απλά απίστευτη τύποι! Σχεδόν 3 μήνες απο την ημέρα που αγόρασα το αυτοκίνητο μου ( 28/4/17 ) μου λέγανε και μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα ( όπως είχα και προαναφέρει και παραπάνω σε παλιότερα posts ) οτι δεν έστελνε η CITROEN τσαντάκι και βιβλίο service. Μετά απο επικοινωνία με την CITROEN μέσω email σε μερικές μέρες εντελώς ξαφνικά βρέθηκε ολοκάινουργιο τσαντάκι και βιβλίο service και βιβλίο χρήσεων! Απίστευτα πράγματα! Τι να πω!
|
|
|
|
|
daskalos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια Δημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Ιούλ 2017, 15:43 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40 Δημοσιεύσεις: 208 Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
|
Ρίξε μια ματιά στις τιμές στο eBay για παράδειγμα και θα καταλάβεις
Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
johnkalas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:47 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Απρ 2017, 11:49 Δημοσιεύσεις: 59
|
bakevang έγραψε: Αρχικά, όταν αγοράζεις καινούριο αμάξι, παίρνεις αμέσως βιβλίο σέρβις. Να το ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ. Υπάρχει και η γραμμή παραπόνων της Citroën Hellas.
Δεύτερον, λογική αντιμετώπιση από την AVC.
Τρίτον, τι εννοείς πρώτο σέρβις 15.000 χλμ.; Τα λάδια στρωσίματος; Τα πρώτα λάδια, είναι καλό να έχουν φύγει στις πρώτες 2.000, το πολύ 3.000 χλμ.! Πήγα τελικά στα 7000 χιλιόμετρα και λόγω καλοκαιριού να αλλάξω λάδια. Όπως και από προτροπή συμφορουμητών εδώ έβαλα το 0W30 και όχι το 5W30. Μου είπαν ότι όντως είναι καλύτερο απο το 5W30 αλλά και αλμυρό στην τιμή! Δεν μου τα αλλάξανε όμως μου προσθέσανε και περίσσεψε λίγο όπου και φυσικά το υπόλοιπο το πήρα μαζί μου για να βάλω εγώ μελλοντικά. Μου είπανε ότι τα λάδια τα αλλάζεις κάθε 4 χρόνια. Ισχύει??? ή μου λένε ότι να ναι???
|
|
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω johnkalas στις Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:50.
|
|
|
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Αύγ 2017, 15:24 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
Ότι να'ναι λέγεται και ότι νά'ναι καταλαβαίνουν μερικοί ... Όχι φίλε μου , τα λάδια του κινητήρα δεν αλλάζονται κάθε τέσσερα χρόνια κανονικά αλλάζονται μετά από xyz ώρες λειτουργίας αλλά επειδή είναι δύσκολο να μετρηθεί αυτό κάθε εταιρεία λέει και ανάλογα με τον κινητήρα και το λιπαντικό κάθε 5-10-15 χιλιάδες χλμ Αν κάνεις λιγότερα από τα χλμ που προτείνει ο κατασκευαστής καλό είναι να κάνεις μια αλλαγή κάθε έτος Όσον αφορά την αλλαγή που έκανες ή δεν έκανες στα 7000 χλμ ελπίζω να συμπλήρωσες με τον ίδιο τύπο λαδιού που είχε μέσα ο κινητήρας οι κινητήρες οι σύγχρονοι δεν αγαπουν τα κοκτέιλ
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|