Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 14:52 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: θα θελατε ενα αυτοκινητο με μεγαλη ιπποδυναμη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 20:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 16:15
Δημοσιεύσεις: 59
Εικόνες: 0
paidia ego tha hthela h citroen na vgalh megalhterhs ipodinameis aytokinito na xerome tin odhgisi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tha thelate ena aytokinito na einai me megalh ipodinamh
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
gregori θα σε παρακαλούσα να μην γράφεις με greeklish καθώς απογορεύονται από τους κανονισμούς του forum.

Τέλος, δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα αυτού του thread....

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tha thelate ena aytokinito na einai me megalh ipodinamh
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 22:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αμάν ρε Γρηγόρη...μας τάραξες με τα αγγλικά σου....
τόσο πολύ μαλωμένος είσαι με τα ελληνικά????

:lol :lol :lol

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tha thelate ena aytokinito na einai me megalh ipodinamh
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 18:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 16:15
Δημοσιεύσεις: 59
Εικόνες: 0
sorry αλλα εχω συνηθισει να γραφω με αγγλικα γραμματα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tha thelate ena aytokinito na einai me megalh ipodinamh
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Αύγ 2009, 15:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ε τότε, απο δώ και πέρα θα σε λέμε και "εγγλέζο".... :lol :lol :lol

Όσο αφορά τώρα την ιπποδύναμη εγώ πιστεύω πως δεν έχει σημασία πόση δύναμη
διαθέτει το αυτοκίνητο, αρκεί τη δύναμη που έχει να μπορούμε να τη χειριστούμε και να τη
χρησημοποιήσουμε προς όφελός μας, και φυσικά να μη μας καίει ένα διάλο και μισο σε καύσιμα.
Γι'αυτό άλλωστε και τη C5 θα την πάρω πετρέλαιο γιατί είναι ποιο αποδοτικός ο κινητήρας
κι ας μην έχει "ΤΑ" άλογα. 138 όλα κι όλα, αλλά τραβάνε απ' το ρελαντί
:thumb :thumb :thumb
Εξάλλου κακά τα ψέματα, όταν ξεκινας απ'το φανάρι και αναπτύσεις ταχύτητα με ας πούμε 2000 στρ.
εκεί δεν έχεις πια και ολα τα άλογα διαθέσημα, έτσι δεν είναι??? εκτός κι αν κάνω λάθος.
Εκεί δουλεύεις με τη ροπή κι έτσι θα το δουλεύω κι εγώ. Αν και απ'ότι διαβάζω
στους βενζίνοκινητήρες η απόδοσή τους είναι στις ψηλότερες στροφές γιατί μειώνονται
οι δυνάμεις που αντιστέκονται στην κίνηση των εμβόλων, δηλ. πιο ανοιχτή η πεταλούδα
για άνετη εισροή αέρα, πιο πολύ ορμή ώστε να συμπιέζεται πιο εύκολα το μίγμα
λιγότερες τριβές στα έκκεντρα του εκκεντροφόρου λόγω τάσης των βαλβίδων
να δονούνται απο την πάνω-κάτω κίνηση και άρα λιγότερη δυσκολία κίνησης του εκκεντροφόρου
και άλλα που δε τα θυμάμαι τώρα, όμως αυτό έχει το κόστος της κατανάλωσης καυσίμου.
Σ'αυτή την κατάσταση βρισκόμαστε όταν κάνουμε ένα ταξίδι με σταθερό φορτίο στον κινητήρα
και η απόδοση του κινητήρα βρίσκεται στα επίπεδα που έχει φτιαχτεί, δηλ. βγάζει τους ίπους που
κατασκευάστικε να βγάζει, καίει το μίγμα πιο πλήρως και γι' αυτό και βγάζει πιο λίγους
ρίπους όταν κινείται μ'αυτόν τον τρόπο και γι' αυτό και πέφτει η κατανάλωσή μας όταν πάμε ταξίδι
και οδηγούμε για αρκετή ώρα με μια σταθερή ταχήτητα και σταθερό γκάζι.
Θα πρέπει όμως αυτή η κατάσταση σταθερού φορτίου να δειαρκεί κάμποσο για να σταθεροποιηθεί
η απόδοση του μοτέρ και να έχουμε τα παραπάνω που περιέγραψα. Αν κινούμαστε μες στην πόλη
και πάμε κάθε ταχύτητα στον κόφτη με τη σκέψη ότι πιο ψηλά ο κινητήρας έχει καλή απόδοση
δε κάνουμε τίποτα. Μόνο καίμε τη βενζίνη μας και βγάζουμε και ρίπους....

Αυτά :lol :lol

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tha thelate ena aytokinito na einai me megalh ipodinamh
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Αύγ 2009, 22:54 
Άβαταρ μέλους
εγώ ένα θα πώ που το βλέπω κ σε άλλα φόρουμ,μεγάλη ιπποδύναμη και μικρή κατανάλωση δεν πάνε μαζί!!!

δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό μερικών με βάση το παραπάνω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tha thelate ena aytokinito na einai me megalh ipodinamh
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2009, 14:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
kid D έγραψε:
εγώ ένα θα πώ που το βλέπω κ σε άλλα φόρουμ,μεγάλη ιπποδύναμη και μικρή κατανάλωση δεν πάνε μαζί!!!

δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό μερικών με βάση το παραπάνω...



Μιά χαρά πάνε μαζί.... αρκεί να ξέρεις να τα συγκρίνεις.

C4 1.4 με 90 άλογα μου έκαιγε 7.5 λίτρα / 100 στα ταξίδια και 10,5 εντός πόλης
C4 2.0 με 180 άλογα μου καίει 9,5 λίτρα / 100 στα ταξίδια, και 11 εντός πόλης.

Πιο απο τα 2 συγκριτικά καίει λιγότερο ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tha thelate ena aytokinito na einai me megalh ipodinamh
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2009, 14:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Δημητρη προφανως ο φιλος εννοει μεγαλη ιπποδυναμη αξιοποιημενη...Δηλαδη δεν γινεται ενα αμαξι να τρεχει και να μην καιει...Τωρα το να εχει ιπποδυναμη αλλα να πηγαινει χαλαρα χωρις επιταχυνσεις ανοιγματα κτλ ειναι σχετικα εφικτο...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tha thelate ena aytokinito na einai me megalh ipodinamh
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2009, 17:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 16:15
Δημοσιεύσεις: 59
Εικόνες: 0
εγω παιδια εχω αυξησει τουσ ιππους απο 160 σε 200 και εχω την ιδια περιποθ καταναλωση με πριν με μια απλη κινηση


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tha thelate ena aytokinito na einai me megalh ipodinamh
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2009, 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 16:15
Δημοσιεύσεις: 59
Εικόνες: 0
εγω παιδια εχω αυξησει τουσ ιππους απο 160 σε 200 και εχω την ιδια περιποθ καταναλωση με πριν με μια απλη κινηση με ιονιστη καυσιμου απο την general motors και εχει αποδοσει να πω οτι εχω μια xantia activa turbo 2000 κυβικα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tha thelate ena aytokinito na einai me megalh ipodinamh
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2009, 17:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ναι...θα συμφωνήσω με το Loverάκι και το Γρηγοράκη.
Μάλλον εννοεί πως με το δίλιτρο αν το πας στους 180 ίππους
δεν θα καις αυτά που γράφεις αλλά πολύ περισσότερα.
Ίσως μάλιστα να γίνεται και το άλλο...αν το 90 ίππων το πας χρησιμοποιώντας
και τους 90 ίππους και το 180 χρησιμοποιόντας πάλι όλους τους ίππους
ίσως τότε η κατανάλωση του μικρού να είναι σχεδόν ίδια με του μεγάλου

καμιά εικοσαριά λίτρα....... :lol :lol :lol

και γέμισμα κάθε 2 ώρες..... :lol :lol :lol


Ψιτ Γρηγόρη....αν θες να προσθέσεις σε σημερινή δημοσίευσή σου, πάτα "επεξεργασία" και όχι "απάντηση"
για να μη γίνονται διπλές δημοσιεύσεις.
:thumb :thumb

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tha thelate ena aytokinito na einai me megalh ipodinamh
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Αύγ 2009, 12:26 
Άβαταρ μέλους
αυτό που έλεγα εννοω ότι σαφώς κ μιλάμε για μια ιπποδύναμη πάνω απο 200 ίππους,εάν ενοούσατε 150-200άλογα τότε στην αγορά υπάρχουν πολλές λύσεις,απο εκεί κ πέρα στα μικρά σαφώς κ με το δίλιτρο σε χαμηλές στροφές μπορεί κ να δείς χαμηλώτερη κατανάλωση ή ανάλογα με το πώς κινήσε

βέβαια με το δίλιτρο θα βγάλεις περισσότερα χιλιόμετρα απο ότι με το 1.4 εαν κινήσε σε αυτοκίνητόδρομο με 150χλμ/ωρα αλλά κ με το 1.4 θα βγάλεις περισσότερα χιλιόμετρα εντός πόλης

με το xsara μου βγάζω 5,8-6,5/100χλμ μέσα στην αθήνα ενώ εκτός πέφτω στα 5,0-5,5 χωρίς αυτό να σημαίνει πως πάω με 20-30χλμ/ωρα,αλλά κ όταν το πατάω μπορώ να δώ κ 22λτ/100χλμ στην δευτέρα π.χ. (αυτό δεν σημαίνει κάτι)ενώ στις αρχές όταν πρωτο οδηγούσα τέτοια νούμερα δεν έβλεπα ποτέ(π.χ. 5,5λτ/100χλμ σταθερά).Μου έχει τύχει με γεμάτο ντεπόζιτο να κάνω 910χλμ εκτός πόλης κινούμενος με 70-100χλμ...για εμένα όλα αυτα είναι λεπτομέριες γιατί μετράνε πολλοί παράγωντες μέσα κ δεν μπορείς να είσαι περισσότερο αντικειμενικός πέρα απο τα νούμερα που δίνει η κάθε εταιρία για το μοντέλο της

πέρα απο αυτό εαν κάποιος θέλει ενα αυτοκίνητο με πολλά άλογα για να κινήτε με μικρές ταχύτητες τότε τζάμπα τα λεφτά που θα δώσει,ελπίζω όλοι να το καταλαβαίνουν αυτό

γρηγόρη τώρα εσύ που με μια κίνηση αύξησες κατα 40 άλογα την δύναμη σου χωρίς να δείς μεγάλη αλλαγή στην κατανάλωση σου,ελπίζω να κοιτάς τα μείγματά σου γιατί μπορεί να τρέχεις στεγνός κ να χάνεις στην αναλογία αέρα/καυσίμου με όλα τα προβλήματα που μπορεί να επιφέρει αυτό στην μηχανή σου με το πέρασμα του χρόνου ή των χιλιομέτρων που διανύεις


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tha thelate ena aytokinito na einai me megalh ipodinamh
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Αύγ 2009, 15:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Εγω απλα θα ηθελα ενα αυτοκινητο να κινειται αξιοπρεπως και να χει δυναμη για ασφαλη οδηγηση!!! Στα 1.4, 90 με 100 αλογα ειναι πολυ καλα, ενω στα 1.6 μεχρι 150 αλογα το βρισκω πολυυυ καλο!!!
Δεν ημουν ποτε κοντρακιας και με τα παραπανω αλογα μπορω και γω να ξεκ@υλwσW!!
Για να παρω παραπανω αλογα πρεπει να ξερω και να τα χειριστω και λιγοι ξερουν να φερουν ακομα και ενα αυτοκινητο με 160 αλογα σε δυσκολια!!!
Μη τρελαθουμε οτι ειναι λιγα...απλα νομιζουν οτι το φερνουν σε δυσκολη θεση ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Blanc για την δημοσίευση του/της: Σερραίος
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tha thelate ena aytokinito na einai me megalh ipodinamh
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Αύγ 2009, 20:16 
Άβαταρ μέλους
εγω παιδια λεω να παρουμε ολοι κανενα μονοθεσιο απο F1 :shift να πηγαινουμε βολτες με τον Alonso....... :nos


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θα θελατε ενα αυτοκινητο με μεγαλη ιπποδυναμη?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 12:04 
Άβαταρ μέλους
σωστος ο depall αλλα κ καμια bugatti veyron ετσι για κανενα ταξιδακι να μας ερθει κ λιγο πιο οικονομικα το καυσιμο οχι τιποτα αλλο. Αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ εγω θα το ηθελα η citroen δεν μας το δινει. :jaw


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 19 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Νερό στο μπλόκ μηχανής..πόσο μεγάλη ζημιά;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
το αυτοκινητο δε διαβαζει τον εγκαφαλο μαλλον
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: καζαμιας
Απαντήσεις: 6
Quiz: Βρείτε το αυτοκίνητο!
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: linker
Απαντήσεις: 294
Πρόβλημα με τα Ηλεκτρολογικα στο αυτοκινητο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: takinio
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια