Billopoulos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιοδικά Αυτοκινήτων - Ειδικός Τύπος Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Δεκ 2013, 12:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 15:39 Δημοσιεύσεις: 361
|
Δεν καταλαβαινω που σου φαινεται το περιεργο.
Υπαρχουν αλλα αυτοκινητα που μπορουν να βγουν φωτογραφια και να μην ειναι Audi, VW και BMW;
_________________ Light is but a farewell gift from the darkness to those on their way to die...
|
|
|
|
|
Billopoulos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιοδικά Αυτοκινήτων - Ειδικός Τύπος Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Δεκ 2013, 13:47 |
|
Εγγραφή: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 15:39 Δημοσιεύσεις: 361
|
4Τροχοι παρολα αυτα ανεκαθεν ειχαν εποχες που εγλυφαν οποιον τα εχωνε, δεν τα συζηταμε αυτα. AutoBild το παιρνει η μπαλα λογω αυτου αλλωστε. Δεν θα ξεχασω ενα AutoBild πριν 3-4 χρονια που επεσε κατα τυχη στα χερια μου κι ειχε συγκριτικο Abarth Punto SS vs Corsa OPC. Ειχε κατι μετρησεις ρεπριζ που στις περισσοτερες απο αυτες που εκαναν το Abarth ηταν ταχυτερο και απο κατω στο πινακακι που εχουν για την τελικη ετυμηγορια ειχαν βαλει ενα ωραιοτατα 8 στο OPC κι ενα 6 στο Abarth ξερω γω στις ρεπριζ Μα ρε παπαρες, εχετε τα νουμερα, ημαρτον. Βαλτε 8 και 6 στην οδηγικη συμπεριφορα που δεν μπορει να την μετρησει ο αναγνωστης διαβαζοντας, ή στην εμφανιση που ειναι υποκειμενικη. Στις ρεπριζ με ιδια ή χειροτερα νουμερα ομως ρε μπαγλαμαδες;
_________________ Light is but a farewell gift from the darkness to those on their way to die...
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιοδικά Αυτοκινήτων - Ειδικός Τύπος Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Δεκ 2013, 03:26 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Γι αυτο πηραν και παιρνουν τ @@ μας τη τελευταια 4ετια και κλεινει το ενα ,ξανανοιγει το αλλο με αριθμηση απο την αρχη κτλπ... 10.000.000 χωρα και ειχαμε 30 (δε ξερω ακριβως ποσους) τιτλους ειδικου τυπου πανω στο αυτοκινητο..ε φυσικο ειναι να εχουν καταντησει γελοιοι και δοξα το θεο που εχουμε τα φορουμ και μια συνδεση σπιτι μας να ενημερωνομαστε αντικειμενικα ,να μαθαινουμε απο πρωτο χερι τι ειναι πατατα και τι οχι κοκ.. Αν κατι διαβαζεται και ειναι οκ μαλλον ειναι το DRIVE.. ενω εκτιμηση ειχα πριν απο αρκετα χρονια για το υφος και το περιεχομενο του ,σε συναρτησηι με το ειδος του, στο power tecniques (δε ξερω καν αν υπαρχει ή ποσα χρονια εχει καταργηθει). Καποτε βεβαια οι 4t ηταν απαιχτοι αλλα αυτοι κι αν δε καταντησαν ελεεινοι... Και μια online προσπαθεια που εγω επικροτω.. http://www.4drivers.gr/
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιοδικά Αυτοκινήτων - Ειδικός Τύπος Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Δεκ 2013, 12:30 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
Κι εγώ σταμάτησα να τους διαβάζω από τότε που κατάλαβα ότι τα "παίρνουν" (ευτυχώς πολύ νωρίς, γύρω στο 1995) . Το μόνο που μου άρεσε και είχε κάτι να πει ήταν το R&D .
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιοδικά Αυτοκινήτων - Ειδικός Τύπος Δημοσιεύτηκε: Τετ 13 Φεβ 2019, 21:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Σήμερα είδα στον περίπτερα μου αυτό και το πήρα!! Πολύ καλό και με ωραίες φωτογραφίες και για την μάρκα μας. Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιοδικά Αυτοκινήτων - Ειδικός Τύπος Δημοσιεύτηκε: Τετ 13 Φεβ 2019, 21:49 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
To εχω και εγω...καλο ειναι.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιοδικά Αυτοκινήτων - Ειδικός Τύπος Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Μαρ 2019, 23:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Το βαζω εδω γιατι αφορα γενικοτερα τον τυπο. Ειναι ενα πολυ ενδιαφερων αρθρο το οποιο πιθανα πριν χρονια ειχε δημοσιευσει και ο Meddling-Δημητρης αν ειχε ξαναμπει ποτε. Ουσιαστικα εχει επικεντρο την ολη πορεια της citroen στην Ελλαδα απο την κορυφη με τα xsara-saxo κτλπ, στο κλεισιμο του Απεργη, το Χανιαδακη και το πως λειτουργει το θεμα πωληση. Απο το μακρυνο πια 2009 http://ixauto.gr/article.php?id=1031
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιοδικά Αυτοκινήτων - Ειδικός Τύπος Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μαρ 2019, 06:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Το άρθρο ουσιαστικά ειναι μία αγιογραφία του Απέργη . Αλλά δεν τα λέει σωστά τα πράγματα . Εκείνη την εποχή και λίγο παλιότερα είχα προσωπική και φιλική επαφή , με κάποιο επίσημο έμπορο , από αυτούς που είχαν φύγει από το δίκτυο και τα πράγματα ήταν διαφορετικά σε πολλά θέματα .
Αρχαία θέματα .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιοδικά Αυτοκινήτων - Ειδικός Τύπος Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Μαρ 2019, 22:43 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Οντως ειναι σαν αγιογραφια Αν ξερεις παραπανω πραγματα θα χε ενδιαφερων η αποψη σου.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιοδικά Αυτοκινήτων - Ειδικός Τύπος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μαρ 2019, 05:58 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Εντάξει δεν θυμάμαι και πολλά πράγματα , αλλά ο συγκεκριμένος ελάχιστα ασχολείτο με την σιτροέν . Είχε την μεγάλη μάντρα με τα πολυτελή μτχ και όλος ο τζίρος του ήταν από εκεί . Μετά άνοιξε και δεύτερη και εκεί ανοίχτηκε και ό,τι πρόβλημα έπαιξε από εκεί έπαιξε όχι από τα λίγα σιτροέν που πούλαγε και που έτσι και αλλιώς δεν ήταν ανταγωνιστικός στις τιμές του, αλλά και η συμπεριφορά του προσωπικού του ήταν για κλωτσιές .
Είναι αυτά που με εκνευρίζουν αφάνταστα . Επειδή οι φτωχομπινέδες αυτοί δούλευαν στην Κηφισιά , υπαλληλάκια του κερατά , νόμιζαν ότι είναι τουλάχιστον ο Βαρδής .
Πήγαινες να τους ρωτήσεις κάτι και ήταν πολύ σνόμπ , για αυτό το μαγαζί ήταν γτπ .
Μετά μπερδεύει μέσα και τον Ρουσσάκη που επίσης την κοπάνησε κάποια στιγμή .
Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι κάποια στιγμή η εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει τις συμβάσεις της που είχε με τους εμπόρους της , ουσιαστικά κάνοντας μεγαλύτερα και πιο πολυτελή μαγαζιά κάτι που δεν μπορούσαν να κάνουν οι περισσότεροι από τους εμπόρους που υπήρχαν τότε στο δίκτυο .
Η σιτροέν την δεκαετία του 90 είχε πολύ καλές πωλήσεις . Επαιζε στην πρώτη τριάδα . Αλλά βασιζόταν σε καλές τιμές και καλύτερο εξοπλισμό από τους ανταγωνιστές και βέβαια σε κάποια καλά μοντέλα που έβγαλε εκείνη την εποχή .
Προς το τέλος του 90 η μείωση του πληθωρισμού και η ταυτόχρονη μεγάλη μείωση των επιτοκίων έκανε ελκυστική την αύξηση του δανεισμού για κάποιους εμπόρους , είτε τραπεζικού , είτε εξωτραπεζικού και η ανάπτυξη της αγοράς με τα εύκολα δάνεια άλλαξε τα δεδομένα , ιδιαίτερα για όσους επένδυσαν πολλά λεφτά . Κάποιοι ανοίχτηκαν πολύ και έφυγαν νύχτα . Κάποιοι άλλοι δεν θέλησαν να ακολουθήσουν και έφυγαν από το δίκτυο , όπως ο γνωστός μου .
Το ότι κυριάρχησε ο Χανιαδάκης , έγινε γιατί προφανώς έβαλε αρκετά λεφτά και το ότι παραμένει και σήμερα σημαίνει ότι είναι νοικοκύρης . Παλιά είχε ένα μαγαζί δίπλα στο ΚΤΕΛ Κηφισσού όπου πούλαγαν μόνο γυναίκες αυτοκίνητα . Είχε και το μαγαζί της Ωμέγα σαν σέρβις . Θυμάμαι ότι το 2005 που πήρα το 4 , του είχα δώσει ένα ή δύο χιλιάρικα προκαταβολή , μου έβγαλε πινακίδες στο αμάξι και όταν πήγα να το παραλάβω έτοιμο με τις πινακίδες , τότε τον εξόφλησα .
Δηλαδή είχε άλλη αντίληψη πελατοκεντρική . Ανάλογη αντίληψη είδα τώρα με την αγορά του 3 για την συγγενή μου από τον Μακρή .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|