Συγγραφέας |
Μήνυμα |
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Τέλη κυκλοφορίας. Πώς πρεπει να καθορίζονται; Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 11:22 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Blanc Ange έγραψε: Να κανω λιγο το δικηγορο του διαβολου? Εγω πιστευω ειναι ραδιο αρβυλα...ειναι αδιανοητο το ποσο αυτο + της αλλης οτι τα τελη ονομαζονται "Κυκλοφοριας" οχι "Χρησης καυσιμου"!!! Γιατι οσοι εχουν υγραεριο να πληρωνουν λιγοτερα τελη? Εχει καποια βαση αυτο? Εχεις δικιο Βασιλη, αλλα γιατι τα Prius πληρωνουν 3 ευρω, οταν ειναι πιο βαρια απο τον μεσο ορο της κατηγοριας (αρα φθειρουν περισσοτερο το οδοστρωμα και τα λαστηχα τους-->περιβαλοντικο κοστος + κοστος οδικου δικτυου); Αρα δλδ "μερικα" εχουν λιγοτερα καυσαερια με περισσοτερη φθορα δρομου, ενω αλλα εχουν απλα αλλο καυσιμο με λιγοτερη φθορα δρομου. Κανονικα τα τελη ειναι (υποτιθεται) για την κατασκευη δρομων και την συντηρηση του ηδη υπαρχοντος οδικου δικτυου, και οχι για το περιβαλλον......... Ετσι δεν ειναι;
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas) Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 12:01 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
billaras έγραψε: Εχεις δικιο Βασιλη, αλλα γιατι τα Prius πληρωνουν 3 ευρω, οταν ειναι πιο βαρια απο τον μεσο ορο της κατηγοριας (αρα φθειρουν περισσοτερο το οδοστρωμα και τα λαστηχα τους-->περιβαλοντικο κοστος + κοστος οδικου δικτυου); Βασιλη δεν παιζει να μιλας σοβαρα ετσι? Τα Prius ειναι αυτοκινητα, οχι νταλικες! Εγω δικαιολογω την απαλαγη τετοιων οχηματων απο τα τελη! Εχουν λιγους ρυπους και μικρη καταναλωση, ακρως οικολογικα οχηματα! Αυτο παντως με το οδοστρωμα και την φθορα του απο τα συγκεκριμενα οχηματα αναθεωρησε το λιγο...ειναι τελειως ατυχες σχολιο!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas) Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 14:54 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Η διαφορά βάρους είναι μικρή και φυσικά δεν μπορεί να δικαιολογήσει διαφορετικά τέλη. Αν ήταν έτσι όλα τα αυτοκίνητα μετά το 2000 που είναι κατα μέσο όρο 200 κιλά βαρύτερα απο τα αντίστοιχα παλιότερα θα έπρεπε να πληρώνουν παραπάνω αντί λιγότερα όπως γίνεται τώρα.
Η απαλλαγή των υβριδικών απο τα τέλη είναι λογική γιατί είναι ενα απο τα ελάχιστα προνόμια που δίνει το κράτος σε όσους σκάνε τα 5-6.000€ παραπάνω που χρειάζονται για να πάρεις υβριδικό. Αφού έχουν μικρότερη κατανάλωση και επιβαρύνουν λιγότερο την ατμόσφαιρα λογικό είναι να δίνονται κάποια κίνητρα.
Τώρα αν το LPG κάνει πολύ καθαρή καύση και έχει μεγάλη διαφορά απο τη βενζίνη θα ήταν λογικό να πληρώσει και μειωμένα τέλη. Αλλά δε νομίζω να υπάρχει τόσο σημαντική διαφορά.
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas) Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 20:11 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Αν ενα μικρο αμαξι 2.000cc και 1.100kg πληρωνει 500+€ τελη, σημαινει οτι "χαλαει" πιο γρηγορα το οδοστρωμα? Τα κυβικα τι ρολο βαρανε? Γιατι δεν το παμε αναλογα με τα κιλα? Αυτο ειναι που μου φαινεται περιεργο σε αυτο που λες...
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
Τελευταία επεξεργασία από Blanc και Σάβ 08 Μάιος 2010, 06:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας. Πώς πρεπει να καθορίζονται; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2010, 06:58 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
koshalVTS έγραψε: Η πιο ''δίκαιη'' λύση όσον αφορά τα οικολογικά κριτήρια πιστεύω ότι είναι η ΠΛΗΡΗΣ κατάργηση των τελών κυκλοφορίας, και η αύξηση της τιμής της βενζίνης έτσι ώστε να πληρώνει αυτός που καίει περισσότερο. Γιατί πχ ένα 1600 που πάει σκίζοντας σίγουρα καταστρέφει περισσότερο το περιβάλλον από ένα 1800 που πάει ήρεμα ή ακόμα και από μία ferrari που κάνει όλο το χρόνο 500χλμ. Όσο καις πληρώνεις. Ουτε αυτο ειναι λυση! Εσυ το ξερεις κιολας πολυ καλα, υπαρχουν ανθρωποι που χρησιμοποιουν το αυτοκινητο τους για να κανουν καθημερινα 100km για να πανε και να ρθουν στη δουλεια τους...γι αυτους δεν ειναι πολυ αδικο? koshalVTS έγραψε: Το πιο λάθος κριτήριο είναι σίγουρα τα κυβικά. Δν μπορεί το c4 2.0lt να πληρώνει περισσότερα από το s3 mk1 που όταν κυκλοφορούσαν μαζί το s3 είχε τα διπλάσια χρήματα και 45 άλογα παραπάνω... Κοιτα λαθος ΙΣΩΣ να ναι, οχι ομως και σιγουρα. Το παραδειγμα με το S3 τι εχει να λεει? Τι σχεση εχουν τα αλογα? Τελος κυκλοφοριας λεγεται ο φορος... Εγω πχ εχω στο μυαλο μου τα τελη κυκλοφοριας να πανε αναλογα με την τιμη αντιπροσωπιας! Οσο πιο μεγαλη ειναι αυτη, τοσο μεγαλυτερο και το τελος! Δεν υπαρχουν και λιγα αυτοκινητα στην Ελλαδα ανω των 35-40.000€! Αυτους οχι να τους φορολογισει, να τους ξεσκισει...δε μπορει να πληρωνει μια διλιτρη Xsara περισσοτερα τελη απο ενα Audi 2.0T των 45.000€ Με τα σημερινα δεδομενα το σιγουρο ειναι οτι η αδηκια δεν εχει ορια...
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
koshalVTS
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας. Πώς πρεπει να καθορίζονται; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2010, 08:59 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44 Δημοσιεύσεις: 540 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
|
Blanc Ange έγραψε: Με τα σημερινα δεδομενα το σιγουρο ειναι οτι η αδηκια δεν εχει ορια... ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ Γενικά λύση να βρεθεί που να τους ικανοποιεί όλους ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Μας τα έχουν κάνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ με την πράσινη ανάπτυξη. Υπό αυτό το πρίσμα δεν έπρεπε να πληρώνουμε τέλη λόγω παλαιότητας, λόγω ρύπων (που θα προστεθεί όπου να ναι) αλλά μόνο με βάση το τι καις. Αν ήταν μόνο φόρος (ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ) τότε έπρεπε να μετράει αποκλειστικά και μόνο η αξία του αυτοκινήτου στην οποία θα γινόταν η αγορά. ΥΓ 1. Το παράδειγμα με το s3 το ανέφερα γιατί για να αγοράσει κάποιος το 02 ένα αμάξι με 55 άλογα πάνω από την xsara με turbo και γερμανικό, και και και... πλήρωνε υπερδιπλάσια από την xasra και σε αγορά και σε συντήρηση (τα τέλη ήταν από τότε άδικα αλλά 200 euro διαφορά τον χρόνο παλέυονταν ενώ τώρα αυτή τη διαφορά την κάνανε 400 plus). ΥΓ 2. έφιαξα ολόκληρο σεντόνι και κόλλησε το pc. τα έγραψα τώρα πολύ περιληπτικά
_________________
C4 2.0lt 2007-2012 C3 Diesel 2012-.....
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas) Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2010, 17:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
billaras έγραψε: A μπραβο. Και εγω αυτο λεω. Ετσι περιπου ομως σκευτονται στο υπουργειο συγκοινωνιων διαφορα αλλα θεματα που μας αφορουν. Βεβαια ακομα επιμενω, ΟΚ καλο ειναι η ελαφρυνση του οδηγου που παιρνει υβριδικο, αλλα αφου τα τελη δεν εχουν σχεση με το περιβαλλον αλλα με το οδικο δικτυο, θα επρεπε να πληρωνουν κανονικα ή τουλαχιστον μειωμενα. Οχι λες και δεν υπαρχουν στα χαρτια για οχηματα....... Και οντως το LPG εχει τροματκικα καλυτερη καυση χωρις π.χ. αυξημενες ποσοτητες θειου κτλ κτλ. Μακαρι να ειχαν και ελαφρυνση αυτα..... Ναι θείο δεν έχει, αλλά πρέπει να βγάζει περισσότερο διοξείδιο λόγω μεγαλύτερης κατανάλωσης. Απο την άλλη λιγότερο μονοξείδιο λόγω καλύτερης καύσης. Αλλά απο τη στιγμή που μπαίνει μαζί με τη βενζίνη (δεν είναι δηλαδή το αποκλειστικό καύσιμο) δε νομίζω οτι μπορεί ποτέ να αποκτήσει διαφορετικά τέλη. Τώρα για το αν τα τέλη εισπράτονται για τη φθορά του δρόμου ή οχι δεν υπάρχει απάντηση. Έχει μια λογική αυτό που λες, αλλά όπως είπαν και άλλοι τότε τα κυβικά που κολάνε; Για μένα είναι απλά ενας ακόμα φόρος και δεν έχει κάποια συγκεκριμένη λογική. Παλιά προσπάθησαν να το κάνουν ανάλογα με την αξία του αυτοκινήτου (εξ ου και η σύνδεση με τα κυβικά) ενώ τώρα μπαίνει μέσα και ο περιβαλλοντικός παράγοντας.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας. Πώς πρεπει να καθορίζονται; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιουν 2010, 23:07 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας. Πώς πρεπει να καθορίζονται; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιουν 2010, 23:49 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
να δεις που στο τελος ΚΑΙ θα μείνουν τα υψηλα τέλη ΚΑΙ θα πάει η βενζίνη στα 2 ευρω....
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|