Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τέλη κυκλοφορίας. Πώς πρεπει να καθορίζονται;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 11:22 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Blanc Ange έγραψε:
Να κανω λιγο το δικηγορο του διαβολου?
Εγω πιστευω ειναι ραδιο αρβυλα...ειναι αδιανοητο το ποσο αυτο + της αλλης οτι τα τελη ονομαζονται "Κυκλοφοριας" οχι "Χρησης καυσιμου"!!!
Γιατι οσοι εχουν υγραεριο να πληρωνουν λιγοτερα τελη? Εχει καποια βαση αυτο? :suspi


Εχεις δικιο Βασιλη, αλλα γιατι τα Prius πληρωνουν 3 ευρω, οταν ειναι πιο βαρια απο τον μεσο ορο της κατηγοριας (αρα φθειρουν περισσοτερο το οδοστρωμα και τα λαστηχα τους-->περιβαλοντικο κοστος + κοστος οδικου δικτυου); Αρα δλδ "μερικα" εχουν λιγοτερα καυσαερια με περισσοτερη φθορα δρομου, ενω αλλα εχουν απλα αλλο καυσιμο με λιγοτερη φθορα δρομου. Κανονικα τα τελη ειναι (υποτιθεται) για την κατασκευη δρομων και την συντηρηση του ηδη υπαρχοντος οδικου δικτυου, και οχι για το περιβαλλον......... Ετσι δεν ειναι;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 12:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
billaras έγραψε:
Εχεις δικιο Βασιλη, αλλα γιατι τα Prius πληρωνουν 3 ευρω, οταν ειναι πιο βαρια απο τον μεσο ορο της κατηγοριας (αρα φθειρουν περισσοτερο το οδοστρωμα και τα λαστηχα τους-->περιβαλοντικο κοστος + κοστος οδικου δικτυου);

Βασιλη δεν παιζει να μιλας σοβαρα ετσι?
Τα Prius ειναι αυτοκινητα, οχι νταλικες! Εγω δικαιολογω την απαλαγη τετοιων οχηματων απο τα τελη! Εχουν λιγους ρυπους και μικρη καταναλωση, ακρως οικολογικα οχηματα!
Αυτο παντως με το οδοστρωμα και την φθορα του απο τα συγκεκριμενα οχηματα αναθεωρησε το λιγο...ειναι τελειως ατυχες σχολιο!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 14:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Η διαφορά βάρους είναι μικρή και φυσικά δεν μπορεί να δικαιολογήσει διαφορετικά τέλη. Αν ήταν έτσι όλα τα αυτοκίνητα μετά το 2000 που είναι κατα μέσο όρο 200 κιλά βαρύτερα απο τα αντίστοιχα παλιότερα θα έπρεπε να πληρώνουν παραπάνω αντί λιγότερα όπως γίνεται τώρα.

Η απαλλαγή των υβριδικών απο τα τέλη είναι λογική γιατί είναι ενα απο τα ελάχιστα προνόμια που δίνει το κράτος σε όσους σκάνε τα 5-6.000€ παραπάνω που χρειάζονται για να πάρεις υβριδικό. Αφού έχουν μικρότερη κατανάλωση και επιβαρύνουν λιγότερο την ατμόσφαιρα λογικό είναι να δίνονται κάποια κίνητρα.

Τώρα αν το LPG κάνει πολύ καθαρή καύση και έχει μεγάλη διαφορά απο τη βενζίνη θα ήταν λογικό να πληρώσει και μειωμένα τέλη. Αλλά δε νομίζω να υπάρχει τόσο σημαντική διαφορά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 17:13 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
A μπραβο. Και εγω αυτο λεω. Ετσι περιπου ομως σκευτονται στο υπουργειο συγκοινωνιων διαφορα αλλα θεματα που μας αφορουν. Βεβαια ακομα επιμενω, ΟΚ καλο ειναι η ελαφρυνση του οδηγου που παιρνει υβριδικο, αλλα αφου τα τελη δεν εχουν σχεση με το περιβαλλον αλλα με το οδικο δικτυο, θα επρεπε να πληρωνουν κανονικα ή τουλαχιστον μειωμενα. Οχι λες και δεν υπαρχουν στα χαρτια για οχηματα.......
Και οντως το LPG εχει τροματκικα καλυτερη καυση χωρις π.χ. αυξημενες ποσοτητες θειου κτλ κτλ. Μακαρι να ειχαν και ελαφρυνση αυτα.....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 17:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Συγνωμη, δηλαδη τα τελη κυκλοφοριας ειναι και καλα λεφτα-φοροι που πανε για τους δρομους και μονο? Τοτε τα κυβικα τι ρολο βαρανε? Το βαρος των οχηματων θα μετρουσαν αν παμε συμφωνα με τη λογικη τη δικη σου Μπιλ οτι το βαρος του αυτοκινητου χαλα το δρομο! :suspi

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 20:05 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δεν ειναι δικη μου λογικη, ετσι ειναι. Οσο περισσοτερα τελη πληρωνεις, τοσο περισσοτερο υποτιθεται συμβαλεις στην φθορα του οδοστρωματος. Και τα διοδια για την κατασκευη των δρομων ειναι. Απλα τα τελη ειναι "απαραιτητα" για να εξαγορασεις το δικαιωμα χρησης των δρομων.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 20:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Αν ενα μικρο αμαξι 2.000cc και 1.100kg πληρωνει 500+€ τελη, σημαινει οτι "χαλαει" πιο γρηγορα το οδοστρωμα?
Τα κυβικα τι ρολο βαρανε? Γιατι δεν το παμε αναλογα με τα κιλα?
Αυτο ειναι που μου φαινεται περιεργο σε αυτο που λες... :suspi

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Τελευταία επεξεργασία από Blanc και Σάβ 08 Μάιος 2010, 06:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 21:36 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ασ' το, θα στα πω απο κοντα. Μην βγαινουμε και :ot Εξαλλου τα τελη θεωρουνται και ενας τροπος φορολογησης σου λογω κυβικων, λογω εισοδειματος που μπορει να τα αποκτησει και συντηρησει (υποτιθεται.....) κτλ κτλ.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας. Πώς πρεπει να καθορίζονται;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2010, 00:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44
Δημοσιεύσεις: 540
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Η πιο ''δίκαιη'' λύση όσον αφορά τα οικολογικά κριτήρια πιστεύω ότι είναι η ΠΛΗΡΗΣ κατάργηση των τελών κυκλοφορίας, και η αύξηση της τιμής της βενζίνης έτσι ώστε να πληρώνει αυτός που καίει περισσότερο. Γιατί πχ ένα 1600 που πάει σκίζοντας σίγουρα καταστρέφει περισσότερο το περιβάλλον από ένα 1800 που πάει ήρεμα ή ακόμα και από μία ferrari που κάνει όλο το χρόνο 500χλμ. Όσο καις πληρώνεις. Τα έσοδα για τους δρόμους στις εθνικές οδούς υποτίθεται ότι βγαίνουν από τα διόδια, και τα δημοτικά τέλη (ένα μέρος). Το πιο λάθος κριτήριο είναι σίγουρα τα κυβικά. Δν μπορεί το c4 2.0lt να πληρώνει περισσότερα από το s3 mk1 που όταν κυκλοφορούσαν μαζί το s3 είχε τα διπλάσια χρήματα και 45 άλογα παραπάνω...

_________________
Εικόνα
C4 2.0lt 2007-2012
C3 Diesel 2012-.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας. Πώς πρεπει να καθορίζονται;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2010, 06:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
koshalVTS έγραψε:
Η πιο ''δίκαιη'' λύση όσον αφορά τα οικολογικά κριτήρια πιστεύω ότι είναι η ΠΛΗΡΗΣ κατάργηση των τελών κυκλοφορίας, και η αύξηση της τιμής της βενζίνης έτσι ώστε να πληρώνει αυτός που καίει περισσότερο. Γιατί πχ ένα 1600 που πάει σκίζοντας σίγουρα καταστρέφει περισσότερο το περιβάλλον από ένα 1800 που πάει ήρεμα ή ακόμα και από μία ferrari που κάνει όλο το χρόνο 500χλμ. Όσο καις πληρώνεις.

Ουτε αυτο ειναι λυση! Εσυ το ξερεις κιολας πολυ καλα, υπαρχουν ανθρωποι που χρησιμοποιουν το αυτοκινητο τους για να κανουν καθημερινα 100km για να πανε και να ρθουν στη δουλεια τους...γι αυτους δεν ειναι πολυ αδικο?

koshalVTS έγραψε:
Το πιο λάθος κριτήριο είναι σίγουρα τα κυβικά. Δν μπορεί το c4 2.0lt να πληρώνει περισσότερα από το s3 mk1 που όταν κυκλοφορούσαν μαζί το s3 είχε τα διπλάσια χρήματα και 45 άλογα παραπάνω...

Κοιτα λαθος ΙΣΩΣ να ναι, οχι ομως και σιγουρα. Το παραδειγμα με το S3 τι εχει να λεει? Τι σχεση εχουν τα αλογα? Τελος κυκλοφοριας λεγεται ο φορος...
Εγω πχ εχω στο μυαλο μου τα τελη κυκλοφοριας να πανε αναλογα με την τιμη αντιπροσωπιας! Οσο πιο μεγαλη ειναι αυτη, τοσο μεγαλυτερο και το τελος! Δεν υπαρχουν και λιγα αυτοκινητα στην Ελλαδα ανω των 35-40.000€!
Αυτους οχι να τους φορολογισει, να τους ξεσκισει...δε μπορει να πληρωνει μια διλιτρη Xsara περισσοτερα τελη απο ενα Audi 2.0T των 45.000€ :cool

Με τα σημερινα δεδομενα το σιγουρο ειναι οτι η αδηκια δεν εχει ορια... :cry

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας. Πώς πρεπει να καθορίζονται;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2010, 08:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44
Δημοσιεύσεις: 540
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Blanc Ange έγραψε:
Με τα σημερινα δεδομενα το σιγουρο ειναι οτι η αδηκια δεν εχει ορια... :cry

ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ

Γενικά λύση να βρεθεί που να τους ικανοποιεί όλους ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Μας τα έχουν κάνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ με την πράσινη ανάπτυξη. Υπό αυτό το πρίσμα δεν έπρεπε να πληρώνουμε τέλη λόγω παλαιότητας, λόγω ρύπων (που θα προστεθεί όπου να ναι) αλλά μόνο με βάση το τι καις.

Αν ήταν μόνο φόρος (ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ) τότε έπρεπε να μετράει αποκλειστικά και μόνο η αξία του αυτοκινήτου στην οποία θα γινόταν η αγορά.

ΥΓ 1. Το παράδειγμα με το s3 το ανέφερα γιατί για να αγοράσει κάποιος το 02 ένα αμάξι με 55 άλογα πάνω από την xsara με turbo και γερμανικό, και και και... πλήρωνε υπερδιπλάσια από την xasra και σε αγορά και σε συντήρηση (τα τέλη ήταν από τότε άδικα αλλά 200 euro διαφορά τον χρόνο παλέυονταν ενώ τώρα αυτή τη διαφορά την κάνανε 400 plus).

ΥΓ 2. έφιαξα ολόκληρο σεντόνι και κόλλησε το pc. τα έγραψα τώρα πολύ περιληπτικά

_________________
Εικόνα
C4 2.0lt 2007-2012
C3 Diesel 2012-.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 LPG (Liquid Petroleum Gas)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2010, 17:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
billaras έγραψε:
A μπραβο. Και εγω αυτο λεω. Ετσι περιπου ομως σκευτονται στο υπουργειο συγκοινωνιων διαφορα αλλα θεματα που μας αφορουν. Βεβαια ακομα επιμενω, ΟΚ καλο ειναι η ελαφρυνση του οδηγου που παιρνει υβριδικο, αλλα αφου τα τελη δεν εχουν σχεση με το περιβαλλον αλλα με το οδικο δικτυο, θα επρεπε να πληρωνουν κανονικα ή τουλαχιστον μειωμενα. Οχι λες και δεν υπαρχουν στα χαρτια για οχηματα.......
Και οντως το LPG εχει τροματκικα καλυτερη καυση χωρις π.χ. αυξημενες ποσοτητες θειου κτλ κτλ. Μακαρι να ειχαν και ελαφρυνση αυτα.....


Ναι θείο δεν έχει, αλλά πρέπει να βγάζει περισσότερο διοξείδιο λόγω μεγαλύτερης κατανάλωσης. Απο την άλλη λιγότερο μονοξείδιο λόγω καλύτερης καύσης. Αλλά απο τη στιγμή που μπαίνει μαζί με τη βενζίνη (δεν είναι δηλαδή το αποκλειστικό καύσιμο) δε νομίζω οτι μπορεί ποτέ να αποκτήσει διαφορετικά τέλη.

Τώρα για το αν τα τέλη εισπράτονται για τη φθορά του δρόμου ή οχι δεν υπάρχει απάντηση. Έχει μια λογική αυτό που λες, αλλά όπως είπαν και άλλοι τότε τα κυβικά που κολάνε;
Για μένα είναι απλά ενας ακόμα φόρος και δεν έχει κάποια συγκεκριμένη λογική. Παλιά προσπάθησαν να το κάνουν ανάλογα με την αξία του αυτοκινήτου (εξ ου και η σύνδεση με τα κυβικά) ενώ τώρα μπαίνει μέσα και ο περιβαλλοντικός παράγοντας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας. Πώς πρεπει να καθορίζονται;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιουν 2010, 23:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Τη μαμησαμε.... :guns :surprised :angry
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=32811160

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας. Πώς πρεπει να καθορίζονται;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιουν 2010, 23:33 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ
ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ
ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ
ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ
ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας. Πώς πρεπει να καθορίζονται;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιουν 2010, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
να δεις που στο τελος ΚΑΙ θα μείνουν τα υψηλα τέλη ΚΑΙ θα πάει η βενζίνη στα 2 ευρω....


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 39 [ 571 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Επόμενο



Συναφή θέματα

<νέα > τέλη κυκλοφοριας
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Orestis
Απαντήσεις: 54
Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: aiolos
Απαντήσεις: 8
Τέλη κυκλοφορίας 2010
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 35
Νέες άδειες κυκλοφορίας και διπλώματα οδήγησης
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: FOTINI
Απαντήσεις: 2
Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 94
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ