Συμφνω επισης οτι ηταν ενα αυτοκινητο σταθμος αλλα για αλλους λογους..Οπως το οτι εκανε την αστικη μετακινηση παιχνιδι και ευχαριστη..Ειχε τρομερες δυνατοτητες customisation..γενιακ εφερε τον ορο αυτοκινητο-gadget και ελυσε το προβλημα του παρκαρισματος..Ωστοσο το κοστος του το θεωρω προκλητικο για αυτα που προσφερει... Αλλωστε ειναι γνωστο οτι ηταν εμπορικη αποτυχια, τουλαχιστον η πρωτη του γενια.. τελος το απο εμενα..
Ο κλωβός tridium (αν θυμάμαι καλά) ήταν πρωτοποριακός όταν εμφανίστηκε στο smart. Είναι φοβερά άκαμπτος. Το πρόβλημα του είναι οτι λόγω μεγέθους δεν έχει ζώνες παραμόρφωσης και έτσι όλη την ενέργεια της σύγκρουσης την τρώει ο οδηγός.
Για τα άλλα που λες συμφωνώ και γι αυτό το έγραψα. Φυσικά έχει και μεγάλα αρνητικά ειδικά την τιμή που είναι απίστευτα υπερβολική και τον εξοπλισμό που είναι φτωχότατος...
Όμως η πρώτη γενιά μόνο εμπορικά αποτυχημένη δεν ήταν. Αντιθέτως ήταν εξαιρετικά πετυχημένη. Μετά έκαναν βλακείες και έβγαλαν το roadster και το forfour που παραλίγο να ρίξουν έξω την εταιρία.
billaras
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Ο κλωβός tridium (αν θυμάμαι καλά) ήταν πρωτοποριακός όταν εμφανίστηκε στο smart. Είναι φοβερά άκαμπτος. Το πρόβλημα του είναι οτι λόγω μεγέθους δεν έχει ζώνες παραμόρφωσης και έτσι όλη την ενέργεια της σύγκρουσης την τρώει ο οδηγός.
Για τα άλλα που λες συμφωνώ και γι αυτό το έγραψα. Φυσικά έχει και μεγάλα αρνητικά ειδικά την τιμή που είναι απίστευτα υπερβολική και τον εξοπλισμό που είναι φτωχότατος...
Όμως η πρώτη γενιά μόνο εμπορικά αποτυχημένη δεν ήταν. Αντιθέτως ήταν εξαιρετικά πετυχημένη. Μετά έκαναν βλακείες και έβγαλαν το roadster και το forfour που παραλίγο να ρίξουν έξω την εταιρία.
Ακριβως. Συμφωνω σε ολα.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
nonos
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Κατι τελευταιο..επειδη ισως δε το διευκρινησα και εγινε παρανοηση..Εννουσα οτι το smart ηταν γενικοτερα μια εμπορικη αποτυχια για τη mercedes στην πρωτη του παντα γενια ή τουλαχιστον αργησε πολυ να φερει χρημα αφου οι συνολικες του πωλησεις δεν ηταν αναμενομενες..Στην ελλαδα ηταν σιγουρα εμπορικη επιτυχια.. Αυτο το εχω επιβεβαιωσει σε συνομιλια με καθηγητη της σχολης και δεν εχω λογο να μη το πιστεψω αφοσον ΚΑΙ απο τους Μηχανολογους Πατρων ξεκινησε η ιδεα για την δημιουργια ενος αυτοκινητου με το a-pillar να καταληγει εμπρος απο την μπροστινη ροδα..Μαλιστα εχω δει με τα ματια μου προσχεδιο ενος αυτοκινητου που ειναι ολοιδιο με την πρωτη γενια της a-class που εχει αυτο το χαρακτηριστικο καπου στις αρχες του '90 σχεδιασμενο απο καθηγητη ή μεταπτυχιακο στη σχολη τοτε.. Επισης η renault με την πρωτη γενια του twingo ανεπτυξε αυτη την ιδεα παραλληλα..Για λογους διαστασεων το smart ειναι ετσι ακριβως, οποτε καποιες λεπτομερειες για την πορεια του μοντελου ειναι γνωστες..
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
sotoszx
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Εκτός των όσων αναφέρθηκαν που λίγο πολύ συμφωνώ, να προσθέσω με την σειρά μου τα FIAT Coupe και Multipla που πέρα από αγέραστο σχέδιο αποδείχτηκαν και πολύ μπροστά απο την εποχή τους. Αν όμως κάποιος θέλει να εντοπίσει στην ιστορία αυτοκίνητο φουτουριστικό όσο η DS ας ψάξει λίγο στο αδικοχαμένο Tucker Sedan στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. http://en.wikipedia.org/wiki/1948_Tucker_Sedan
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
billaras
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Α ναι το Tucker, που ο άνθρωπος έβαλε ζώνες ασφαλείας και αντί να του πούνε μπράβο τον κατηγορούσαν οτι το αυτοκίνητο του ήταν εύθραυστο και γι αυτό χρειαζόταν τις ζώνες...
Brujo
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Εκτός των όσων αναφέρθηκαν που λίγο πολύ συμφωνώ, να προσθέσω με την σειρά μου τα FIAT Coupe και Multipla που πέρα από αγέραστο σχέδιο αποδείχτηκαν και πολύ μπροστά απο την εποχή τους.
Το κακό με το multipla ήταν ότι έτρεχες να μπείς μέσα, για να μη το βλέπεις. Σωστό το concept, αλλά δεν ήμασταν έτοιμοι, για το σχήμα του. Νομίζω ότι θα έπρεπε να ξεκινήσουν την παραγωγή του με το facelift, που ήταν πιο συνηθισμένο. Είχα νοικιάσει ένα diesel στην Ιταλία και το οδηγούσα στα μέρη καταγωγής της γυναίκας μου (lombardia) όπου η ομίχλη είναι πάρα πολύ συχνή και πυκνή. Αφενός ποτέ δεν ένιωσα πιο ασφαλής μέσα σε ομίχλη, αφετέρου εκείνο το μετατρόχιο του έδινε απίστευτο κράτημα. Απλά έστριβα με όσα είχα και ποτέ δεν ανησυχήσαμε. Τα σχεδιαστικά κόλπα του coupe, ιδίως του εσωτερικού, ακόμα και σήμερα εφαρμόζονται από τους άλλους κατασκευαστές (βλέπε ταμπλό DS3). Δεν είναι ανάγκη να το βρώ καινούργιο. Κι ένα καλοδιατηρημένο 20v turbo άνετα το χτυπάω.
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
Blanc
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Αραγε διχρονα αυτοκινητα ποσα να υπηρχαν??? Τις τελευταιες μερες καθομαι και το ψαχνω πολυ...εχω ξεχωρισει καποια Saab που φορουσαν διχρονους κινητηρες και ειχαν εναν ηχο απο αλλο πλανητη! Οσοι εχουν οδηγησει διχρονα μηχανακια με σεβαστη ιπποδυναμη, θα καταλαβουν τι παει να πει διχρονος κινητηρας και ποσο μαλλον 1.000cc σε αυτοκινητο!!!
Δειτε και απολαυστε ενα απο τα βιντεο που με εχουν ξεμυαλισει! Ο ηχος ειναι απιστευτος!!!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
Brujo
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Αραγε διχρονα αυτοκινητα ποσα να υπηρχαν??? Τις τελευταιες μερες καθομαι και το ψαχνω πολυ...εχω ξεχωρισει καποια Saab που φορουσαν διχρονους κινητηρες και ειχαν εναν ηχο απο αλλο πλανητη! Οσοι εχουν οδηγησει διχρονα μηχανακια με σεβαστη ιπποδυναμη, θα καταλαβουν τι παει να πει διχρονος κινητηρας και ποσο μαλλον 1.000cc σε αυτοκινητο!!!
Δειτε και απολαυστε ενα απο τα βιντεο που με εχουν ξεμυαλισει! Ο ηχος ειναι απιστευτος!!!
Χμμ Traband & Wartburg και τα δύο ανατολικο-γερμανικά. Θα σου άρεζε να είσαι σε κάποιο Ακρόπολις στις αρχές της δεκατιάς του 80 και ίσως και νωρίτερα, να ''άκουγες'' τα Wartburg να περνούν. Και θα είχες χρόνο να το απολαύσεις επίσης, γιατί περνούσαν και περνούσαν και περνούσαν, κι όλο εκεί ήταν.
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
zx lover
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Τετοιο ηχο και στροφες λειτουργιας Λευτερη βρισκω και στις προσφατες φορμουλες! Ηχο απο διχρονο αυτοκινητο ομως δεν ετυχε να ακουσω....και ουτε προκειτε μαλλον!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
aiolos
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Θα έπρεπε να βάζουν κάθισμα με σούστες όπως έχουν τα πούλμαν.
Ή απλα θα ειχε μια κινεζα μασεζ να του κανει μαλαξεις στον κ_λο γιατι μετα δεν θα μπορουσε να κατσει απο τον πονο.... Ή μηπως εχουν βγαλει καλλους και εκει....
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
aiolos
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση