Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:10 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Μάιος 2010, 17:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
nonos έγραψε:
Συμφνω επισης οτι ηταν ενα αυτοκινητο σταθμος αλλα για αλλους λογους..Οπως το οτι εκανε την αστικη μετακινηση παιχνιδι και ευχαριστη..Ειχε τρομερες δυνατοτητες customisation..γενιακ εφερε τον ορο αυτοκινητο-gadget και ελυσε το προβλημα του παρκαρισματος..Ωστοσο το κοστος του το θεωρω προκλητικο για αυτα που προσφερει... :guns Αλλωστε ειναι γνωστο οτι ηταν εμπορικη αποτυχια, τουλαχιστον η πρωτη του γενια..
τελος το :ot απο εμενα..


Ο κλωβός tridium (αν θυμάμαι καλά) ήταν πρωτοποριακός όταν εμφανίστηκε στο smart. Είναι φοβερά άκαμπτος. Το πρόβλημα του είναι οτι λόγω μεγέθους δεν έχει ζώνες παραμόρφωσης και έτσι όλη την ενέργεια της σύγκρουσης την τρώει ο οδηγός.

Για τα άλλα που λες συμφωνώ και γι αυτό το έγραψα.
Φυσικά έχει και μεγάλα αρνητικά ειδικά την τιμή που είναι απίστευτα υπερβολική και τον εξοπλισμό που είναι φτωχότατος...

Όμως η πρώτη γενιά μόνο εμπορικά αποτυχημένη δεν ήταν. Αντιθέτως ήταν εξαιρετικά πετυχημένη. Μετά έκαναν βλακείες και έβγαλαν το roadster και το forfour που παραλίγο να ρίξουν έξω την εταιρία.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Μάιος 2010, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
aiolos έγραψε:
Ο κλωβός tridium (αν θυμάμαι καλά) ήταν πρωτοποριακός όταν εμφανίστηκε στο smart. Είναι φοβερά άκαμπτος. Το πρόβλημα του είναι οτι λόγω μεγέθους δεν έχει ζώνες παραμόρφωσης και έτσι όλη την ενέργεια της σύγκρουσης την τρώει ο οδηγός.

Για τα άλλα που λες συμφωνώ και γι αυτό το έγραψα.
Φυσικά έχει και μεγάλα αρνητικά ειδικά την τιμή που είναι απίστευτα υπερβολική και τον εξοπλισμό που είναι φτωχότατος...

Όμως η πρώτη γενιά μόνο εμπορικά αποτυχημένη δεν ήταν. Αντιθέτως ήταν εξαιρετικά πετυχημένη. Μετά έκαναν βλακείες και έβγαλαν το roadster και το forfour που παραλίγο να ρίξουν έξω την εταιρία.


:agree Ακριβως. Συμφωνω σε ολα. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Μάιος 2010, 21:16 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Κατι τελευταιο..επειδη ισως δε το διευκρινησα και εγινε παρανοηση..Εννουσα οτι το smart ηταν γενικοτερα μια εμπορικη αποτυχια για τη mercedes στην πρωτη του παντα γενια ή τουλαχιστον αργησε πολυ να φερει χρημα αφου οι συνολικες του πωλησεις δεν ηταν αναμενομενες..Στην ελλαδα ηταν σιγουρα εμπορικη επιτυχια..
Αυτο το εχω επιβεβαιωσει σε συνομιλια με καθηγητη της σχολης και δεν εχω λογο να μη το πιστεψω αφοσον ΚΑΙ απο τους Μηχανολογους Πατρων ξεκινησε η ιδεα για την δημιουργια ενος αυτοκινητου με το a-pillar να καταληγει εμπρος απο την μπροστινη ροδα..Μαλιστα εχω δει με τα ματια μου προσχεδιο ενος αυτοκινητου που ειναι ολοιδιο με την πρωτη γενια της a-class που εχει αυτο το χαρακτηριστικο καπου στις αρχες του '90 σχεδιασμενο απο καθηγητη ή μεταπτυχιακο στη σχολη τοτε.. :surprised :surprised Επισης η renault με την πρωτη γενια του twingo ανεπτυξε αυτη την ιδεα παραλληλα..Για λογους διαστασεων το smart ειναι ετσι ακριβως, οποτε καποιες λεπτομερειες για την πορεια του μοντελου ειναι γνωστες..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Μάιος 2010, 23:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Εκτός των όσων αναφέρθηκαν που λίγο πολύ συμφωνώ, να προσθέσω με την σειρά μου τα FIAT Coupe και Multipla που πέρα από αγέραστο σχέδιο αποδείχτηκαν και πολύ μπροστά απο την εποχή τους. Αν όμως κάποιος θέλει να εντοπίσει στην ιστορία αυτοκίνητο φουτουριστικό όσο η DS ας ψάξει λίγο στο αδικοχαμένο Tucker Sedan στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
http://en.wikipedia.org/wiki/1948_Tucker_Sedan

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Μάιος 2010, 10:52 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Καλα, ειδικα για το Fiat Coupe........τι μπορω να πω.......απλα θα το αγοραζα ακομα και τωρα αν εβγαινε σαν καινουριο.... :roll

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Μάιος 2010, 17:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Α ναι το Tucker, που ο άνθρωπος έβαλε ζώνες ασφαλείας και αντί να του πούνε μπράβο τον κατηγορούσαν οτι το αυτοκίνητο του ήταν εύθραυστο και γι αυτό χρειαζόταν τις ζώνες...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Μάιος 2010, 19:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
sotoszx έγραψε:
Εκτός των όσων αναφέρθηκαν που λίγο πολύ συμφωνώ, να προσθέσω με την σειρά μου τα FIAT Coupe και Multipla που πέρα από αγέραστο σχέδιο αποδείχτηκαν και πολύ μπροστά απο την εποχή τους.

Το κακό με το multipla ήταν ότι έτρεχες να μπείς μέσα, για να μη το βλέπεις. Σωστό το concept, αλλά δεν ήμασταν έτοιμοι, για το σχήμα του. Νομίζω ότι θα έπρεπε να ξεκινήσουν την παραγωγή του με το facelift, που ήταν πιο συνηθισμένο. Είχα νοικιάσει ένα diesel στην Ιταλία και το οδηγούσα στα μέρη καταγωγής της γυναίκας μου (lombardia) όπου η ομίχλη είναι πάρα πολύ συχνή και πυκνή. Αφενός ποτέ δεν ένιωσα πιο ασφαλής μέσα σε ομίχλη, αφετέρου εκείνο το μετατρόχιο του έδινε απίστευτο κράτημα. Απλά έστριβα με όσα είχα και ποτέ δεν ανησυχήσαμε.
Τα σχεδιαστικά κόλπα του coupe, ιδίως του εσωτερικού, ακόμα και σήμερα εφαρμόζονται από τους άλλους κατασκευαστές (βλέπε ταμπλό DS3). Δεν είναι ανάγκη να το βρώ καινούργιο. Κι ένα καλοδιατηρημένο 20v turbo άνετα το χτυπάω.

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Μάιος 2010, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Αραγε διχρονα αυτοκινητα ποσα να υπηρχαν???
Τις τελευταιες μερες καθομαι και το ψαχνω πολυ...εχω ξεχωρισει καποια Saab που φορουσαν διχρονους κινητηρες και ειχαν εναν ηχο απο αλλο πλανητη!
Οσοι εχουν οδηγησει διχρονα μηχανακια με σεβαστη ιπποδυναμη, θα καταλαβουν τι παει να πει διχρονος κινητηρας και ποσο μαλλον 1.000cc σε αυτοκινητο!!!

Δειτε και απολαυστε ενα απο τα βιντεο που με εχουν ξεμυαλισει! Ο ηχος ειναι απιστευτος!!! :shift


_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Μάιος 2010, 20:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
Blanc Ange έγραψε:
Αραγε διχρονα αυτοκινητα ποσα να υπηρχαν???
Τις τελευταιες μερες καθομαι και το ψαχνω πολυ...εχω ξεχωρισει καποια Saab που φορουσαν διχρονους κινητηρες και ειχαν εναν ηχο απο αλλο πλανητη!
Οσοι εχουν οδηγησει διχρονα μηχανακια με σεβαστη ιπποδυναμη, θα καταλαβουν τι παει να πει διχρονος κινητηρας και ποσο μαλλον 1.000cc σε αυτοκινητο!!!

Δειτε και απολαυστε ενα απο τα βιντεο που με εχουν ξεμυαλισει! Ο ηχος ειναι απιστευτος!!! :shift




Χμμ Traband & Wartburg και τα δύο ανατολικο-γερμανικά. Θα σου άρεζε να είσαι σε κάποιο Ακρόπολις στις αρχές της δεκατιάς του 80 και ίσως και νωρίτερα, να ''άκουγες'' τα Wartburg να περνούν. Και θα είχες χρόνο να το απολαύσεις επίσης, γιατί περνούσαν και περνούσαν και περνούσαν, κι όλο εκεί ήταν. :tongue

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Μάιος 2010, 20:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Θες ηχο Βill...? Παρε εδω! BRM V16! 1500cc -600bhp στις 12.000rpm...
http://www.youtube.com/watch?v=fZMPDCNyQxE

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Μάιος 2010, 21:54 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
zx lover έγραψε:
Θες ηχο Βill...? Παρε εδω! BRM V16! 1500cc -600bhp στις 12.000rpm...
http://www.youtube.com/watch?v=fZMPDCNyQxE

Τετοιο ηχο και στροφες λειτουργιας Λευτερη βρισκω και στις προσφατες φορμουλες! ;)
Ηχο απο διχρονο αυτοκινητο ομως δεν ετυχε να ακουσω....και ουτε προκειτε μαλλον!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Αναρωτιέμαι πως θα ένιωθε ο οδηγος σε ενα τέτοιο. Θα έπρεπε να βάζουν κάθισμα με σούστες όπως έχουν τα πούλμαν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Μάιος 2010, 00:49 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
aiolos έγραψε:
Θα έπρεπε να βάζουν κάθισμα με σούστες όπως έχουν τα πούλμαν.

Ή απλα θα ειχε μια κινεζα μασεζ να του κανει μαλαξεις στον κ_λο γιατι μετα δεν θα μπορουσε να κατσει απο τον πονο.... :lol Ή μηπως εχουν βγαλει καλλους και εκει.... :? :! :? :lol

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Μάιος 2010, 13:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
billaras έγραψε:
Ή απλα θα ειχε μια κινεζα μασεζ να του κανει μαλαξεις στον κ_λο γιατι μετα δεν θα μπορουσε να κατσει απο τον πονο....


Αν τη δίνουν standard στα δίχρονα φεύγω για ανατολική Γερμανία... :mrgreen


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Μάιος 2010, 14:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Mother Russia!!!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 46 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προβλημα στην αντλια λαδιου!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Tolis
Απαντήσεις: 4
Θήκη γυαλιών στην οροφή του οδηγού
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: GiorgisGalatsi
Απαντήσεις: 13
Αυτοκίνηση 2015
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 55
Αυτοκόλητο στην κολόνα
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: aiolos
Απαντήσεις: 0
Ανακατατάξεις στην Citroen
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron