Σελίδα 1 από 4

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μάιος 2010, 17:44
από zxpanos
εδω μπορουμε να γραφουμε και να ανεβαζουμε βιντεο φοτο και οτι γενικα θελουμε για τα αυτοκινητα σταθμους στην αυτοκινηση.εγω θα αρχισω με ενα απο τα αγαπημενα μου(ειμαι σιγουρος οτι τα ds-sm-cx κτλ θα αναληθουν απο τους ηδικους)
1.lancia stratos rally
http://www.youtube.com/watch?v=CG7sewDk ... re=related
2.ford escort mk1 rs1600 bda
http://www.youtube.com/watch?v=FTkUNzBYJGU
3.alfa romeo gta
http://www.youtube.com/watch?v=kTiJjnPk ... re=related
4.citroen 2cv
http://www.youtube.com/watch?v=0FRovouOLyQ
5.lancia delta s4
http://www.youtube.com/watch?v=fbjxpwN1Rcw
ελπιζω καποια μερα να μπορεσω να αποκτισω ενα απο αυτα...............

Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μάιος 2010, 18:15
από Blanc
Εγω προσωπικα δε θα μιλησω για Citroen, μιας και δεν ειμαι και ο πιο αντικειμενικος!
Θα μπορουσα να γραφω ολοκληρες σελιδες γι αυτα και για τα παιδικα μου και εφηβικα μου χρονια που περασα διαβαζοντας και μαθαινοντας μεσα απο κειμενα και φωτογραφιες τι ειναι Citroen!
Eιμαι αρκετα κολλημενος Citroenακιας, οποτε θα αποφυγω να μιλησω για ενα απο αυτα!

Μπορω ομως να αναφερω τρια αυτοκινητα που παντα ηταν το παθος μου + ενα πλεον ιστορικο!

Toyota Supra και Celica GT4
Εικόνα Εικόνα

Mitsubishi EVO (αγαπημενο απο ολες τις σειρες, το 8)
Εικόνα

...και την πλεον ιστορικη Lancia Beta, πρωην αυτοκινητο του πατερα και ποσο θα θελα να το χα και γω στην αυλη μου!
Εικόνα

Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μάιος 2010, 18:26
από zxpanos
τελικα ολοι ειχαμε μια ιταλιδα με αναμνησεις............τωρα για τα datsun το gt4 ειναι πανεμορφο απλα πανεμορφο
οι δικες μου αναμνησεις ηταν απο αυτο
http://www.youtube.com/watch?v=Ay_qvDds ... re=related

Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μάιος 2010, 21:13
από nonos
Ισως εγω αντιλαμβανομαι αλλιως τι παει να πει αυτοκινητα σταθμοι..Για μενα αυτοκινητα σταθμοι ηταν αυτοκινητα που εφεραν καινουργια τεχνολογια και γενικα εφεραν τεχνικες που υιοθετησαν ολοι οι κατασκευατες στο μελλον..Ετσι λοιπον απο τα παραπανω το 2cv αντε και το supra ξεχωριζω...Ιδιως η stratos ειχε πολλα κουσουρια..
Αλλο λοιπονγια μενα αυτοκινητα σταθμοι και αλλο καλα αυτοκινητα απλως..


Το 2cv οπως και το mini ειναι σταθμοι καθως ηταν αυτοκινητα παραδειγματα εκμεταλλευσης χωρων και τοσο απλα και φτηνα που εκαναν τ' αυτοκινητο προσιτο σε ολους..Προσεξτε οτι δε βαζω τον σκαραβαιο και δε τον βαζω γιατι ηταν ενα επικινδυνο αυτοκινητο οδηγικα και πολυ χειροτερο απο τα παραπανω..Ακομα και μηχανολογικα δεν ηταν σπουδαιο αφου ο αεροψυκτος κινητητηρας του με τα 1200 κυβικα εβγαλε το πολυ 45-50 αλογα..οταν 50 εβγαζε το αεροψυκτο 1000αρι συνολο της citroen.. :! Κλασσικο εγινε λογω σχεδιου κατα την αποψη μου και οντως εχει πολυ χαρακτηρα..

Σταθμος στην ιστορια του αυτοκινητου ειναι επισης το fiat 128..Ειναι το αυτοκινητο που μαζι με τη gs οφειλουμε τη διαταξη και το μηχανολογικο σχεδιασμο των σημερικων προσθιοκινητων...Ολη η διαταξη, οι χωροι κτλπ σε αυτο το fiat κυριως οφειλονται..Μπορει η gs να ηταν καλυτερο αυτοκινητο αλλα το 128 εβαλε τις βασεις λιγο πριν τη gs σε καποια ζητηματα..Θα μου πειτε η traction avant ειχε μπροστινη κινηση απο το '30 κατι..Σωστο αλλα ηταν ενα ειδικο αυτοκινητο..δεν ηταν προσιτο και με χαμηλο κοστος οπως το φιατακι..

Αλλο επαναστατικο αυτοκινητο ηταν το ro80 της nsu..115 αλογα απο wankel μοτερ με μεγιστη ροπη τα 19Nm με σχεδιαση μια 10ετια μπροστα, καταπληκτικους χωρους και ανεξαρτητη αναρτηση και ολα αυτα το 1969... :surprised

Το honda nsx ηταν επισης απο αλλο πλανητη το 1988.Επιδοσεις,σχεδιαση,μοτερ και φυσικα εξ ολοκληρου κατασκευασμενο απο αλουμινιο..επισης ηλεκτρουδραυλικο τιμονι,ABS,VTEC..το '88 επαναλαμβανω

H bmw 2002 turbo επισης ,το πρωτο αυτοκινητο ευρειας παραγωγης με turbo..

Το να αναφερθω σε ds,traction avant,gs,sm,cx με αυτη κιολας τη σειρα σπουδαιοτητας το θεωρω περιττο..Τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται.. :lol

Εν καιρο ισως γραψω κι αλλα.. ;) Σιγουρα καποιες alfa ηταν σταθμοι..

Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μάιος 2010, 22:04
από salex
+1 για το Mini.

Ήταν το πρώτο μηχανικό σύνολο μικρού αυτοκινήτου με μπροστά κίνηση, μετάδοση και κιβώτιο ταχυτήτων σχεδόν όπως αυτά που χρησιμοποιούμε στις μέρες μας.
Ο Θεός να αναπαύσει τον μπαμπά του, Αλέξανδρο Ισσιγόνη με την επιμονή και τα κουσούρια του!

Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μάιος 2010, 03:40
από Blanc
nonos έγραψε:
.................

Δεν κριβω οτι ενοιωσα πως διαβαζα ενα ποστ, ενος οριμου 60αρι μηχανικου που εχει αλλαξει 20 αυτοκινητα και εχει επισκευασει κατι χιλιαδες!
Το πολυ το κυρελεισον, το βαριεται και ο παπας!!! :cool

Απλα με πειραξε το γεγονος του "αντιλογου" σου για το πως λαμβανει καποιος τον τιτλο του θεματος και τι αντιπροσωπευει το καθε αυτοκινητο για τον καθενα!

Και για του λογου το αληθες:
nonos έγραψε:
Ισως εγω αντιλαμβανομαι αλλιως τι παει να πει αυτοκινητα σταθμοι..Για μενα αυτοκινητα σταθμοι ηταν αυτοκινητα που εφεραν καινουργια τεχνολογια και γενικα εφεραν τεχνικες που υιοθετησαν ολοι οι κατασκευατες στο μελλον..

Εδω κατα τη γνωμη μου εισαι απολυτος!
Αυτοκινητα σταθμος ειναι οι μηχανοκινητες λαμαρινες που "ειχαν ψυχη" και παγκοσμια αναγνωρισημοτητα πρωτα απ ολα...μετα ακολουθει η τεχνολογια!
Αυτοκινητα με τεχνολογικες πρωτοτυπιες βρισκεις και σημερα, αλλα κανεις δε θα θυμαται το πρωτο common rail αυτοκινητο ή το Golf V GT με τουρμπο και κομπρεσορα!

Ολοι ομως θυμουνται τον Βατραχο, το Κουπερακι, τον Σκαραβεο, το 2CV, το Ford GT40, το ονομα Corolla, το ονομα Delta, το ονομα Golf κτλ κτλ κτλ κτλ....

Ελπιζω να καταλαβες τι θελω να πω!

Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μάιος 2010, 06:44
από zxpanos
η stratos ηταν το πρωτο αυτοκινητο εξολοκληρου φιαγμενο για αγωνες και οχι η μεταμορφοση καποιου επηβατικου σε αγωνηστικο.η lancia delta s4 ηταν το πρωτο αυτοκινητο που εισηγαγε την τεχνολογια turbo compressor(αυτο που χεροντε τωρα τα vag και το βαφτισαν δικο τους)ηταν το πρωτο αμαξι παραγωγης που στα 1.6 ειχε τουρμπο και ηταν αξιοπρεπεις ασφαλεις και πρωσιτο,το 202 τουρμπο ηταν επικηνδηνο σηχνα πηκνα κεγοταν και σε πολες χωρες ειχε απαγορευτει η κηκλοφορια του!τωρα η alfa romeo gta ηταν το πρωτο αυτοκινητο παραγωγης απο αλουμηνιο εξολοκληρου!και για το escort με μοτερ bda απλα δεν μπορεις να πεις τπτ!εχει ενσωματωσει απιστευτες τεχνολογιες για την εποχη του κατι που και τα αγωνηστικα της δεκαετιας του 90 ηταν απλα αδηνατον να ακολουθισουν!

Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μάιος 2010, 10:02
από Brujo
zxpanos έγραψε:
εδω μπορουμε να γραφουμε και να ανεβαζουμε βιντεο φοτο και οτι γενικα θελουμε για τα αυτοκινητα σταθμους στην αυτοκινηση.


Τι έχεις κάνει, τώρα; Άσε που τα γούστα μας ταιριάζουν. Μου άνοιξες δουλειές τώρα. Να κάτσω να ψάξω να βρώ και να γράψω για κάθε αυτοκίνητο την τεκμηρίωση.

Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μάιος 2010, 10:24
από billaras
Πανο, μηπως αντι για GTA velocce, εβαζες την εκδοση GTAm;
---->http://www.youtube.com/watch?v=FjKTZIjkWLc

Και η Alfa 75 turbo (αν και βγηκε μια εποχη οπου ολοι βγαζαν τετραγωνα κουτια αντι για αυτοκινητα, επηρεαστηκε και αυτης ο σχεδιασμος.....) σε εκδοσεις America και Europa:
http://www.youtube.com/watch?v=GfqVBrbBICw
Και σε 3,0 V6:
http://www.youtube.com/watch?v=tZ5rK0oJR8g
http://www.youtube.com/watch?v=P9sj1Rg2 ... re=related
Απλα απιστευτος ηχος :!

Αλλο μοντελο που μου εχει "κολλησει" ειναι φυσικα η Celica GT4 και Supra, το Honda Integra, το Skyline GTR R34: http://www.youtube.com/watch?v=aal9kG-E ... re=related
Στο βιντεο ειναι 2 καταλευκα αυτοκινητα, ενα Supra βελτιωμενο απο την Amuse και ενα καταλευκο Skyline απο την Mine's. Το Nissan δεν ειναι απλα πυραυλος.......... :eek :surprised :shift Και βελτιωμενα και με πολλα αλογα, αλλα και ταυτοσημα αξιοπιστα με τα εργοστασιακα. Παρατηρηστε οτι το Skyline εχει ακομα το εργοστασιακο φιλτροκουτι. :jaw :eek

Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μάιος 2010, 10:54
από nonos
Blanc Ange έγραψε:
nonos έγραψε:
.................

Δεν κριβω οτι ενοιωσα πως διαβαζα ενα ποστ, ενος οριμου 60αρι μηχανικου που εχει αλλαξει 20 αυτοκινητα και εχει επισκευασει κατι χιλιαδες!
Το πολυ το κυρελεισον, το βαριεται και ο παπας!!! :cool
Βασικα ειναι ποστ καποιου που ξερει και εχει διαβασει 5 πραγματα χωρις να υποννοω σε καμια περιπτωση οτι εισαι αμαθης και οτι δε ν εχεις διαβασει..ειλικρινα αυτο..Το αν βαριεσαι το τροπο που γραψω ειναι καθαρα προσωπικη σου αποψη..
Απλα με πειραξε το γεγονος του "αντιλογου" σου για το πως λαμβανει καποιος τον τιτλο του θεματος και τι αντιπροσωπευει το καθε αυτοκινητο για τον καθενα!
Το θεμα ειναι πολυ ξεκαθαρο δεν ειναι θεμα αντιληψης του καθενος..Αμαξια σταθμοι ειναι αυτα που αλλαξν την αυτοκινητση και προσφεραν πολλα πραγματα..

Και για του λογου το αληθες:
nonos έγραψε:
Ισως εγω αντιλαμβανομαι αλλιως τι παει να πει αυτοκινητα σταθμοι..Για μενα αυτοκινητα σταθμοι ηταν αυτοκινητα που εφεραν καινουργια τεχνολογια και γενικα εφεραν τεχνικες που υιοθετησαν ολοι οι κατασκευατες στο μελλον..

Εδω κατα τη γνωμη μου εισαι απολυτος!
Αυτοκινητα σταθμος ειναι οι μηχανοκινητες λαμαρινες που "ειχαν ψυχη" και παγκοσμια αναγνωρισημοτητα πρωτα απ ολα...μετα ακολουθει η τεχνολογια!
Με τη δικη σου λογικη ολα τα supercars ειχαν "ψυχη" και παγκοσμια αναγνωρισιμοτητα αρα ολα ειναι αυτοκινητα σταθμοι ,και οι alfa λενε οτι ολες εχουν ψυχη δε νομιζω να ειναι αυτοκινητα σταθμοι ολες τους..ε απλα ΛΑΘΟΣ..Και τα yaris εχουν παγκοσμια αναγνωρισιμοτητα, ολοι τ ξερουν..Αυτοκινητο σταθμος το yaris? H beta που εβαλες απο που και ως που αυτοκινητο σταθμος? Τι εφερε? Αντε καμια volumex που ειχε το κομπρεσσορα πανω
Αυτοκινητα με τεχνολογικες πρωτοτυπιες βρισκεις και σημερα, αλλα κανεις δε θα θυμαται το πρωτο common rail αυτοκινητο ή το Golf V GT με τουρμπο και κομπρεσορα!
Κι ομως πολλοι τα θυμουνται αυτα γιατι ηταν σημαντικα..Alfa 156 1.9 jtd και merc c220.....To golf v gt δεν ηταν το πρωτο με turbo-compressor

Ολοι ομως θυμουνται τον Βατραχο, το Κουπερακι, τον Σκαραβεο, το 2CV, το Ford GT40, το ονομα Corolla, το ονομα Delta, το ονομα Golf κτλ κτλ κτλ κτλ....
Μαλιστα corolla ,golf και σκαραβαιοι αυτοκινητα σταθμοι..Ορισμενα απο αυτα ηταν σκοτωστρες σε καποιες γενιες!!!ημαρτον..

Ελπιζω να καταλαβες τι θελω να πω!
Βασικα να με συγχωρεις αλλα αν και καταλαβα Βασιλη, αλλος δεν εχει πιασει το νοημα του τοπικ μαλλον!!

Εντελως φιλικα και γαληνια.. :lol :thumb ;)

Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μάιος 2010, 11:04
από nonos
zxpanos έγραψε:
η stratos ηταν το πρωτο αυτοκινητο εξολοκληρου φιαγμενο για αγωνες και οχι η μεταμορφοση καποιου επηβατικου σε αγωνηστικο.η lancia delta s4 ηταν το πρωτο αυτοκινητο που εισηγαγε την τεχνολογια turbo compressor(αυτο που χεροντε τωρα τα vag και το βαφτισαν δικο τους)ηταν το πρωτο αμαξι παραγωγης που στα 1.6 ειχε τουρμπο και ηταν αξιοπρεπεις ασφαλεις και πρωσιτο,το 2002 τουρμπο ηταν επικηνδηνο σηχνα πηκνα κεγοταν και σε πολες χωρες ειχε απαγορευτει η κηκλοφορια του!τωρα η alfa romeo gta ηταν το πρωτο αυτοκινητο παραγωγης απο αλουμηνιο εξολοκληρου!και για το escort με μοτερ bda απλα δεν μπορεις να πεις τπτ!εχει ενσωματωσει απιστευτες τεχνολογιες για την εποχη του κατι που και τα αγωνηστικα της δεκαετιας του 90 ηταν απλα αδηνατον να ακολουθισουν!

Καταρχας Πανο να ξεκαθαρισω κατι..Η πρωτη delta των αρχων του '80 ηταν οντως αρκετα μπροστα.αποδειξη οτι κρατηθηκε τοσα χρονια στη παραγωγη..Απλα μου φανηκε τελειως ειδικο το να αναφερομαστε στην ειδικοτατη s4..Για το οτι ηταν η πρωτη με turbo-compressor ειλικρινα δε το γνωριζα και γι αυτο συγγνωμη ισως να την ειχα συμπεριλαβει παραπανω.. :!
Τωρα για τη stratos θα συμφωνησω στο οτι σχεδιαστηκε για αγωνες..Το ποσο δυστροπη και ακομα και προβληματικη στα αμαξια παραγωγης ηταν το ξερεις..
Για τη 2002 να πω οτι αυτο περι απαγορευσης ειναι και λιγο urban legend..Και καλα οτι οι κατοχοι τους ηθελαν να πηγαινουν συνεχεια με το πλαι για να φαινεται το 2002 turbo που ηταν γραμμενο στο πλαι ..Ειναι αστειο και δε το πιστευω οτι γι αυτο απαγορευτηκε η κυκλοφορια του..Η αλφα μπορει να ηταν το πρωτο εξ ολοκληρου απο αλουμινιου αλλα το nsx πηγε ενα βημα παραπερα δημιουργοντας ενα αυτοκινητο απο αλουμινιο αλλα ξεχωριστο σε καθε αλλο τομεα του και ενα αυτοκινητο απο την αρχη..με τη βοηθεια του ayrton sena.. :!

Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μάιος 2010, 11:53
από zxpanos
bmw 202 turbo δεν τα απαγορευσαν γιατι πηγεναν σηνεχως με το αναποδα!απλα ηταν επικινδηνα περναν σηνεχως φωτια και η δηναμη δεν μπορουσε να βγει στο δρομο απο το αμαξομα που ηταν αστειο και τα φρενα απαραδεκτα!μην ξεχνας για την αλφα οτι το 67 αν θημαμε καλα ειχε ονομαστικη αποδωση 97 αλογα στο λιτρο!!!!!!!!!(στην εκδωση κτηνωδια με ψεκασμο σπικα και αποκλιστικα για αγωνες απο την θεα autodelta)με μπλοκε και ανησομεγεθοι ψαληδια εμπρος!εχω κανει βολτα julietta auto delta και ξερω τι μπορουσαν να φιαξουν!

Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μάιος 2010, 13:00
από Blanc
billaras έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=P9sj1Rg2 ... re=related
Απλα απιστευτος ηχος :!


Ακου αυτο το εξακυλινδρο και μετα πες μας για ηχο εσυ! :razz
BMW M3 E46...η πιο ομορφη Μ3 ολων των εποχων!
Εικόνα



nonos έγραψε:
Το θεμα ειναι πολυ ξεκαθαρο δεν ειναι θεμα αντιληψης του καθενος..Αμαξια σταθμοι ειναι αυτα που αλλαξν την αυτοκινητση και προσφεραν πολλα πραγματα...

Δεν λεει αμαξια, αλλα δημιουργιες!
Ο τιτλος ειναι πιο ψαγμενος απ οσο νομιζουμε! Δημιουργια μπορει να ναι και ενα μικρο αυτοκινητακι σαν το Σκαθαρι, χωρις καμια τεχνολογικη πρωτοτυπια, αλλα αναγνωρισημο σε καθε γωνια του πλανητη. Αυτο ονομαζω εγω "σταθμος" και αν εκανα ενα μουσειο θα το ειχα σε πρωτη θεση! :roll
Θελω να σου πω οτι "σταθμος" δεν ειναι ΜΟΝΟ η μηχανολογια, αλλα και η σχεδιαση και η αποδοχη απο τον κοσμο!
Την Alfa 75 και 156 αμα βγεις εξω και ρωτησεις, απο τον πιο ασχετο μεχρι τον πιο ψαγμενο, πολλα "δεν την ξερω" θα ακουσεις!
Βγες και ρωτα ομως για τον Βατραχο, για το Σκαθαρι...για το Κουπερακι!
Σαν λεξη το ονομα Golf και Corolla σιγουρα ειναι πιο αναγνωρισημα απο ενα Fiat 128, οτι και αν εκανε αυτο, οτι και αν προσφερε αυτο στην αυτοκινηση!
Αυτο ξαναλεω για μενα ειναι σταθμος!!!
Τωρα σαν club αυτοκινητου καλο ειναι να μιλαμε και πιο τεχνικα, αλλα οχι να το ξευτιλιζουμε ετσι το πραγμα...γιατι πραγματικα αν ακουγε ενας τυχαιος ανθρωπος που ξερει μετρια απο αυτοκινητα οτι θεωρουμε το Fiat 128 και την Alfa 75 δημιουργιες σταθμους, τοτε θα ειχε πεθανει στα γελια!
Προσπαθησε για μια φορα να μην εισαι απολυτος, στο χω πει δεν κανει καλο!
Αν καταλαβες λοιπον τωρα (2η φορα που σου εξηγω) θα επρεπε να σου μεινει η ιδεα οτι δεν ακυρωνω τις τεχνολογικες πρωτοτυπιες, αλλα ΜΑΖΙ με αυτες, θεση εχουν και αυτοκινητα που τα αναγνωριζουν σε ολο τον κοσμο μονο απο το σχεδιο τους και ας μην εχουν να "δωσουν" τιποτα τεχνολογικα! ;)

Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μάιος 2010, 13:33
από Brujo
Επειδή βλέπω ότι υπάρχει αντιπαλότητα και πριν αρχίσω να γράφω για τα διάφορα αυτοκίνητα που θεωρώ σταθμούς στην ιστορία της αυτοκίνησης, να εκφράσω την ταπεινή μου άποψη, ότι είναι εντελώς υποκειμενικοί οι λόγοι και τα κριτήρια για τα οποία κρίνουμε τα αυτοκίνητα ως σταθμούς.

Νομίζω από το μωσαϊκό των απόψεων μας, θα προκύψει μια γενικότερη άποψη από το τί θεωρεί ο κόσμος αυτοκίνητα σταθμό.

οπότε ρε σεις ΜΗ ΜΑΛΩΝΕΤΕ ;)

Re: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μάιος 2010, 15:03
από zxpanos
Brujo έγραψε:
Επειδή βλέπω ότι υπάρχει αντιπαλότητα και πριν αρχίσω να γράφω για τα διάφορα αυτοκίνητα που θεωρώ σταθμούς στην ιστορία της αυτοκίνησης, να εκφράσω την ταπεινή μου άποψη, ότι είναι εντελώς υποκειμενικοί οι λόγοι και τα κριτήρια για τα οποία κρίνουμε τα αυτοκίνητα ως σταθμούς.

Νομίζω από το μωσαϊκό των απόψεων μας, θα προκύψει μια γενικότερη άποψη από το τί θεωρεί ο κόσμος αυτοκίνητα σταθμό.

οπότε ρε σεις ΜΗ ΜΑΛΩΝΕΤΕ ;)

εισε αψογος οπως παντα!
βασιλακη στο 128 ευεβρεθικε το ημιαξονιο,η εγκαρσια τοποθετηση εμπροσθιοκινητου αμαξιου,το διαφορικο μεσα στο σαζμαν,τα γονατα μακφερσον σε μαζικη παραγωγη,τα 1100 κυβικα με 65 αλογα(ιαπωνες και γερμανοι στα 40-45)το αυτοματο τσοκ,η ανεξαρτιτη αναρτηση πισω σε μαζικη παραγωγη,στην 75 παντος μην ξεχνας οτι ηταν η πρωτη μπερλινα μαζικης παραγωγης με αναλογια βαρους 49.8 πισω 50.2 εμπρος,το a/c σε μαζικη παραγωγη και το 86 η οθονη υπολογιστη ταξηδιου σε μαζικη παραγωγη!οποτε κατι κανανε και αυτα τα κακομηρα ε?