Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:01 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: CITROEN 2009 - ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιαν 2010, 09:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Λόγω μεγέθους δεν με αφήνει να κάνω επεξεργασία , οπότε παραμένουν και οι 2 γλώσσες

COMMUNIQUE DE PRESSE ΤΥΠΟΥ

Παρίσι, Ιανουάριος 11, 2010

Οι εμπορικές επιδόσεις 2009 ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ τεχνολογία στην αγορά: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ RECORD OF SUCCESS

HIGHLIGHTS
 Οι συνολικές επιδόσεις του εμπορίου σε εξέλιξη
Αύξηση του μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη 30 χώρες: + 0,2 μονάδες (6,3%> 6,5%)
Τα αρχεία των όγκων και του μεριδίου αγοράς στη Γαλλία και στη Γερμανία
Αύξηση του μεριδίου αγοράς στη Ρωσία: + 0,5 μονάδες (0,4%> 0,9%)
όγκους ρεκόρ στην Κίνα, με την επιτάχυνση κατά το δεύτερο εξάμηνο
σταθερότητα στη Λατινική Αμερική

•  1 346 000 οχήματα που πωλήθηκαν παγκοσμίως το 2009 στην πτώση της αγοράς.

••  Οι ηγεσίες επιβεβαίωσε
MPV: με το C4 Picasso και Xsara Picasso, Citroen επιβεβαίωσε την ηγετική της θέση στην κατηγορία των compact MPV στην Ευρώπη
Επαγγελματικά οχήματα: με αύξηση κατά 1,2 ποσοστιαίες μονάδες στην Ευρώπη, η Citroën είναι στην τρίτη θέση στην αγορά αυτή. Στη Γαλλία, έφθασε επίσης τη δεύτερη θέση.
•  Η επιτυχής νέα προϊόντα
C3 Picasso αναδείχθηκε ως μια πραγματική αντι-car κρίση. A Με πάνω από 86 000 πωλήσεις στον κόσμο το μόνο 9 μήνες της κυκλοφορίας, υπερβαίνει τους στόχους της. Στη Δυτική Ευρώπη, κινήθηκε προς την κορυφή της κατηγορίας του για τον προηγούμενο μήνα.
C5 συνεχίζει το δυναμισμό της το 2008 σε 88 000 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Στη Γαλλία, συμπεριλαμβανομένου ενός πενταετούς σεντάν κατηγορία αυτοκινήτων μέση υψηλή είναι C5.

•  Ένα ολοκαίνουργιο έργο που ξεκίνησε στις αρχές του 2009, το έτος, το 90ο έτος της ηλικίας του ολοκαίνουριο λογότυπο, νέο σύνθημα, "Creative Technology", μια νέα σχέση πελάτη. Και η νέα σειρά προϊόντων: η γραμμή διακριτικό DS.

•  Η μάρκα που έχει ένα κτύπημα στο μέλλον: νέος δικτυακός τόπος για την αιχμή της τεχνολογίας και την πρώτη επιτυχή παροχή ηλεκτρικού ρεύματος. Citroën έχει κερδίσει την προσφορά της La Poste στη Γαλλία.

1. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2009

En Europe 30 pays, CITROËN atteint une part de marché VP+VUL de 6,5 % en 2009, avec une pénétration qui progresse de 0,2 point sur un marché en chute de 5,4%. Στην Ευρώπη 30 χώρες, CITROEN επιτύχει μερίδιο αγοράς των PC + LCV 6,5% το 2009, με διείσδυση αυξήθηκε κατά 0,2 σε μια πτώση της αγοράς του 5,4%.

En Europe occidentale, dans un marché en baisse de 2,9 %, la pénétration VP+VUL de CITROËN augmente de 0,1 point pour atteindre 6,6%. Στη Δυτική Ευρώπη, σε μια αγορά κατά 2,9%, η διείσδυση του PC + LCV CITROËN μέχρι 0,1 μονάδας στο 6,6%.

France : une année historique Γαλλία: μια ιστορική περίοδο
CITROËN affiche en 2009 une croissance à deux chiffres : + 10, 5 % sur un marché en hausse de 5,3 %. Citroën το 2009 δείχνει μια διψήφια ανάπτυξη: + 10 5% σε μια αγορά μέχρι 5,3%. La Marque a vendu plus de 400 000 voitures et enregistre une pénétration de 15,4 %, soit un volume et une part de marché record depuis 40 ans ! Mark έχει πουλήσει πάνω από 400 000 αυτοκινήτων και διείσδυση του 15,4%, σε όγκο και ένα ρεκόρ μερίδιο αγοράς για 40 χρόνια! Si en VP, la Marque augmente sa part de marché de 0,9 point pour atteindre 15 % de pénétration, elle confirme également sa position de n°2 en VUL, position qu'elle occupe depuis le mois d'avril. Ενώ στη VP Mark αυξάνει το μερίδιο αγοράς της κατά 0,9 ποσοστιαίες μονάδες σε 15% διείσδυση, επιβεβαιώνει επίσης τη θέση της ως Νο 2 στην vul, μία θέση που έχει πραγματοποιηθεί από τον Απρίλιο.

Allemagne : quadruple record Γερμανία: quad ρεκόρ
CITROËN bat des records en 2009 : un volume pour les véhicules particuliers qui dépasse le cap des 100 000, une part de marché VP de 2,7 % et en VUL de près de 6 %. CITROËN διαλείμματα εγγραφών το 2009: ένας όγκος για τα αυτοκίνητα που υπερβαίνουν τις 100 000 ευρώ, μερίδιο αγοράς 2,7% PV και LCV σχεδόν 6%. Ainsi, en VP+VUL, elle enregistre une pénétration qu'elle n'avait jamais atteinte, à savoir 2,8 %, soit une progression de 0,2 point. Έτσι, στο PC + LCV, κατέγραψε μια διείσδυση δεν είχε δει πριν, ήτοι 2,8%, μέχρι 0,2 μονάδες.

Espagne : CITROËN leader pour la 4ème année consécutive Ισπανία: CITROEN ηγέτης για 4η συνεχή χρονιά
Dans un marché en chute de 20 %, CITROËN conserve son leadership en VP+VUL et gagne 0,4 point de part de marché pour dépasser 10 %. Σε μια αγορά κάτω του 20%, Citroen διατηρεί την ηγετική της θέση στο PC + LCV και κερδίζοντας 0,4 μονάδες από το μερίδιο αγοράς να υπερβαίνει το 10%. La Marque occupe la première place sur le marché des véhicules utilitaires depuis 1996, et plus d'un monospace compact sur trois dans le segment est vendu par CITROËN. Το σήμα καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην αγορά εμπορικών οχημάτων από το 1996, και ένα μικρό τμήμα MPV σε τρεις πωλείται από την Citroen.

Italie : maintien des positions Ιταλία: θέσεις συντήρησης
En Italie, sur un marché en chute, la Marque résiste et maintient sa part de marché à 5,3 %. Στην Ιταλία, μια πτώση της αγοράς, Μαρκ αντιστέκεται και να διατηρεί το μερίδιο αγοράς της στο 5,3%. CITROËN est la première marque étrangère et se place en deuxième position sur le segment des VUL. Citroën είναι η πρώτη ξένη μάρκα και κατέχει τη δεύτερη θέση στο τμήμα LCV.

Royaume Uni : résistance face à un marché dégradé Ηνωμένο Βασίλειο: η αντίσταση σε ένα εμπορικό περιβάλλον
Dans un contexte de fragilité du marché, CITROËN maintient sa part de marché à 4%. Στο πλαίσιο της αδύναμης αγοράς, η Citroën διατήρησε το μερίδιο αγοράς της στο 4%. En particulier, CITROËN progresse sur les véhicules utilitaires en augmentant sa part de marché de 0,9 point. Ειδικότερα, η πρόοδος για Citroën οχήματα με την αύξηση του μεριδίου αγοράς της κατά 0,9 μονάδες.

Dans les autres pays d'Europe occidentale la part de marché de la Marque est en progression de 0,1 point. Σε άλλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης, το μερίδιο αγοράς της μάρκας είναι μέχρι 0,1 μονάδες. Sa pénétration progresse notamment en Autriche, en Suisse, aux Pays Bas, au Danemark et en Norvège. Η διείσδυσή του προχωρεί ειδικά στην Αυστρία, την Ελβετία, τις Κάτω Χώρες, τη Δανία και τη Νορβηγία. Sur cette zone, CITROËN affiche de bons résultats en VUL, avec la première place en Belgique - Luxembourg, et au Portugal. Σε αυτόν τον τομέα, CITROEN δείχνει καλά αποτελέσματα σε vul, με την πρώτη θέση στο Βέλγιο - Λουξεμβούργο και την Πορτογαλία.

Dans les pays d'Europe centrale et orientale, où le marché VP+VUL diminue de 31 %, CITROËN atteint une part de marché à 4,3 % (- 0,1 point). Στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, όπου PC + LCV αγοράς πτώση 31%, η Citroën πέτυχε μερίδιο αγοράς 4,3% (- 0,1). Sur l'ensemble des pays, la Marque a réussi à stabiliser sa part de marché et même à l'augmenter dans certains. Σε όλες τις χώρες, η μάρκα έχει καταφέρει να σταθεροποιήσει το μερίδιο αγοράς της και μάλιστα να αυξάνεται σε ορισμένες. Ainsi, en Slovaquie, Croatie, Slovénie, Roumanie, et Bulgarie, CITROËN voit sa pénétration croître respectivement de 0,3 point, de 0,5 point, de 0,4 point, de Έτσι, η Σλοβακία, την Κροατία, τη Σλοβενία, τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, η Citroën βλέπει διείσδυση της αυξήθηκε κατά 0,3 σημείο έως 0,5, 0,4 σημείο,
0,4 point et de 0,6 point ; signe du dynamisme des équipes compte tenu de l'environnement (chute des marchés, problématique de change, forte baisse de prix…). 0,4 πόντους και 0,6 εκατοστιαίες? Ένδειξη δυναμισμού των ομάδων δεδομένου του περιβάλλοντος (που υπάγονται αγορές, τα θέματα εξωτερικής συναλλάγματος, υψηλή πτώση των τιμών ...). En Slovaquie, la Marque atteint d'ailleurs la première place en VUL. Στη Σλοβακία, η μάρκα που επιτεύχθηκε επίσης την πρώτη θέση στην vul.

En Russie, pour la seconde année de sa filiale russe, la Marque double sa part de marché en gagnant 0,5 point (0,4 > 0,9). Στη Ρωσία, για το δεύτερο έτος της ρωσικής θυγατρικής της, η Μάρκα διπλό μερίδιο αγοράς της κατά 0,5 εκατοστιαίες κερδίζει (0,4> 0,9). Sur un marché qui connaît une forte crise (en chute de 50 %), CITROËN est la seule marque généraliste à progresser. Σε μια αγορά που βιώνει μια σοβαρή κρίση (κάτω του 50%), η Citroën είναι η μοναδική μάρκα στην γενική πρόοδο. Côté produits, la Marque a lancé C3 Picasso en 2009 et en 2010, elle produira localement dans l'usine de Kaluga des C4 pour le marché russe. Πλευρά προϊόντα, το σήμα ξεκίνησε C3 Πικάσο το 2009 και το 2010, θα παράγει τοπικά στο εργοστάσιο Kaluga του C4 για τη ρωσική αγορά.

En Amérique Latine, la part de marché de CITROËN reste stable (2,1% > 2,1%). Στη Λατινική Αμερική, το μερίδιο αγοράς της Citroen παραμένει σταθερό (2,1%> 2,1%). La Marque renforce son positionnement haut de gamme au Brésil et augmente sa part de marché en Argentine (3,9 > 4,1 %) dans un marché en chute de 14 %. Mark ενισχύει τη θέση της πριμοδότησης στη Βραζιλία και αύξησε το μερίδιο αγοράς της στην Αργεντινή (3,9> 4,1%) οδηγεί σε πτώση της αγοράς του 14%.

En Chine, la Marque connait une année record. Στην Κίνα, η μάρκα έχει ένα έτος ρεκόρ. Ce pays est désormais le 2ème marché de la Marque, qui fait en 2009 sa meilleure année en livraisons avec 165 000 (+ 57,5 %). Αυτή η χώρα είναι τώρα το 2ο αγορά της μάρκας, η οποία το 2009 καλύτερη χρονιά του, με 165 παραδόσεις σε 000 ευρώ (+ 57,5%). Cette performance, plus rapide que le marché (+54 %), s'explique notamment par la réussite du lancement de C-Quatre et la bonne tenue Η επίδοση αυτή, ταχύτερα από την αγορά (54%), οφείλεται κυρίως στην επιτυχή δρομολόγηση του Ε-Four και νοικοκυροσύνη
de C-Elysée. C-Elysée.

Au Maghreb (Algérie, Maroc, Tunisie), la Marque gagne 0,5 point de pénétration dans un marché en baisse (-5 %). Στις χώρες του Μαγκρέμπ (Αλγερία, Μαρόκο, Τυνησία), Mark αποκτήθηκε 0,5 σημεία της διείσδυσης σε μια αγορά κάτω (-5%). En Algérie, CITROËN progresse de 60% en volume, en Tunisie, elle affiche une hausse de 15 % en volume pour atteindre 8,5% de pénétration tandis qu'au Maroc elle maintient sa part de marché à Στην Αλγερία, η Citroën αυξήθηκαν κατά 60% κατ 'όγκο στην Τυνησία, παρουσιάζει μια αύξηση 15% σε όγκο σε 8,5% διείσδυση στο Μαρόκο, ενώ διατηρεί το μερίδιο αγοράς της
5,7%. 5,7%.

2. 2. CITROËN EN 2009, C'ÉTAIT… CITROËN Το 2009, ήταν ...

En 2009, CITROËN a prouvé qu'elle avait des atouts pour affronter les périodes difficiles : des produits adaptés et attirants, et une stratégie commerciale forte. Το 2009, η Citroën έχει αποδείξει ότι είχε ενεργητικό στις καιρικές δύσκολες στιγμές: προσαρμογή προϊόντα και ελκυστική, και μια ισχυρή επιχειρηματική στρατηγική. Cette même année, pour ses 90 ans, CITROËN a donc écrit une nouvelle page de son histoire, en témoignent notamment son changement d'identité (logo, signature, point de ventes…) et ses performances commerciales dans un nombre de pays. Την ίδια χρονιά, για τα 90 χρόνια της, η Citroën έχει γράψει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του, μαρτυρούν ειδικότερα την αλλαγή της ταυτότητας (λογότυπο, υπογραφή, το σημείο των πωλήσεων ...) και τις επιδόσεις των επιχειρήσεων σε ορισμένες χώρες.

Des produits à succès Επιτυχημένων προϊόντων

•Véritable voiture anti-crise, C3 Picasso rencontre un franc succès en seulement 9 mois de commercialisation : plus de 86 000 véhicules vendus dans le monde. •  Μια πραγματική αντι-αυτοκίνητο κρίση, C3 Πικάσο συναντήθηκε με μεγάλη επιτυχία σε μόνο 9 μήνες στην αγορά: πάνω από 86 000 οχήματα που πωλήθηκαν σε όλο τον κόσμο. En particulier en Europe occidentale, cette voiture s'installe en tête de son segment sur les derniers mois de l'année. Ιδιαίτερα στη Δυτική Ευρώπη, το αυτοκίνητο κινήθηκε προς την κορυφή της κατηγορίας του κατά τους τελευταίους μήνες του έτους. Un résultat prometteur qui confirme la réussite des véhicules signés « Picasso ». Μια ελπιδοφόρα αποτέλεσμα που επιβεβαιώνει την επιτυχία των οχημάτων που υπογράφηκε "Πικάσο". Avec près de 200 000 immatriculations, C4 Picasso (5 et 7 places) et Xsara Picasso restent leader du segment des monospaces compacts en Europe occidentale. Με σχεδόν 200 000 εγγεγραμμένων, C4 Picasso (5 και 7 έδρες) και το Xsara Picasso παραμένει το κύριο τμήμα compact MPV στη Δυτική Ευρώπη.

•Pour sa première année pleine de commercialisation, la C5 dépasse ses objectifs de vente avec 88 000 ventes. •  Για το πρώτο πλήρες έτος της εμπορίας, C5 υπερβαίνει τις πωλήσεις τους στόχους του με 88 000 πωλήσεις. Cette voiture affiche notamment des performances remarquables en France (une voiture sur cinq du segment des berlines moyenne haute est une C5), en Italie et dans un certain nombre d'autres pays tant auprès des particuliers que des clients professionnels. Αυτό το αυτοκίνητο δείχνει ισχυρές επιδόσεις στη Γαλλία (ένα στα πέντε τμήμα σεντάν αυτοκίνητα είναι υψηλό C5 μέσο όρο), την Ιταλία και ορισμένες άλλες χώρες, τόσο για τους ιδιώτες ως πελάτες. C5 s'inscrit ainsi comme la nouvelle référence en termes de satisfaction clients, comme en témoignent ses nombreux prix : meilleure voiture importée de son segment en Allemagne, voiture de l'année au Portugal, Fleetcar of the Year 2009 en Autriche … C5 ταιριάζει επίσης και το νέο σημείο αναφοράς όσον αφορά την ικανοποίηση των πελατών, όπως αποδεικνύεται από πολλά βραβεία: καλύτερο εισαγόμενο αυτοκίνητο στην κατηγορία του στη Γερμανία, τα αυτοκίνητα στην Πορτογαλία, Fleetcar της Χρονιάς 2009 στην Αυστρία ...

•Cette année, CITROËN confirme aussi son statut de marque référente dans les véhicules utilitaires en entrant dans le Top 3 Européen. •  Φέτος, Citroen επιβεβαίωσε επίσης τη θέση της ως σημείο αναφοράς το εμπορικό σήμα σε οχήματα που εισέρχονται στην Ευρωπαϊκή Αρχή σελίδας 3. En 2009, la Marque gagne 1,2 point de part de marché en Europe, ce qui la place désormais en troisième position (cinquième place en 2008). Το 2009, Mark αποκτήθηκε 1,2 μονάδες του μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη, η οποία δίνει τώρα τρίτων (πέμπτη το 2008). En France, CITROËN est d'ailleurs en seconde position sur ce marché, depuis le mois d'avril. Στη Γαλλία, η Citroën είναι επίσης τη δεύτερη στην αγορά από τον Απρίλιο. Dans la même lignée, en Espagne, Belgique et au Portugal, elle occupe la première place. Στο ίδιο πνεύμα, την Ισπανία, το Βέλγιο και την Πορτογαλία, καταλαμβάνει την πρώτη θέση. Avec une gamme de cinq Με μια σειρά από πέντε
véhicules utilitaires en Europe, CITROËN y vend près d'un VUL sur 8 et une voiture CITROËN sur 6 vendues est un VUL. εμπορικά οχήματα στην Ευρώπη, η Citroën πουλάει σχεδόν vul στις 8 και ένα 6-CITROËN πωλείται αυτοκίνητο είναι vul.

Une nouvelle dynamique de marque Μια νέα δυναμική μάρκα

•Le 5 février dernier, la Marque a présenté sa nouvelle dynamique simultanément dans 34 pays du monde. •  Στις 5 Φεβρουαρίου, η μάρκα εισήγαγε νέα δυναμική του ταυτόχρονα σε 34 χώρες σε όλο τον κόσμο. Dans un contexte économique difficile, mais aussi dans une période de changements des usages automobiles et de rapports nouveaux entre les consommateurs et les marques, CITROËN a choisi de ne pas subir. Σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, αλλά και σε μια περίοδο αλλαγών στην αυτοκινητοβιομηχανία και νέες σχέσεις μεταξύ των καταναλωτών και των εμπορικών σημάτων, η Citroën επέλεξε να μην υποστούν. CITROËN agit, CITROËN se réinvente. CITROËN πράξεις CITROËN επανεφευρίσκει ίδια.

•En 2009, CITROËN s'est engagée dans un projet de marque global : une nouvelle identité visuelle, une nouvelle signature « Créative Technologie », de nouvelles relations avec ses clients et une nouvelle ligne de produits automobiles, la ligne DS. •  Το 2009, η Citroën έχει ξεκινήσει μια παγκόσμια branding έργου: μια νέα οπτική ταυτότητα, μια νέα υπογραφή "Creative Technology", νέες σχέσεις με τους πελάτες και μια νέα σειρά προϊόντων αυτοκινητοβιομηχανίας, η σύνδεση DS.

•Un objectif : poursuivre la dynamique engendrée par le succès de nouveaux produits lancés ces dix dernières années pour donner à la Marque CITROËN plus de valeur et ainsi porter et soutenir la gamme. •  Ο στόχος: να συνεχιστεί η δυναμική που δημιουργήθηκε από την επιτυχία των νέων προϊόντων που ξεκίνησε κατά τα τελευταία δέκα χρόνια για να δώσει το σήμα Citroën πιο αξιόλογες και έτσι να αυξήσουν το εύρος και την υποστήριξη.

•Pour privilégier la relation client et l'expérience de Marque, CITROËN s'est engagée dans une démarche innovante et à la pointe des technologies. •  Η εστίαση στις σχέσεις με τους πελάτες και την εμπειρία μάρκας, η Citroën έχει ξεκινήσει μια καινοτόμο και τεχνολογία αιχμής. De la phase de réflexion à la vie quotidienne avec une CITROËN, la Marque met tout en oeuvre pour satisfaire son client. Φάση του προβληματισμού για την καθημερινή ζωή με ένα αυτοκίνητο της Citroen, Μαρκ κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αντιμετώπιση του πελάτη του. Elle est ainsi entrée dans une nouvelle ère internet depuis quelques mois avec son nouveau site doté de la technologie digitale en full flash et d'un nouveau configurateur de véhicules. Είναι επομένως εγγράφονται σε μια νέα εποχή του Διαδικτύου κατά τους τελευταίους μήνες με τη νέα ιστοσελίδα της με την ψηφιακή τεχνολογία σε πλήρη λάμψη και μια νέα configurator όχημα. Côté contrats de service, la Marque sait accompagner son client, puisque en 2009 un client européen sur cinq a signé un Side συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, Μαρκ γνωρίζει την υποστήριξή του, των πελατών από το 2009 ένα ευρωπαϊκό πελάτης έχει υπογράψει πέντε
contrat de service que ce soit une extension de garantie ou un contrat de maintenance. σύμβαση παροχής υπηρεσιών κατά πόσον μια εκτεταμένη εγγύηση ή σύμβαση συντήρησης.

L'année des records Το έτος εγγραφές

2009 rime avec records : records en volume de ventes ou en part de marché en France, en Allemagne, en Russie et en Chine….mais aussi record sportif. 2009 ρίμα με αρχεία: τα αρχεία του όγκου των πωλήσεων και μερίδιο αγοράς στη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Ρωσία και την Κίνα. ... Αλλά και ρεκόρ αθλήματα. Pour la 5ème fois, CITROËN devient Champion du monde des constructeurs en rallyes WRC. Για τον 5ο χρόνο, γίνεται η Citroën κατασκευαστές παγκόσμιου πρωταθλητή στο WRC ράλι. Un titre qui est la démonstration concrète du savoir faire automobile de la Marque et le résultat d'un travail d'équipe. Ένας τίτλος που αποτελεί απτή απόδειξη των γνώσεων των αυτοκινήτων μάρκας και το αποτέλεσμα της ομαδικής εργασίας.

3. 3. CITROËN EN 2010, CE SERA… CITROËN Το 2010, θα είναι ...

La nouvelle C3. Déjà plus de 23 000 commandes clients ont été enregistrées depuis le lancement de la nouvelle C3, en France et en Italie fin novembre. Η νέα C3. Ήδη περισσότερα από 23 000 παραγγελίες των πελατών καταχωρήθηκαν από την έναρξη της νέας C3 στη Γαλλία και την Ιταλία στα τέλη Νοεμβρίου. Un chiffre de bon augure pour 2010, puisque la voiture sera lancée dans l'ensemble des autres pays européens. Το ποσό αυτό αποτελεί καλό οιωνό για το 2010, επειδή το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει σε όλες τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. La nouvelle C3 dispose de tous les arguments pour renouveler la success story de l'ancienne C3, vendue à plus de 2 millions d'exemplaires. Το νέο C3 έχει όλα τα επιχειρήματα για να ανανεώσει την επιτυχία της παλιάς C3, που πωλούνται πάνω από 2 εκατομμύρια αντίτυπα. Parmi ses atouts : sa qualité, qui répond au niveau d'excellence que se fixe PSA Peugeot Citroën, et son pare-brise zénith, véritable innovation offrant une visibilité et des sensations inédites. Μεταξύ των θετικών στοιχείων του: την ποιότητα, η οποία ανταποκρίνεται στο επίπεδο της αριστείας, που συνδέεται PSA Peugeot Citroën, και εκτοξευτήρα ζενίθ της, προσφέροντας πραγματική καινοτομία και την προβολή των νέων αισθήσεις.

La ligne DS . Η σύνδεση DS. La CITROËN DS3, première voiture de la ligne distinctive, sera commercialisée au premier Η DS3 CITROËN πρώτο αυτοκίνητο του ξεχωριστή γραμμή θα πρέπει να διατίθενται στην αγορά κατά το πρώτο
semestre. εξάμηνο. CITROËN cible une clientèle à la recherche de partis pris d'architecture, de style, de sensations et de raffinement. CITROËN πελάτες στόχος αναζητούν αρχιτεκτονική προκατάληψη, το στυλ, αισθάνονται και φινέτσας. La Marque étend ainsi son offre en développant une nouvelle ligne de voitures, en complément de sa gamme principale : la ligne Distinctive avec des produits aux choix plus radicaux. Ο Brand επεκτείνει την προσφορά της, αναπτύσσοντας μια νέα γραμμή των αυτοκινήτων για να συμπληρώσει κύρια γραμμή προϊόντων της: τη γραμμή Διακριτικός προϊόντα με πιο ριζοσπαστικές επιλογές.

Des nouveaux services pour les clients. Νέες υπηρεσίες για τους πελάτες. La CITROËN DS3 inaugurera des nouveaux services clients innovants et personnalisés : le service FREEDRIVE. Η DS3 CITROËN εγκαινιάσει νέους πελάτες και καινοτόμες υπηρεσίες προσαρμοσμένες: υπηρεσία freedriver. Une nouveauté dont l'objectif est d'apporter de la sérénité et de la tranquillité aux clients : tout est compris. Ένα μυθιστόρημα, στόχος του οποίου είναι να φέρει γαλήνη και ηρεμία σε όλους τους πελάτες της συμπεριλαμβάνονται. L'entretien bien sûr, mais l'assurance et la mobilité avec la garantie de pouvoir bénéficier d'un véhicule de remplacement et la possibilité d'avoir accès à des services plus sophistiqués. Η συνέντευξη του πορεία, αλλά και την κινητικότητα ασφάλισης με εγγύηση να πληρούν τις προϋποθέσεις για ένα όχημα αντικατάστασης και τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε πιο εξελιγμένες υπηρεσίες.

Des réponses concrètes à la problématique environnementale Συγκεκριμένες απαντήσεις στα περιβαλλοντικά προβλήματα

•Motorisations thermiques : dès leur lancement, la nouvelle C3 et la DS3 disposeront de motorisations Diesel émettant 99 g/km de CO2. • τύπων κινητήρων : από την έναρξη, το νέο C3 και DS3 θα έχουν κινητήρες ντίζελ εκπέμπουν 99 g / km CO2. Au cours de l'année 2010, avec la nouvelle génération du Stop & Start, elles proposeront des versions à 95 g/km de CO2. Κατά τη διάρκεια του έτους 2010, με τη νέα γενιά Stop & Start, που θα προσφέρουν εκδόσεις των 95 g / km CO2.

•Stop & Start : pionnier du Stop and Start dès 2003, la Marque va généraliser cette innovation sur l'ensemble de sa gamme - le Stop & Start seconde génération - permettant de diminuer les émissions de gaz à effet de serre jusqu'à 15 % dans des conditions de roulage difficiles. •  Stop & Start: πρωτοπόρος Start Stop και το 2003, Μαρκ θα γενικεύσουμε αυτή καινοτομίας σε όλη την γκάμα της - το Stop & Start δεύτερης γενιάς - για τη μείωση των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου στο 15 % σε δύσκολες συνθήκες οδήγησης.

•Véhicules électriques : CITROËN proposera cette année, en 2010, deux véhicules 100 % électriques à sa gamme, •  ηλεκτρικά οχήματα: CITROEN προτείνει φέτος, το 2010, δύο κατά 100% ηλεκτρικά οχήματα στην σύνθεση του
- un Berlingo First Electrique pour les clients entreprises dès le premier semestre - Ένα Berlingo πρώτο ηλεκτρικό για εταιρικούς πελάτες κατά το πρώτο εξάμηνο
- et à partir du dernier trimestre, une petite citadine baptisée C-ZERO, une solution adaptée aux usages urbains d'aujourd'hui. - Και από το τελευταίο τρίμηνο, μια μικρή πόλη που ονομάζεται C-ZERO, μια λύση για τις αστικές χρήσεις σήμερα.

Un développement international. Μια διεθνής ανάπτυξη. Marque globale, CITROËN va accentuer son développement à l'international. Παγκόσμιο εμπορικό σήμα, η Citroën θα αυξήσει τη διεθνή ανάπτυξη του. En Chine, elle compte poursuivre les performances commerciales de la famille C-Quatre lancée en 2008 et faire du lancement de la nouvelle C5, fabriquée dans l'usine de Wuhan, un succès. Στην Κίνα, ότι σχεδιάζει να συνεχίσει τις επιδόσεις των επιχειρήσεων της οικογένειας-Γ Τέσσερα ξεκίνησε το 2008 και να ξεκινήσει η νέα C5, που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Wuhan, μια επιτυχία. En Russie, la production locale de la C4 à Kaluga devrait être un atout pour la Marque sur ce pays. Στη Ρωσία, η τοπική παραγωγή της C4 στο Kaluga αναμένεται να είναι ένα περιουσιακό στοιχείο με το εμπορικό σήμα της χώρας. Et, lancée Και ξεκίνησε
dans une véritable dynamique internationale, CITROËN va créer deux nouvelles filiales au premier semestre 2010, une en Afrique du Sud et une en Ukraine. σε μια πραγματική διεθνή δυναμική, η Citroën θα δημιουργηθούν δύο νέες θυγατρικές εταιρείες κατά το πρώτο εξάμηνο του 2010, ένας στη Νότια Αφρική και μία στην Ουκρανία.
Μια επιχειρηματική στρατηγική βασίζεται τόσο στην επίθεση με τις εταιρείες για μια επιθετική και μεταχειρισμένα οχήματα.
•  Στην αγορά για επαγγελματική (B2B), η φιλοδοξία της μάρκας είναι να διπλασιαστεί το μερίδιο αγοράς της VP Επιχειρήσεων (έτος αναφοράς 2007Με ένα κέρδος πάνω από ένα σημείο του μεριδίου αγοράς, η φιλοδοξία αυτή έχει ήδη δρομολογηθεί. Για να το κάνετε αυτό, συμπεριλαμβανομένης της CITROËN πολλαπλασιάσει τον αριθμό των Επιχειρηματικών Κέντρων κατά 5 στην Ευρώπη, να διαθέτουν 500 έως το 2011 και να αυξηθεί κατά ένα σημαντικό δυνάμεις, λόγω των πωλήσεων των μεγάλων λογαριασμών (Εθνικό & International) και B2B οργανισμούς χώρες. Ένας άλλος στόχος: μόνιμα εγκατεστημένο θέση που έλαβε το 2009 σχετικά με την προμήθεια στην κορυφή 3 στην Ευρώπη.

• Για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, Citroen έχει δεσμευτεί το 2009 σε μια στρατηγική της διεθνούς επιθετικού από την έναρξη ενός νέου σήματος "Επιλογή Citroen. Τρεις στόχους: την αύξηση των πωλήσεων των μεταχειρισμένων οχημάτων σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται, να βελτιστοποιήσει τη ροή του διεθνούς στήριξης και των υπολειμματικών αξιών

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN 2009 - ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιαν 2010, 11:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Με Systran έκανες την μετάφραση?
Δεν καταλαβαίνεις χριστό τι λέει... ούτε τις πρώτες 100 λέξεις δεν πρόκειται κανείς να διαβάσει !!!

Καλύτερα κάποιος που ξέρει Γαλλικά, να το μεταφράσει κανονικά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN 2009 - ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιούλ 2010, 22:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Λόγω της σχετικότητας με το παραπάνω είπα να μην ανοίξω ανεξάρτητο θέμα:

Αναλυτές αναλύουν την αυτοκινητοβιομηχανία στο μέλλον.Η πρώτη ανάλυση είναι της Merrill Lynch του John Casesa, ο οποίος τώρα συμβουλεύει κυβερνήσεις, εταιρείες, και επενδυτές σχετικά με της επιχείρησης. Ο Casesa ανέλυσε την παραγωγής από το 2005 - 2009 για να δει ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες θα είναι στο προσκήνιο το 2018.Η Toyota, η οποία ήταν πρώτη στον κόσμο αυτοκινητοβιομηχανία το 2008, πέφτει από την κορυφή σε όλη τη διαδρομή προς τον αριθμό τρία. Ο Casesa βλέπει την Volkswagen που διέρχεται την Toyota να γίνετε το νέο νούμερο ένα, ακολουθούμενη από την Hyundai / Kia στη δεύτερη θέση. Και οι δύο εταιρίες επεκτείνονται γρήγορα στη Βόρεια Αμερική και στις αναπτυσσόμενες αγορές. Οι υπολογισμοί Casesa περιέχουν και ορισμένες άλλες μεγάλες εκπλήξεις: Βλέπει την General Motors από τη δεύτερη στην δέκατοι θέση στον κόσμο, και την Ford από τέταρτη στην όγδοη. Αυτό μπορεί να είναι λίγο σκληρό γιατί. το μερίδιο αγοράς της GM στη Βόρεια Αμερική με τους υπόλοιπες τέσσερις μάρκες φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί, ενώ η Ford φαίνεται να κερδίζει μερίδιο. Το υπόλοιπο του top ten του Casesa έχει η Renault Nissan στην τέταρτη, η Honda στην Πέμπτη, η Fiat-Chrysler στην έκτη θέση, και η PSA στην έβδομη θέση. Μια άλλη έκπληξη κάνει ο κατάλογος στον αριθμό εννέα για την Κίνα. Η κινεζική κυβέρνησης είναι πιθανό να συγχώνευση πολλές μικρές εταιρείες έτσι ώστε να δημιουργήσει ένα παγκόσμιο ανταγωνιστή.


Η συμβατική Φιλοσοφία
Υπάρχει περισσότερος από ένας τρόπος για να μαντεύουν το μέλλον.Η IHS Global Insight, η οποία παράγει οικονομικές και κάνει προβλέψεις της αγοράς, χρησιμοποιεί μια πιο εντατική χρήση δεδομένων. Κάνει μια bottom-up προβλέψει από την εξέταση της παραγωγής κάθε εταιρείας στα σχέδια,στην παραγωγή στη δύναμη της αγοράς και της οικονομικής ανάπτυξης. Αυτή η πιο σταδιακή προσέγγιση παράγει μια κατάταξη των κορυφαίων παγκόσμιων παικτών που παραμένει σχετικά αμετάβλητη σε σχέση με σήμερα. Η Toyota παραμένει υπ 'αριθμόν ένα, η GM είναι η πρώτη επιλαχούσα, και η VW έρχεται στην τρίτη θέση. Στρογγυλοποίηση από την κορυφή έξι: Renault / Nissan στην τέταρτη, στην πέμπτη η Ford, και Hyundai / Kia στην έκτη θέση.

ΠΗΓΗ: money.cnn.com
Η PSA φαίνεται να μένει στα ίδια, μεγάλη κερδισμένη η Hyungai-Kia και Renault..

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN 2009 - ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιούλ 2010, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Απο προβλέψεις άλλο τίποτα στις μέρες μας. Μέχρι και τα χταπόδια λένε τη γνώμη τους...

Αλλά με τόσο αβέβαιο κλίμα στην παγκόσμια οικονομία το να κάνεις προβλέψεις μέχρι το 2018 είναι περισσότερο τύχη παρά ουσία.

Πριν μια πενταετία κανείς απο τους μεγαλοσχήμονες οικονομολόγους δεν μίλαγε για την τεράστια κρίση που περνάμε. Μόνο ο Γκρίνσπαν είχε αναφερθεί στη φούσκα ακινήτων στην αμερική, αλλά και αυτός δεν είχε κάνει τίποτα για να την εμποδίσει.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση CITROEN
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: tzanetosg
Απαντήσεις: 2
Εκλογές Οκτωβρίου 2009
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: gregori
Απαντήσεις: 52
citroen peg
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: HLIAS PEIRAIA
Απαντήσεις: 2
Λαμπάκι μηχανής σε CITROEN c4 diesel 2015
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Basilis
Απαντήσεις: 10
Citroen Xsara Picasso 1.8 2000 blue dino
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: psaρας
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ