Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Tι κάνατε στο Citroen σας σήμερα? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2019, 08:05 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Bαγγέλη μπράβο άλλη μια φορά για την κατάρτισή σου!
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Azan Gorde
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Tι κάνατε στο Citroen σας σήμερα? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2019, 20:12 |
|
Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16 Δημοσιεύσεις: 1854
|
barimagas έγραψε: Έβαλα ρεζέρβα λόγω κλαταρισματος. Η μανιβέλα ανύψωσης του αυτοκινητου, έχει λάθος σχεδιασμό, στριφογυρίζοντας πρέπει να σέρνονται τα δάχτυλα σου στην ασφαλτο. Παραξενεύτηκα και ξανακατεβηκα στο αμάξι να δω μήπως δεν είχα εφαρμοσει κάποιο εργαλείο αλλά δεν είχε κάτι.
Το άλλο παράξενο τα μπουλονια ήταν τόσο σφιγμενα που στραβωσε το μπουλονοκλειδο. Είχε κοντό μήκος και δεν μπορείς να ασκήσεις μεγάλη ροπή ούτε άμα ανέβεις πάνω. Μόνο με κλοτσιες ξεβιδωσαν. Ε μετά φαγώθηκαν και οι γωνίες και μουργανεψε το εργαλείο. Όλα ψεύτικα τα φτιάχνουν...χειρότεροι και από τη φιατ...
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk φίλε πραγματικά λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου, αλλά έχω παρατηρήσει πως τις περισσότερες φορές τα σχόλια σου εδώ μέσα είναι μόνο παράπονα και απορώ γιατί είχα μακρά συμβίωση με το c3 για αρκετές χιλιάδες χλμ και το αμαξάκι ήταν πραγματικά απολαυστικό και απροβλημάτιστο. Φιλικότατα και χωρίς παρεξήγηση
_________________ C3 Aircross 120 bluehdi Shine C4 mk II 100 bluehdi Feel C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi
Τελευταία επεξεργασία από Azan Gorde και Δευτ 28 Ιαν 2019, 20:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Tι κάνατε στο Citroen σας σήμερα? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2019, 20:18 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Ρε παιδιά περιμένετε να ξεσφιξετε τα μπουλονια με το εργοστασιακο μπουλονοκλειδο? Παντα να υπάρχει και ενας παραδοσιακος σταυρος μεσα στο χωρο αποσκευων...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Tι κάνατε στο Citroen σας σήμερα? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2019, 21:57 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Το άλλο παράξενο τα μπουλονια ήταν τόσο σφιγμενα που στραβωσε το μπουλονοκλειδο
Αυτό συμβαίνει,όταν δεν σφίγγεις με ροπόκλειδο.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Tι κάνατε στο Citroen σας σήμερα? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2019, 22:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
πριν κανα μηνα εγραψα οτι ο λαστιχας σε ενα αουντι εσφιξε τα μπουλονια με αεροκλειδο και μετα το ροποκλειδο στο δικο μου τα εσφιξε κατευθειαν με αεροκλειδο και οταν πηγα να αλλαξω τακακια εβαλα σωληνα στο κλειδι για να βαλω δυναμη....... οποτε το σφιξιμο αποκλειστικα με ροποκλειδο στα κιλα του κατασκευαστη στα ον τοπικ προετοιμαζομαστε για τακακια πισω και δισκοπλακες πισω 327.000 παρα κατι και οι πισω δισκοι ειναι οι μαμα...τουλαχιστον 210.000 στα χερια μου
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Tι κάνατε στο Citroen σας σήμερα? Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιαν 2019, 00:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16605 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Azan Gorde έγραψε: barimagas έγραψε: Έβαλα ρεζέρβα λόγω κλαταρισματος. Η μανιβέλα ανύψωσης του αυτοκινητου, έχει λάθος σχεδιασμό, στριφογυρίζοντας πρέπει να σέρνονται τα δάχτυλα σου στην ασφαλτο. Παραξενεύτηκα και ξανακατεβηκα στο αμάξι να δω μήπως δεν είχα εφαρμοσει κάποιο εργαλείο αλλά δεν είχε κάτι.
Το άλλο παράξενο τα μπουλονια ήταν τόσο σφιγμενα που στραβωσε το μπουλονοκλειδο. Είχε κοντό μήκος και δεν μπορείς να ασκήσεις μεγάλη ροπή ούτε άμα ανέβεις πάνω. Μόνο με κλοτσιες ξεβιδωσαν. Ε μετά φαγώθηκαν και οι γωνίες και μουργανεψε το εργαλείο. Όλα ψεύτικα τα φτιάχνουν...χειρότεροι και από τη φιατ...
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk φίλε πραγματικά λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου, αλλά έχω παρατηρήσει πως τις περισσότερες φορές τα σχόλια σου εδώ μέσα είναι μόνο παράπονα και απορώ γιατί είχα μακρά συμβίωση με το c3 για αρκετές χιλιάδες χλμ και το αμαξάκι ήταν πραγματικά απολαυστικό και απροβλημάτιστο. Φιλικότατα και χωρίς παρεξήγηση Τι φιλικα και χωρις παρεξηγηση, γραψε κει περα ''ολο παπαριες'' που θα γραφα κι εγω να τελειωνει η υποθεση Αντε τωρα με το FIAT.. Ασε μας κι εσυ ρε Νωντα με τα fiat, τι 128 τι νεο bravo.. Στη πλατεια στο χωριο ΟΛΟΙ οι μπαρμπαδες ξερουν καλυτερα Υ.Γ. το πεντςμαρκ golf mk1 το φτιαξανε αφου καναν μπιλιες ενα 128 για να μαθουν. Φακτ! Ετσι ιστορια-εγκυκλοπαιδια, να μαθαινεις...που τοσο μισεις εσυ... Υ.Γ. Περιμενω Κρουζερ τωρα να μας πει σε επεισοδιο μεγαλυτερο και απο το τελευταιο της Λαμψης τι τραβηξε με το πεντςμαρκ... Και καπακι γκεστ σταρ για την Αμαζονα του θειου του που βεβαιως ητανε γιατρος.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Tι κάνατε στο Citroen σας σήμερα? Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιαν 2019, 06:34 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Σουφλί - Σέρρες - Σουφλί, 600+ χλμ., πατημένο στο λαιμό. Το καψα. Είχα 1,5 μήνα να το βγάλω εκτός. Ευχαριστήθηκα ταχύτητα και αίσθηση.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Tι κάνατε στο Citroen σας σήμερα? Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιαν 2019, 07:06 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2221
|
Τι να πω βρε συ για το Γκόλφ . Το έχω αφήσει στα βάθη της λήθης... Δεν ήταν Αμαζόνα . Η Αμαζόνα ήταν οι πρώτες εκδόσεις του 122 . Μετά ονομάστηκαν Β16 , Β18 και Β20 , ανάλογα αν ήταν 1600 , 1800 ή 2000 . Οπότε ο θείος μου αντικατέστησε το Βόλβο 444 ή καμπούρικο με το Β16 και ο πατέρας μου πήρε το Β18 . Γιατροί και οι δύο , αλλά στο πιο σπορ , Οι άλλοι φίλοι τους έπερναν διάφορα , αλλά τα βολβο τα είχαν αρκετοί . Ετρεχαν και σε αγώνες τότε .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Tι κάνατε στο Citroen σας σήμερα? Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιαν 2019, 07:49 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Αχαχαχαχα δεν παιζεσαι Χρηστάρα.
Εγώ εχτές το βράδυ την είχα αφήσει κάτω από ένα δέντρο κατά τις τέσσερις το απόγευμα και πήγα να την πάρω στις εννιά και το αμάξι ήταν μια ΑΗΔΙΑ.... Είχε πάνω από 50 κουτσουλιές παντού όμως. Τι να κάνω εκείνη την ώρα και με όλα κλειστά τα πλυντήρια πήγα σε αυτά τα Λαμπικο που το πλένεις μόνος παρόλο την κούραση μου αφού είχα σηκωθεί και δούλευα από τις πέντε το πρωί. Πάλι καλά με το ζεστό νερό και με την πίεση έφυγαν σχετικά εύκολα. Μπλιαχ......
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
nontaskatsaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Tι κάνατε στο Citroen σας σήμερα? Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιαν 2019, 11:04 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09 Δημοσιεύσεις: 647
|
nonos έγραψε: Αντε τωρα με το FIAT.. Ασε μας κι εσυ ρε Νωντα με τα fiat, τι 128 τι νεο bravo.. Στη πλατεια στο χωριο ΟΛΟΙ οι μπαρμπαδες ξερουν καλυτερα Τι να πω μωρέ Χρήστο, έχω βαρεθεί να ακούω για τα προβλήματα των Fiat από τότε που παίζαμε στο χωριό με το Uno Turbo i.e και τσαγιάζαμε κόσμο . Εν τω μεταξύ το Grande Punto του αδερφού μου τώρα: Αμάξι του 2009, και του έχει βγάλει 1 (ολογράφως ΜΙΑ) βλάβη, του είχε σπάσει ένα σωληνάκι στους -20 βαθμούς κελσίου, παρκαρισμένο τρεις μέρες. Ο άλλος στο 4T έγραφε ότι δεν έχει και καλό στήσιμο. Άντε τώρα να κάτσεις να κουβεντιάσεις. Στα on topic τώρα, πλύσιμο στο Xantia σήμερα, ενώ ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά για αλλαγή στα σωληνάκια επιστροφών.
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Tι κάνατε στο Citroen σας σήμερα? Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιαν 2019, 11:26 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
Tzakos έγραψε: Το άλλο παράξενο τα μπουλονια ήταν τόσο σφιγμενα που στραβωσε το μπουλονοκλειδο
Αυτό συμβαίνει,όταν δεν σφίγγεις με ροπόκλειδο. Γέροντα συμβαίνει και αν δεν πιέζεις καλά την κεφαλή του κλειδιού και είμαι σίγουρος ότι εσύ τα ξέρεις πολύ καλά αυτά!!. Απλά αν δεν κάθεται καλά, άμα το κοπανας κιολα είναι βέβαιο ότι θα το χαλάσεις. Επίσης ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ μπουλονοκλειδο με πιο ισχυρο υλικό σε σχέση με το ίδιο το μπουλονι, γιατί αν ήταν έτσι τότε θα έτρωγες το μπουλονι και θα έβγαινε μονο με τάμα μετά. Οκ και αυτή η κατάσταση διορθώνεται, αλλά δεν υπάρχει λόγος όταν κάτι μπορείς να το λύσεις τον τρόπο ισχυρού συνδέσμου (μπουλόνι) και πιο αδύναμου εργαλείου, να μπαίνεις σε αυτές τις ιστορίες. Επίσης κάτι άλλο για την ιστορία των συσφιξεων. Έστω ότι σφίξεις σήμερα κάτι με μια Α ροπή σύσφιξης. Λόγω επικαθισεων βρωμιάς, σκόνης κλπ η βίδα "δένεται" περισσότερο στην οπή. Αυτό αποφεύγεται ειδικά Dry Lubricants που είναι σε μορφή σπρέι. Δεν ξέρω βέβαια αν έχουν εφαρμογή στους τροχούς. Επομένως νομίζω δεν έχει να κάνει με καμία Citroën και καμία Fiat. Ειδικά όσον αφορά τα υλικά, κανείς με VAG δεν πρέπει να μιλάει γιατί δεν ξεχνιέται εύκολα η εποχή του bi-turbo tsi, όπου οι κύλινδροι Νο2 ή Νο3 εμφάνιζαν ρωγμή. Και μιλάμε για ένα εκτενώς διαδεδομένο θέμα. Και όχι αστεία βλάβη, αλλά της τάξης των 3000-3500€ και με σοβαρά κουσουρια και πολλά άλυτα προβλήματα μετέπειτα. Ξέρω συγκεκριμένα περίπτωση συναδέλφου με Golf GT (170ps). Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|