_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Συνέντευξη του μεγάλου maestro Μarcello Gandini στον Davide Cironi. Στα πρωτα λεπτά του βιντεο "υποκλινεται" στον Flaminio Bertoni και στην Citroen DS!!!
Φοβερες συνεντευξεις και test drives απο τον Cironi, το χω λιωσει το καναλι του Μπραβο για το ποσταρισμα.
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Παρακολουθω πολυ το VINwiki channel και παραηταν αρκετες οι διασπαρτες αναφορες για το τι μπαχαλο ειναι ο M156.. Ας εχουμε το παρακατω βιντεακι υποψιν πριν κακολογισουμε παλι τον THP Γιατι αλλο να χεις δωσει 20 και αλλο 220 χιλιαρικα. Ιδιως εκει με το μπεκ που κατουραγε τα δα ολα...
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Εξαιρετικο το βιντεο Νικο, μου χε ξεφυγει το ποσταρισμα.Tο ειδα μπαινωντας να ποσταρω το παρακατω..
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Citroen και Alfa Romeo...Oι δύο αγαπημένες μου μάρκες. Η καθε μια για διαφορετικους λογους. Η γαλλική για την τολμη της , τη διαφορετικοτητα και την καινοτομια, η ιταλική για την αγωνιστικη της ιστορια, το παθος που υπαρχει μεσα στο dna της αλλα και στους φανατικους οπαδους της. Δυο τοσο μοναδικες φιρμες που εχασαν το δρομο τους. Η γαλλικη απαρνηθηκε την τεχνολογικη της ανωτεροτητα (βλ. υδροπνευματικη) χαριν της εμπορικης επιβιωσης , παραγοντας χρωματιστα σουβακια με ελατηρια και ημιάκαμπτους και η ιταλικη προσπαθωντας να μεινει πιστη στην ιστορικη της κληρονομια βαλθηκε σωνει και καλα να θεωρειται πριμιουμ παραγοντας εξαιρετικα αυτοκινητα που δεν τα αγοραζει κανενας γιατι ειναι πανακριβα και γιατι εχουν ακομα τη ρετσινια του "προβληματικου ιταλικου" και ετσι απειλειται με εμπορικο αφανισμο...Σημεια των καιρων...
Πέρα απο το δούλεμα και την πλάκα που κάνω για το νεο Golf σε άλλο ποστ, υποκλίνομαι στην πληθώρα των νέων τεχνολογιών του νεου μοντέλου αλλα και στην μελετημένη εργονομια του και για ακομα μια φορα (οπως δειχνουν τα πράγματα...) στην αψογη και μοντερνα σχεδιαση και συναρμογη της καμπινας. Ενα πολυ μοντερνο εσωτερικο που θυμιζει αρκετα οτι ειναι ενα Golf. Moυ αρεσει πολυ ο εσωτερικος φωτισμος και οι διαφορετικες χρωματικες επιλογες. Νομιζω τοσο κοντα σε avant-garde σχεδιαση βρισκεται μονο η Peugeot απο τους Γάλλους. Περιμενω να δω ποσο και αν μας εκπληξουν οι Γάλλοι με τη νεα C4 και αργοτερα με το επομενο 308...
Μετά το Golf 5 το χάος..στο 6 που είχα μπει (καινούργιο αμάξι) το εσωτερικό απλά κατέρρεε!! Ξεκολλούσαν κομμάτια!! Το C4 κλάσεις ανώτερο στα υλικά του..Τώρα αν στα επόμενα φτιάξαν την ποιότητα δε το γνωρίζω όπως δε γνωρίζω και την τιμή τους για να πεις οκ είναι τουλάχιστον φθηνότερο.. Όσον αφορά στα περί υδρο, τα χρωματιστά σουβακια κτλ, διαφωνώ...Εφόσον σε ενοχλεί αυτή η κατεύθυνση της εταιρίας, κάνε ένα κόπο και πες μας την εναλλακτική που προτείνεις εσύ..ποιό δρόμο θα ήθελες να ακολουθήσει
Όσον αφορά στα περί υδρο, τα χρωματιστά σουβακια κτλ, διαφωνώ...Εφόσον σε ενοχλεί αυτή η κατεύθυνση της εταιρίας, κάνε ένα κόπο και πες μας την εναλλακτική που προτείνεις εσύ..ποιό δρόμο θα ήθελες να ακολουθήσει
οσο αναφορα το γκολφ σε βιντεο youtube δειχνει πολυ ωραιο.... τωρα γιωργη οσο αναφορα την υδρο θεωρω οτι η εταιρια ειχε και εχει υα φοντα να την εξελιξει κι αλλο...και να ειναι ανταγωνιστικη σε αυτο το πακετο...το εχω γραψει απειρες φορες στην πιατσα υπαρχουν πολλα αυτοκινητα συμβατικα που εχουν να προσφερουν κατι παραπανω απο την σιτροεν αυτο το παραπανω λοιπον ειναι η υδρο στην οποια η σιτροεν εχασε και θα χασει πολλους ποντους
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
Που είσαι ρε Μανόλη, χρόνια έχουμε να τα πούμε! Το θέμα δεν είναι τι μπορεί να κάνει μια εταιρία, παπάδες μπορεί να κάνει. Το θέμα είναι ποια στρατηγική είναι βιώσιμη.. Δηλαδή υπάρχουν λεφτά για r&d ? Αν ναι, θέλει η εταιρία να χώσει λεφτά εκεί?Και πόσα? Όταν η κατηγορία των suv έχει πάρει φωτιά και το Νίκο τον ενοχλεί που η σιτροέν παίζει μπάλα εκεί, τότε μάλλον η λογική έχει πάει περίπατο και στη θέση της έχει έρθει η κλασσική γκρίνια.. Πέραν αυτού, όπως έγραψα και πιο πάνω, είμαι πραγματικά περίεργος να ακούσω το Νίκο και τον κάθε Νίκο να προτείνει μια εναλλακτική...αντί για γκρίνια. Βασικά είμαστε ολίγον τι ,όποιος θέλει συνεχίζουμε αλλού..
Εγω δεν εχω να προσθεσω κάτι νέο, ούτε θελω να κάνω τον γκρινιάρη. Τα εχω ξαναπει πολλές φορές. Εναλλακτικη εγω δεν εχω τις γνωσεις να προσφερω, δεν ειμαι CEO της εταιρειας...Αυτοι γνωριζουν καλυτερα. Για εμενα η ιδεα και η αγαπη προς την Citroen ξεκινησε οταν πρωτοαντικρυσα αρχες δεκαετιας του 1970 μια DS! Aπο τοτε εχουν περασει απο την οικογενεια 11 αυτοκινητα με το λοχιοσημο δικα μου και του πατερα μου. Ειμαι Σιτροενακιας μεχρι το μεδουλι και αυτο δεν αλλάζει . Η Citroen εχει αλλάξει...Ας κανουν οτι καταλαβαινουν εκει στο Παρισι...Εγω ξερω οτι οι πωλησεις μιλανε! Η Citroen σημερα με τα πολυχρωμα σουβακια και τους ημιακαμπτους πουλαει καλα αλλα VW , Ford και Τουοτα πουλάνε τα διπλασια...Κατι κάνουν καλυτερα.
Εγω δεν εχω να προσθεσω κάτι νέο, ούτε θελω να κάνω τον γκρινιάρη. Τα εχω ξαναπει πολλές φορές. Εναλλακτικη εγω δεν εχω τις γνωσεις να προσφερω, δεν ειμαι CEO της εταιρειας...Αυτοι γνωριζουν καλυτερα. Για εμενα η ιδεα και η αγαπη προς την Citroen ξεκινησε οταν πρωτοαντικρυσα αρχες δεκαετιας του 1970 μια DS! Aπο τοτε εχουν περασει απο την οικογενεια 11 αυτοκινητα με το λοχιοσημο δικα μου και του πατερα μου. Ειμαι Σιτροενακιας μεχρι το μεδουλι και αυτο δεν αλλάζει . Η Citroen εχει αλλάξει...Ας κανουν οτι καταλαβαινουν εκει στο Παρισι...Εγω ξερω οτι οι πωλησεις μιλανε! Η Citroen σημερα με τα πολυχρωμα σουβακια και τους ημιακαμπτους πουλαει καλα αλλα VW , Ford και Τουοτα πουλάνε τα διπλασια...Κατι κάνουν καλυτερα.
απλά έχουν καλύτερο brand name
_________________ C3 Aircross 120 bluehdi Shine C4 mk II 100 bluehdi Feel C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi
To brand name χτιζεται με τον καιρο και με σωστες κινησεις...Η Citroen εχει βγαλει κατα καιρους καλα και καλοπουλημενα αυτοκινητα με υδροπνευματικη η με συμβατικη αναρτηση και αλλες καινοτομες τεχνολογιες, αλλα δυστυχως δεν εχει συνεχεια και συνεπεια σε αυτα που βγαζει γιατι τα τελευταια χρονια εχει γινει το φθηνο αμαξι της PSA. Πασχισαν πολυ, πολλα χρονια να διωξουν τη ρετσινιά του φτηνου και ζημιαρικου γαλλικου αυτοκινητου και εφτασαν να βγαζουν ποιοτικα και μοντερνα αυτοκινητα οπως τα τελευταια C4,C5,DS3,DS4,DS5. Και μολις ειδαν τις πωλησεις χαμηλα (ειδικα των DS4 και DS5), οντας σκεπτομενοι τυχοδιωκτικα και με στοχο το αμεσο κερδος δεν εκατσαν να σκεφτουν και να χαλασουν κεφαλαια (τα οποια ισως και δεν ειχαν...) και να βελτιωσουν αυτα τα μοντελα εκει που επασχαν αλλα παρουσιασαν κατι δηθεν καινοτομο αλλα φτηνιαρικο (C4 Cactus) που τελικα δεν περπατησε οπως θα ηθελαν και αφησαν στον ανταγωνισμο τη μικρομεσαια και τη μεσαια κατηγορια. Ευτυχως προς το παρον τους βγαινουν σε καλο τα μοδατα SUV...O καταναλωτης παντως επιβραβευει τη διαχρονικη συνεχεια και συνεπεια γι'αυτο καποιοι άλλοι κατασκευαστες πουλανε σαν ζεστο ψωμι.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση