Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 18:34 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Η χρήση υγραερίου - LPG στα ΙΧ οχήματα έχει επιτραπεί από τον Νόμο 2773/99 (Φ.Ε.Κ. Α’286/ 22.12.1999) και την Υπ. Απόφ. 18586/698/ 29.3.2000.
Με βάση την τιμή της βενζίνης και του υγραερίου, η μετατροπή ενός συμβατικού βενζινοκίνητου ΙΧ ώστε να μπορεί να καίει και υγραέριο φαντάζει σωτήρια. Είναι όμως αυτό το μόνο που θα πρέπει να σκεφθεί ο υποψήφιος αγοραστής?
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
chris-C4coupe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 20:10 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58 Δημοσιεύσεις: 1037 Τοποθεσία: Salonica
|
Η μετατροπή αυτή στο κινητήρα δεν τον επιβαρύνει??? Δλδ λέω εγώ στο μυαλό μου όταν αγοράζω ένα αμάξι με κινητήρα βενζίνης και πάω και το κάνω να καίει και υγραέριο δεν επιβαρύνω τη μηχανή... Δε γνωρίζω ακριβώς τα χαρακτηριστικά καύσης του υγραερίου στο θάλαμο σε σχέση με τη βενζίνη αλλά μου ακούγεται απλοϊκά σαν να βάζεις στο αμάξι σου ΝΙΤΡΟ σε πιο απλή μορφή... Έχω δεί ενός φίλου το αυτοκίνητο, τζιπ μεγάλου κυβισμού που το έχει βάλει εδω και 7 μήνες ότι του έβγαλε 3 χοντρά προβλήματα στο κινητήρα και στο καταλύτη και το είδα με άλλο μάτι, αλλά έχω ακούσει και απο άλλους ότι είναι ευχαριστημένοι...
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 20:23 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
chris-C4coupe έγραψε: Η μετατροπή αυτή στο κινητήρα δεν τον επιβαρύνει??? Δλδ λέω εγώ στο μυαλό μου όταν αγοράζω ένα αμάξι με κινητήρα βενζίνης και πάω και το κάνω να καίει και υγραέριο δεν επιβαρύνω τη μηχανή... Δε γνωρίζω ακριβώς τα χαρακτηριστικά καύσης του υγραερίου στο θάλαμο σε σχέση με τη βενζίνη αλλά μου ακούγεται απλοϊκά σαν να βάζεις στο αμάξι σου ΝΙΤΡΟ σε πιο απλή μορφή... Έχω δεί ενός φίλου το αυτοκίνητο, τζιπ μεγάλου κυβισμού που το έχει βάλει εδω και 7 μήνες ότι του έβγαλε 3 χοντρά προβλήματα στο κινητήρα και στο καταλύτη και το είδα με άλλο μάτι, αλλά έχω ακούσει και απο άλλους ότι είναι ευχαριστημένοι... εγω που το εχω 1 χρονο σχεδον, δεν εχω κανενα προβλημα. Αν δε σου κανει κοπο, ρωτησε τον φιλο σου (και πες το μας) ποιο συστημα υγραερίου έβαλε, απο ποια εταιρεία, και τι προβληματα ακριβως έβγαλε. Θα ηταν πολυ χρησιμο να μαζευουμε πληροφοριες.
|
|
|
|
|
chris-C4coupe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 20:29 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58 Δημοσιεύσεις: 1037 Τοποθεσία: Salonica
|
Ξέρω φίλε μου απο ποιά εταιρεία είναι και ειναι νομίζω απο τις καλές εταιρείες στη Βόρεια Ελλάδα.... Η εκδοχή τους ήταν ότι λόγω μεγάλου κυβισμού επιπονείται το σύστημα περισσότερο... Του έβαλαν μετά μεγαλύτερα μπεκ ψεκασμού και δεν είχε κάτι μετά αλλά πλέον το αμάξι δεν έχει τρελές διαφορές σε θέμα χιλιομέτρων που διανύει....
|
|
|
|
|
chris-C4coupe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 20:30 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58 Δημοσιεύσεις: 1037 Τοποθεσία: Salonica
|
MeddlingMageGR έγραψε: chris-C4coupe έγραψε: Η μετατροπή αυτή στο κινητήρα δεν τον επιβαρύνει??? Δλδ λέω εγώ στο μυαλό μου όταν αγοράζω ένα αμάξι με κινητήρα βενζίνης και πάω και το κάνω να καίει και υγραέριο δεν επιβαρύνω τη μηχανή... Δε γνωρίζω ακριβώς τα χαρακτηριστικά καύσης του υγραερίου στο θάλαμο σε σχέση με τη βενζίνη αλλά μου ακούγεται απλοϊκά σαν να βάζεις στο αμάξι σου ΝΙΤΡΟ σε πιο απλή μορφή... Έχω δεί ενός φίλου το αυτοκίνητο, τζιπ μεγάλου κυβισμού που το έχει βάλει εδω και 7 μήνες ότι του έβγαλε 3 χοντρά προβλήματα στο κινητήρα και στο καταλύτη και το είδα με άλλο μάτι, αλλά έχω ακούσει και απο άλλους ότι είναι ευχαριστημένοι... εγω που το εχω 1 χρονο σχεδον, δεν εχω κανενα προβλημα. Αν δε σου κανει κοπο, ρωτησε τον φιλο σου (και πες το μας) ποιο συστημα υγραερίου έβαλε, απο ποια εταιρεία, και τι προβληματα ακριβως έβγαλε. Θα ηταν πολυ χρησιμο να μαζευουμε πληροφοριες. Τη δεξαμενή καυσίμου την έβαλες στη ρεζέρβα ??? Πόσο σου πάει με ένα γέμισμα??
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 21:20 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Επειδη εχουν υποθει πολλα πραγματα περι LPG και βρισκονται διασπαρτα σε ολο το φορουμ, για καθε μοντελο (σχεδον), μηπως θα ηταν καλυτερο να μαζευτουν ολες οι πληροφοριες εδω? Επι του θεματος, μιας και ειχα μια συζητηση με τον MeddlingMageGR, πες μας και εδω Δημητρη ποσο πηγε το υγραεριο αυτες τις μερες? Ποσο μειωθηκε το κερδος σε σχεση με τη βενζινη?
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Παρ 31 Δεκ 2010, 16:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Blanc Ange έγραψε: Επειδη εχουν υποθει πολλα πραγματα περι LPG και βρισκονται διασπαρτα σε ολο το φορουμ, για καθε μοντελο (σχεδον), μηπως θα ηταν καλυτερο να μαζευτουν ολες οι πληροφοριες εδω?
Επι του θεματος, μιας και ειχα μια συζητηση με τον MeddlingMageGR, πες μας και εδω Δημητρη ποσο πηγε το υγραεριο αυτες τις μερες? Ποσο μειωθηκε το κερδος σε σχεση με τη βενζινη?
:roll Σορρυ, τώρα το είδα.. Το υγραέριο παίζει πλέον στα 0,77 - 0,80. Η άυξηση ξεκίνησε απο τα μέσα Νοεμβρίου. Ηταν 0,66 και 15 μέρες πήγε αρχικά στα 0,73 και σήμερα είναι στα 0,77. Υπάρχουν και υψηλότερες τιμές, αλλα τα πρατήρια είναι ακτός Αθηνών. Πάντως σε Αθήνα και Θεσσαλονικη, δεν υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στην τιμή του LPG. ( http://www.gasprice.gr/) To οτι το υγραέριο πωλείται 0,77, σημαίνει οτι με την αυξημένη κατανάλωσή που έχει περι του 20-25%, είναι σαν να βάζουμε βενζίνη στα 0,96. Οπότε πάλι συμφέρει. Στο τελευταίο φουλάρισμά μου, για 341χλμ απόστασης, έδωσα 33,73 ευρώ. Μέση κατανάλωση 12,5/100 με υγραέριο. Απο αυτό και μόνο το φουλάρισμα, και συγκρίνοντάς το με μια πολύ χαμηλή τιμή βενζίνης (1,515) κέρδισα 20,54 ευρώ. Φαντάσου σε κάθε γέμισμά σου να κερδίζει ενα 20ευρω...
|
|
|
|
|
PANOURAMIX
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 09:59 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58 Δημοσιεύσεις: 273 Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
|
αν ενα συστημα γκαζιου(4ης ή 5ης γενιας πλεον)ρυθμηστη σωστα μετα την τοποθετηση του δεν υπαρχουν προβληματα στο αυτοκινητο.το μονο που ενδεχεται να αλλαξει ειναι ο χρονος αντικαταστασης των μπουζι.και αυτο επειδη το υγραεριο εχει περισσοτερα οκτανια απο την βενζινη κανει τελεια καυση με αποτελεσμα να δουλευει ο χωρος καυσης σε ελαφρως μεγαλυτερες θερμοκρασιες απο την βενζινη επυβαρηνωντας ετσι τα μπουζι.ξερω landrover με v8 κινητηρες 3,2 3,5 3,9 κυβικων που κανουν extreme χρηση εκτος δρομου καινε γκαζι και δεν τρεχει καστανο.
_________________ ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 16:05 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
PANOURAMIX έγραψε: αν ενα συστημα γκαζιου(4ης ή 5ης γενιας πλεον)ρυθμηστη σωστα μετα την τοποθετηση του δεν υπαρχουν προβληματα στο αυτοκινητο.το μονο που ενδεχεται να αλλαξει ειναι ο χρονος αντικαταστασης των μπουζι.και αυτο επειδη το υγραεριο εχει περισσοτερα οκτανια απο την βενζινη κανει τελεια καυση με αποτελεσμα να δουλευει ο χωρος καυσης σε ελαφρως μεγαλυτερες θερμοκρασιες απο την βενζινη επυβαρηνωντας ετσι τα μπουζι.ξερω landrover με v8 κινητηρες 3,2 3,5 3,9 κυβικων που κανουν extreme χρηση εκτος δρομου καινε γκαζι και δεν τρεχει καστανο. ευγε συνονόματε... γι αυτό και η Bosch έβγαλε αυτά τα μπουζί!! http://www.bosch.com.au/content/language1/html/6578.htm
|
|
|
|
|
timman
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Ιαν 2011, 10:43 |
|
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29 Δημοσιεύσεις: 702 Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
|
Κανοντας καποιους υπολογισμούς ετσι για να περναει η ώρα με δεδομενα για το δικό μου αυτοκίνητο -μεση κατανάλωση μεχρι τώρα με βενζίνη, -λίτρα καυσίμου που εχει καταναλώσει για τα χιλιόμετρα αυτα, ...........(ο μετρητης κατανάλωσης του αυτοκίνητου έχει μια απόκληση απο τη πραγματική κατανάλωση 8% περίπου προς τα πάνω. μεσα σε αυτό υπάρχουν και τα σφάλματα των υπολογισμών η ακρίβεια της αντλίας {κλεψιμο} κτλ)..... -με τιμή βενζίνης σημερινή 1,55/lt -με τιμη υγραερίου 0,80/lt -αυξημένη μεση κατανάλωση 20%/lt τό κέρδος σε χρήμα για χρήση υγραερίου ειναι 465€ ανα 10.000χλμ το κέρδος μεγαλώνει (αντίστοιχα μειώνονται τα χιλιόμετρα απόσβεσης της εγκατάστασης) -οσο αυξάνεται η τίμή της βενζινης -οσο μικραίνει η διαφορά κατανάλωσης σε lt (τα 5ης γενιάς λέει υπόσχονται διαφορα max 10%) - σίγουρα υπάρχουν και αλλες παράμετροι αλλα δε μπορώ να σκεφτώ τώρα.... χωρις να λαμβάνω υπόψη τα οφέλη απο τη συντήρηση του κινητήρα λόγω καθαρότερης καυσης κτλ κτλ... μιας και αν το βάλω τελικά η συντήρηση θα γίνεται όπως προβλέπει το service manual, νομίζω πως το σύστημα συμφέρει οπως και να έχει, αρκει να κρατήσει κανεις το αυτοκίνητο για τα επόμενα χρόνια. για το δικό μου το αμάξι αν το κόστος εγκαταστασης απο μια πρώτη εικόνα που πήρα ειναι 1450€ με κέρδος 465 ανα 100000χλμ θα κάνω απόσβεση σε 32000χλμ περίπου. με αυξηση της τιμής της βενζίνης τα χιλίομετρα απόσβεσης μειώνονται αισθητα. ο χρόνος απόσβεσης νομίζω δεν έχει νόημα. τα χιλιόμετρα αυτα μπορεί να γίνουν σε ενα ή σε 4 χρόνια. τό σύστημα πάντως θα μείνει και θα φέρνει κέρδος μεχρι το 2018 τουλάχιστον. απο εκει και μετα ......ιδωμεν.....
_________________ http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/
|
|
|
|
|
timman
|
Θέμα δημοσίευσης: Citroen C4 Thp & Lpg Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Ιαν 2011, 15:39 |
|
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29 Δημοσιεύσεις: 702 Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
|
Ανοίγω νέο θέμα για να μην γίνομαι off topic γράφοντας σε παραπλήσια θέματα που αφορούν Ds3 και Lpg ή C4 χωρίς τον THP. Αν οι υπεύθυνοι του club θεωρήσουν ότι είναι περιττό ας το μεταφέρουν η διαγράψουν.Έχοντας διαβάσει και ξαναδιαβάσει εδώ μέσα οτιδήποτε αφορά το υγραέριο και για τους λόγους που ήδη έχω αναφέρει έχω καταλήξει στο ότι το θέλω. Θα μου πεις τι το ήθελες το Turbo αφού το πήρες για επιδόσεις κτλ κτλ. Έστω ότι χάνω ένα 10% σε επιδόσεις, ok δε τρέχει και τίποτα. Έτσι κι αλλιώς αρκετή δύναμη έχει, σπάνια το σπάω, κοντρακιάς δεν είμαι, και τι δύναμη του την εκμεταλλεύομαι εκεί που ακριβώς χρειάζεται. Είναι κρίμα όμως να ακυρώνω εκδρομούλα στα Γιάννενα σκεπτόμενος 80€ που όπως και να το κάνεις δεν είναι λίγα…….και η βενζίνη δεν έχει πάει ακόμα 2€ όπως λένε ότι θα πάει. Στη Πάτρα πλέον απ’ ότι ξέρω υπάρχουν τρεις εγκαταστάτες συστημάτων υγραεριοκίνησης και η πρώτη αντλία KolokithasGas ετοιμάζεται. (έχει ήδη καθυστερήσει αλλά επειδή βρίσκεται 2΄ από το σπίτι μου βλέπω ότι η εργασίες προχωρούν Ό ένας ανήκει στο δίκτυο service και εμπορίας group Vag. Πήγα και ρώτησα στους άλλους δύο και η αλήθεια είναι πως με μπέρδεψαν λιγάκι. Ο πρώτος που πήγα είναι ο Χρυσόπουλος, έχει εξουσιοδοτημένο service Mazda και τον ξέρω προσωπικά. (πηγαίναμε μαζί σχολείο). Ανήκει στη Lpg AutoHellas και τοποθετεί συστήματα Versus. Νομίζω Πολωνικά ( http://www.versusgas.com/ ) Έχει τοποθετήσει μέχρι τώρα σε 40 περίπου οχήματα. Σε Thp όμως όχι. Μου έδωσε την παρακάτω προσφορά Σύστημα Υγρ/Κίνησης 4ης Γενιάς 1) maxi kit τετραπλό 379,26 2) ντεπόζιτο εσωτερικό (ρεζέρβας) 55Lt 630x225 135,00 3) πολυβαλβίδα 75,00 4) χαλκοσωλήνας 2μ Φ8 8,10 5)Διάφορα 10,40 6)Αντάπτορες σετ 50,00 7)Τάπα πλήρωσης απλή 13,00 8)Kit Lpg oil (ανα 10000χλμ) 52,00 (αλλά την πρώτη φορά δε το πληρώνω) 9)Μηχανολόγος 30,00 10)Τοποθέτηση (13εργ/ρες) 442,00 Σύνολο με ΦΠΑ. 1405,59 Αυτό που με μπέρδεψε είναι ότι μου προτείνε 4ης γενιάς και όχι πέμπτης γιατί λέει το πέμπτης δεν κάνει για το αυτοκίνητο μου γιατί δεν είναι αμέσου ψεκασμού και ότι το 5ης προβλέπετε για προδιαγραφές ρύπων Euro 5 Το σύστημα δεν είναι σίγουρο ότι μπαίνει και πρέπει να του το αφήσω για 5 μέρες για να λύσει την πολλαπλή εισαγωγής, να δει αν μπαίνει. Αν τελικά δε μπαίνει δε πληρώνω τίποτα. Αν μπαίνει η επιπλέον αυτή εργασία θα κοστίσει κάτι λίγο το οποίο θα το δούμε στο τελικό ποσό (Κανά 50ρι) Δυστυχώς δε μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Έφυγα σχεδόν τρέχοντας Ο δεύτερος που πήγα είναι δίπλα την αντλία του Κολοκυθά και είναι συνεργείο και αυτό της Mazda. Επειδή έτρεχαν και δεν έφταναν από τη πολύ δουλειά επί τροχάδην ο τεχνικός που είδε το αυτοκίνητο μου είπε ότι περιμένει απάντηση από Ιταλία για ένα έτοιμο κιτ το οποίο είναι παραμετροποίησιμο. Το πρόβλημα είναι ότι έρχεται ρεταρισμένο για τον συγκεκριμένο κινητήρα και στην περίπτωση που αλλάξω εγώ κάτι πχ ένα φίλτρο το κιτ πρέπει να μπορεί να δεχτεί τυχόν ρυθμίσεις για να μην προκληθεί κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα. Χαρακτηριστικά μου είπε ότι δεν είναι λίγα στην Αθήνα τα fsi που έχουν σπάσει… Προσφορά δε μου έδωσε ακόμα αλλά στο περίπου είναι 1800€ Σκέτη απογοήτευση…. Σόρρυ για το μακροσκελές ποστ αλλά θέλω γνώμες και ιδιαίτερα από όσους το έχουν ψάξει το θέμα….
_________________ http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Thp & Lpg Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Ιαν 2011, 16:07 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Μην το κάνεις ρε Τίμμο........
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Ιαν 2011, 20:51 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Φίλε timman εγώ θα σου πρότεινα να το αναβάλεις για λίγους μήνες.
Έχω εγκατάσταση LPG στο C5 εδώ κ 5 μήνες περίπου. Έγραψα πάνω από 20 χιλιάδες απροβλημάτιστα και οικονομικά χιλιόμετρα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ή ανάγκη ρύθμισης. Το κιτ είναι ότι φθηνότερο υπάρχει, ένα τουρκικό Aldesa 4ης γενιάς των 1100ε, καθώς την εποχή που περάστηκε οι λίστες αναμονής στα high end 5ης γενιάς ξεπερνούσαν το εξάμηνο.
Μπορώ να πω πως είμαι ενθουσιασμένος από την ιστορία lpg μέχρι στιγμής.
Γιατί όμως σου προτείνω να το αναβάλεις:
- Δεν έχει ξεκαθαρίσει τίποτα για την τιμή του lpg. Δεν είναι διατιμημένο είδος, τα δυιλιστήρια δεν δημοσιεύουν καν τιμή, και στο Ελλαδιστάν ο καθένας μπορεί να πουλάει όσο θέλει. Μπορούν και να συνεννοηθούν οι βενζινάδες σε μία περιοχή, κρατώντας τις τιμές αδικαιολόγητα ψηλά. Συγκεκριμένα, το 1ο γέμισμα μέσα Αυγούστου έγινε με 0,63 για να φτάσω να βάλω με 0,85 πριν 3 εβδομάδες στο ίδιο πρατήριο (Θέρμη Θεσσαλονίκης). Τώρα η τιμή έπεσε κάπως στα 0,79 αλλά με αυτά που είδα έχω τρομάξει. Δεν μου εγγυάται κανείς πως δεν θα το πληρώνω 1,1 e/lt σε ένα τρίμηνο, ακριβώς επειδή ζω στην Ελλάδα.
- Μην ακούς ιστορίες για “κλειδωμένες” τιμές σε σχέση με τη βενζίνη μέχρι το 2018. Ολη αυτή η παραπληροφόρηση αφορά ΟΔΗΓΙΑ της Ευρωπαικής ένωσης και τίποτα παραπάνω. Για παράδειγμα, οδηγία υπάρχει εδώ κ πολλά χρόνια για την αδασμολόγητη εισαγωγή μεταχειρισμένων ΙΧ από χώρες της ΕΕ και ξέρεις πόσο τηρείται....
- Έχεις ένα οικονομικό μοτέρ, που συνδιάζεται με εξάρι κιβώτιο => αν πράγματι θελήσεις να κινηθείς οικονομικά, μπορείς να το καταφέρεις χωρίς να σέρνεσαι.
- Το κυριώτερο: ΚΑΝΕΝΑΣ μα κανένας εγκαταστάτης δε δίνει ΚΑΜΙΑ εγγύηση για βλάβες στον κινητήρα σου, για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ χρονικό διάστημα. Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τί φθορές θα προκύψουν μακροπρόθεσμα και πότε θα πάρεις τις βαλβίδες εξαγωγής στο χέρι. Μπορεί να είναι μετά από 10 χιλιάδες χλμ, μπορεί και μετά από 210 χιλιάδες χλμ. Κανείς δεν μπορεί να σου πεί με σιγουριά, γιατί δεν γνωρίζει ο ίδιος. Και φυσικά, στην αρχή όλα είναι ρόδινα...
- Καλό είναι ο εγκαταστάτης που θα μετατρέψει το αυτοκίνητό σου, να μην είναι η πρώτη φορά που το βλέπει, να μη μάθει στο δικό σου μοτέρ. Από τα λίγα που ξέρω, THP δεν αναλαμβάνει πολύς κόσμος γιατί ακριβώς δεν τα γνωριζουν. Ούτε πολλά κιτ υπάρχουν που να έχουν σχεδιαστεί για το συγκεκριμένο κινητήρα. Συνεπώς, το στατιστικό σου δείγμα είναι ελάχιστο αν όχι μηδενικό.
- Και φυσικά χάνεις την εργοστασιακή εγγύηση, αν υπάρχει.
Τέλος, να αναφέρω πως η ιστορία lpg είναι ένα ρίσκο!
Μέχρι στιγμής έχω κάνει απόσβεση την εγκατάσταση, και σε ένα εξάμηνο θα έχω κάνει απόσβεση και τον κινητήρα. ΜΕΤΑ θα αρχίσω να έχω οικονομία!
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 13 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|