Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:10 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Νοέμ 2018, 10:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Azan Gorde έγραψε:
[quoteΑντιθέτως στην ίδια διαδικασία που έκανα στο C4 τόσο στα λάδια όσο και στις βαλβολίνες είχα εντοπίσει ρινίσματα τα οποία με το φακό φαίνονταν πολύ έντονα. ]
Γιάννη με το συμπάθειο και επειδ΄τυχαίνουμε να έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο στην 1η αλλαγή λαδιών που έκανα στο c4 και αρκετά πιο αργά απο εσένα δεν διακριναμε ίχνος ρινίσματος στα λάδια... :scratch ...ο έλεγχος έγινε στο συνεργείο απο 3άτομα και με όλα τα παρελ΄κομενα (φακούς, μαγνήτες κλπ) :thumb[/quote]

Και εγώ τα ίδια έκανα, και βρήκα. Το είχα αναφέρει και πριν 2 χρόνια αυτό εδώ στο κλάμπ.
Στις 3500 άλλαξα αν θυμάμαι καλά.
Εγώ δεν έκανα έλεγχο στο συνεργείο.
Τα πήρα σπίτι μου, τα άφησα 2-3 μέρες να καθίσουν, και στο τέλος έβλεπα τα ρινίσματα στο πάτο του διάφανου δοχείου μαζί με κάποιο λευκό ίζημα που δεν έχω ιδέα τι ήταν.
Δεν ήταν πολλά, εξαιρετικά μικρά σε μέγεθος, τα οποία γυάλιζαν στο φακό.
Στα λάδια του C4 δεν έβαλα μαγνήτη.

Στις βαλβολίνες ειδικά, φαίνονταν χωρίς καμία προσπάθεια να "επιπλέουν", με έναν απλό φακό κινητού.
Ήταν αρκετά περισσότερα από ότι στα λάδια. Και αισθητά μεγαλύτερου μεγέθους, αφού φαίνονταν με το μάτι.
Εδώ είχα μαζί και 2 φίλους "μηχανικούς". Οι οποίοι μου έλεγαν οτι είναι πολύ νωρίς για βαλβολίνες (10.000Κm).
Όταν είδαν τα μέταλλα, δεν ξανα μίλησαν.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Νοέμ 2018, 10:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Ως προς το Start Stop δεν έχω ιδέα πως δουλευει. Ούτε στο C4 ούτε στο Ford.
Μετά τη ζώνη το πρώτο πράγμα που κάνω είναι η απενεργοποίηση.

Αν μπορούσα να το βγάλω και 100% μόνιμα, θα το έκανα.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Νοέμ 2018, 18:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
johnis έγραψε:
Και τα φρένα του μπορεί να είναι αποτελεσματικά αλλά δεν έχουν αυτό το τρελό δάγκωμα και την σιγουριά του C4.
Είναι πιο "γραμμικά" από του C4 αλλά είχα συνηθίσει στο απότομο δάγκωμα και τώρα κάπως μου κακοφαίνεται.


Τα φρένα του Fiesta, τουλάχιστον στο ΜΚ7,5, είναι το βασικό του μειονέκτημα, σε γρήγορη οδήγηση. Έφαγα το πρώτο σετ τακάκια στα 15Κ χλμ, και μου σφύριζαν από πολύ νωρίς, ενώ μετά από 4-5 γερά φρεναρίσματα, αρχίζουν και μυρίζουν/πέφτουν σε αίσθηση. Περιμένω να δω το 2ο σετ πόσο θα αντέξει, αλλά λογικά θα είναι guaranteed αναβάθμιση κάποια στιγμή...

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Νοέμ 2018, 19:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Ξέρουμε ποιός τα κατασκευάζει ?
Έχουν όλα χαρακτό λογότυπο Ford. Αλλά φαντάζομαι κάποιος άλλος θα τα φτιάχνει.
Γρήγορη οδήγηση δεν έχω κανει για να δω πως συμπεριφέρονται.

Πάντως τα Ate του C4 είναι κυριολεκτικά ακούραστα. Χειμώνα - Καλοκαίρι ανεξαρτήτως φορτίου.
Me 5 άτομα (ή 3 άτομα και φουλ αποσκευές) μέσα έχω κατέβει αρκετές φορές βουνά.
Δεν καταλαβαίνεις αλλαγή στην αίσθηση ούτε στο πεντάλ ούτε στο φρενάρισμα.

Και έχουν μεγάλη διαφορά στην αίσθηση. Του Ford είναι κάπως γραμμικά, δηλαδή το φρενάρισμα είναι ανάλογο της δύναμης που ασκείς, ενώ του C4 καταλαβαίνεις οτι επεμβαίνει και το αυτοκίνητο στο πεντάλ.
Γι αυτό και 2-3 φίλοι που το οδήγησαν, στα πρώτα 3-4 φρεναρίσματα παραλίγο να μας κόψει η ζώνη.

Σκέφτομαι μήπως βάλω κανένα Ate τακάκι σε πρώτη φάση που είναι δοκιμασμένο.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Νοέμ 2018, 18:41 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Πράκτορας έγραψε:
Κ έρχεται το ταπεινό c3 με ένα προηγμένο σύστημα έχοντας έναν πυκνωτή για άμεση εκκίνηση χωρίς μιζαρισμα και ταπωνει τα παντα-ολα...

Στάλθηκε από το Lenovo TB2-X30F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό γιατί η PSA είναι η ΜΟΝΗ που ήδη από το 2012 έχει σύστημα S&S 2ης γενιάς.

Το δικό μου με 115.000χλμ και 5 χρόνια (παρά 2 μήνες) στην πλάτη δε με έχει πουλήσει ΟΥΤΕ ΜΙΣΗ ΦΟΡΑ! Λειτουργεί υποδειγματικά και κάτω από 24χαω ο κινητήρας σβήνει και έχω ΚΑΙ φρένα ΚΑΙ τιμόνι.

Δεν καίγομαι κι εγώ για το σύστημα, όμως καθημερινές που κατεβαίνω στην πόλη ο μετρητης θα γράψει 3-5 λεπτά. Αρκετές φορές βλέπω 7' έξω έχω δει μέχρι και 22'!! (Παραμονή Χριστουγέννων).

Επίσης το χρησιμοποιώ σαν δείγμα ο ότι καμιά φορά ένα φθηνότερο αμάξι μπορεί να φέρει πιο σύγχρονη τεχνολογία από αλλά πιο ακριβά.

Όσον αφορά τα ρινίσματα, πρέπει να διαχωρίσουμε το εξής. Δεν υπάρχει μηχανή ανθρώπινη που λειτουργεί και δεν θα έχει στοιχεία μετάλλου το λάδι. Για αυτό υπάρχουν τα φίλτρα, τα "chip detectors" και άλλοι τρόποι πρόληψης και πρόβλεψης σημαντικής ζημιάς.

Θα αναφέρω πάλι το αεροσκάφος. Σε όλα μετά από ΚΑΘΕ πτήση, γίνεται δειγματοληψία που πηγαίνει για Φασματισκοπικο Έλεγχο, στον οποίο προσδιορίζεται η ποσότητα διαφόρων μετάλλων που υπάρχουν.

Ασφαλώς και ΠΑΝΤΑ υπάρχουν μέταλλα, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ είναι εντός των ορίων συγκέντρωσης που ορίζει το εργοστάσιο, ασφαλώς και ΔΕΝ υπάρχει πρόβλημα. Επίσης οποιοδήποτε από κομμάτι ελαίου (ακόμη και τα υδραυλικά) που φέρει φίλτρα, κατά την αλλαγή του φίλτρου υπάρχει στη βιβλιογραφία διαδικασία αξιολόγησης για το αν τα ρινίσματα που έφραξαν το φίλτρο κρύβουν κάποια ζημιά στις αντλίες κλπ κλπ.

Συνεπώς, η ύπαρξη ρινισματων ΔΕ συνεπάγεται αυτομάτως πρόβλημα.. Και ακόμη περισσότερο όταν μιλάμε ίσως για τους πιο αξιόπιστους diesel κινητήρες της αγοράς, όπου η PSA δίνει το σύνθημα και οι άλλοι ακολουθούν.

Στο κομμάτι των φρένων, είναι γνωστό πως η PSA χρησιμοποιεί ειδικό λογισμικό που αυξάνει μόνο του την πίεση, αν διαβάσει απότομο πάτημα. Θέλει συνήθεια και μόνο. Προσωπικά επειδή τα έχω συνηθίσει, οπουδήποτε καθίσω πλέον, μου δίνεται η αίσθηση πως κάτι δεν πάει καλά.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Νοέμ 2018, 22:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Αυτήν ξέρετε, αυτήν εμπιστεύεστε που έλεγε και η διαφήμιση....
https://www.zougla.gr/greece/article/sa ... -astinomia

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Νοέμ 2018, 23:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Λογικό εινςι εκει που υπαρχει τριβή μεταλλικών κινουμένων στοιχείων να εχουμε μεταλλικά ρινίσματα.Η ποσότητα αυτων ομως εχει σημάδια ,οπως και η ποιότητα της λίπανσης που πάρεμ βάλετε στα κινούμενα μερη .Δεδομενου δε οτι οι περισσοτεροι σύγχρονοι κινητήρες εχουν ως. βαςη το επεξεργασμένο αλουμίνιο θεωρω οτι η καλή λίπανση ειναι ενας παράγοντας που περνάει απο το δικο μας χερι.Το λέω αυτο γιατι ο Τζωνυς πιθανα στο δικο του σιτροεν να έβαζε τα μαμα λαδια ,που οπως εχει ειπωθεί δεν ειναι και τα καλυτερα της αγορας .Ενας απλός τροπος καθίζησης και ελέγχου της ποσότητας των ρινίσματων ειναι και η ψηξη του λαδιου


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Νοέμ 2018, 19:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
Orestis έγραψε:
Λογικό εινςι εκει που υπαρχει τριβή μεταλλικών κινουμένων στοιχείων να εχουμε μεταλλικά ρινίσματα.Η ποσότητα αυτων ομως εχει σημάδια ,οπως και η ποιότητα της λίπανσης που πάρεμ βάλετε στα κινούμενα μερη .Δεδομενου δε οτι οι περισσοτεροι σύγχρονοι κινητήρες εχουν ως. βαςη το επεξεργασμένο αλουμίνιο θεωρω οτι η καλή λίπανση ειναι ενας παράγοντας που περνάει απο το δικο μας χερι.Το λέω αυτο γιατι ο Τζωνυς πιθανα στο δικο του σιτροεν να έβαζε τα μαμα λαδια ,που οπως εχει ειπωθεί δεν ειναι και τα καλυτερα της αγορας .Ενας απλός τροπος καθίζησης και ελέγχου της ποσότητας των ρινίσματων ειναι και η ψηξη του λαδιου
ο Γιαννης και στις 2 περιπτώσεις αναφέρθηκε στην 1η αλλαγή λαδιων, αυτά με τα οποία βγήκαν τα αυτοκίνητα απο τα εργοστάσια :thumb

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ 2018, 01:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
:agree

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ 2018, 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
:agree
:D
Για την πρώτη αλλαγή μιλάω.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Νοέμ 2018, 12:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Κάτι ενδιαφέρον . Οι 7 φιναλίστ για το Ευρωπαικό Αυτοκίνητο 2019 . Δύο του ομίλου , τρία τα γαλλικά .
Δεν ξέρω αν έχει ξανασυμβεί .
Παράθεση:
Με αυτόν τον τρόπο ολοκληρώθηκε η δεύτερη φάση της διαδικασίας, κατά την οποία τα μέλη της θεσμού «Car Of The Year» κλήθηκαν να επιλέξουν τη δική τους επτάδα (μικρή λίστα) μέσα από τα 38 μοντέλα της χρονιάς που προτάθηκαν στην πρώτη φάση. Όπως ήταν προγραμματισμένο, σήμερα γνωστοποιήθηκαν οι διεκδικητές του τίτλου, που, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, θα απονεμηθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, μία μέρα πριν από την επίσημη έναρξή του, στις 4 Μαρτίου του 2019.

Τα μοντέλα της τελικής επτάδας είναι, κατά αλφαβητική σειρά, τα εξής:

- Alpine A110

- Citroën C5 Aircross

- Ford Focus

- Jaguar I-Pace

- Kia Ceed

- Mercedes-Benz A-Class

- Peugeot 508

Η διαδικασία για την επιλογή του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» για το 2019 θα συνεχιστεί με τους επτά υποψήφιους να αξιολογούνται από την Επιτροπή Ευρωπαίων δημοσιογράφων «Car Of The Year», μέλος της οποίας είναι ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου, ο οποίος σε αυτήν τη φάση ψήφισε τα Alpine A110, Audi A1, Citroen C5 Aircross, Ford Focus, Jaguar I-Pace, Kia Ceed και Mercedes-Benz A-Claas._

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Νοέμ 2018, 09:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
grekoulis έγραψε:
Αυτήν ξέρετε, αυτήν εμπιστεύεστε που έλεγε και η διαφήμιση....
https://www.zougla.gr/greece/article/sa ... -astinomia


Λογικό
Το είπαμε και παραπάνω .....S&S δευτερης γενιάς

Ποτέ δε πρόκειται να μείνει από μίζα... :P

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Νοέμ 2018, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
http://www.alfaromeo.gr/giulia/b-tech#_

Ασχετο, αλλά ηθελα να το μοιραστώ... :love

Μου τρέχουν τα σάλια και ζηλευω πολύ που η δικιά μας φίρμα σταμάτησε να μιλάει στο συναίσθημα. Πάνε αρκετά χρόνια που η Citroen ειχε βγάλει κάτι τοσο επιθυμητό και sexy! Tα πιο "sexy" Citroen για τα γουστα μου ειναι DS,CX,SM και απο τα πιο προσφατα DS3,DS4,DS5...

Κριμα βέβαια και για την Alfa αφου με τετοιες τιμές και τετοιους κινητηρες πουλάει πλέον λίγα κομμάτια... :spank

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Νοέμ 2018, 20:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Συγνώμη για την ιεροσυλία,αλλά οι ζάντες δεν είναι σαν του προηγούμενου C3? :D
Δυστυχώς το συναίσθημα στην αυτοκινητοβιομηχανία έχει πάει περίπατο εδώ και χρόνια...αλλιώς δεν θα κυκλοφορούσαν κουτιά με ρόδες πχ vag.
Κάτι δείχνει ότι πάει να γίνει με τα ds και με τα Πεζώ αλλά είναι η σταγόνα στον ωκεανό.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Νοέμ 2018, 21:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Δυστυχώς έχεις δίκιο για τη Citroen.

Οι κινητήρες νομίζω μια χαρά είναι. Εμείς είμαστε φτωχούληδες.

Δηλαδή ολόκληρη μπερλίνα τι μοτέρ ήθελες να έχει ? 1400 ? :D

Θα μπορούσε να έχει κάτι σε 1800 βέβαια.
Το καλύτερο Combo είναι η τετρακίνητη Veloce σε αυτό το έντονο ανοιχτό μπλέ.

Ακόμα και το 508 αν και δεν έχει ακριβώς ίδιο target group, έρχεται δεύτερο σε Design.
H Giulia είναι(σύγχρονο) γλυπτό σε ρόδες, ενώ στο 508 θα έκανα μερικές αλλαγές για να μου αρέσει απόλυτα.

Ως προς τη ζάντα αφήνω αυτό εδώ.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου η ζάντα της Alfa είναι 35.000.000 φορές ομορφότερη. :D
Αλλά όντως στις κύριες γραμμές, έχει μεγάλη ομοιότητα.

Εικόνα

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 686 από 780 [ 11690 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 683, 684, 685, 686, 687, 688, 689 ... 780  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενικές Απορίες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 924
''γενικες'' ερωτησεις!
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2vtsssss
Απαντήσεις: 102
Γενικές συζητήσεις γύρω απο τον Κ.Ο.Κ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: GS75
Απαντήσεις: 40
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια