nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2019, 01:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
20760 κόκκινη μη μεταλλικό, με navi, sd slot, cruise control και 16αρες αλουμινένιες ως jtdm-2 120.Τα μισά μπροστά. Σαν αυτοκίνητο σε κάποιους τομείς διακρίνεται όπως το αισθητικό κομμάτι και την οδική συμπεριφορά. Προσωπικά θεωρώ πολύ καίρια τα facelift που έχει υποστεί, δείχνει και συμπεριφέρεται ακόμα επίκαιρα χωρίς να είναι το κορυφαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας της σίγουρα και μόνο στο εσωτερικό δείχνει λίγο τα χρόνια της αν και έχουν γίνει φιλότιμες προσπάθειες.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Νοέμ 2019, 18:00 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
Τρέχει προσφορά 30% σε ασφάλεια hellas direct, μόλις ακύρωσα την anytime που θα έδινα 255 και έκανα με τις ίδιες καλύψεις συμβόλαιο με 157,7!!!!!! 100€ κάτω σχεδόν μεγάλη διαφορά. Για χρονο. Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
billys
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Νοέμ 2019, 19:04 |
|
Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39 Δημοσιεύσεις: 587 Τοποθεσία: Αλμυρός
|
barimagas έγραψε: Τρέχει προσφορά 30% σε ασφάλεια hellas direct, μόλις ακύρωσα την anytime που θα έδινα 255 και έκανα με τις ίδιες καλύψεις συμβόλαιο με 157,7!!!!!! 100€ κάτω σχεδόν μεγάλη διαφορά. Για χρονο. Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Βάζοντας τον κωδικό BF2019.
_________________ Βασίλης - C4 Picasso
www.diadrash.gr
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Δεκ 2019, 18:09 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Kαλό, πολύ καλό το νεο Golf! Υποκλίνομαι και ας το κατεκρινα στην αρχη σαν copy/paste του παλιου. Δεν ειναι...απλα μοιάζει. Φορτωμένο με συστηματα ανεσης και ασφαλειας υψηλης τεχνολογιας και με τη γνωστη ποιοτητα, δεν μπορει να ειναι φθηνο. Μονη ενσταση οι πίσω διακοσμητικες ψευτο-εξατμισεις που τις φοράει 9 χρονια μετα την πρωτη τους εμφανιση στην DS4... . Kαι σε μια εποχη που μαλλον αρχιζει να περναει η μοδα της fake διπλης εξατμισης...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Δεκ 2019, 15:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Θεωρω οτι Ο ανταγωνισμός ειναι αυτος που τους αναγκάζει να ακολουθήσουν Νίκο ....αλλοιώς θα τα δίνανε μεχρι στροφόμετρο.. Προσωπικα εχω συνηθίσει στην γαλλική καβαλα και αυτο το είδα και εκτίμησα έχοντας προασφατες εμπειριες με ταξίδια γερμανικών ..Η μονη που που άρεσε ηταν η αστερατη κουπέ αλλα και αυτη φορούσε γαλλική μεταμοσχευμένη καρδιά 1,5 της Ρενώ (που η συμπεριφορα της ηταν σαν τα παλλια δίλιτρα και άνω )
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Δεκ 2019, 15:44 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Kαι εγω εχω συνηθισει παρα πολυ φιλε Ορεστη τη γαλλικη καβαλα οπως το λες... Απλα θα ηθελα πολυ τα γαλλικα μοντελα να αποπνεουν γερμανικη στιβαροτητα σε συναρμογη,πλαστικα,ηχομονωση οπως το κανουν τα γερμανικα... Οφειλω βεβαια να ομολογησω οτι τα προσφατα γαλλικα παραδειγματα απο την Πεζω κυριως ειναι αυτο ακριβως που θελω σε ποιοτητα συναρμογης και υλικων. Η Citroen προσπαθει ακομα...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Δεκ 2019, 20:38 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2221
|
Νίκο η σχεδόν 11χρονη C5 μου ίσως και να υπερτερεί από αυτά σε ποιότητα και υλικά , τουλάχιστον μέχρι το επίπεδο της Ε και της 5άρας . Και σε αξιοπιστία .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Δεκ 2019, 23:20 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Μπορει cruiser... Εχω ομως άλλη γνωμη. Εχει να κανει με την αισθηση που εχω εισπράξει οδηγωντας απλα σε test drive πριν χρονια μια C5. Θυμαμαι οτι ειχα μεινει γενικα ικανοποιημενος αλλα οχι ενθουσιασμενος. Ηταν μια καλη προσπαθεια υλοποιησης "γερμανικης" κατασκευης . Μου αρεσει πολυ η αισθηση που σου αφηνει ενα Audi , ενα VW, μια BMW η μια Mercedes οταν μπαινεις μεσα και κλεινεις την πορτα. Αυτη η βαρια και συμπαγης αισθηση που δινει την εντυπωση ενος μονολιθου. Αυτο οι Γάλλοι δεν το εχουν φτάσει, η δεν μπορουν η δεν ειναι στη φιλοσοφια τους. Γι'αυτο αρκετες φορες εχω πει εδω μεσα και παρεξηγουμαι απο καποιους οτι οι Γερμανοι εχουν "βαθειά" μηχανολογια, ενω οι Γάλλοι πιο "ρηχη"...Μονο αν υπαρξει ενα συγκριτικο μεγαλης χρονικης διαρκεια (οπως αυτα που εκανε καποτε το γερμανικο auto motor und sport) και δοκιμασθουν γαλλικα και γερμανικα μοντελα εξαντλητικα και στο τελος αποσυναρμολογηθουν και μετρηθουν με ειδικα οργανα τοτε θα εχουμε αποδειξει ποιος κανει κατι καλυτερα και γιατι. Μεχρι τοτε μενει η 'αισθηση' που προσλαμβάνει ο καθένας.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Δεκ 2019, 07:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Μου θυμίζεις τον Ολυμπιακό στην Ευρώπη. Κάνει μια νίκη και μετά τη ξαναρχίζει τις γνωστές πορείες... "Ρηχή μηχανολογία"... Άσε μας Νίκο πρωϊνιατικα
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Δεκ 2019, 07:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2221
|
Νίκο να εξηγήσω λίγο κάποια πράγματα . Οι Γάλλοι και για την Σιτροέν που θα μιλήσουμε έβγαζε μικρά και φτηνά αυτοκίνητα , ενώ οι μεγάλοι γερμανοί ακριβά . Ετσι θα κρίνουμε κάποια πράγματα και ανάλογα με την αξία τους .
Εγώ επειδή έτσι κρίνουν και την δική μου δουλειά και είναι απόλυτα σωστό , δεν διανοούμαι να μην κρίνω με τον ίδιο τρόπο . Οι Γάλλοι λοιπόν έκαναν τα ΒΧ καλύτερα από τα ΑΧ , αλλά έχουν ένα θέμα με το πολύ μεγάλο τους αμάξι , που εκεί είχαν θέματα αξιοπιστίας .
Μοντέλα όπως η ΧΑΝΤΙΑ , το ΖΧ , ήταν γενικά αξιόπιστα και η αίσθηση τους ήταν πολύ καλή . Σίγουρα καλύτερη από τα αντίστοιχης αξίας μικρά γερμανικά .
Ας πάμε σε πιο κοντινά χρόνια . Η δική μου 5άρα , στην πιο πλούσια έκδοση που την έχω κόστιζε γύρω στα 30.000 . Η αντίστοιχων χώρων Ε , 520 και Α6 , είχαν με ανάλογο εξοπλισμό ακριβώς τα διπλά . 60000 δηλαδή .
Η αίσθηση λοιπόν δεν ήταν τόσο διαφορετική τότε , δεν είναι ούτε τώρα και κυρίως δεν αντικατοπτρίζει την διαφορά τιμής . Και βέβαια η αξιοπιστία των γερμανών δεν είναι καλύτερη από αυτή των γάλλων και τέλος ακόμα και η ρημάδα μεταπώληση , δεν είναι καλύτερη , λαμβανομένης υπ΄ όψη της διαφοράς των αρχικών τιμών .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Δεκ 2019, 07:31 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Άποψή μου, ειδικά η C5 με τις ανάλογες Ε και 5xx δεν μπορούν να συγκριθούν. Οι Γερμανοί φορούσαν κορυφαίους 2λιτρους δυνατούς κινητήρες turbo με αυτόματα κιβώτια 6 ή 7 σχέσεων με κίνηση πίσω και σοβαρές επιδόσεις σε ένα σκαρί βαρύ και ασήκωτο το οποίο ήταν κολλημένο στο δρόμο.
Η C5 έχει το σκαρί, την ανάρτηση αλλά από άποψη μοτέρ με 140+ άλογα, 2λιτρο και ατμόσφαιρα χάνει κατά κράτος. Για το κιβώτιο ας μην το πιάσω.
Ο Γερμανός (Mercedes-Benz, BMW) με το Γάλλο δεν συγκρίνονται σε καμία περίπτωση. Έχουν τα διπλάσια λεφτά, γιατί πέρα από το όνομα που έχουν χτίσει, έχουν και άλλα πράγματα παραπάνω.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|