Θα ήταν καλυτερο αν κάποιος πράσινος μπορεί να μεταφέρει αυτά τα ποστ στη Γενική συζήτηση της Cx. Το ειχα διαβάσει αυτό πριν κάνα δυο βδομάδες.
Έχει πολλά το συγκεκριμένο....
Καραμπίνα τα ας πούμε... η cx δε δέχθηκε αρνητική κριτική για την εμφάνιση της...αν είναι δυνατόν...
Το βασικό λάθος είναι η αιχμή και τα σχόλια για τα μοτέρ και την οδική συμπεριφορά. Η cx ήταν εξαιρετικά προβλέψιμο αυτοκίνητο και ειχε εξαιρετική οδική συμπεριφορά και τα μοτέρ απλά επεφταν λίγα αλλά δεν ήταν καταστροφικα. Μέσα σε 2,5 χρόνια είχε όμως 128 άλογα κάτω από το καπω με ψεκασμό μάλιστα και πολύ καλές επιδόσεις ως 2400 Gti. Σα καλή παραδοσιακή Σιτροέν το μοτέρ της "τελειώνε" πριν σε εκθέσουν φρένα,ανάρτηση εντωμεταξυ...και μάλιστα ήταν τόσο overengineered ακριβώς γιατί για άλλες ιπποδυνάμεις του τριροτορου ξεκίνησε, που το αυτοκίνητο μ' εξαίρεση πιέσεις σφαιρών που υπήρχαν διάφορες αναλογως την έκδοση, αντιστρεπτικές, μπουκάλες και μια αλλαγή στο εμπρός μετατρόχιο ηταν ολόιδια απ' κάτω είτε ως cx 2500D με κοντά 70 άλογα και κατανάλωση από παπάκι είτε ως 2500 turbo και 168 άλογα και κατανάλωση από concorde...
Η citroen ήταν ιδιαίτερα άτυχη πάντως με την πετρελαϊκή κρίση τότε κυρίως και πραγματικά η στιγμή αυτή μου θυμίζει κάτ αναλογια....την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας για του που μπορεί να ημασταν τωρα ως ανθρώπινο γενος... ποιος ξέρει που μπορεί να είχε φτάσει την εξέλιξη του αυτοκινήτου η .citroen μέσα στα '80s και '90s... Φυσικά το κόστος εξέλιξης της cx, η κοινοπραξία Comotor και εξαγορά της Μαζερατι με την αποτυχία της quattroporte συνέβαλαν όλα μαζί στην άσχημη εξέλιξη.
Θα διαφωνήσω επίσης με το άρθρο σχετικά με την "συμβατική" σχεδίαση της XM. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε πριν 32(!) χρόνια και απέναντι της είχε σχεδιαστικά γοτθικούς ναούς τύπου w124 και λιγότερο ή περισσότερο συντηρητικά αλλαΣεντάν .. από ένα αυτοκίνητο 5θυρο με 5 πλευρικά κρύσταλλα και εσωτερικό με σαφείς παραπομπές στο παρελθόν (μονομπρατσο ,ταμπλώ σα κόκπιτ κτλπ)
Υ.Γ.
"Φυσικά οι κλίσεις στις στροφές ήταν μεγάλες και λόγω της μπροστινόβαρης κατανομής από τον εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα μπροστά από τον άξονα, η CX παρουσίαζε στην αρχή έντονες τάσεις υποστροφής, οι οποίες όμως διορθώθηκαν στα επόμενα μοντέλα επεμβαίνοντας στην γεωμετρία των ρυθμίσεων της ανάρτησης και τοποθετώντας φαρδύτερα ελαστικά."
Το παραπανω είναι απλά γελοίο... Γενικά στο άρθρο έχει γίνει μια συρραφή πληροφοριών κατά σημεία μαζί με κάποια προσωπική άποψη αυτού τα έγραψε με αποτέλεσμα να προκύπτουν αντιφάσεις. Δλδ δε μπορεί να γράφεται το παραπάνω και ταυτόχρονα σε άλλα σημεία ορθά να αποθεώνεται η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου...
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa