Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 14:14 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Γενική συζήτηση CX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2021, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Την διαβάζω την Ισμήνη και την παρακολουθώ χρόνια. Σωστή σε πολλά. Ομως το αρθρο εχει μια ανακρίβεια. Η CX δεν είχε μπροστά υποπλαίσιο . Ειχε ολοκληρο πλαίσιο απο μπροστά μέχρι πίσω οπου επάνω κούμπωνε το αυτοφερομενο αμαξωμα με 12 ελαστικες βάσεις. Φαντάζομαι οτι αυτο το υποπλαίσιο θα ηταν μελετημενο για ελεγχομενη παραμορφωση σε συγκρουση

https://www.youtube.com/watch?v=soE2ikEwZBU

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2021, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Ναι, κάντε χαρούλες! Κάτι θα σκαρφιστούν οι "μεγάλοι αδελφοί' και οι "μεγάλοι πατερούληδες" για σας πριν από σας... :P
Γράφτηκε (by gerontas;) ότι παιδιά που γεννιούνται δεν θα θέλουν διπλώματα, όχι όσοι γεννήθηκαν όταν τ' αμάξια είχαν τσοκ και λαδώματα! :D

cruiser έγραψε:
Ενδιαφέρον για ανάγνωση...

https://autoholix.com/2021/04/03/citroen-cx/

Καλό, συγκινητικό, "λογοτεχνικό", όντως με πολλά στοιχεία.
Αλλά, τι "μία ανακρίβεια", καταλήγει τρικυμία εν κρανίω, και έτσι άκυρο στο τέλος κατά τη γνώμη μου.

Τι σχέση έχει η CX με τον κινητήρα Βάνκελ;! Η GS βγήκε με τέτοιο κινητήρα με διπλούς ρότορες το 1973 (GS Βirotor) και το 1975 μετά τα διάφορα προβλήματα σταμάτησε η παραγωγή της. Είχαν εξελίξει Βάνκελ και για την CX, αλλά βλέποντας τι παίζει με της GS συν την τότε πετρελαϊκή κρίση, ακύρωσαν την τοποθέτησή του λίγο πριν την παρουσίασή της, και ποτέ δεν τον φόρεσε...
Και τι τόσο αποκλειστική σχέση έχει η CX με τη χρεωκοπία της Citroen;! Η πρώτη και καίρια χρεωκοπία ήταν το 1934, όταν και πέρασε να σωθεί στα χέρια της Michelen, και το διάστημα 1974-1976 πήρε σταδιακά όλο το ποσοστό η Peugeot, όταν οι GS και CX ήταν ακόμη πολύ-πολύ νέες για να επιφέρουν μόνες τους χρεωκοπία...

Αν κάτι θέλησε να πει επί σκοπώ ή εν παρόδω για επικίνδυνες ιδιαιτερότητες, έχασε πανηγυρικά, νομίζω!

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2021, 23:08 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Σωστά Γιάννη. Δεν χρεωκόπησαν την Citroen μοντέλα σαν τη CX και την SM αλλά οτι συνέπεσε η παρουσίαση τους με την πετρελαική κρίση. Ειχε μονο τη GS και τα άλλα μοντέλα πιο χαμηλά για τις μαζικες πωλήσεις. Βοήθησε βέβαια και το οτι δεν είχαν τα κεφάλαια για την ανάπτυξη μοντέρνων κινητήρων για την CX συν την πολυπλοκοτητα συντήρησης που φοβιζε (και φοβιζει) τον πολύ κόσμο. Εγώ ξέρω επειδή μεγάλωσα με υδροπνευματικά οτι ηταν μια χαρά αξιοπιστα αν τα προσεχες οπως έπρεπε. Πάντα θα θαυμάζω την τεχνολογική πρωτοπορία των παλιών Citroen που εν πολλοίς οφειλόταν σε 3 εξαιρετικούς αθρώπους της τέχνης και της μηχανικής, Flamino Bertoni, Andre Lefebre, Paul Mages.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2021, 23:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Θα ήταν καλυτερο αν κάποιος πράσινος μπορεί να μεταφέρει αυτά τα ποστ στη Γενική συζήτηση της Cx. Το ειχα διαβάσει αυτό πριν κάνα δυο βδομάδες.

Έχει πολλά το συγκεκριμένο....

Καραμπίνα τα ας πούμε... η cx δε δέχθηκε αρνητική κριτική για την εμφάνιση της...αν είναι δυνατόν...

Το βασικό λάθος είναι η αιχμή και τα σχόλια για τα μοτέρ και την οδική συμπεριφορά. Η cx ήταν εξαιρετικά προβλέψιμο αυτοκίνητο και ειχε εξαιρετική οδική συμπεριφορά και τα μοτέρ απλά επεφταν λίγα αλλά δεν ήταν καταστροφικα. Μέσα σε 2,5 χρόνια είχε όμως 128 άλογα κάτω από το καπω με ψεκασμό μάλιστα και πολύ καλές επιδόσεις ως 2400 Gti. Σα καλή παραδοσιακή Σιτροέν το μοτέρ της "τελειώνε" πριν σε εκθέσουν φρένα,ανάρτηση εντωμεταξυ...και μάλιστα ήταν τόσο overengineered ακριβώς γιατί για άλλες ιπποδυνάμεις του τριροτορου ξεκίνησε, που το αυτοκίνητο μ' εξαίρεση πιέσεις σφαιρών που υπήρχαν διάφορες αναλογως την έκδοση, αντιστρεπτικές, μπουκάλες και μια αλλαγή στο εμπρός μετατρόχιο ηταν ολόιδια απ' κάτω είτε ως cx 2500D με κοντά 70 άλογα και κατανάλωση από παπάκι είτε ως 2500 turbo και 168 άλογα και κατανάλωση από concorde... :P
Η citroen ήταν ιδιαίτερα άτυχη πάντως με την πετρελαϊκή κρίση τότε κυρίως και πραγματικά η στιγμή αυτή μου θυμίζει κάτ αναλογια....την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας για του που μπορεί να ημασταν τωρα ως ανθρώπινο γενος... ποιος ξέρει που μπορεί να είχε φτάσει την εξέλιξη του αυτοκινήτου η .citroen μέσα στα '80s και '90s... Φυσικά το κόστος εξέλιξης της cx, η κοινοπραξία Comotor και εξαγορά της Μαζερατι με την αποτυχία της quattroporte συνέβαλαν όλα μαζί στην άσχημη εξέλιξη.

Θα διαφωνήσω επίσης με το άρθρο σχετικά με την "συμβατική" σχεδίαση της XM. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε πριν 32(!) χρόνια και απέναντι της είχε σχεδιαστικά γοτθικούς ναούς τύπου w124 και λιγότερο ή περισσότερο συντηρητικά αλλαΣεντάν .. από ένα αυτοκίνητο 5θυρο με 5 πλευρικά κρύσταλλα και εσωτερικό με σαφείς παραπομπές στο παρελθόν (μονομπρατσο ,ταμπλώ σα κόκπιτ κτλπ)

Υ.Γ.
"Φυσικά οι κλίσεις στις στροφές ήταν μεγάλες και λόγω της μπροστινόβαρης κατανομής από τον εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα μπροστά από τον άξονα, η CX παρουσίαζε στην αρχή έντονες τάσεις υποστροφής, οι οποίες όμως διορθώθηκαν στα επόμενα μοντέλα επεμβαίνοντας στην γεωμετρία των ρυθμίσεων της ανάρτησης και τοποθετώντας φαρδύτερα ελαστικά."
Το παραπανω είναι απλά γελοίο... Γενικά στο άρθρο έχει γίνει μια συρραφή πληροφοριών κατά σημεία μαζί με κάποια προσωπική άποψη αυτού τα έγραψε με αποτέλεσμα να προκύπτουν αντιφάσεις. Δλδ δε μπορεί να γράφεται το παραπάνω και ταυτόχρονα σε άλλα σημεία ορθά να αποθεώνεται η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου...

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Γενική Συζήτηση C4 Picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: panc4
Απαντήσεις: 911
Γενική Συζήτηση C2 ΜΚ3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: NEKTARIOS C5
Απαντήσεις: 4
Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: agiorgitis
Απαντήσεις: 14
Γενική συζήτηση DS3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 2235
Γενικη συζητηση berlingo
Δ. Συζήτηση: Επαγγελματικά μοντέλα
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ