Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μαρ 2019, 01:27 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Πράκτορας έγραψε: Ασχετο, πετυχα τις προαλλες ενα DS7 crossback τεστ ντραιβ. Πραγματικα μετριο εξωτερικα, οπως κ στις φωτο δλδ. Αουντιζει υπερβολικα. Μεσα φαινεται πολυ καλο αλλα δε μπορω τη μαυριλα σε κολωνες/ουρανο-κ καλα σπορτιφ.
Θεωρω το DS3 crossback πολυ πιο ενδιαφερον σχεδιαστικα. Εβλεπα χθες στο yt ενα βιντεο του στο καναλι l'argus κ η τιμη του συγκεκριμενου ηταν 30000+. !! Εχουμε ξεφυγ' λεμε!!
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Δημητρη... Κρυφομερσεντσκιας πρεπει να είσαι......Παω στοίχημα οτι με την πρωτη ευκαιρεία θα μας την κανεις
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μαρ 2019, 08:04 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Γιάννη οντως τα αβαφα πλαστικα χρονια τωρα ειναι γνωστο πως αν τα παρατησεις ετσι και χειροτερα θα καταντησουν. Θελουν πολυ φροντιδα, περιποιηση και προστασια απο τον ηλιο. Εκτιμω οτι σε λιγα χρονια πολλα σημερινα "κουκλιά" της Citroen αν εχουν πεσει σε αδιαφορους ιδιοκτητες θα μοιάζουν με χρεπια μοντερνας τεχνης... Δημήτρη, η σειρα DS ειναι ακριβη γιατι αυτος ειναι ο στοχος τους και γιατι εν μερει το αξιζει σαν προσεγμενη σειρα προιοντων με ακριβα υλικα και ιδιαιτερη σχεδιαση. Το DS7 οντως Audiζει αλλα ειναι ενδιαφερον.Τουλαχιστον στην Ελλαδα καταφεραν και προσφερουν καποιους μεσαιους εξοπλισμους σε λογικες τιμες, νομιζω απο 32 χιλιαρικα. Το DS3 Crossback δυστυχως θα ξεκιναει καπου στα 30 με μια μεσαια εκδοση να ξεφευγει απο 35 και πανω. Η εκδοση La Premiere ξεφευγει στα 40 χιλιαρικα και βαλε...Ελεος... Μακαρι να βρουν αγοραστικο κοινο. Εγω ειμαι φτωχος για τετοια νουμερα... Επισης το μαυρο σε κολωνες/ουρανο εμενα δεν μου κανει ουτε κρυο, ουτε ζεστη. Σιγουρα ειναι μαρκετινιστικο κολπο...Και η DS4 μου ετσι ειναι μεσα. Καθε φορα που μπαινω εχω την ψευδαισθηση οτι μπαινω σε BMW Μ3! Στην πρωτη λακουβα η ψευδαισθηση ενισχυεται! Αλλα μετα επανερχομαι στην πραγματικοτητα αφου ψαχνω ματαια τα αλογα...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μαρ 2019, 09:43 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Πικρα οι τιμες των DS Νικολα, ισχυει! Φιλε Ορεστη, ισχυει. Αλλωστε το εχω δηλωσει δημοσιως πως αν φυγω απο την εταιρια για κατι ακριβο, θα ειναι μονο για το αστρο με μια αεραναρτηση. Γιατι ειναι η μονη εταιρεια που ειναι τοσο κοντα στην υδρο σε θεμα ανεσης. Δεν κρυβω πως οι σειρες RS4 κ RS6 με εντυπωσιαζουν αλλα ως εκει. Απο BMW παλι, δε με φτιαχνει ακομη κατι ιδιαιτερα. Εχω θεμα με τα εσωτερικα τους επισης.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μαρ 2019, 17:49 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
barimagas έγραψε: johnis έγραψε: Και εδώ βλέπουμε τι παθαίνουν με το χρόνο τα εκτεθειμένα άβαφα πλαστικά που η Citroen έχει γεμίσει όλα τα νεα μοντέλα της... Ειδαμε και πως γινονται οι βαμμενοι απο τα φιλήματα αυτων που σταματανε μολις σε ακουμπησουν. Ενας βασικος λογος που πηρα το c3, ειναι οι περιμετρικοι του αβαφοι προφυλακτηρες. Άμα προσέχεις που παρκάρεις μειώνεις πολύ τις πιθανότητες να συμβεί. Επίσης και το άβαφο πλαστικό αν στο χτυπήσουν και κάνει σημάδι, πως βγαίνει ? Αλλο πράγμα να σε χτυπήσουν και άλλο να χαλάει από μόνο του χωρίς να το πειράξει κανείς. Δεν προσέχουν όλοι τα άβαφα πλαστικά με γαλακτώματα όπως εγώ και μερικοί άλλοι. Δεν είναι μόνο το C3, που οκ σε ενα μοντέλο θα το καταλάβαινα. Όλα της τα μοντέλα έχουν γεμίσει άβαφο πλαστικό και μάλιστα σε μεγάλες επιφάνειες. ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Γιάννη οντως τα αβαφα πλαστικα χρονια τωρα ειναι γνωστο πως αν τα παρατησεις ετσι και χειροτερα θα καταντησουν. Θελουν πολυ φροντιδα, περιποιηση και προστασια απο τον ηλιο. Εκτιμω οτι σε λιγα χρονια πολλα σημερινα "κουκλιά" της Citroen αν εχουν πεσει σε αδιαφορους ιδιοκτητες θα μοιάζουν με χρεπια μοντερνας τεχνης...
Συμφωνώ. Και το συγκεκριμένο audi των 40 χιλιάδων, κάποτε έδειχνε όμορφο με τα ολόμαυρα πλαστικά. Τώρα όμως ? (Και σίγουρα δεν το λες παλιό)
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μαρ 2019, 18:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
@johnis Γι αυτον που δεν εχει θεση παρκιν και παρκαρει στο Παγκράτι τσιμα τσιμα, ναι ειναι καλυτεροι οι πλαστικοι προφυλακτηρες. Και αν σε ακουμπησουνε δεν εγινε και τίποτα ισα ισα να αφησει σημαδακι που πρεπει να πας στα 30 εκατοστα για να το δεις. Αν ηταν βαμμενος με τα πολλα θα γινοτανε χαλια και θα ηθελες φαναρτζη μετα. Εμενα μου αρεσουνε γιατι δινουν μια πιο crossover διασταση και επειδη προστατεύουν γυρω γυρω το αμαξωμα απο ατυχα περιστατικα. Αλλα τωρα που το ειπατε θα περασω και ενα γαλακτωμα μια στο τοσο, νομιζω αναφερθηκε η μαρκα του πιο πανω.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μαρ 2019, 22:18 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Toυς πλαστικους προφυλακτηρες τους προωτοεβγαλαν οι Γάλλοι και συγκεκριμενα η Ρενω με το πρώτο 5άρι! Γιατι απο τοτε στο Παρισι παρκαριζαν με το αυτί... Ευτυχως τωρα εχει βελτιωθει η κατασταση αφου τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν αισθητηρες τουλαχιστον πισω. Κυψελη και Παγκράτι εχουν τα πρωτεία στο ακουστικο παρκαρισμα... Οποτε καλα ειναι τα αβαφα πλαστικα. Αν ειχα, θα τα φροντιζα με τα σχετικα γαλακτωματα , ετσι γιατι εχω κόλλημα με την φροντισμενη εμφανιση του αυτοκινητου και οχι μονο... Ειχα καποτε στην κατοχη μου αναλογα μοντελα (Visa, AX, ZX).
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μαρ 2019, 22:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
The grand tour season 3 episode 9. Ο Clarkson διασκεδαζει με ενα C3 aircross 1,2 130 Αραγε σερνει καραβι;;; μμμμ Ναι τα καταφερεεεε Και carbonoff Τινα λεμε τωρα Ουπς πονεσεεε Ανεβηκε και στις Άλπεις
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
Kilomeater
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Μαρ 2019, 08:31 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15 Δημοσιεύσεις: 1004
|
Off road animal , με το grip σπέρνουμε λέμε....:-)
_________________ Ηλίας http://www.flickr.com/photos/kilomeater/
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Μαρ 2019, 17:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8106 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
νικο σε πιο μοντελο παραγωγης η ρενω εβγαλε πλαστικους προφυλακτηρες?
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Azan Gorde
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Μαρ 2019, 19:44 |
|
Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16 Δημοσιεύσεις: 1854
|
johnis έγραψε: Και εδώ βλέπουμε τι παθαίνουν με το χρόνο τα εκτεθειμένα άβαφα πλαστικά που η Citroen έχει γεμίσει όλα τα νεα μοντέλα της... που nα δεις και το kona by hyundai, του άβαφου πλαστικού το κάγκελο γίνεται (για να μην κατηγορούμε μόνο την citroen)
_________________ C3 Aircross 120 bluehdi Shine C4 mk II 100 bluehdi Feel C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi
|
|
|
|
|
Azan Gorde
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Μαρ 2019, 19:50 |
|
Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16 Δημοσιεύσεις: 1854
|
barimagas έγραψε: The grand tour season 3 episode 9. Ο Clarkson διασκεδαζει με ενα C3 aircross 1,2 130 Αραγε σερνει καραβι;;; μμμμ Ναι τα καταφερεεεε Και carbonoff Τινα λεμε τωρα Ουπς πονεσεεε Ανεβηκε και στις Άλπεις το ξεκ@#$σε το φουκαριάρικο αλλά άντεξε, ειδικά εκεί που το έβαλε να τραβήξει πλοίο...
_________________ C3 Aircross 120 bluehdi Shine C4 mk II 100 bluehdi Feel C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Μαρ 2019, 19:52 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
xantiamanolis έγραψε: νικο σε πιο μοντελο παραγωγης η ρενω εβγαλε πλαστικους προφυλακτηρες? Μανώλη το πρώτο Ρενώ 5 ηταν απο τα πρωτα με πλαστικους προφυλακτηρες, οπως αναφερει και η wikipedia : The R5 was one of the first cars produced with plastic (polyester and glass fibre) bumpers, which came from a specialist Renault factory at Dreux.[8] These covered a larger area of potential contact than conventional car bumpers of the time and survived low speed parking shunts without permanently distorting.[8] This helped the car gain a reputation as an "outstanding city car",[8] and bumpers of this type subsequently became an industry standard.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Μαρ 2019, 15:33 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8106 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
μαζι με το ρενω παρουσιαστηκε τοτε και βιζα 1978 με πλαστικους προφυλακτηρες...οποτε πιθανα να ειναι τα πρωτα αμαξια παραγωγης με πλαστικους προφυλακτηρες...
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Μαρ 2019, 18:04 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Bεβαια η Citroen αργοτερα το απογειωσε το θεμα με πλαστικη πορτα πορτ-μπαγκαζ στο ΑΧ, επισης στο ΖΧ και στο ΒΧ πλαστικο επιπλεον το καπω εμπρος. Το ΒΧ ηταν το πρωτο μοντελο της Citroen με μελέτη FEA (Finite Element Analysis) δηλ. ανάλυση πεπερασμένων στοιχείων για την μελετη ακαμψιας του αμαξωματος στην οποια συμμετειχε ενεργα και το εμπρος παρμπριζ σαν ενεργο μελος της ακαμψιας του αμαξωματος με ειδικη κολλα συγκολλησης-στεγανωσης επανω στο αμαξωμα. Επισης το ΒΧ ειχε μονοκομματα πλαινα τμηματα (απο εμπρος μεχρι πισω το πλαινο κομματι ηταν μονοκομματο) για λιγοτερες συγκολλησεις στη γραμμη παραγωγης κα μεγαλυτερη ακαμψια οπως και ταχυτητα συναρμολογησης. Και μην ξεχναμε οτι ακομα και στην προσφατη C4 ΜΚ1 τα εμπρος φτερα ηταν πλαστικα και το εμπρος καπω αλουμινενιο για μειωση του βαρους. Βλεπουμε λοιπον οτι η Citroen μεχρι προσφατα ηταν πρωτοπορειακη και σε υλικα-συναρμολογηση σε καποια μοντελα αλλα στο τελος νομιζω επικρατησε η συντηρητικη λογικη της Πεζω σε τετοια θεματα. Σιγουρα ομως πλέον το γκρουπ εχει στραμμενο το βλεμα στο μελλον.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Μαρ 2019, 19:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
xantiamanolis έγραψε: μαζι με το ρενω παρουσιαστηκε τοτε και βιζα 1978 με πλαστικους προφυλακτηρες...οποτε πιθανα να ειναι τα πρωτα αμαξια παραγωγης με πλαστικους προφυλακτηρες... Το renault 5 ηταν το πρωτο των πρωτων απο το '72. Ακομα και το ισπανικο renault 7 που ηταν ενα σενταν 5αρι ειχε νικελενιους.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|