Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 27 Απρ 2024, 09:11 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2023, 18:11 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Πέστα Βασίλη! Εμείς στα ήντα είμαστε πιο νέοι απο τους νέους στο μυαλό!... :laugh
Μου αρέσουν πάρα πολύ οι οθονες που ενσωματώνται ομορφα στην αισθητικη του ταμπλώ. Δεν μου αρέσουν αυτές που ξεπετάγωνται σαν κουμούτσες απο το πουθενα. Θεωρω το νεο i-cockpit οτι πιο avant-garde υπάρχει αυτη τη στιγμή σε αυτοκινητο παραγωγής και χιλια μπράβο στην Πεζώ για την τόλμη και την τρέλλα, να το βγάλει στην παραγωγή. Οι οθονες των μικρών Mercedes ειναι μινιμαλ και κοντα στην αισθητική Bauhaus (form follows function) και των μεγάλων Mercedes, απλά υπερβολικες αλλά πολυ τεχνολογικα προηγμένες. Οσο για την αντοχή στο χρόνο και στον ήλιο...ακομα και εγω εχω εντονες επιφυλάξεις...Το σύγχρονο αυτοκινητο θέλει την ηλιοπροστασία του...Επίσης, σχετικα με το συνολικο εσωτερικο του σαλονιού των σύχρονων Πεζώ (αλλά και DS), εχω την απορια της αντοχής στο χρόνο ολων αυτων των υφασμάτων που ντύνουν αρκετες επιφάνειες αλλα και τη δυσκολια καθαρισμού τους, απο το συνοικιακο πλυντήριο...Εκτιμώ οτι θέλουν πολύ προστασία και φροντίδα τέτοια σαλόνια...Αν δεν εισαι τέτοιος τύπος καλύτερα να διαλέξεις κάτι άλλο...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Σεπ 2023, 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16608
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
cruiser έγραψε:
Εχετε αρχίσει να γερνάτε... :P
Σε λίγο θα σας αρέσει το εσωτερικό του γκόλφ 3 :D
που είναι ίδιο με το σημερινό... :laugh

Υπάρχουν κάποια πράγματα που τα παραβλέπεις για να πεις τη παπατζα σου.. εν ολίγοις άλλο κάτι καλαισθητο και εργονομικό και άλλο μια καθετη επιφάνεια πεταμένη στη μέση του πουθενά χωρίς κανείς να ασχοληθεί να ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ.. εσύ δεξου το εγώ λέω μ@λακ@ αυτόν που με υποτιμάει σαν αγοραστή... Ενας μέσος άνθρωπος του αιώνα μας που περνάει ώρες μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή δουλεύοντας δε θέλει να κάνει το ίδιο και όταν οδηγεί επίσης.. ή ότι όταν αυτό χαλάσει πόσο θα χρεώνεται? Αν δε δουλεύει ένα ταχύμετρο γιατί ν αλλαξει κάτι που ελέγχει όλες τις λειτουργίες...?
Βέβαια είσαι και γνωστός μέτοχος της Citroen .. σκατα να φτιάξει θα πας να τ ακουμπήσεις.. :D εδωσες c5 x7 exclusive για να πάρεις playmobile με ροδες αντί να πάω να βάλεις.εν; υγραέριο

Κατά τ αλλά για ν απαντήσω και στους δύο ,ο παλιμπαιδισμος στην ηλικία σας είναι κακό πραγμα.. :D

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 152.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Τελευταία επεξεργασία από nonos και Κυρ 17 Σεπ 2023, 02:25, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Σεπ 2023, 18:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16608
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Πέστα Βασίλη! Εμείς στα ήντα είμαστε πιο νέοι απο τους νέους στο μυαλό!... :laugh
Μου αρέσουν πάρα πολύ οι οθονες που ενσωματώνται ομορφα στην αισθητικη του ταμπλώ. Δεν μου αρέσουν αυτές που ξεπετάγωνται σαν κουμούτσες απο το πουθενα. Θεωρω το νεο i-cockpit οτι πιο avant-garde υπάρχει αυτη τη στιγμή σε αυτοκινητο παραγωγής και χιλια μπράβο στην Πεζώ για την τόλμη και την τρέλλα, να το βγάλει στην παραγωγή. Οι οθονες των μικρών Mercedes ειναι μινιμαλ και κοντα στην αισθητική Bauhaus (form follows function) και των μεγάλων Mercedes, απλά υπερβολικες αλλά πολυ τεχνολογικα προηγμένες.

Πετάμε και το σλογκανακι μας σα καλό αμερικανακι που βλέπει πολύ τηλεόραση και για άλλη μια φορά ακυρώνεις με το γραπτό σου αυτό που υπερασπιζεσαι. :D

Να μας πεις λοιπόν πως συμφωνείς και σου αρέσει αυτό για το οποίο μιλάμε όταν κατά τ αλλά σ' αρέσουν οι οθόνες που ενσωματωνονται και δηλώνεις ότι δε σου αρέσουν αυτές που πετάγονται μες τη μεση.. :laugh :laugh οι οθόνες των mercedes είναι minimal ΑΛΛΑ πετάγονται σα τη πο*τ*@ μες τη μέση!! :D Το ίδιο και του νέου αυτού Peugeot. Χίλια μπραβο στη Peugeot που βγάζει αυτοκίνητο με εσωτερικό που η οθόνη είναι άκυρα και ασύνδετα προσαρμοσμένη στο ταμπλω :laugh Χίλια μπράβο στη Peugeot που ξεχεζες για το 308 της αδελφής σου.. Και θες εγώ να είμαι ευγενικός και παρεξηγιεσαι άμα ανεβάσω στροφές... :D

Πόσες δόσεις astrazeneca ρε γμτ έχετε κάνει? :D

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 152.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2023, 11:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2223
Χρήστο δεν είναι παλιμπαιδισμός.

Είναι αποδοχή της πραγματικότητας. Βλέπω τα νέα παιδιά 20-30 χρόνων, έχουν άλλες εντελώς λογικές.

Εχουν μεγαλώσει μέσα στα μποτιλιαρίσματα, στα ταχύπλοα καράβια, στα φτηνά αεροπορικά με τις χαμηλού κόστους και στην χρήση υπολογιστών από τότε που γεννήθηκαν.

Εγώ πήγαινα για κέφι Χαλκίδα από το Χαλάνδρι, μέσω Πεντέλης-Μαραθώνα-Καπανδριτίου-Καλάμου-Ωρωπού-Δήλεσι-Βαθύ, ή έκανα ξημερώματα 2+2 ώρες οδήγηση για βόλτα, χωρίς να σταματήσω κάπου και βέβαια ταξίδια στην Ευρώπη με 800-900 χλμ σε ένα απόγευμα. Φίλος συνομήλικος, έφυγε πρωί από την Κων/πολη πριν 3 χρόνια, ήρθε απ΄ ευθείας Αθήνα και πήγε Ηρώδειο μετά και μετά ταβέρνα.

Και εγώ τώρα μπορώ να ταξιδέψω όπου θέλω χωρίς να με στενοχωρεί η οδήγηση.

Αλλά εγώ είμαι 60+ και έχω άλλη λογική. Εμείς προλάβαμε εποχές που κατεβαίναμε από το πλάτωμα στον δρόμο Πεντέλης - Αγιο Πέτρο, με σβηστή μηχανή, με απλά φρένα, χωρίς υδραυλικό τιμόνι και βάζαμε μπροστά την μηχανή λίγο πριν την πλατεία Δούρου στο Χαλάνδρι.

Αλλά έχουν αλλάξει οι καιροί. Με παλιά αμάξια ασχολούνται πλέον για κέφι, λίγες εκατοντάδες άτομα στην Ευρώπη. Δεν μιλάω για όσους δουλεύουν με λεφτάδες που παίζουν με το εμπόριο παλαιών αυτοκινήτων, αλλά για απλούς ιδιώτες που κάνουν το χόμπι τους.

Τα τμήματα μάρκετινγκ έχουν νέους μέσα που προχωράνε τα θέματα όπως τα βλέπουν αυτοί, αφού αυτοί είναι τωρινοί και μελλοντικοί πελάτες.

Τώρα για την C5 που έδωσα, να σου κάνω μία στυγνή ανάλυση. Πριν από αυτή όμως να σου πω ότι τα απλά καθίσματα του πλειμομπιλ δεν με κουράζουν στις 2 ώρες, όπως αυτά τα ηλεκτρικά και δερμάτινα της C5 που μου πόναγε η ουρά μου στο δίωρο.

Πάμε τώρα στο οικονομικό. Το να έβαζα υγραέριο, σήμαινε ότι θα έπρεπε να δώσω άλλα 1200 ευρώ και να συνεχίσω να δίνω 690 τον χρόνο τέλη. Και με μέση κατανάλωση τα 9 λίτρα βενζίνης, θα πήγαινα στα 11 υγραερίου.

Ας δούμε λοιπόν πως έχει πάει το πρότζεκτ Απαλλαγή από Δίλιτρο, έστω και αμαξάρας, τα τελευταία 3 χρόνια.

Εδωσα την 5 πριν 3 χρόνια και 2 μήνες έναντι 6850 ευρώ. Πήρα το 3 αιρκρος με 15000 χλμ έναντι 16200 ευρώ και το κράτησα ένα χρόνο. Αρα επιπλέον κεφάλαιο 9350.

Στον χρόνο αυτό γλύτωσα 580 ευρώ από τέλη, ήμουν τα ίδια στην ασφάλιση, λόγω διαφοράς κυβικών, γλύτωσα μία αλλαγή ελαστικών που θα χρειαζόταν, δεν έκανα σέρβις, γιατί το πήρα με σέρβις και γλύτωσα και 2 λίτρα/100 ήτοι για 30000 χλμ που έκανα, 600 λίτρα άρα 1100 ευρώ. Σύνολο οφέλους 580+1100+150 σέρβις+650 ελαστικά = 2480, οπότε η διαφορά της αγοράς έπεσε από τα 9350 στα 6870.

Πριν 2 χρόνια και 1,5 μήνα πούλησα το βενζίνης αιρκρος στα 17800 και αγόρασα το ντίζελ με 8500 χλμ στα 19800. Αρα το κεφάλαιο πήγε στα 8870.

Στα δύο αυτά χρόνια μετά από 47000 χλμ, έχω όφελος 2 Χ 600 τέλη, 400 από σέρβις, γιατί το πήρα με σέρβις και άλλαξα λάδια στα 20000 χλμ αντί για 30000 που λέει, άλλα 650 από λάστιχα, αφού τώρα μετά από 7 χρόνια και 130000 χλμ έβαλα καινούργια λάστιχα στο αμάξι μου, ενώ από κατανάλωση με 5,5 μέση και 8 ευρώ, έναντι 18 της C5 κέρδισα 4700 ευρώ. Οφελος λοιπόν 6950, οπότε το κεφάλαιο που έχω δώσει είναι 8870-6950 = 1920.

Εδώ επειδή έχω μικτή στο αιρκρος και πληρώνω 350 τον χρόνο παραπάνω από ότι στην 5 θα αφαιρέσω 700 ευρώ και το κεφάλαιο θα πάει 2620.

Αλλά τι θα είχα σήμερα ? Ενα ωραίο μεγάλο σεντάν ηλικίας 14,5 ετών με 247000 χλμ πλέον, αφού το πούλησα με 170000 και έκανα και 77000 το οποίο παρ΄ όλο που ανέβηκαν οι τιμές των μτχ, άντε στην καλύτερη να έπιανε πάλι 7000, ενώ τώρα έχω ένα αυτοκίνητο 3,5 ετών με 55000 χλμ το οποίο η τιμή του ανέβηκε στις 31500 πριν το καταργήσουν εδώ και 6 μήνες και διατηρήσουν μόνο το χειροκίνητο, που το πουλάω χαλαρά πάνω από 20000.

Να σημειώσω ότι τα αιρκρος ήταν αυτόματα, ενώ η 5 χειροκίνητη.

Αντε να βάλουμε και το υγραέριο στην εξίσωση. 1200 τουλάχιστον κόστος αγοράς και τοποθέτησης και για 77000 χλμ που έκανα και με τα δύο αμάξια τα 3 χρόνια, θα είχα γλυτώσει το πολύ από το όφελος 1100+4700=5800 που έβαλα πιο πάνω άντε τις 5000.

5000-1200 αγορά, είναι 3800, αλλά έχουμε επιπλέον και κάποια σέρβις και κάποια ΚΤΕΟ από ότι βλέπω σε άλλους με υγραέριο, άρα όφελος 3300 και βέβαια πόσο θα κρατούσε η μηχανή αυτή με 250000 χλμ και αν πετύχαινε το υγραέριο και όλα όσα ακούγονται.

Συνοψίζοντας χωρίς να βάζω το υγραέριο, το 2020 έδωσα επιπλέον 9350, σήμερα από αυτά έχω πάρει πίσω πολλά και είναι σαν να έχω δώσει μόλις 2620, που τον Δεκέμβριο με τα τέλη και τα μέχρι τότε καύσιμα θα έχω πέσει κάτω από τα 1500, ενώ θα έχω και ένα κεφάλαιο στο αμάξι 13000 επιπλέον, οπότε αν το πουλήσω στο τέλος του χρόνου έχω όφελος 11500, σε σχέση με το να κρατούσα την 5.

Αντε να βάλω και το υγραέριο το όφελος των 3300, τα 1500 γίνονται 4800 και το όφελος θα είναι 8200.

Βασικό όμως που δεν το είπαμε. Οτι από τότε εδώ και 3,5 χρόνια, η 5 δεν θα μου έβγαζε καμία βλάβη, που τότε είχα πληρώσει για την αντλία της ανάρτησης 1100 ευρώ. Αν βάλουμε και βλάβες που είναι πιθανές για αμάξι παλαιότητας και χλμ, τότε μπορεί να είχα ήδη αποσβέσει τα λεφτά που έδωσα πριν 3 χρόνια για να πάρω καινούργια αμάξια. Να πω ότι το αιρκρος έχει τώρα 55000 χλμ και έχει εγγύηση μέχρι τον 2/2025 και μέχρι τα 100000 χλμ.

Αρα νομίζω μια χαρά έκανα που την έδωσα.

Η μόνη περίπτωση να είχα 5 σήμερα, θα ήταν να είχα βρει μία 2.2 με τα 204 άλογα γιούρο 5 ντίζελ που θα πλήρωνε 200-250 τέλη και ας είχα και φόρο πολυτελείας για λίγα χρόνια και τεκμήριο 5000 σήμερα που θα ήταν 10+ ετών.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2023, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
cruiser έγραψε:
Αρα νομίζω μια χαρά έκανα που την έδωσα.
.


Εσυ Βασιλη ξερεις την Τσεπη σου καλυτερα. Αλλα στην ζωή υπάρχουν και πράγματα που δεν μετριούνται με χρήματα, δεν ειναι αποτιμητέα σε χρήμα. Ειναι αυτή αύλη αξία που η C5-για μενα- δεν αλλάζεται. Ισως μόνο με c6.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2023, 07:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2223
Ετσι είναι όπως τα λες, αλλά και 11 χρόνια πληρωμής των 690 και του αυξημένου καυσίμου, ήταν αρκετά και με είχαν κουράσει, ενώ με ξενέρωσε και η βλάβη στην ανάρτηση, που σε συνδυασμό με το ότι τα 200000 χλμ ήταν δίπλα, αφού τότε έκανα πάνω από 100 χλμ την ημέρα, πράγμα που μπορούσε να βγάλει και άλλα προβλήματα βλαβών, όπως και το γεγονός ότι το μέγεθος της με δυσκόλευε στο παρκάρισμα στα σημεία που δούλευα εκείνη την εποχή, όλα αυτά οδήγησαν σε αυτή την απόφαση, που μόνο αν είχα την επιλογή μίας 2.2 ντίζελ όπως έγραψα θα μπορούσα να σκεφτώ να την κρατήσω.

Κάνοντας πλέον 22000+ χλμ τον χρόνο, η επιλογή του ντίζελ είναι μονόδρομος.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2023, 07:15 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
nonos έγραψε:
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Πέστα Βασίλη! Εμείς στα ήντα είμαστε πιο νέοι απο τους νέους στο μυαλό!... :laugh
Μου αρέσουν πάρα πολύ οι οθονες που ενσωματώνται ομορφα στην αισθητικη του ταμπλώ. Δεν μου αρέσουν αυτές που ξεπετάγωνται σαν κουμούτσες απο το πουθενα. Θεωρω το νεο i-cockpit οτι πιο avant-garde υπάρχει αυτη τη στιγμή σε αυτοκινητο παραγωγής και χιλια μπράβο στην Πεζώ για την τόλμη και την τρέλλα, να το βγάλει στην παραγωγή. Οι οθονες των μικρών Mercedes ειναι μινιμαλ και κοντα στην αισθητική Bauhaus (form follows function) και των μεγάλων Mercedes, απλά υπερβολικες αλλά πολυ τεχνολογικα προηγμένες.

Πετάμε και το σλογκανακι μας σα καλό αμερικανακι που βλέπει πολύ τηλεόραση και για άλλη μια φορά ακυρώνεις με το γραπτό σου αυτό που υπερασπιζεσαι. :D

Να μας πεις λοιπόν πως συμφωνείς και σου αρέσει αυτό για το οποίο μιλάμε όταν κατά τ αλλά σ' αρέσουν οι οθόνες που ενσωματωνονται και δηλώνεις ότι δε σου αρέσουν αυτές που πετάγονται μες τη μεση.. :laugh :laugh οι οθόνες των mercedes είναι minimal ΑΛΛΑ πετάγονται σα τη πο*τ*@ μες τη μέση!! :D Το ίδιο και του νέου αυτού Peugeot. Χίλια μπραβο στη Peugeot που βγάζει αυτοκίνητο με εσωτερικό που η οθόνη είναι άκυρα και ασύνδετα προσαρμοσμένη στο ταμπλω :laugh Χίλια μπράβο στη Peugeot που ξεχεζες για το 308 της αδελφής σου.. Και θες εγώ να είμαι ευγενικός και παρεξηγιεσαι άμα ανεβάσω στροφές... :D

Πόσες δόσεις astrazeneca ρε γμτ έχετε κάνει? :D



Χίλια μπράβο στην Peugeot για την τόλμη που εχει να βγάζει στην παραγωγή τέτοια εσωτερικα. Η οθόνη στο νεο 308 δεν πεταγεται απο πουθενά. Ειναι πολύ ομορφα αιωρούμενη μπροστά στο οπτικο πεδιο του οδηγου. Ειπα δεν μου αρεσουν οι οθονες που ξεπετάγονται σαν αγγούρια επανω απο την κονσολα. Οσο για τις οθονες των Mercedes δες καλύτερα τις φωτογραφιες (netcarshow) και θα καταλαβεις τι θελω να πω. Την Peugeot την ξέχεζα , οπως λες για την αξιοπιστια του μοτερ του 308cc και οχι για τον σχεδιασμο και την αισθητική. Επειδή ομως η αισθητική ειναι υποκειμενική, επιτρεψε μου να εχω τα δικα μου κριτηρια, οπως εσυ εχεις τα δικά σου. Μου αρέσει η προοδος και το space-design. To υπονοούμενο για το αμερικανακι δεν το κατάλαβα, πανέξυπνο ελληνάκι...Μακαρι να μπορουσα να ζησω στην Αμερική και οχι στη μπαχαλοχώρα που ειναι γεματη εξυπνάκηδες πονηρούληδες...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2023, 16:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
4 εσωτερικά αυτοκινήτων, πείτε μου ποιο σας αρέσει περισσότερο...

(49 χρονών)ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το SM-A536B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2023, 16:20 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Επιλέγω τις 2 BMW και την Alfa. Σε αυτη τη σύγκριση τελευταία η Merc (οχι οτι αν μου τη χαριζανε θα με χάλαγε)...
Νικος , 60 χρονών... :)

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2023, 08:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2223
Για μένα και τα 4 είναι χάλια. Η Αλφα ο ορισμός του αχταρμά. Οθόνη από τα λίντλ, λεβιές από το 60, όργανα από το 70, αεραγωγοί από γιαπωνέζικο του 90 και χειριστήρια κονσόλας από γερμανικό του 2000.

Η πάνω δεξιά προπέλα. Δύο τάμπλετ από το αλιμπάμπα και αεραγωγός από κια στόνικ.

Μέρκ μία από τα ίδια για τα τάμπλετ και 4 αεραγωγοί για να δείξουμε ότι είμαστε πλούσιοι. Η κονσόλα από το 90.

Η δεύτερη προπέλα κάτω δεξιά, είναι καλύτερη σε οθόνες και ταμπλώ, αλλά η κονσόλα επίσης παλιομοδίτικη να μην τρομάξει τους γερμανούς συνταξιούχους, ενώ οι τρύπες μπροστά της, κινεζιά κακοσχεδιασμένη.

Γενικά οι γερμανοί περνάνε μεγάλη κρίση σχεδιασμού, όλα τα αμάξια τους είναι από μέτρια μέχρι άσχημα, μέσα και έξω, γιατί φοβούνται να πάνε στο καινούργιο και τα ανακατεύουν.

Ενώ το εσωτερικό του DS4 χωρίς να είναι τέλειο, έχει λογική και αρχή και τέλος.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Σεπ 2023, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 647
Μόνο Giulia

Sent from my moto g32 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Σεπ 2023, 09:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Το εσωτερικό design περνάει κρίση αντίστοιχη με το εξωτερικό design όταν έγινε υποχρεωτικό το 3ο stop. Μέχρι να βρουν ακριβώς τι και πως θα κάνουν για να ενσωματώσουν καλύτερα τις οθόνες -που πλέον έχουν πλήρως αντικαταστήσει τα ηλεκτρομηχανικά όργανα- θα έχουμε αυτά τα σαλόνια, με τις οθόνες "καρφωμένες" και ολίγον τι ατάκτως ερριμμένες πάνω στο ταμπλώ. Η μοναδική εταιρεία που φαίνεται να τα πηγαίνει καλύτερα -αλλά με αυξημένο κόστος- είναι η ΜΒ με την πολύ ωραία υλοποίηση της Hyperscreen.

Το να λέμε τι μας αρέσει εμάς που είμαστε πλέον στα -ήντα δεν έχει και πολύ σημασία όπως καταλαβαίνετε, εμείς άντε να αλλάξουμε άλλα 1-2 αυτοκίνητα, άρα η στόχευση είναι καθαρά στους νεότερους...

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Σεπ 2023, 06:59 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ετσι είναι Ασε, οπως τα λές...Το πολύ ακομα ενα αυτοκινητο (προσωπικα με βλέπω ουτε ακομα ενα...). Προσφατα μας προέκυψαν ταυτοχρόνως 2 εκθέσεις αυτοκινήτων. Μια με δωρεαν εισοδο στο Golden Hall και η άλλη η μεγάλη κάτω στο Φάληρο. Για πρώτη φορά στη ζωή μου αποφασισα να μην πάω σε καμμία. Δεν εχω πλέον κανενα ενδιαφέρον, ουτε σαν χομπυ, για την σύγχρονη αυτοκινηση, οπως διαμορφώνεται. Σιγουρα, επειδη δεν εχω πλέον τη δυνατοτητα αγοράς νέου, αλλα και επειδη τα περισσοτερα τα εχω δει αρκετο καιρο πριν στο ιντερνετ και εχω παει σε 1-2 εκθεσεις και εχω δει απο κοντά αυτα που δυνητικά θα με ενδιέφεραν.Αν μπορουσα τώρα, θα αγοραζα κάποιο απο τα σύγχρονα Πεζώ με μεγαλυτερη πιθανοτητα το 408. Μου αρεσουν πολύ τα εσωτερικά των νέων Πεζώ. Στην καλυτερη εξελιξη της ζωής μου με βλέπω με ηλεκτρικο πατινι...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Σεπ 2023, 08:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2223
Μην ξεχνάτε ότι εμείς των δεύτερων ήντα, ίσως είμαστε οι πρώτοι που θα μπορούμε να οδηγούμε όσο μπορούμε να κινούμαστε αυτόνομα, μέσω της αυτόνομης οδήγησης, οπότε έχουμε ακόμα αμάξια που θα αγοράσουμε, καλά να είμαστε...

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Νοέμ 2023, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Η υδροπνευματική ανάρτηση όπως θα έπρεπε να ήταν σήμερα, βγήκε από Porsche μεριά:

https://twitter.com/SawyerMerritt/statu ... wvi5w&s=19

Στάλθηκε από το SM-A536B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 779 από 780 [ 11690 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 776, 777, 778, 779, 780  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενικές συζητήσεις γύρω απο τον Κ.Ο.Κ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: GS75
Απαντήσεις: 40
''γενικες'' ερωτησεις!
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2vtsssss
Απαντήσεις: 102
Γενικές Απορίες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 924
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron