Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 13:46 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ 2021, 17:30 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Δημήτρη μου, το να εχει ο Κορεάτης πολλαπλούς συνδέσμους και ο Γάλλος μαίτρ του ειδους απο την υδροπνευματική να έχει περάσει σε ημιάκαμπτους εμένα μου λέει πάρα πολλά. Ειδικότερα μου λέει φθηνό engineering και κοροιδία προς το πορτοφολι του καταναλωτη. Μας πέταξαν στα μούτρα κατι ανασχεδιασμενα αμορτισερ και τα πουλάνε για τεχνολογια μαγικου χαλιου. Αλλου τα καθρεφτάκια γαλλάκια...Καμμιά σχεση η συγχρονη C4 με τα παλια υδροπνευματικα. Εκεινα κραταγαν σαν τραίνα, εγερναν βεβαια αλλα ηταν πολυ ανετα και ασφαλή. Δειτε και ταρανδο με τη νεα c4. Πάλι καλα, το περιμενα χειροτερο...: https://www.youtube.com/watch?v=bXX8RwOGw6E

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ 2021, 17:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Νίκο, είχα κάνει ταξίδι με i30 του 2007 με πολλαπλών. Μπορεί να μην κοπανάει, αλλά το κράτημα, το πάτημα και το στρίψιμο του c4 ήταν πολύ ανώτερο (και ο ιδιοκτήτης του i30 το παραδέχθηκε αυτό) . Το να βάζεις την πιο εξελιγμένη ανάρτηση πολλαπλών δεν λέει τίποτα αν δεν είναι σωστή η γεωμετρία και η ρύθμιση.

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ 2021, 18:01 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Συμφωνώ Βασίλη! Οι Κορεάτες ομως μαθαίνουν πολύ γρήγορα και εχουν εδω και καιρό ευρωπαίους σχεδιαστες και μηχανικούς προερχόμενους απο το M division της BMW...Eγώ δυστυχώς ειμαι απο τους παλιους κακομαθημενους της υδροπνευματικης και θελω να τα εχω ολα. Κράτημα,πάτημα , ασφάλεια αλλά και ανεση. Τέλος πάντων , το λάθος μου ειναι οτι μιλάω με τα δεδομένα της προσφατης εμπειρίας μου απο τη C4 του 2005 και τη DS του 2012. Eνα φθηνο μοντελο επιβιωσης για τη φιρμα και ενα ακριβο μεταβατικο και αποτυχημενο σαν εμπορικη πορεια. Ευχομαι με τα νεα μοντελα η φιρμα να βρει κάπως το δρομο της και την παλιά της αιγλη. Εντάξει δεν ειναι και για πέταμα, το αντιθετο. Απλά εγω ειμαι πολυ αυστηρος στην κριτικη μου γιατι εχω υψηλά standards...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ 2021, 18:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2221
Το 4 δεν είναι συγκρίσιμο με το Τουσόν , γιατί εκεί που σταματάει τιμολογιακά το 4 ξεκινάει το Τουσόν . Εδώ X-seed και το αδελφάκι του 30 , είναι ακριβότερα από την 4.

Τώρα για την ανάρτηση , πραγματικά η ουσία είναι το φαγητό και η γεύση του και όχι μόνο τα υλικά του .

Προσωπικά επειδή έχω κάνει τον τελευταίο καιρό βόλτες σε όλες τις μάρκες , γιατί πρέπει να είμαι πολλές ώρες στα νότια προάστια , χωρίς να έχω δουλειά , όλες τις μέρες για όλο το διάστημα 8-14,30 και επειδή δεν υπάρχει καφέ να κάτσω , έκανα βόλτες και τέστ ντράιβ .

Στα Κορεάτικα , δεν με ενέπνευσε να ζητήσω τεστ ντράιβ , ούτε είδα κάτι το εξαιρετικό .

Ενώ εντύπωση μου έκανε και ότι και στα νότια , όπως είχε γίνει και στα βόρεια , οι πωλητές , νομίζουν ότι πουλάνε Ρόλς τουλάχιστον και απαξιούν να ασχοληθούν μαζί σου . Οχι όλοι βέβαια , αλλά υπάρχουν κάποιοι με στυλάκι , που προφανώς δεν μπορώ να το ανεχτώ.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ 2021, 19:15 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Μπράβο Βασίλη! Βρήκες ωραίο αγχολυτικό με τα test drive! Συμφωνώ με οσα λες, απλά εχω πάθει ψυχολογικά με τον ημιάκαμπτο απο τη συμβιωση μου με τα 2 τελευταια Citroen και εχω αλλεργία στις φθηνες αναρτήσεις. Παραδεχομαι οτι στα νεα μοντελα ειναι αρκετα βελτιωμένος. Οι πωλητές εχουν οντως τα θέματα τους...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ 2021, 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2221
Το αγχολυτικό είναι οι βόλτες που κάνω δίπλα στην θάλασσα , μέχρι το Σούνιο ...

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ 2021, 22:15 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
:clap :salute

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2021, 09:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2221
Μια και σήμερα έχω λίγο χρόνο , να φιλοσοφήσουμε λίγο τα πράγματα .

Αφορμή για το σχόλιο , είναι τα όσα γράφτηκαν στα δικό μας , αλλά και στο γαλλικό φόρουμ της σιτροέν , για την παρουσίαση των νέων 4 και 5 και γενικότερα για τα αμάξια .

Τα σχόλια στο ξένο φόρουμ έχουν δύο κομμάτια . Το ένα είναι όπως και εδώ , το γνωστό κλάμα για την υδρό , για το πνεύμα της σιτροέν που χάθηκε και τα υπόλοιπα και το δεύτερο τμήμα αφορά το εργασιακό κομμάτι , αφού τα γαλλικά εργοστάσια μειώνουν θέσεις εργασίας και τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται αλλού , με τελευταία επιλογή την νέα 5 που θα κατασκευάζεται στην Κίνα , ενώ η Σιτροέν μπαίνει στην ινδική αγορά .

Εδώ λοιπόν έχουμε να κάνουμε με τον συνδυασμό κάποιου οπαδισμού , σωβινισμού και προσωπικής εργασιακής ανασφάλειας , σε αντίθεση με την λογική του ομίλου που υποτάσσεται στην παγκοσμιοποίηση και προσπαθεί να επιβιώσει μέσω αυτής .

Ως προς το πρώτο κομμάτι , που το βλέπουμε και στα εγχώρια σχόλια , θα κάνω μία παράθεση σκέψεων και αναμνήσεων .

Στα μέσα της δεκαετίας του 70 , ως μαθητής Λυκείου, είδα μία διαφήμιση μίας πρώτης αριθμομηχανής μικρού μεγέθους . δηλαδή τα κομπιουτεράκια που λέμε . Η μάρκα του ήταν ANITA .
https://www.google.com/search?q=anita+c ... 2&dpr=1.25

Δεν θυμάμαι ποιο ακριβώς μοντέλο από τα μικρά ήταν , αλλά θυμάμαι πολύ καλά την τιμή του .

15000 δρχ για επαγγελματίες και 10500 για μαθητές και φοιτητές . Για να έχουμε μία αίσθηση εκείνη την εποχή νοίκιαζες γκαρσονιέρα με 2000 , η τυρόπιτα είχε 6 δρχ και το εισιτήριο του λεωφορείου 2 δρχ . Μία σχετικά καλή προσέγγιση , είναι να διαιρέσουμε δια 10 και θα έχουμε την σημερινή αξία σε ευρώ . Δηλαδή 1000-1500 .

Εκείνη την εποχή σκεφτόμαστε να αγοράσουμε λογαριθμικό κανόνα , αλλά η εξέλιξη της τεχνολογίας ήταν τόσο γρήγορη , που στα 18 μου , μου έφεραν από την Αμερική ένα ΤΙ 58
https://en.wikipedia.org/wiki/TI-59_/_TI-58 ,

ενώ μετά 1-2 χρόνια , γέμισε η αγορά με τα CASIO
https://www.google.com/search?q=casio+s ... nJeVfiHE2M

τα οποία επειδή τα νούμερα δεν ήταν όπως του Τέξας , είχαν ικανοποιητική διάρκεια μπαταρίας .

Προς τα τέλη του 80 πήρα ένα 286 στα 16 και τα στατικά και αρχιτεκτονικά προγράμματα .

Δηλαδή μέσα σε μία δεκαετία πήγαμε από τον λογαριθμικό κανόνα και τα γραφός και τους ραπιτογράφους στην πλήρη ηλεκτρονική σχεδίαση και εκτύπωση , αλλά και στους υπολογισμούς , από το χέρι και τον λογαριθμικό κανόνα , στην αυτόματη επίλυση.

Εχοντας βιώσει λοιπόν αυτές τις τεράστιες αλλαγές , δεν είμαι ούτε τεχνοφοβικός , ούτε λάτρης του παρελθόντος . Μπορεί τώρα λόγω ηλικίας να μην έχω την διάθεση να μάθω περισσότερα πράγματα , αλλά προσπαθώ να ακολουθώ όσο με ευχαριστεί αυτό .

Δεν έχω λόγο να ακολουθώ λόγω υποχρέωσης ή ανταγωνισμού . Ακολουθώ ανάλογα με την διάθεση μου .

Πάμε τώρα στα αυτοκίνητα .

Διάβασα προχτές ότι το 2025 , σε 3 και κάτι δηλαδή χρόνια , η Φερράρι θα είναι πλέον ηλεκτρική . Αμα περνάει δίπλα μας δηλαδή , θα ακούγεται σαν το τρόλεϊ ... :D, ή θα έχει ήχο μπιπ-μπιπ να την προσέχεις , θα παίζει πλέιμπακ κανένας 8 κύλινδρος... :hmm

Ζούμε λοιπόν σε μία μεταβατική περίοδο , που τελειώνουν οι ΜΕΚ και πάμε στην ηλεκτροκίνηση , αλλά και στην αυτόνομη οδήγηση και στα χαμηλά όρια ταχύτητας . Στην ΕΕ λένε , ότι πλέον οι μετακινήσεις μεταξύ των πόλεων , για αποστάσεις μέχρι 1000 χλμ πρέπει να γίνονται αποκλειστικά με τα ηλεκτρικά τρένα , ενώ δοκιμάζονται και τα τρένα υδρογόνου , όπως και αυτά με ρεύμα και υδρογόνο , ώστε να καλυφθεί και το μη ηλεκτροκινούμενο δίκτυο .

Γυρίζοντας λοιπόν στην νέα 5 , διάβασα στο γαλλικό φόρουμ μία απάντηση στο γνωστό θέμα περί της υδρό που αντικαταστάθηκε με τα διπλά αμορτισέρ .

Ο Ομιλος προσπάθησε να βρεί μία σύγχρονη υδρό , με την χρήση ηλεκτρονικών και καμερών , στο DS7 με την ανάρτηση που σκανάρει τον δρόμο . Αυτό στην πράξη τελικά έχει σοβαρά προβλήματα , γιατί προφανώς οι κάμερες δεν είναι τόσο αξιόπιστες τελικά σε αυτά που δίνουν για να σκληρύνει ανάλογα η ανάρτηση .
Αντίθετα τα διπλά αμορτισέρ , από τις πρώτες υλοποιήσεις σε κάκτο και 5 αιρκρός , που είχαν θέματα με βυθίσματα κλπ, στην νέα 4 είναι πολύ καλά και στην νέα 5 , μάλλον θα έχουν ωριμάσει και θα έχουν και επιλογές , ενώ δεν θα έχουν τα προβλήματα βλαβών και ευπάθειας των πολλαπλών συνδέσμων .

Ας σκεφτούμε τι αμάξια θα πουλάνε οι εταιρείες το 2030 .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε cruiser για την δημοσίευση του/της: Κωστας Παπ.
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2021, 10:16 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Πολύ ωραίο σχόλιο Βασίλη. Θέτεις τη σύγχρονη πραγματικότητα αντικειμενικά. Ο κόσμος αλλάζει όντως και ζουμε σε μια μεταβατική εποχώ. Πρέπει να θέλουμε να ζούμε στο παρών να κατανοούμε τις σύγχρονες παραμέτρους. Τα είδη που δεν προσαρμοζονται και δεν εξελλίσονται εξαφανιζονται. Ετσι και οι εταιρείες, προσπαθουν να προσαρμοσθουν και να εξελιχθουν.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2021, 13:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Εξαιρετική η τοποθέτηση του Βασίλη. Και απολαυστική, για τα δικά μου μέτρα και σταθμά, που δεν διαβάζω με το ...μέτρο, αλλά με το περιεχόμενο.
Αλλά θα επιμείνω, και στην οριζόντια επιβολή αναγκών στις μάζες, και σ' αυτή τη ρημάδα την αισθητική, που πια μιλάμε για επέλαση αντιαισθητική.
Καλή η θεωρία εξέλιξης των ειδών, έτσι τα κατάφεραν και οι κροκόδειλοι. Χωρίς να κυριαρχήσουν στη Γη, αλλά θα το κάνουν στην αυτοκίνηση... :angr

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2021, 14:02 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Η επιβολή αναγκών στις μάζες θέλει πολύ κουβέντα αν ισχύει η όχι. Οτι και αν συμβαίνει απο σκοτεινά κέντρα αποφάσεων μήπως οι μάζες θα επρεπε να εχουν μυαλό και κριτική σκέψη για να μην παρασύρονται? Αλλιώς καλά να πάθουν που είναι μάζες. Διαφωνώ εντονα με τη γνωστή καραμέλα " Μας βάλανε κα πήραμε καταλυτικά", "μας βάλανε και πήραμε diesel", "μας σπρώχνουν στα ηλεκτρικά". Καλοπροαίρετη η κριτική μου χωρις καμμια διαθεση αντιπαράθεσης... :)

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2021, 16:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2221
Ολο το σκεπτικό μου έχει να κάνει , με τις ραγδαίες αλλαγές που γίνονται στην ίδια την έννοια της αυτοκίνησης .

Οταν εδώ και 5 χρόνια , γράφτηκε ότι τα παιδιά που θα γεννιούνται , δεν θα χρειαστεί να πάρουν δίπλωμα οδήγησης , όσο και να έχουμε κάποιες υπερβολές , είναι μία πραγματικότητα . Σε 15-20 χρόνια η αυτόνομη οδήγηση θα είναι καθεστώς .

Ετσι και εγώ στα 80 μου , θα μπορώ να "οδηγώ" χωρίς να χρειάζομαι ανανέωση του διπλώματος.... :D

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2021, 17:27 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
:clap :clap :clap
"Οδήγηση" μέχρι τα 100 λοιπόν!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2021, 21:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2221
Ενδιαφέρον για ανάγνωση...

https://autoholix.com/2021/04/03/citroen-cx/

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2021, 13:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Για όσους μπερδεύουν τη σχεδιαστική πρωτοπορεία και ανώτερη αισθητική με τη σημερινή επιτηδευμένη διαφορετικοτητα που καταλήγει σε σχεδιαστική αστοχία...

Εικόνα

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 763 από 780 [ 11690 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 760, 761, 762, 763, 764, 765, 766 ... 780  Επόμενο



Συναφή θέματα

''γενικες'' ερωτησεις!
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2vtsssss
Απαντήσεις: 102
Γενικές συζητήσεις γύρω απο τον Κ.Ο.Κ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: GS75
Απαντήσεις: 40
Γενικές Απορίες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 924
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ