Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 27 Απρ 2024, 02:44 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2020, 16:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Και εμένα δίνει 91V, έβαλα 91Η. Δεν το έκανα για οικονομία, ίδια τιμή ήταν. Από προσωπική καθαρά υποκειμενική άποψη στις συνθήκες που τα δουλεύω, δουλεύουν καλύτερα. Βέβαια αν προλάβω και άλλη αλλαγή με το ίδιο αμάξι σκέφτομαι την δοκιμή το ίδιο ελαστικό σε V.

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2020, 17:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Και γω Η φοράω, και στα δύο και μάλιστα είναι πετρέλαια και βαριά μπροστά λόγω κινητήρα.
Δεν έχει κάποια διαφορά με τα V που φορούσα προηγουμένως.

Ενημερωτικά, τα χιονολάστιχά μου, συνήθως είναι σε δείκτη ταχύτητας Τ = 190km/h.
Δηλαδή τι έγινε; Θα σκάσουν στα 190 χαω;

Ελάτε τώρα! Δεν έγινε αλλαγή διάστασης ελαστικού. Μην τρελαθούμε κιόλας για έναν δείκτη ταχύτητας.
Και μάλιστα σε αυτοκίνητα που τέτοιες ταχύτητες σπανιώς τις πιάνουν.

Να'χα μια Porsche Panamera που από δείκτη Υ (>300 km/h) που ΑΠΑΙΤΕΙ το γυρνάω εγώ σε δείκτη ZR (> 240km/h) να πω, κάνω έγκλημα. Αλλά όχι για τα Citroenάκια μας.

Υ.Γ.: Έχω κάνει πολλά ταξίδια φέτος με τα λάστιχα με δείκτη Η, και μάλιστα πάρα πολύ γρήγορα (σταθερά 170 km/h) και στο σημερινό έλεγχο στο λαστιχά, βρέθηκαν άψογα. Δεν ανεβάζουν μεγάλες θερμοκρασίες, τα απολύτως φυσιολογικά και διαχειρίζονται άψογα το βάρος του πετρελαιοκινητήρα με πίεση 2,8 εμπρός.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2020, 18:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Ναι, ωραία, καλά τα ονειρεμένα πορσάτα παραδείγματα, αλλά κοίτα κι εσύ το ταμπελάκι σου... :D
Για διαστάσεις 205/55 R16, δείκτη ταχύτητας H σε λέει η μαμά για τις C4 II diesel που έχουμε εμείς;
Και γιατί λέει δείκτη V στα πιο αδύναμα και στο σώμα και στην ψυχή 82άρια C3, θα πεις ε; Καλή ερώτηση... Γιατί έτσι τα δοκίμασε-πιστοποίησε στις δυνατότερες εκδόσεις τα C3, και για να μην έχει κοστοβόρα πολυτυπία στις προμήθειες ελαστικών, κοίταξε να πάρει έγκριση με τους λιγότερους δυνατούς (όσο πιο κοινούς για όλες τις εκδόσεις) τύπους ελαστικών και να τα βγάλει στην αγορά, είναι η απάντηση.
Όταν έβαλες V, μεγαλύτερο δείκτη δηλαδή, ήσουν εντάξει. Και δεν είναι έτσι απλό "μην τρελαθούμε κιόλας για έναν δείκτη ταχύτητας"!
Είπαμε, αν δεν έχει αλλάξει ο νόμος (δεν κάθομαι να το ψάξω τώρα, ας μας ενημερώσει κάποιος αν ξέρει, ρώτα κι εσύ τον μπαμπά σου που μέσα στις νομοθεσίες είναι) μπορούμε να βάλουμε μόνο τους δείκτες που ορίζει ο κατασκευαστής για κάθε διάσταση που προτείνει ή μεγαλύτερους. Αν βάλουμε μικρότερους, μπορεί να βρεθούμε σε δυσάρεστη έκπληξη σε κάποια περίσταση που θα χρειαστεί να ψάξουν αν έχουμε το αυτοκίνητο σύμφωνο με τις προδιαγραφές κατασκευαστή.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2020, 10:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Και τα δύο μου C4, δείκτη ταχύτητας V, λέει το ταμπελάκι.
Και στα δύο μου C4, δείκτη ταχύτηας Η, φοράω.
Δεν με απασχολεί σε τόσο μεγάλο βαθμό. Όπως γενικά, δεν ακολουθώ και πολλές φορές τις οδηγίες που λέει η Citroen.
Παράδειγμα, η πίεση των εμπρός ελαστικών, τη δίνει στο 2,3. Ναι, γι'αυτούς... Για μένα, αν πέσει κάτω από το 2,8 νιώθω ότι δεν έχω τιμόνι.

Δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω. Δεν με αφορά κιόλας. Καλά κάνει και πιστοποιεί η Citroen, δική μου βούληση τι θα κάνω στο αμάξι μου.
Αυτά τα... "μπορεί να βρεθούμε σε δυσάρεστη έκπληξη σε κάποια περίσταση που θα χρειαστεί να ψάξουν αν έχουμε το αυτοκίνητο σύμφωνο με τις προδιαγραφές κατασκευαστή", ισχύουν σε χώρες όπως Αγγλία, Γερμανία και κτλ. που τα αυτοκίνητα περνάνε από αυστηρότατο κρατικό έλεγχο. Στην Ελλάδα, ΟΧΙ!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2020, 15:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
2,8 πιεση μπροστά; Λογικα καταπονούνται εξτρα, μπαρακια, ζαμφορ, συνεμπλοκ, αναρτηση.
Δεν ειναι κουτσουρο το αμαξι με τοση πιεση;; Το δικο μου κανει αλματα στις εγκαρσιες με τοση πιεση.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2020, 17:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
barimagas έγραψε:
2,8 πιεση μπροστά; Λογικα καταπονούνται εξτρα, μπαρακια, ζαμφορ, συνεμπλοκ, αναρτηση.
Δεν ειναι κουτσουρο το αμαξι με τοση πιεση;; Το δικο μου κανει αλματα στις εγκαρσιες με τοση πιεση.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Δουλεύω έτσι τα λάστιχα, χρόνια τώρα και πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα σε όλα μου τα αυτοκίνητα. Δεν καταπονείται τίποτα απολύτως.

Εμένα μου αρέσει η σφιχτή ανάρτηση και το άμεσο τιμόνι. Και με το 2,8 εμπρός - 2,3 επιτυγχάνεται για μένα το ζητούμενο.

Κάποιους άλλους τους ενοχλεί! Ο καθένας με το στυλ οδήγησής του! :thumb

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2020, 18:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
bakevang έγραψε:

Δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω. Δεν με αφορά κιόλας. Καλά κάνει και πιστοποιεί η Citroen, δική μου βούληση τι θα κάνω στο αμάξι μου.
Αυτά τα... "μπορεί να βρεθούμε σε δυσάρεστη έκπληξη σε κάποια περίσταση που θα χρειαστεί να ψάξουν αν έχουμε το αυτοκίνητο σύμφωνο με τις προδιαγραφές κατασκευαστή", ισχύουν σε χώρες όπως Αγγλία, Γερμανία και κτλ. που τα αυτοκίνητα περνάνε από αυστηρότατο κρατικό έλεγχο. Στην Ελλάδα, ΟΧΙ!


Όπως δήλωσε στον ΣΚΑΙ ο Δικηγόρος της οικογενείας της 34χρονης μητέρας που έχασε την ζωή της μαζί με το ανήλικο κοριτσάκι της κ. Μπούλεζας, ο νεαρός οδηγός του Σιτροέν αν και δεν έτρεχε, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου γιατί το αυτοκίνητο, για λόγους οικονομίας, έφερε ελαστικά κατώτερων προδιαγραφών απο αυτά του κατασκευαστή. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Οδηγός τις προηγούμενες μέρες καυχιόταν για τις οδηγικές του ικανότητες στο ίντερνετ και μάλιστα δημοσίευε συχνά φωτογραφίες που έτρεχε με 200 χιλιόμετρα την ώρα. Προς το παρόν κρατείται στον ΑΣ Φαναρίου και θα οδηγηθεί αύριο στον εισαγγελέα Πλημελειοδικών Κομοτινής."

Πόσο θα μπορούσε να απέχει απο την πραγματικότητα? :hmm :hmm :hmm

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2020, 18:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Δηλαδή εσύ Γιώργο, θεωρείς σοβαρότατο θέμα την αλλαγή του δείκτη ταχύτητας από V, σε Η;

Δεν φοράω παιδιά λάστιχα Kormoran. Φοράω καλό και γνήσιο, σωστό λάστιχο, στην διάσταση που ορίζει ο κατασκευαστής. Είναι άριστα συντηρημένο και προσεγμένα και αρκετό πέλμα.

Αν ο πιτσιρίκος φορούσε λάστιχα TOMKET, γιατί δεν του περίσσευαν, και έτρεχε και με 200 χαω, δεν έφταιγε ο δείκτης ταχύτητας.

Στάλθηκε από το AC2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2020, 22:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Βαγγέλη σου περιέγραψα ένα σενάριο και σου εξέφρασα τον προβληματισμό μου.
Αναμένω την τοποθέτηση σου εάν μπορεί να είναι σενάριο ή πραγματικότητα.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2020, 22:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Σενάριο.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2020, 22:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Από όσα θυμάμαι, ο δείκτης ταχύτητας αφορά πιστοποίηση πως το ελαστικό μπορεί να πηγαίνει χωρίς θέμα στη συγκεκριμένη ταχύτητα, με πλήρες φορτίο.

Αν πχ έχω ελαστικά με δείκτη ταχύτητας των 190km/h και οδηγώ μόνος μου με 200χαω δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν το προσπαθήσω με πλήρες φορτίο τότε φυσικά ζορίζω την τύχη μου.

Επίσης, μπορεί θεωρητικά να μην ισχύει αλλά πρακτικά -και τελείως υποκειμενικά- θα εμπιστευόμουν στα 200χαω περισσότερο κάποιο επώνυμο λάστιχο των 190χαω παρά ένα ling long των 240χαω.

Όπου είμαι λάθος, με διορθώνετε!

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2020, 22:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Αυτό λέω και γω, αλλά... σε λίγο θα με βγάλουν "δολοφόνο" των ελληνικών δρόμων επειδή έχω δείκτη ταχύτητας Η αντί για V που λέει η Citroën.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2020, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
:rtfm Αν πάντως ήμουν τροχαίος και σταματούσα 1600άρι diesel C4 που πήγαινε με 200, έναν καφέ θα τον κερνούσα για την προσπάθεια και την υπομονή.
Μαζί με ένα φιλικό χτύπημα στον ώμο και μιά κουβέντα "μην ανησυχείς, όλα θα πάνε καλά, μια μέρα θα οδηγείς αυτοκίνητο της προκοπής" θα τον έστελνα στην ευχή του Θεού. Ανθρώπινο είναι... :P

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Σεπ 2020, 12:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
bakevang έγραψε:
Δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω. Δεν με αφορά κιόλας. Καλά κάνει και πιστοποιεί η Citroen, δική μου βούληση τι θα κάνω στο αμάξι μου.
Αυτά τα... "μπορεί να βρεθούμε σε δυσάρεστη έκπληξη σε κάποια περίσταση που θα χρειαστεί να ψάξουν αν έχουμε το αυτοκίνητο σύμφωνο με τις προδιαγραφές κατασκευαστή", ισχύουν σε χώρες όπως Αγγλία, Γερμανία και κτλ. που τα αυτοκίνητα περνάνε από αυστηρότατο κρατικό έλεγχο. Στην Ελλάδα, ΟΧΙ!

Μια χαρά... Μας αποστόμωσες... Μας προσγείωσες στην πραγματικότητα, "Εδώ είναι Ελλάδα, όσο δεν με ελέγχουν, τόσο κάνω ότι γουστάρω"...

kobulis έγραψε:
Αν πχ έχω ελαστικά με δείκτη ταχύτητας των 190km/h και οδηγώ μόνος μου με 200χαω δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν το προσπαθήσω με πλήρες φορτίο τότε φυσικά ζορίζω την τύχη μου.

Επίσης, μπορεί θεωρητικά να μην ισχύει αλλά πρακτικά -και τελείως υποκειμενικά- θα εμπιστευόμουν στα 200χαω περισσότερο κάποιο επώνυμο λάστιχο των 190χαω παρά ένα ling long των 240χαω.

Αν το κάνεις μόλις τα έχεις βάλει καινούργια, ίσως να μην υπάρχει πρόβλημα, τότε. Αλλά μάλλον είναι σίγουρο ότι θα τους αφήσεις κουσούρια για μετά. Αν το κάνεις αυτό και όταν έχουν περάσει 2-3 χρόνια και κάμποσες χιλιάδες χιλιόμετρα, που τα ελαστικά πέρα από τα όποια κουσούρια τους άφησες θα έχουν και όλα τα υπόλοιπα λόγω ηλικίας-κυκλοφορίας, τότε είτε μόνος είτε με φορτίο, δεν ζορίζεις απλά την τύχη σου, παίζεις παράλογα με την τύχη σου.
Και εννοείται, είναι που είναι παράλογο να εμπιστεύεσαι στα 200 km/h οποιοδήποτε με όριο τα 190, είναι ακόμη πιο παράλογο να μην εμπιστεύεσαι από καχυποψία ένα ling long με όριο τα 240 και να εμπιστεύεσαι ένα "επώνυμο" υποδεέστερο των 190, όταν μάλιστα κατά κανόνα τα ling long είναι παιδιά ή συνεταιράκια των "επώνυμων".

Για να 'ρθουμε στα ίσια μας...
Η κουβέντα ξεκίνησε από μια απορία ενός ανθρώπου, που καλώς μπήκε και ρώτησε, κάτι που στην πιάτσα ακούγεται πολύ.
Και φτάσαμε εκεί που καλώς το συζητάμε, να βλέπουμε επιχειρήματα και παραδείγματα του νεοελληνιστάν, ταιριασμένα προφανώς με πρακτικές (..."μαστόρικες") λες και είμαστε 50 χρόνια πίσω, εν προκειμένω ότι κάποια ελαστικά πιάνουν γρηγορότερα θερμοκρασίες καλής λειτουργίας.
Δεχτείτε ότι, οι κατασκευαστές, πέρα από το όποιο κόστος κοιτάνε να συμπιέσουν περιορίζοντας την πολυτυπία, έχουν συνυπολογίσει ένα σωρό παραμέτρους για να καθορίσουν προδιαγραφές. Οι οποίες, έχουν εύλογα περιθώρια ασφαλείας. Τηρείστε λοιπόν ότι ορίζουν, όχι επειδή υπάρχει η απειλή του νόμου, αλλά επειδή κάτι ξέρουν παραπάνω. Στην περίπτωση δε των ελαστικών, όλα όσα προορίζονται για τη μεγάλη μάζα των οδηγών, είναι έτσι φτιαγμένα που να λειτουργούν καλά σε μεγάλο εύρος δικών τους θερμοκρασιών υπό μεγάλο εύρος εξωτερικών συνθηκών.
Πρακτικά, δεν πρόκειται να καταλάβετε σε παραπλήσιων κατηγοριών ελαστικά καμία διαφορά, όταν μιλάμε για καθημερινές διαδρομές/χρήσεις, όσο κουλ ή γκαζιάρηδες κι αν είστε.
Θέλω να 'μαι από μιά μεριά, και να δω κανέναν να ξεπαρκάρει και ν' αρχίζει εσάκια στο δρόμο λες και είναι ο Λιούις στο γύρο σχηματισμού... :P

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Σεπ 2020, 12:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
Οι διαφορες ειναι μικρες και ισως ουτε αισθητες. Αν μας δωσουν τα ιδια αυτοκινητα με τα ιδια λαστιχα, μονη διαφορά το v και το h, προφανως δεν θα καταλάβουμε τιποτα. Απλα οταν κανεις μια αλλαγη που το γνωριζεις νομιζεις διάφορα και συγκρίνεις συνηθως διαφορετικα πραγματα, με κυριο γνώμονα το παλιο που εφυγε με το καινουργιο που ήρθε. Σε αυτη την οπτικη παντα θα ειναι καλυτερο το καινουργιο, ακομα και φθαρμενο μισελεν να εβγαλες και φρεσκο ματαντορ να μπηκε.

Οπως και να εχει απο προσωπικη εμπειρία μπορώ καλλιστα να πω οτι σε αμαξι που μου βαλανε τα απίστευτα θυγατρικα της Bridgestone τα dayton, στα οποια λαστιχας εσκιζε πτυχια και τα ειχε βάλει και στην γυναικα που "αγαπούσε" λιωσανε και τα αλλαξα σε 20000χμ.

Μετα εβαλα πρωτοκλασατα dunlop και στις ιδιες συνθήκες φτασανε 70000χμ και μαλιστα με προσφυση μεχρι το τέλος της ζωης τους. Εννοείται πως έβαλα ακριβώς τα ιδια, μαζι και αλλοι τρεις φιλοι μου που πειστηκαν. Απο τοτε αμα ακουω για θυγατρικες ling long και υποστηρικτες τους βγαζω καπνους απο τα αυτια.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Τελευταία επεξεργασία από barimagas και Δευτ 21 Σεπ 2020, 12:25, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 754 από 780 [ 11690 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 751, 752, 753, 754, 755, 756, 757 ... 780  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενικές Απορίες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 924
''γενικες'' ερωτησεις!
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2vtsssss
Απαντήσεις: 102
Γενικές συζητήσεις γύρω απο τον Κ.Ο.Κ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: GS75
Απαντήσεις: 40
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 15 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron