Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 15:56 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Σεπ 2020, 12:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Γιάννη μου, δεν χρησιμοποιώ ποτέ εκφράσεις εντυπωσιασμού. Έχω παρατηρήσει ότι το κάνεις όμως εσύ.
Ούτε να σε αποστομώσω θέλω, ούτε να σε πείσω γι' αυτό που πιστεύω.
Υποβαθμίζω την Ελλάδα για το σύστημά της.

Ενημερωτικά ενίοτε τα ελαστικά με δείκτη ταχύτητας V, είναι ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ από αυτά με Η.
Αλλά... αυτά μου έφερε ο λαστιχάς, αυτά έβαλα. Δεν ασχολήθηκα περαιτέρω.

Εγώ δεν θέλω να συμμετάσχω περαιτέρω στη συγκεκριμένη συζήτηση.
Εξάλλου, δεν βγάζει πουθενά. Είναι dead-end.
Καλή συνέχεια σε όλους σας, είτε φοράτε λάστιχα με δείκτη ταχύτητας V είτε με Η είτε με Υ και κτλ.
Πάλι φίλοι θα'μαστε!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Σεπ 2020, 17:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
Στο εξωτερικό δεν καλύπτουν τον ασφαλισμένο αν έχει προβεί σε αλλαγή ελάστικών εκτός προδιαγραφών. Φέτος που άλλαξα ασφαλιστική και έστειλα φώτο από το αυτοκίνητο μετά από 1 μηάν μου ζήτησαν και φωτογραφία από τα ελαστικά.

Και εγώ θεωρώ πάντως πως απο V se Η είναι πολύ καλύτερα για τα δικά μας αλλά ίσως κάτι αλλάζει και με τις δικές μας ασφαλιστικές για να γλιτώσουν κάποια έξοδα από αποζημειώσεις.

Πάντως σε χιονολάστιχα που κοιτάω αυτή την περίοδο (φοραω 205/60/16 92η) δεν βρίσκω σε Τ που θα ήθελα και θα θεωρούσα ότι θα είχα καλύτερη πρόσφυση.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Σεπ 2020, 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Παρακολουθώ την συζήτηση μέρες τώρα, η απορία μου είναι η εξής... Αν γίνει κάτι με τα χειμερινά που αναγκαστικά έχουν μικρότερο δείκτη ταχύτητας, (ένα βρήκα με δείκτη V και ήταν extra load) όλη αυτή η συζήτηση που γίνεται για το γράμμα του νόμου κλπ, δεν είναι απλά φιλολογική; Δεν μπορεί η ασφαλιστική να σου πει, άντε κόψε τον λαιμό σου τώρα;

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Σεπ 2020, 19:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
Στην διάσταση που φοράω 205-60-16-92Η δεν μπορώ να βρω χειμερινά σε Τ. Υπάρχουν σε Η και σε V.
Μήπως όμως υπάρχει παραθυράκι για τα χειμερινά; Δεν το ξέρω αλλά ρωτάω; Επειδή αν δεν υπάρχει πρέπει ακριβώς το ίδιο τότε.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Σεπ 2020, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Bill30f έγραψε:
Παρακολουθώ την συζήτηση μέρες τώρα, η απορία μου είναι η εξής... Αν γίνει κάτι με τα χειμερινά που αναγκαστικά έχουν μικρότερο δείκτη ταχύτητας, (ένα βρήκα με δείκτη V και ήταν extra load) όλη αυτή η συζήτηση που γίνεται για το γράμμα του νόμου κλπ, δεν είναι απλά φιλολογική; Δεν μπορεί η ασφαλιστική να σου πει, άντε κόψε τον λαιμό σου τώρα;

billys έγραψε:
Στην διάσταση που φοράω 205-60-16-92Η δεν μπορώ να βρω χειμερινά σε Τ. Υπάρχουν σε Η και σε V.
Μήπως όμως υπάρχει παραθυράκι για τα χειμερινά; Δεν το ξέρω αλλά ρωτάω; Επειδή αν δεν υπάρχει πρέπει ακριβώς το ίδιο τότε.

Για τα χειμερινά δεν υπάρχει μεσοβέζικο "παραθυράκι", επιτρέπει κανονικότατα η εναρμονισμένη ευρωπαϊκή νομοθεσία να μπαίνουν ελαστικά με χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας από αυτόν που έχει πιστοποιήσει για το αυτοκίνητο ο κατασκευαστής του, με τον όρο και οι διαστάσεις να είναι αυτές που ορίζει η βασική πιστοποίηση και ο δείκτης φορτίου να είναι ίδιος με αυτόν της βασικής πιστοποίησης ή υψηλότερος.

Σε πολλά μοντέλα, στο καρτελάκι με τις προδιαγραφές ελαστικών υπάρχουν περισσότερες από μία διαστάσεις, η βασική με την οποία βγαίνει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο, και ακόμη μία ή δύο το πολύ. Αυτές μπορεί να είναι, μια εναλλακτική του αμέσως μικρότερου πλάτους με μεγαλύτερο προφίλ και μιας ίντσα μικρότερη ζάντα, και μια πιο στενού πέλματος με χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας, π.χ. με 185άρι πέλμα και δείκτη (κυρίως) T όπως στην περίπτωση του C3 που έδειξε ο Γιώργος (barimagas) παραπάνω. Συνήθως, υπάρχουν η βασική και η πιο στενή. Αυτή η πιο στενή όταν υπάρχει, αφορά ουσιαστικά την επιλογή χειμερινών ελαστικών, δίνοντας ποιό είναι το στενότερο πέλμα και οι χαμηλότεροι δείκτες για τους οποίους πιστοποιεί ο κατασκευαστής ότι το αυτοκίνητο είναι ασφαλές, για να κινηθεί το χειμώνα και σε συνθήκες με χιόνια ή νερά και συνετά στο στεγνό.

Τα μπερδέματα και οι ερμηνείες που βασίζονται σε "ψιλά γράμματα", μπορεί να προκύψουν όταν ένα μοντέλο έχει πιστοποιηθεί για μια μόνο διάσταση με συγκεκριμένους δείκτες ταχύτητας και φορτίου. Πρακτικά βάσει της νομοθεσίας καμία ασφαλιστική και καμία αρχή δεν μπορεί να σου πει "άντε κόψε τον λαιμό σου τώρα", αλλά ξέρουμε το λαβύρινθο γραφειοκρατίας που μπορεί να μπλέξει κάποιος σε τέτοιες περιπτώσεις.
Η λύση στην περίπτωση αυτή, είναι χειμερινά λάστιχα με τη διάσταση και τους δείκτες που ορίζει ο κατασκευαστής, και έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
Τα χειμερινά δεν έχουν πια αναγκαστικά μικρότερο δείκτη ταχύτητας! Η τεχνολογία έχει προχωρήσει και προσφέρονται και με τους μεγαλύτερους δείκτες πιάνοντας μια χαρά σωστές θερμοκρασίες λειτουργίας. Και για την Ελλάδα κιόλας, που μπορεί μέσα στο χειμώνα να προκύψουν σερί καλοκαιρίες οπουδήποτε, είναι μάλλον η καλύτερη λύση για να κινηθείς πιο σβέλτα στο στεγνό.

Να μια ενδεικτική λίστα χειμερινών στη δημοφιλή 205/55 R16 με δείκτη ταχύτητας V, όχι 5-6 ή καμιά δεκαριά, 59 ζωή να 'χουν:
https://www.elastikaleader.gr/elastiko-autokinitou-205-55-16-0-V/?s=W

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2020, 09:50 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Πάω σε άλλο θέμα, κουβέντα καφενείου να γίνεται...
Διαβάζω στο CAR Σεπτεμβρίου για τα plug-in υβριδικά:
DS 7 Crossback E-Tense 4x4 - απο 51500ευρώ
BMW X1 xDrive25e - απο 46300ευρω
Peugeot 3008GT Hybrid4 - απο 55600ευρω.

Eντάξει εκει στην PSA...τι δεν καταλαβαινουν? Συμφωνώ οτι τα συγκεκριμένα γαλλικα ειναι πολύ καλά ,αντε να δεχθω οτι μπορει να ειναι και καλυτερα απο την ΒΜW. Ομως οταν στη συνειδηση του καταναλωτη παγκοσμίως εισαι "κατώτερος" απο την BMW , δεν μπορεις να πουλάς σε αυτες τις τιμές...Πρέπει να βρεις τροπο να είσαι ανταγωνιστικός. Εκτος αν δεν τους ενοχλει εκεί στο Παρίσι το ποσοστο πωλήσεων ας πουμε της DS που είναι στο πολύ φτωχό 0.36% της ευρωπαικής αγοράς.
Επίσης πως δικαιολογειται μεσα στον ιδιο ομιλο, η premium προταση να ειναι πιο φθηνη απο την mainstream...Πολλές αναντιστοιχίες βλέπω...
Nα συμπληρώσω οτι στη συνεχεια εχει και το Opel Grandland X Hybrid4 απο 50200ευρω...
Πραγματικά γελάω... :laugh :laugh :laugh Πιστεύουν αλήθεια εκει στην PSA οτι υπάρχει κοινο που θα δωσει ποτέ 50χιλιάρικα για ενα Πεζω, Οπελ, ΝτιΕς η Σιτροέν???... :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2020, 11:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Εγώ πραγματικά γελάω που θέλετε να σας "χαρίζουν" καλά και καλύτερα αυτοκίνητα επειδή δεν έχουν premium σήμα. X1 να παίρνετε λοιπον για λέτε ότι έχετε bmw.. :D
Τα ίδια γίνονταν πάντα άλλωστε με κάτι αστεία 316 e36 και τα xantia πχ.. :D

Σύμφωνοι ότι όλα αυτά είναι πανάκριβα γι αυτό που είναι, οτι τα αυτοκίνητα πανευρωπαϊκά έχουν ακριβυνει πολύ τα τελευταία χρόνια ανεξάρτητα από την αγοραστική δύναμη του μέσου Ελληνα και ότι σε αυτή τη περίπτωση σίγουρα η χρηματική διαφορά μεταξύ bmw-peugeot είναι παρανοϊκή...

Αλλά ποτέ δε θα δεχθώ ότι ένα μη premium αυτοκίνητο όπως έχουν επιβάλει τον όρο στη συνείδηση του κόσμου πρέπει ενώ είναι καλύτερο να είναι και φτηνότερο. Αυτα είναι για αυτούς που δίνουν αξία σε τέτοια πράγματα

Και σε παρακαλώ Νίκο μη πάρεις πάλι προσωπικά το μηνυμα :D
Ήταν μια καλή ευκαιρία να γράψω γενικότερα την άποψη μου.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2020, 11:40 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Συμφωνώ. Απλά προσπαθώ να καταλάβω πως σκέφτονται εκει στην PSA. Αφου δεν θα πουλήσουν, γιατι τα φτιάχνουν? Εχουν λεφτά για πέταμα η για ξέπλυμα?... :hmm
Οπως και το νέο 508. Εξαιρετικο αλλά πανάκριβο και ανύπαρκτο στους δρομους που ειναι γεμάτοι με αντιστοιχα ακριβα μοντέλα της γνωστης γερμανικης τρόικας...
Εκτός αν ειναι αρκετά εύρωστοι οικονομικά οποτε απλά θελουν να εχουν στην γκάμα τους τετοια μοντέλα. Οπως και το άλλο ανέκδοτο που λέγεται DS9...Εχει παρουσιαστει τοσους μηνες πριν και ουτε εχει γινει ακομα μια διεθνης παρουσιαση στους δημοσιογραφους...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2020, 11:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2221
Να θυμίσω ότι πλέον η ΠΣΑ-ΦΙΑΤ είναι η ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ . Προφανώς λοιπόν ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ . Από την άλλη έχουν πει από την εποχή του ντι-ες 3 και 4 , ότι η ντι-ες θα γίνει πρίμιουμ σε 15 χρόνια . Πως θα γίνεις πρίμιουμ , απλά πουλώντας ποιότητα , πολυτέλεια και ψηλές τιμές , αλλά και άφτερ σέιλς .

Πριν 6-7 χρόνια που είχα δει το ντι ες 5 μου έκανε εντύπωση που ήταν ακριβότερο από την δική μου 5άρα που ήταν μεγαλύτερη , πιο άνετη με υδροπνευματική και με καλύτερο εξοπλισμό . Τους ρώτησα γιατί το έχουν τόσο ακριβά . Η απάντηση ήταν ότι η εντολή είναι , δεν μας ενδιαφέρει να πουλήσουμε . Μας ενδιαφέρει να τοποθετηθεί στην πρίμιουμ αγορά .

Αυτό γίνεται .
Τώρα με το 7 προφανώς στις τιμές που λένε , μιλάνε για 4κίνητα υβριδικά που είναι μεγαλύτερα από την Χ1 και που βέβαια η Χ1 με ίδιο εξοπλισμό και πολυτέλεια θα είναι ακριβότερη .

Παράδειγμα η δική μου 5 με 4,78 μήκος είχε δίπλα της τις Ε και 5 και το Α6 . Αλλά η δική μου πανπλούσια έκανε 30000 και κάτι ψιλά .

Τα άλλα με ίδιο εξοπλισμό έκαναν 50-60000 .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2020, 12:01 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Βασίλη, αν δεν πουλήσεις πως θα μάθει ο κοσμος ποιος εισαι και τι βγάζεις? Η γερμανικη τρόικα εδραιώθηκε με τα χρόνια αλλά παράλληλα ειχαν και πωλήσεις που τους επέτρεψαν να εχουν κέρδη και να επενδύουν στην ερευνα και στην εξελιξη. Προσωπικα θεωρω οτι η DS ειναι ηδη ενα αποτυχημενο εγχειρημα και συντομα θα καταργηθει... ευχομαι να μην εχω δικιο...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2020, 17:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Πάω σε άλλο θέμα, κουβέντα καφενείου να γίνεται...
Διαβάζω στο CAR Σεπτεμβρίου για τα plug-in υβριδικά:
DS 7 Crossback E-Tense 4x4 - απο 51500ευρώ
BMW X1 xDrive25e - απο 46300ευρω
Peugeot 3008GT Hybrid4 - απο 55600ευρω.


Βάλε και την GLA250e στα 46Κ€ και είσαι κομπλέ ;) Στα 52-55Κ€ που ζητάνε τα δύο γαλλικά, παίρνεις GLA250e AMG ή X1 Xdrive25e M-Pack, που είναι καλύτερα πακέτα από τα δύο γαλλικά "premium" και άσε το νονό να γελάει :P

Επίσης ο καθορισμός της κατηγορίας premium δεν είναι βάσει του μήκους ή των χώρων ή του εξοπλισμού ή των επιδόσεων (που είναι μετρήσιμα πράγματα). Είναι βάσει της ικανοποίησης συγκεκριμένων αναγκών των πελατών και βάσει της εγκαθίδρυσης μιας συγκεκριμένης εικόνας για το προϊόν σου (συν φυσικά όλα τα παρελκόμενα, τιμή, προϊόν κλπ). Το να γίνω με το ζόρι premium επειδή τιμολογώ ακριβά δεν έχει συμβεί παρά σε ελάχιστες περιπτώσεις, και φυσικά χρειάστηκε πολλά χρόνια. Καλά λένε οι γάλλοι ότι το βλέπουν σε ορίζοντα 10ετίας, οπότε μην περιμένετε από σήμερα πωλήσεις και δημιουργία αυτής της εικόνας για τη μάρκα.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2020, 19:03 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Αce συμφωνώ!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2020, 21:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2221
Σαφέστατα το πραγματικό πρίμιουμ είναι θέμα μήκους , εξοπλισμού , χώρων κλπ , αλλά και ηλικίας του αυτοκινήτου και μοντέλου .

Δεν υπάρχει Ρέιντζ 1 ή Α . Προφανώς λοιπόν ούτε η Χ1 , ούτε η GLA είναι πρίμιουμ . Γιατί ξεκινάνε από χαμηλά .

Δηλαδή ένας που έχει δώσει 90000 για μία καινούργια Χ5 , είναι το ίδιο πρίμιουμ με το φτωχαδάκι που πήρε το Μεγκάν με το αστέρι των 25000 άδειο ?

Η είναι πρίμιουμ ένας με ένα Καγιέν 10-15 χρόνων ?

Από την άλλη προφανώς δεν έχουν σχέση σαν μέγεθος το 7 με την 1 και την GLA που είναι πολύ μικρότερα .

Εγώ δεν θα έδινα σήμερα 50000 για οποιοδήποτε αμάξι . Στο παρελθόν όμως έχω δώσει δύο φορές πολύ περισσότερα , οπότε απλά ο καθένας που δίνει αυτά τα λεφτά το βλέπει αλλιώς .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 00:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Η ιστορία πρίμιουμ γενικά σηκώνει πολύ συζήτηση…

Μιά που αναφέρθηκε το Χ1 και τα υπόλοιπα ποιοτικά γερμανικά αυτοκίνητα, δεν ξέρω, πείτε με και περίεργο τύπο, αλλά δεν έχω πεισθεί ακόμα. Ειδικά το προηγούμενο Χ1 για τα χρήματα που κόστιζε δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο. Και σας το γράφω με σιγουριά, καθώς υπάρχει ένα στην οικογένεια (η αδερφή μου έχει το S-drive 18d) και του έχω κάνει καμιά δεκαριά χιλιάδες χιλιόμετρα την τριετία που η C5 μαράζωνε χωρίς πινακίδες στην αποθήκη.

Το δίλιτρο diesel μοτέρ ωραιότατο, πολύ ωραίο και το αυτόματο 6άρι κιβώτιο, υπέροχο τιμόνι και θέση οδήγησης, πολύ καλό κράτημα που σε προκαλεί για αντικοινωνική συμπεριφορά, αλλά μέχρι εκεί!

Ο εξοπλισμός στα όρια του απαράδεκτου για την τιμή του, το κοπάνημα με τα runflat λάστιχα χειρότερο και από C4 με 5 άτομα και αποσκευές και η ποιότητα κατασκευής ακετά χαμηλότερη από της C5.

Αλλά εκεί που ήρθε το αναπάντεχο what the fuck ήταν μετά από οδήγηση 180 χιλιομέτρων με τελευταίας γενιάς A6 Quattro 50tdi φίλου. Φυσικά όταν μιλάμε για full extra έκδοση αυτοκινήτου που κόστισε στη Γερμανία 70+ χιλιάδες ευρώ, αντικειμενικά θα είναι καλύτερο από το 98% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν εκεί έξω.

Από ποιότητα κατασκευής ήταν κορυφή, μιλάμε για επίπεδο από άλλον πλανήτη. Κορυφή επίσης και στα ηλεκτρονικά του, είχε όλο το μενού της σημερινής τεχνολογίας, κυριολεκτικά ότι υπάρχει εκεί έξω! Αναμενόμενο και αυτό, εφόσον η τιμή του στη χώρα των Ελ είναι εξαψήφιο νούμερο.

Αλλά υπήρχαν και πράγματα που δεν ήταν καθόλου αναμενόμενα:

- Στην Audi κατάφεραν το ακατόρθωτο, να φτιάξουν τιμόνι χειρότερο από της C5. Είναι ακόμα ελαφρύτερο και έχει ακόμα λιγότερη πληροφόρηση.

- Σε γρήγορη βόλτα σε ανοιχτό δρόμο με στροφές (έξω από Σέρρες) είχε μεν πολύ καλό κράτημα αλλά χωρίς κάτι το ιδιαίτερο. Η τελευταία μου βόλτα με quattro ήταν με S5 που κυριολεκτικά αψηφούσε τους νόμους της φυσικής, αλλά το 5μετρο long edition A6 δεν είχε καμία σχέση. Ίσως αν είχε και την ενεργητική τετραδιεύθυνση τα πράγματα να ήταν διαφορετικά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ενθουσιάστηκα. Πέρα από πλάκα, μπορεί να στρίβει και καλύτερα η C5, τουλάχιστον στο στεγνό. Και μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση, καθώς η Αουντάρα και φορούσε καινούργια PremiumContact σε διάσταση 245/45/19 και είναι και 4κίνητο και κοπανούσε. Πραγματικά δεν ξέρω πως το κατάφεραν αυτό το αποτέλεσμα!

- Από ποιότητα κύλισης είχε πολύ κοπάνημα και το μόνο που έσωζε την κατάσταση ήταν η εκπληκτική ηχομόνωση που πήγαινες με 170 και συζητούσες με την άνεση που συζητάς με 70 στη C5.

- Το μοτέρ με το 8άρι κιβώτιο έβγαζε ατελείωτη δύναμη παντού και πάντα, απλά πατούσες γκάζι και εκτοξευόταν, αλλά δεν ήταν κάτι που σε προκαλούσε να το οδηγήσεις γρήγορα. Επίσης και αυτό είναι επίτευγμα, να έχεις κάτω από το καπό δενξερωπόσα άλογα και άπειρη ροπή και να μη σου κάνει κέφι να ταξιδέψεις με ταχύτητες bakevag.

Ίσως αν ήμουν 60 χρονών να το είχα ερωτευτεί, αλλά στα 46 το μόνο που έμεινε είναι ένα what the fuck να πλανάται στην καμπίνα του Α6. Να έχεις οδηγήσει ένα από τα “καλά” Audi στην Εγνατία οδό και να έχεις ενθουσιαστεί με τις οθόνες, την ηχομόνωση και τα καθίσματα που έχουν ανεμιστήρες για να μην ιδρώνει η πλάτη και ο κwλος σου.

Τρέχα γύρευε!

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 00:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 647
Ο διαχωρισμός premium και πλεμπαίικων είναι υψίστη μαρκετίστικη παπάτζα. Άπειρα τα παραδείγματα premium κατασκευαστών που έφαγαν φόλα απο μη premium, όταν έπαιξαν στην ίδια κατηγορία.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 755 από 780 [ 11690 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 752, 753, 754, 755, 756, 757, 758 ... 780  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενικές Απορίες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 924
''γενικες'' ερωτησεις!
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2vtsssss
Απαντήσεις: 102
Γενικές συζητήσεις γύρω απο τον Κ.Ο.Κ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: GS75
Απαντήσεις: 40
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια