Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 12:46 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 05:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Τα 2/3 όσων ξέρω στη δουλεια που αγοράζουν premium αμάξια αγοράζουν μόνο με βάση τη μάρκα λόγω πρεστίζ , perceived αξιοπιστίας (χαχα ...) και γενικά άνετου και ευχάριστου πολυτελούς περιβάλλοντος πριν και μετά την αγορά .
Έρευνα αγοράς, value for money, έρευνα χαρακτηριστικών πάνε περίπατο .

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 06:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
kobulis έγραψε:
- Το μοτέρ με το 8άρι κιβώτιο έβγαζε ατελείωτη δύναμη παντού και πάντα, απλά πατούσες γκάζι και εκτοξευόταν, αλλά δεν ήταν κάτι που σε προκαλούσε να το οδηγήσεις γρήγορα. Επίσης και αυτό είναι επίτευγμα, να έχεις κάτω από το καπό δενξερωπόσα άλογα και άπειρη ροπή και να μη σου κάνει κέφι να ταξιδέψεις με ταχύτητες bakevag.


Είναι αυτό που μου λείπει. Στα 170 να πατάς το γκάζι και να εκτοξεύεται.
Κάποια στιγμή... ένα δυνατό Audi ή Mercedes, θα το ήθελα, γι'αυτό το λόγο και μόνο.

Όσον αφορά την άποψή μου πάνω στο θέμα, σε ουδεμία περίπτωση δεν θα αγόραζα DS7 έναντι ενός αστεριού, πόσο μάλλον όταν το αστέρι βγαίνει και φθηνότερο και.... λες ότι έχεις Mercedes.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 07:29 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Oλα είναι θέμα γούστου και πορτοφολιού. Σαφως και εχει πέσει πολύ marketing απο τους γερμανους αλλα δεν ειναι μονο marketing. Eπειδη έχουν καταφέρει και χρυσοπουλάνε τα μοντέλα τους εχουν τεραστια κεφάλαια για ερευνα και εξελιξη. Ειδικα η Mercedes, πως να το κανουμε. Ειναι η αρχαιοτερη εταιρεια στον χωρο. Πάντα πρόσφερε υψηλη τεχνολογια, ασφάλεια και αξιοπιστια αλλα ποτε δεν ηταν για ολα τα πορτοφολια. Ετσι ποτε δεν εφτιαξε κατι φθηνο. Νομιζω εκει ειναι το μυστικο που ακουμπάει στην ψυχολογια του κοινου. Στη συνειδηση του κοινου ειναι μια φιρμα με ακριβα προιοντα που σεβεται τον πελατη της. Η Audi προσπάθησε πολύ, μακροχρονια, ευλαβικα και μεθοδικα να γινει αυτο που ειναι σήμερα υπο την καθοδηγηση του τελειομανους Πιχ. Χρειάζεται πάντα ενας οραματιστής , μεθοδικος και εγωιστής προσηλωμενος στον στοχο ηγέτης για να φτιάξει ενα μεγαλο ονομα. Η BMW εφτιαχνε και φτιάχνει απο τους καλυτερους κινητηρες της αγοράς. Κινητηρες αεροπλάνων για τον πολεμο, μοτοσυκλέτες, αυτοκινητα. Πάντα ομως και οι τρεις απευθυνονταν σε γερα πορτοφολια. Δεν εχει βρεθει ακομα η μαγικη συνταγη για κατι φθηνο και καλο...Επισης γρηγορα και οι τρεις τους καταλαβαν οτι επρεπε να συνδεσουν τα ονοματα τους με τους αγωνες. Προσωπικα δεν εχω τη δυνατοτητα να εχω και να κυκλοφορω στο δρομο ολοκληρη περιουσια 40 και 50 χιλιάδων ευρω. Το ψυχολογικο μου οριο ειναι τα 25, βια τα 30 χιλιαρικα. Ευχομαι σε οσους μπορουν να κανουν τα ονειρα τους πραγματικοτητα. Ευχομαι και στους φιλους γάλλους να εχουν καλη εμπορικη πορεια με τα νεα, βελτιωμενα, πριμιουμ η δηθεν πριμιουμ μοντελα τους. Να ειμαστε ολοι καλα να συνεχισουμε να απολαμβανουμε την αυτοκινηση αυτη που ξερουμε αλλα και αυτη που ερχεται. Stay safe!!!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 08:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Μέσα σε 4-5 posts γράψατε πολλά λάθη σε ότι αφορά τις πωλήσεις, τη λειτουργία των αγορών, ιδιότητες προϊόντων κλπ, αλλά είναι εξαιρετικά δύσκολο και χρονοβόρο να σας τα εξηγήσω μέσα σε ένα post. Ξαναδιαβάστε τι έγραψα πιο πριν, θεωρήστε ότι από εκεί ξεκινάτε και ακολουθήστε τη λογική ροή μέχρι το επιθυμητό συμπέρασμα. Βέβαια μπορείτε και να συνεχίσετε να πιστεύετε ότι θέλετε περί premium κατασκευαστών-μοντέλων, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα ισχύει και στην πραγματικότητα :P

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 11:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Το "και λες ότι έχεις Mercedes, για ποιο λόγο είναι κριτήριο σε κάποιον που δεν έχει ανάγκη επίδειξης; Δε λέω ότι δε βγάζει εξαιρετική φίρμα, και πιθανότατα σε εκείνη την κατηγορία χρημάτων του αρχικού ποστ να έπαιρνα κ εγώ (λέμε τώρα, δε θα τα έχω ποτέ αλλά οκ). Αλλά και το Duster GLA Mercedes είναι. Ε καλύτερα ένα Civic 1.5T, που είναι και καλύτερα στημένο και με σοβαρό μοτέρ.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 14:46 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Νώντα, ασυναίσθητα επιδυκνύουμε αυτα που φοράμε και τα τετρατροχα που κυκλοφορουμε. Ειναι στην ανθρωπινη φυση η φιγουρα. Ετσι, χωρις ιδιαιτερο λογο. Αψυχολογητα πραγματα...Αλλιως θα φοραγαμε ολοι τη φορμα του Μάο και θα οδηγουσαμε ολοι τετράγωνα Lada με ιδιο χρωμα. Αρεσει στον ανθρωπο να διαφερει απο τον διπλανο...Χαρη στην ανθρωπινη φυση και στην αναγκη του διαφορετικου ζουν χιλιαδες ανθρωποι απο τη δουλεια τους σαν σχεδιαστες. Αν το παμε και στο γυναικειο φυλο, εκει ζουν εκατομμυρια απο την αναγκη της γυναικας για προβολη της διαφορετικοτητας της.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 14:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Το τι είναι και τι δεν είναι στην ανθρώπινη φύση είναι εντελώς άλλη συζήτηση, πιστεύω.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 14:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Παίδες, όπως είπα και πριν, η κατηγορία premium στα αυτοκίνητα, όπως π.χ. και η γενικότερη ταξινόμηση των luxury items, έχει πολύ λιγότερη (μέχρι και καμία) σχέση με μετρήσιμα χαρακτηριστικά, αλλά τουναντίον πολύ, πολύ περισσότερη με τον βαθμό στον οποίο ικανοποιούν ανάγκες του ανθρώπου. Και ακριβώς επειδή δεν βασίζονται σε μετρήσιμα χαρακτηριστικά, η τιμολόγησή τους έχει ελάχιστη σχέση με μεθόδους υπολογισμού κόστους (όπως cost+, t&m κλπ) άλλων κατηγοριών αγαθών.

Για να το πω λιανά για τα αυτοκίνητα που συζητάμε, η διαδικασία τιμολόγησης ενός Ford ή ενός Peugeot μικρή σχέση έχει με την αντίστοιχη τιμολόγηση μιας MB ή μιας Jaguar, που με τη σειρά τους έχουν ανάλογα μικρή σχέση με την τιμολόγηση μιας Veyron ή μιας RR (και φυσικά δεν αναφέρομαι στις ίδιες τις τιμές, αλλά στον τρόπο υπολογισμού τους).

Είναι πάρα πολλά αυτά που πρέπει να εξηγήσω, οπότε είναι πιο εύκολο απλά να αποδεχτείτε ότι λέω τι ισχύει στην πραγματικότητα :D :D :D

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 20:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Η συζήτηση όπως βλέπω γίνεται και στους 4Τ . Απλά να ξαναπώ ότι το 7 με τον ανάλογο εξοπλισμό , όπως έγραψε και ένας κάτοχος του είναι γύρω στα 2000 φτηνότερο από τα μικρότερα πρίμιουμ και 10-15000 από τα μεγαλύτερα πρίμιουμ .

Αυτή είναι η διοαφοροποίηση και εκεί πατάει η ντι ες για να πουλήσει .

Οσο για την ποιότητα των πρίμιουμ επιτρέψτε μου να διαφωνήσω ως έχων μεγάλη εμπειρία από αυτά .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 21:03 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Eιχαμε παλιοτερα στο γραφειο 2 μηχανολογους που ειχαν σπουδάσει στην Αγγλία και ειχαν πάρει και μαθηματα Automotive Engineering. O ενας ειχε δουλεψει σποραδικα και σε καποια ελληνικα περιοδικα αυτοκινητου. Κάναμε συνέχεια αυτη την κουβέντα και μου ειχαν πει οτι υπάρχει σαφής διαχωρισμος μεταξυ πριμιουμ και των υπολοιπων. Καθε πράγμα κατασκευαζεται για να αντεχει η οχι συγκεκριμενο χρονο. Τα πριμιουμ λοιπον εχουν τα περισσοτερα εξαρτηματα απο το πάνω ραφι του καθε προμηθευτη. Υπάρχει επισης στα πριμιουμ περισσοτερη ερευνα , εξελιξη αλλα και τεστ αντοχης στο χρονο που βαζουν συνηθως τον πηχη ψηλοτερα απο τους άλλους. Δαπανούνται περισσοτερες ανθρωποώρες και περισσότερο χρήμα για να φτασει το καθε νεο μοντελο τους τα υψηλα στανταρς που θετουν. Εγω πιστευω πως τιποτα δεν ειναι τυχαιο. Ακομα θυμαμαι την εντονη διαφορα ποιοτητας κατασκευης και συναρμογης που ειχα αντιληφθει οποτα εμπαινα παλιοτερα σε καμπινες γερμανικων οχηματων. Σημερα εχουν πλησιασει πολυ και οι γάλλοι. Για εμένα σαφως και υπάρχει διαφορα μεταξυ πριμιουμ και μη. Για παραδειγμα στο δικο μου, απλα κανει εναν ελεγχο σταθμης λαδιου καθε φορα που ξεκινας και αν δεν ειναι σωστη σου βγαζει μυνημα. Στην BMW 3 συναδέλφου εχει εξυπνο συστημα που σου λεει ακριβως ποσο λάδι χρειάζεται. Ακομα , ακομα και μεσα στο ιδιο γκρουπ οπως το δικο μας. Η DS4 επειδη και καλα ειναι πριμιουμ (... :spank ) εχει ακομα ενα στρωμα βερνικι περισσοτερο απο την αντιστοιχη C4. Oταν παρκαρω διπλα στη C4 του αφεντικου με το ιδιο χρωμα, η διαφορα ειναι εμφανης. Θυμαμαι εναν προιστάμενο μηχανολογο πριν χρονια γερμανοτραφη και γερμανοσπουδασμενο που ειχε κανει τη διπλωματικη του μεσα στο εργοστάσιο της BMW στο Μοναχο. Μου ειχε μιλησει και αυτος για την προσοχη στην ποιοτητακαισ τη λεπτομερεια που δινει η BMW, αλλα΄επισης θυμάμαι που ειχε πει με εμφατικο τροπο : "Nικο μου, υπάρχει η Mercedes και υπάρχουν και οι άλλοι"...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιαν 2021, 15:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
ΟΚ, εννοείται, να μη φοράμε όλοι τη στολή "Μάο" και να μην οδηγούμε όλοι τετράγωνα Λάντα, αλλά το μέλλον που είναι ήδη εδώ μας τρομάζει.
Δεν μας έφτανε η επέλαση των τεράτροχων δεινοσαύρων, θα πονέσουν ακόμη περισσότερο τα ματάκια μας... Αφού οι εταιρίες έφτιαξαν το κοινό να SUVοηδονίζεται και τους καθιέρωσαν, κοιτάνε τώρα πέρα από το να τους εξηλεκτρίσουν ("οικολογικότατα") και να τους ομορφύνουν. Θα πάνε τα sedan-οειδή και hatchback-οειδή σύννεφο...
Θα τρώνε (...οικολογικότατα) 10+ κυβικά μέτρα του πλανήτη το καθένα, ε, να μην είναι και σαν παραφουσκωμένες ντιβανοκασέλες ρε αδερφέ!

Και η Σιτροενάρα μας της πρωτοπορίας, δεν έχουμε παράπονο, μέσα στο πνεύμα αυτής της νέας εποχής είναι, και μάλιστα εδώ όχι στα σκαριά!
(Πολύ εδώ, ήδη έφτασαν στον Πειραιά οι πρώτες C4/e-C4, και σύντομα οι περιέργειες όλων των ειδών αγάπης ή μίσους θα ικανοποιηθούν! :mrgreen)

Εικόνα

https://www.drive.gr/news/21-erhetai-proto-ilektriko-suv-tis-mitsubishi

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιαν 2021, 19:17 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Mιά χαρά είναι όλα! Και οι σύγχρονες Citroen (ναι,πήρα τα χαπάκια μου... :) ).
Στο δικό μας στρατόπεδο περιμένουμε πολλά και ενδιαφέροντα ντιζαινάτα τετράτροχα. C4, C3 Aircross facelift, C5 , C6..., 308, DS4,Tonale. Aς προετοιμαστούμε για πολλά καινοτόμα σχέδια με αντίστοιχα διαστημικά εσωτερικά. Η χαρά του παιδιού!!!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιαν 2021, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Να είχαμε και τα χρήματα που χρειάζονται για να τα αποκτήσεις!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιαν 2021, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Και να το είχαμε το θέμα είναι να μην τα κλαιγαμε μετά[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji1787][emoji1787]

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2021, 18:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
jalbanis έγραψε:
ΟΚ, εννοείται, να μη φοράμε όλοι τη στολή "Μάο" και να μην οδηγούμε όλοι τετράγωνα Λάντα, αλλά το μέλλον που είναι ήδη εδώ μας τρομάζει.
Δεν μας έφτανε η επέλαση των τεράτροχων δεινοσαύρων, θα πονέσουν ακόμη περισσότερο τα ματάκια μας... Αφού οι εταιρίες έφτιαξαν το κοινό να SUVοηδονίζεται και τους καθιέρωσαν, κοιτάνε τώρα πέρα από το να τους εξηλεκτρίσουν ("οικολογικότατα") και να τους ομορφύνουν. Θα πάνε τα sedan-οειδή και hatchback-οειδή σύννεφο...
Θα τρώνε (...οικολογικότατα) 10+ κυβικά μέτρα του πλανήτη το καθένα, ε, να μην είναι και σαν παραφουσκωμένες ντιβανοκασέλες ρε αδερφέ!

Και η Σιτροενάρα μας της πρωτοπορίας, δεν έχουμε παράπονο, μέσα στο πνεύμα αυτής της νέας εποχής είναι, και μάλιστα εδώ όχι στα σκαριά!
(Πολύ εδώ, ήδη έφτασαν στον Πειραιά οι πρώτες C4/e-C4, και σύντομα οι περιέργειες όλων των ειδών αγάπης ή μίσους θα ικανοποιηθούν! :mrgreen)

Εικόνα

https://www.drive.gr/news/21-erhetai-proto-ilektriko-suv-tis-mitsubishi
παλικάρια επειδή εσεις θα δείτε πολύ πιο σύντομα στις εκθέσεις τις νεες c4 απο εμάς τους Βόρειους ριξτε ένα σύρμα με το καλό :thumb :D

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 756 από 780 [ 11690 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 753, 754, 755, 756, 757, 758, 759 ... 780  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενικές συζητήσεις γύρω απο τον Κ.Ο.Κ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: GS75
Απαντήσεις: 40
''γενικες'' ερωτησεις!
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2vtsssss
Απαντήσεις: 102
Γενικές Απορίες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 924
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια