johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2018, 20:56 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
Πρώτος πρώτος συμφωνώ. Μόνο στην οικονομία καυσίμου μου αρέσει το Diesel. Πουθενά αλλού. (Εκτός και μιλάμε για καμιά BMW M550D με Quad Turbo, 400 άλογα, 800Νm ροπής και τετρακίνηση. ) Αλλά στα καινούργια είσαι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Από τη μια έχεις 1000άρια-1200άρια βενζίνη τρικύλινδρα και από την άλλη 1500-1600άρια πετρέλαια.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2018, 21:47 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
Συγγνώμη παιδιά δεν κατάλαβα, πήγε ο νους μου στο υγραέριο. Καλή φάση το Cng λοιπόν, αλλά πόσο χαμηλή είναι η κατανάλωση αθροιστικά με την χρήση βενζίνης; Το χρώμα για μένα είναι φάουλ μεγάλο. Καθαρά γυναικείο (rose gold το βλέπω στην οθόνη μου) που θα γίνει βαρετό και δεν θα φύγει καθόλου εύκολα αν απαιτηθεί για κάποιο λόγο. Επίσης, η σχεδίαση του Ibiza που δεν έχει αλλάξει 9 χρόνια τώρα φωνάζει "αλλάξτε με". Στο θέμα εικονας, αυτό που βλέπω στο εσωτερικό απλά δεν συγκρίνεται με την φινέτσα που πέρασαν οι Γάλλοι και όλοι τρέχουν να τους φτάσουν πλέον. Το C3 είναι ένα αυτοκίνητο που θα μείνει ζωντανό σχεδιαστικά άνετα για 10 χρόνια. Εδώ βλέπεις C4 Picasso/GP στον δρόμο και παθαίνεις πλάκα με τον αέρα του. Προσωπικά (και δε το λέω επειδή έχω ήδη την C4) δεν υπήρχε περίπτωση να μην αγοράσω C3. Για μένα όπως λέει και ο Πράκτορας, το εσωτερικό είναι το Α και το Ω. Τιμόνι, λεβιέ, καθίσματα, πίνακας οργάνων Αν δε μου φτιάχνουν το μάτι με το που ανοίγω την πόρτα και μετά που θα γυρίσω το λεβιέ, τέτοιο αμάξι δε το θέλω. Απόδειξη τα 108.000χλμ που έχω, αλλά πώς γίνεται πάντα να γουστάρω να οδηγάω αυτό το αμάξι, να με φτιάχνει ο υποδειγματικός τρόπος με τον οποίο περνάει τις ανωμαλίες (παρά τα αρνητικά του ημιακαμπτου) και η άνεση με την οποία σε πηγαίνει παντού. Και η αλήθεια είναι πως αυτό με τράβηξε για να την αγοράσω! Αυτή η υποδειγματική ποιότητα κύλισης!! Οι Γερμανοί πιστεύω στα μέχρι στιγμής αυτοκίνητα δε το έχουνε την άνεση. Είχα μπει σε ένα Α3 πριν λίγο καιρό, περίπου ίδιας χρονολογίας με το δικό μου. Κοπαναγε τόσο που μου έκανε αίσθηση στις πρώτες λακούβες, επειδή μάλιστα ήμασταν σε δρόμο όπου περνάω κι εγώ συχνά. Αυτό το ξερό χτύπημα που τα δικά μας δε το κάνουν. Οκ είχε 17αρες που σίγουρα κάνουν διαφορά αλλά και πάλι τραγικό. Από την άλλη τα εσωτερικά εντελώς αποστειρωμενα. Για να έχουμε μέτρο σύγκρισης. Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2018, 22:34 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Πολυ καλα τα λες Σταυρε μου. Την περισσοτερη ωρα την περναμε με το αυτοκινητο οδηγωντας το κ οχι κοιτωντας το. Πρεπει να φτιαχνεσαι οταν εισαι ΚΑΙ μεσα σε αυτο. Απο την αλλη ολα μου τα αυτοκινητα (ειδικα μετα απο πλυσιμο) παντα τα ευχαριστιομουνα να καθομαι απεναντι τους να τα χαζευω. Γιατι πρεπει να σου αρεσουν μεσα-εξω, οταν το κλειδωνεις να γυρνας μια τελευταια φορα να του ριξεις μια ματια... Κ ναι, δεν παραβλεπω ποτε τους παραγοντες ενεργητικη-παθητικη ασφαλεια, εξοπλισμο, πρακτικοτητα αλλα κ ανεση αναρτησης. Ολα ειναι παραγοντες μιας πολυ δυσκολης εξισωσης για μενα.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Skotis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ 2018, 00:37 |
|
Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53 Δημοσιεύσεις: 7471 Τοποθεσία: Βόλος
|
Σίγουρα το c3 κοιτάει κατάματα όλη την κατηγορία και είναι μπροστά σε πολλά πράγματα. Επειδή είχαμε και το προηγούμενο μοντέλο έχω ξανά πει ότι τα βήματα σε κάθε τομέα που έγιναν στο νέο c3 ήταν 2 μπροστά και όχι ένα. Είναι ένα πραγματικά ολοκληρωμένο αμάξι σε όλους τους τομεις. Το εσωτερικό από το δικό μας που ήταν και κατά 1000 ευρώ πιο φθηνό από το ibiza: Επίσης οι συγκυρίες, τουλάχιστον σε εμφάνιση βοηθάνε να αναδειχθεί περισσότερο και εξηγούμε πάντα βάση του δικού μου γούστου: Polo, fabia και ibiza ιδιαίτερα συντηρητικά με το Polo να είναι οτι πιο άσχημο έχω δει στην πλούσια έκδοση με εκείνο το πορτοκαλί χρώμα να είναι παντού σαν κάτι παλιά μοντέλα που οι παππούδες βάφουν ότι μαύρο υπάρχει πάνω στο αμάξι . Το fiesta δυστυχώς χάλασε στο μπροστά μέρος πάρα πολύ με το st line να βελτιώνει λίγο την κατάσταση. Το 208 γερνάει και οι τιμές μένουν ψηλά. Το yaris ακριβό και με αρκετά ιδιαίτερη σχεδίαση που κερδίζει κοινό στις εκδόσεις hybrid. Το stonic ναι μεν είναι διαφορετική κατηγορία αλλά αν πέσει λίγο η τιμή θα κοιτάει τα μικρά κατάματα. Είναι αρκετός ο κόσμος που αγοράζει με ταβάνι χρημάτων και όχι πραγματικών αναγκών. Επίσης γερασμένα για μένα είναι τα corsa(τρελές προσφορές!) panda, 500, mito και το πολύ καλό αλλά τσιμπημένο σε τιμές clio. Πιστεύω καλός αντίπαλος αποτελεί το micra που στη πλούσια έκδοση 1.5 diesel των 17000 που οδήγησα λόγω φίλου που έχει την αντιπροσωπεία είναι ωραίο οδηγικά με τρομερό εξοπλισμό και στα ματιά μου πανέμορφο. Επίσης καλός αντίπαλος για μένα είναι και το Swift με ωραία μόνωση και καλή τιμή. Το τελευταίο το πήρε φίλος για την γυναίκα του στη πιο απλή έκδοση, δεν του λείπει τίποτα και έχει ακόμα και δερμάτινο τιμόνι. Σιγουρα στη πρώτη ματιά δεν φαίνεται ωραίο αλλά όσο συνηθίζει το μάτι δεν έχεις και κάτι πολύ αρνητικό να του καταλογισεις στην εμφάνιση. Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
_________________ Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
My Citroen C4
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ 2018, 06:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8106 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
απο την αλλη βεβαια και αυτοι οι χρωματισμοι ναι μεν σου δειχνουν μια αισθηση καθημερινης χαρας αλλα καμια φορα ειναι σα κατι πλαστικα παιχνιδια που εχουν επανω χρωματα για να σε προσελκυσουν.....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ 2018, 06:59 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2221
|
Επειδή όπως ξέρετε πρόσφατα κλείσαμε c3 για την κουνιάδα μου , η έρευνα αγοράς που έκανα για ατμοσφαιρικά έβγαλε τόσο μακρυά από τα άλλα το 3άρι που με εξέπληξε .
Ο ανταγωνισμός της βάγκ ήταν σε επιδόσεις χάλια και σε τιμές λίγο κάτω για το φάμπια και πάνω για τα άλλα . Το ίδιο και για το κλιώ , ενώ η σουζούκι ακριβή , το 208 επίσης , το γιάρις με 68 άλογα , το φιέστα και το κόρσα με μούρες εμετικές ...
Και όταν το I touch που είναι η feel με navi , camera και αισθητήρες πίσω , το παίρνεις και δίχρωμο και airpumps και με την μεταβίβαση 12900 , απλά δεν υπάρχει σύγκριση .
Τώρα όταν μιλάτε για ίδια αμάξια στα 17000 , να σας πω ότι ο κάκτος στην προτελευταία έκδοση με τα ιδιαίτερα καθίσματα , είτε στα 110 , είτε στα 100 ντίζελ , 6τάχυτος πλέον , έχει τιμές καταλόγου 17300 και 17800 , οπότε με προσφορές που πάλι παίζουν , μάλλον θα είναι κάτω από τα 17000 .
Οπότε για βάλτε τον κάκτο με 17000 και το νέο ντίζελ , για να δούμε γιατί τελικά κολλάμε σε μια εταιρεία .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ 2018, 07:35 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
To εχουμε ξαναπεί. Υπάρχουν στην αγορά τα πάντα για όλα τα γούστα και για όλα τα πορτοφόλια. Οπως και υπάρχει πολύς κόσμος που θεωρεί ολα αυτα τα γαλλικά σχεδιαστικά τερτίπια απλά παιχνιδάκια για κλάματα. Οντως τα περισσότερα γερμανικά αυτης της κατηγορίας (αλλά και κορεάτικα και γιαπωνέζικα-εδω οντως εξαιρειται η Nissan με το Μιcra) εχουν μουντά εσωτερικά με σκληρα πλαστικά αλλα με πολυ καλη συναρμογη. Υπάρχει επίσης πολυς κοσμος που αγοράζει με βαση μονο τα οικονομοτεχνικα κριτηρια και δεν ασχολειται καθολου με αισθητικη, σχηματα, σαλονια κλπ. Υπάρχουν πολλοί που σε καθε αυτοκινητο βλέπουν απλά ενα τετράτροχο...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ 2018, 12:01 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
Skotis έγραψε: ο λαμπάς του ταμπλό στο ibiza απο τη μεριά του συνοδηγού κάνει και για οικογενιεακές φωτογραφίες η στίκερ ψυγείου...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ 2018, 12:55 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Πολύ μουντίλα βρε παιδί μου...Προσοχή στο σηκωμένο χειρόφρενο μη τους μπει πουθενά... Οι αεραγωγοί του έχουν το ίδιο πρόβλημα με του C3?....
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
dap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2018, 22:11 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08 Δημοσιεύσεις: 114 Τοποθεσία: thessaloniki
|
Γεια σας και πάλι..
Φίλος καλός θέλει να πάρει αυτοκίνητο μεταχειρισμένο, μέχρι 7.000 €, από το 2008 και μετά. Κοιτάζει κάτι Golf, Bravo κ.λ.π. Του λέω να ξεχάσει τα υπερτροφοδοτούμενα, γιατί μετά από 10 χρόνια όλο και τίποτα "σαλιγκάρια" θα ζητήσουν.
Του πρότεινα τα 308 και C4 στα 1.600 κ.εκ. με τον ατμοσφαιρικό ΕΡ6 (120 άλογα). Είχα την εντύπωση ότι είναι παραλλαγή του δικού μου ΤU5 (109 άλογα) που φορά η Xsara facelift, αλλά τελικά πρέπει να είναι εξ ολοκλήρου νέος κινητήρας. Έχει ακούσει λέει διάφορα για τον κινητήρα της Πεζό που φορούσαν τα Mini και για προβλήματα που έβγαλε και είναι επιφυλακτικός. Πίστευα ότι τα Mini φορούσαν μόνο τον τουρμπάτο ΤΗΡ, αλλά με ένα γρήγορο ψάξιμο βλέπω ότι πρέπει να φόρεσαν και αυτόν. Μήπως τελικά είναι ο ίδιος κινητήρας που απλώς τον "τούρμπισαν";
Τι ξέρουμε για τον συγκεκριμένο κινητήρα (ΕΡ6 ή Prince) και την αξιοπιστία του;
Ανάμεσα στο 308 pre-facelift (2008-2011) και το Citroen c4 facelift (2008-2010) τι συστήνουμε; Αξίζει να προτείνουμε το C4 με τον ΤU που πήγε μέχρι το 2008 ή είναι λίγος;
Υπάρχει κάτι αξιόλογο και κυρίως αξιόπιστο μετά από τόσα χρόνια σε άλλη εταιρεία πλην PSA; Το 122άρι Golf για το οποίο φαγώθηκε, τι λέει; Focus-Astra αυτής της εποχής; Δεν μιλώ μονάχα για κινητήρες αλλά για συνολικό πακέτο και αντοχή στον χρόνο. Ψάχνει από ιδιώτη μόνο, βενζίνης και θα το βάλει αέριο.
Ευχαριστώ για την υπομονή, κάθε βοήθεια δεκτή.
_________________ never nervous
Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993) Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013) Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001) BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007) Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-) Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-) Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2018, 06:33 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Bravo tjet 120 -150. Φτηνο, ομορφο, αξιοπιστο (μοτερικα πιο αξιοπιστο απο vag και thp τολμω να πω αλλα λιγο παλαιοτετης τεχνολογιας στο ψεκασμο του / αυξημενη καταναλωση σε σχεση με tsi-thp). Ζηταει φουσκες ημιαξονιων (και για ημιαξονια ξερω). Παρουσιαζει μικροφθορες ποιοτητας επισης του τυπου σπαει το καλυμμα του χειροφρενου, φθειρεται το τιμονι, ξεκολλαει το πισω σημα, μαλακιουλες... Αμα θυμηθω και κατι αλλο θα σου πω αλλα σιγουρα δεν εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να πληρωσεις κατι χοντρο σε συγκριση με γερμανογαλλικα. Επισης ειναι λιγο χειροτερο απο c4-308 το εσωτερικο τους σχεδιαστικα. Η στραμμενη προς τον οδηγο κεντρικη κονσολα καπως δε τους βγηκε για εμενα. Στην 159 το πετυχαν να μη μοιαζει ''ασυμετρη'' ,στο bravo και στη delta οχι (επισης καλη περιπτωση αν ομως θελει να τη κρατησει μεχρι να τη πεταξει, δε φευγει lancia σα μεταχειρο... ) Το 150αρι sport ειναι σκληρο πισω επισης,κοπαναει. Στα λεφτα που δινει παντως βρισκεται σε ποικιλια, δε χρειαζεται καν να δωσει 7 χιλιαρικα και μπορει να δει πολλα και να παρει το καλυτερο! Ειναι πολυ σημαντικο αυτο στο μεταχειρισμενο. Ιδιως μπλεδακι ηλεκτρικ 150αρι sport
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2018, 07:58 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Θα σταθω μονο στο αεριο: Για αεριο μονο ενα μοτερ ειναι μανουλα, το psa 1.6 nfu. Δυστυχως θα το βρει μονο σε c4 εως 2008 μοντελο. Το 308 2008-2013 φορουσε τα 1.4 κ 1 6 vti,.1.6 thp. Τα μοτερ αυτα θελουν πολυ σωστη κ προσεκτικη συντηρηση, δεν ειναι η καλυτερη επιλογη για αεριο γιατι θα πρεπει να ειναι πολυ γατος ο εγκαταστατης ωστε να το ρυθμισει εξαιρετικα. Κ παλι θεματα μπορουν να προκυψουν. Το αυτο κ για τα tsi. Για τον t-jet δε γνωριζω πως τα παει με το αεριο. Πιθανολογω πως κ εκει θα ισχυουν τα ιδια.
Νομιζω πως ενα ντιζελ στα παραπανω μοντελα θα ηταν πολυ καλυτερη επιλογη, φανταζομαι για να θελει αεριο θα κανει αρκετα χλμ αν ετος. Θα εχει κ την απαιτουμενη δυναμη/ροπη.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|