Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GeoC4Madness
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιαν 2020, 14:40 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50 Δημοσιεύσεις: 2142 Εικόνες: 3
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Για τους φιλους που ψαχνουν καινουργιο αυτοκινητο και με τον φοβο να μου τα χωσετε... Αν εψαχνα εγω τωρα με αντικειμενικα αισθητικα αλλα και οικονομοτεχνικα κριτηρια μπορει να κατεληγα στη νεα Corolla Hybrid στο μεσαιο επιπεδο εξοπλισμου που εχει σχεδον τα παντα. 23610 ευρω μου την εδωσε ο διαμορφωτής με 1-2 extra που εβαλα. Noμιζω ειναι τιμή-χάρισμα για υβριδικό και με ανεξαρτητη αναρτηση πισω και με την εγγύηση και την αξιοπιστία της Toyota... Κ. Νίκο οι λέξεις σε bold δε μπαίνουν ποτέ μαζί στην ίδια παράγραφο
_________________
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε GeoC4Madness για την δημοσίευση του/της: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιαν 2020, 17:45 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Προσωπική αποψη
Η αγορα υβριδικού αμαξιου ανεξαρτήτως μάρκας ( εγω Νίκο παντως, και για την μαρκα που ειναι λιλλιομετρα μπροστά απο τις άλλες,συμφωνώ απόλυτα μαζι σου αλλα ειναι σεβαστή η οποια αποψη του καθενός Εξ ημων) ειναι μονόδρομος για όσους σκέφτονται καινούργιο όχημα.Αυτο το λέω γιατι διαβλέπω οτι ετσι που παει η εξεληξη των πραγμάτων σε 5-8 χρονια απο τωρα,τα σημερινά αμαξια θα εντελως ειναι ξεπερασμένης τεχνολογίας... Θεωρω ομως οτι και το υδρογόνο δεν εχει πει την τελευτσια λέξη του,δεδομενου οτι αυτο θα ειναι το καθαρότερο ολων καύσιμο και μαλιστα σε άφθονη ποσότητα ,το οποιο ομως σημερα δεν εινςι το προέχον για τις βιομηχανίες
Ως προ το μοντέλο που ανάφερες ειδικα το δίλιτρο και οχι το 1,8 ,που εχει τις πιο σύγχρονες τεχνολογικά μπαταρίες ειχαν σουπερ ...
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιαν 2020, 19:18 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Oρέστη συμφωνώ, ειδικά για το υδρογόνο. Η Toyota εχει ηδη το υδρογονοκινητο Μirai στην παραγωγή και η Honda επίσης τα δικα της μοντελα. Μη σου πω οτι θα καλοέβλεπα και την υβριδική εκδοση του Yaris... Eχει ερθει ηδη η νεα εποχη και τα υβριδικα συστηματα ειναι οτι πρεπει σαν πρωτη φαση για να περασουμε στο επομενο σταδιο ειδικα στη χωρα μας που δεν εχει υποδομες για αμιγως ηλεκτροκινηση. Ειχε ενας συναδελφος πριν χρονια το πρωτο Prius και με ειχε παει μια βολτα. Ξεκινας ηλεκτρικα , αθορυβα και πολιτισμενα και στην πορεια αν θελεις επιταχυνση μπαινει εμπρος ο θερμικος κινητηρας (αρκετα αγαρμπα θυμαμαι τοτε...) Περα απο συναισθηματισμους και χαζους φανατισμους με την Citroen, τωρα θα επελεγα υβριδικο Toyota.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιαν 2020, 21:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2223
|
Σκεφτείτε αντί για την Τογιοτάρα να συνέβαινε αυτό στην Σιτροέν . Τι καζούρα θα έκαναν οι άσπονδοι φίλοι της ... https://forum.4troxoi.gr/node/90795?page=12Οσο για τα υβριδικά , καλό είναι να τα οδηγήσετε πρώτα . Τα μικρά θέλουν ειδικό τρόπο και δεν έχουν ισχύ . Τα μεγάλα , είναι μεγάλα και μόλις πατήσεις λίγο το γκάζι καίνε . Είχε κολλητός το Λέξους 450 Η και έχω ιδία αντίληψη . Οπως και από άλλους με τα τζίπ 400 Η .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιαν 2020, 23:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Εγω παλι καλοκαίρι ειχα κανει ενα ταξίδι για δουλειά με Prius 3ετιας συνεργάτη μου,και μου άρεσε.Ειχε νεύρο ,οικονομία,και ηταν ήσυχο στο ταξίδι.Δε ξερω τι θελει να πει ο φιλος μας cruiser παραθέτοντας την εμπειρια ενος κατόχου Yaris 2007/1,3 που του έκαιγε λαδια η εαν ρώτησε τον κολλητό του ποια θα ειναι η επόμενη επιλογή του μετα το Lexus (εδω ομως μας μεταφέρει την δικη του και οχι του κατόχου κολλητού του εμπειρια) Και μάλλον μιλαμε για αμαξια 5ετιας και πλεον ... Το κυριο θεμα μας ομως νομίζω αφορά το ? εαν πρεπει να ειναι ως επιλογή το υβριδικο ως καινούργιο η οχι εν έτοι 2020( η μαρκα ειναι το επόμενο)
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Ιαν 2020, 08:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2223
|
To θέμα με τα λάδια το βρήκα ψιλοτυχαία στους 4τ κοιτώντας για την υγραεριοκίνηση , αλλά με 314 σχόλια δεν το λες και απλό πράγμα . Μόνο τις 1-2 τελευταίες σελίδες έχω κοιτάξει και βλέπω ότι έχουν θέμα και προσπαθούν να βρούν πατέντες . Τώρα για το πως οδηγούνται τα υβριδικά , ήδη στα τέστ των ιστοσελίδων διαβάζουμε ότι θέλουν ήρεμο τρόπο και γενικά μία ειδική οδήγηση για να αποδώσουν και δεν έχουν την ισχύ της βενζίνης , ούτε τις ροπές του ντίζελ . Το λέξους ξεκίναγε ως τρόλεϊ , αλλά μόλις πέρναγες τα 30 χαω , έμπαινε μπροστά ο 3.5 λίτρα κινητήρας και πλέον η κατανάλωση πέρναγε τα 11 λίτρα . Και το θέτω ως παράδειγμα γιατί ήταν αμαξάρα και ταχύτατο και εξαιρετικό . Χάσαμε πίσω αριστερό λάστιχο στην Αθηνών - Κορίνθου με 200 χαω και δεν ίδρωσε καθόλου το αμάξι , ούτε εμείς ... Το άλλαξε με Μπόξτερ γιατί ήθελε από το μεγάλο να πάει σε διθέσιο κάμπριο . Τώρα σκέφτεται Λάντ Ρόβερ... Ντίζελ . Εντελώς τυχαία ο δίλιτρος ντίζελ της PSA , o δίλιτρος της Φόρντ και ο δίλιτρος της Λάντ Ρόβερ , είναι 1997 κ.εκ , έχει 400 ροπή και 180 άλογα... Λέτε να συνεχίζονται οι αλλαξοτέτοιες ?
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Ιαν 2020, 08:57 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Βασίλη δεν εχεις αδικο, αλλα θεωρω οτι η αγορα υβριδικου θελει και αλλαγη οδηγικων συνηθειών. Θελει γενικα να μην βιαζεσαι και να εχεις ηρεμο τροπο οδηγησης. Η δικια μας κοινωνια δεν ειναι ετοιμη ουτε για υβριδικα, ουτε για ηλεκτρικα...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Ιαν 2020, 11:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2223
|
Με ήρεμη οδήγηση σε επαρχιακό και με το κρουζ στα 110 η c5 καίει 6-6,5 λίτρα στα 100 χλμ . Οπότε τι να μου πει το υβριδικό ? Μόνο στην πόλη μου λέει και εκεί το αμάξι αυτό ζορίζεται λόγω βάρους και μεγέθους κινητήρα . Να το κάνω ΚΤΕΛ ?
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Ιαν 2020, 11:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Εγω παλι καλοκαίρι ειχα κανει ενα ταξίδι για δουλειά με Prius 3ετιας συνεργάτη μου,και μου άρεσε
Όταν γεννήσει να μου κρατήσεις ένα με βούλες!!!
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Ιαν 2020, 12:32 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
cruiser έγραψε: Με ήρεμη οδήγηση σε επαρχιακό και με το κρουζ στα 110 η c5 καίει 6-6,5 λίτρα στα 100 χλμ . Οπότε τι να μου πει το υβριδικό ? Μόνο στην πόλη μου λέει και εκεί το αμάξι αυτό ζορίζεται λόγω βάρους και μεγέθους κινητήρα . Να το κάνω ΚΤΕΛ ? [emoji14] Αν δεν ειχε ανηφόρες λογικο ακούγεται. Το δικό μου ανεβαίνει Αράχωβα με 6 και κατεβαίνει 4,5. Αλλά και πάλι η βενζίνη ακριβή είναι. Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Ιαν 2020, 19:23 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2223
|
To έκανα σήμερα . Χαλάνδρι - Ξυλόκαστρο , με 120-130 στο κρούζ 6,5 λίτρα . Επιστροφή βράδυ με κίνηση και μέσα κίνηση , συνολικά 270 χλμ 7,2 λίτρα . Καλά ήταν .
Αν δεν είχα και κάτι ζώα , ένα με Γκράντλαντ με ψευτοξένον και έναν με λέντ με ξένες πινακίδες και γερμανοσούβ , που με ήταν αλλού για αλλού τα φώτα και παρ΄ όλο τον ηλεκτροχρωμικό καθρέπτη , ήταν πολύ ενοχλητικά πίσω ... Πρέπει το ΚΤΕΟ να τους μαζεύει αυτούς ....
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|