Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:02 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Ιαν 2020, 23:13 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Για διλιτρο αυτοκινητο πολυ καλα! Εμενα σε παρομοιες συνθηκες μου το παει 7.5-8L/100km.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Ιαν 2020, 23:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Prius, δεύτερης γενιάς, έχει φίλος, και έχω κάνει ταξίδια μαζί του, Κέρκυρες και Θεσσαλονίκες και Κατερίνες και Λάρισες, με επιστροφή.
Μια χαρά είναι οι καταναλώσεις του με cruise και με τον βενζινοκινητήρα, τύφλα να έχουν πολύ νεότερά του πολυδιαφημισμένα συμβατικά. Νομίζω ότι τα παραλέτε όταν λέτε πως θέλουν άλλες οδηγικές συνήθειες αυτά, υβριδικό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι στην τσίτα κάποιος για να μη του παρακάψει και χάσει το όφελος της ηλεκτροκίνησης!
Οδηγείς όπως σε ευχαριστεί και ξέρεις, κι αυτό κάνει τη δουλειά του όπως είναι φτιαγμένο να την κάνει και ξέρει.
Και ότι και να 'σαι μαθημένος να κάνεις, ήρεμος ή με "νεύρο", και ότι και να κάψεις σε βενζίνη, η οικονομία που θα κάνεις σε αστικούς και περιαστικούς κύκλους, και οπουδήποτε μπορέσεις να εκμεταλλευτείς το συνδυασμό ηλεκτροκινητήρα-βενζινοκινητήρα, έχοντας παντού σύμμαχο το εξαιρετικό του αυτόματο κιβώτιο μεταβαλλόμενης σχέσης, ε!, είναι εξαιρετική σε γενικό μέσο όρο αν κάνεις και πολλά αστικά χιλιόμετρα! Και να μη ξεχνάμε και την περιβαλλοντική σημασία του θέματος, ιδίως για τις αστικές περιοχές.
Θέμα ίσως έχει στη συντήρηση ένα υβριδικό, όταν και αν απαιτούνται συχνότερα τακτικά service ή στην περίπτωση-λαχείο που προκύψει βλάβη, και στο θέμα των μπαταριών που κοστίζουν πολύ αλλά κι αυτό πια δεν είναι αποτρεπτικό με τη διάρκεια ζωής που έχουν πετύχει. Και αν το έχεις με leasing και μάλιστα με καλούς όρους, όπως ο φίλος που είχε και πριν και το άλλαξε γιατί βρήκε το τωρινό ευκαιρία, δεν σε σκοτίζει κιόλας το θέμα!
Και έχει "να μας πει" λοιπόν το υβριδικό, όχι απλώς "κάτι" αλλά πολλά, και δεν είναι και ο κάθε βροντόσαυρος Lexus μέτρο κρίσης σίγουρα!

Θα πει ίσως κάποιος, ε, άντε πάρε. Εγώ προσωπικά, έριξα μια καλή ματιά και στα υβριδικά της αγοράς το '17 ενόψει νέου αυτοκινήτου. Αλλά με τα κόστη αγοράς-συντήρησης-φορολογίας, σε συνδυασμό με το τι μου αρέσει που δε μπορώ με τίποτα ούτε βροντόσαυρους ούτε αγριεμένες σιλουέτες, συν τι θα έπαιρνα σε επιδόσεις και χώρους, το άφησα για το απώτερο μέλλον το υβριδικό/ηλεκτρικό, καλά μα είμαστε.
Και πήρα τη C4 diesel, κι έκανα και πολύ καλά κατά τη δική μου γνώμη, γιατί τίποτα δε μου έλειψε από "ήρεμα" έως "αεροπορικά" ταξίδια, με εξαιρετική άνεση συν θαυμάσιες καταναλώσεις σε κάθε περίπτωση.

Φρέσκο-φρέσκο, το ταξίδι που σήμερα το απόγευμα ολοκλήρωσα:
- Παρασκευή απόγευμα, καιρός καλός, δυο άτομα, μικρές αποσκευές: Λαμία-Σχηματάρι-Ρέντη-Γέρακα, cruise 120-130 στην εθνική, με βήμα σημειωτόν πριν τον κόμβο Αττικής Οδού λόγω τροχαίου (...~3 χιλιόμετρα σε ~35 λεπτά) και με αρκετή κίνηση στο ποτάμι ανεβαίνοντας για να πιάσω Αττική Οδό προς Γέρακα.
- Σάββατο πρωί, καιρός καλός: Δύο άτομα πήγαινε-έλα εντός Γέρακα για διάφορες έρευνες αγοράς σε πολυκαταστήματα και για ...εξορύξεις σε εδεσματοκαταστήματα.
- Σάββατο βράδυ, καιρός καλός: Δύο άτομα Γέρακα-Νέα Ελβετία, τέσσερα άτομα Νέα Ελβετία-Βύρωνα όπου έφαγα κι ένα καλό-καλό "πακέτο" 25+ λεπτών ψάχνοντας στα στενά ανηφοροκατηφόρια γύρω από την Εμπεδοκλέους μέχρι να παρκάρω τελικά στου διαόλου τη μάνα σ' ένα όρθιο καλντερίμι έξω από εκκλησία, τρία άτομα Βύρωνα-Νέα Ελβετία, δύο άτομα Νέα Ελβετία-Γέρακα.
- Κυριακή μεσημέρι, καιρός ήπιος, δυο άτομα, μικρές αποσκευές: Γέρακα-Περιστέρι, μέσω Αττικής Οδού και Κηφισού.
- Κυριακή απόγευμα, καιρός βροχερός, δυο άτομα, μικρές αποσκευές: Περιστέρι-Αγία Μαρίνα Στυλίδας, cruise 110-130, με καρεκλοπόδαρα από Οινόφυτα έως Υλίκη και από Τραγάνα έως Άγιο Κωνσταντίνο, και το σούρουπο επιστροφή στη Λαμία με κάμποση ηρεμία να 'ναι καλά και ο αγλέορας που μας βάραινε περισσότερο κι εμάς και τη Γαλλίδα.
Ο υπολογιστής ταξιδιού, έγραψε 560 km με μέση κατανάλωση 5,5 lt/100km.
Très bien! Ν' αλλάξουν τις "δυναμικές" (! :P ) ηλεκτροσκ :cens φατσες, να βγει καμιά C, γιατί με βλέπω τόσο ενεργοβόρο για πολύ ακόμη... :D

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιαν 2020, 00:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Πάντα τέτοιες όμορφες και οικονομικές βόλτες να κάνεις.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε NEKTARIOS C5 για την δημοσίευση του/της: jalbanis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιαν 2020, 08:38 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ωραίος Γιάννη, πάντα τέτοια!!!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ για την δημοσίευση του/της: jalbanis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιαν 2020, 12:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
cruiser έγραψε:
To έκανα σήμερα . Χαλάνδρι - Ξυλόκαστρο , με 120-130 στο κρούζ 6,5 λίτρα . Επιστροφή βράδυ με κίνηση και μέσα κίνηση , συνολικά 270 χλμ 7,2 λίτρα . Καλά ήταν .

Αν δεν είχα και κάτι ζώα , ένα με Γκράντλαντ με ψευτοξένον και έναν με λέντ με ξένες πινακίδες και γερμανοσούβ , που με ήταν αλλού για αλλού τα φώτα και παρ΄ όλο τον ηλεκτροχρωμικό καθρέπτη , ήταν πολύ ενοχλητικά πίσω ... Πρέπει το ΚΤΕΟ να τους μαζεύει αυτούς ....

Είναι πολύ κωλοζωα όλοι αυτοί. Εξαιρετικά ενοχλητικοί. Πρέπει να τους κυνηγήσουν άγρια.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιαν 2020, 22:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
jalbanis...κρατά και συ κανένα με βούλες :laugh :laugh


Σήμερα ολο το χρήμα των αυτοκινητοβιομηχανιών πέφτει στο ηλεκτρικό και αυτο με κάποιους τρόπους πρεπει να αποσβεστεί.Δυστυχως μας αρέσει η οχι η πολιτεία εχει τρόπους να μας παει προς εκει που αυτη θελει και η αγορα εν ετει 2020 ενος νέου θα πρεπει να συνυπολογίζει κανεις τι κατάσταση θα επικρατεί μετα απο 5/8 χρονια .
Εγω πέστε οτι θετε ,εαν δωθουν ουσιαστικά κίνητρα και για το υβριδικο(οχι ηλεκτρικό) θα με βαλει σε μεγαλο πειρασμό ειτε ειδικα για τον 2λίτρο γιαπωνεζο ειτε για οτι αλλο σύγχρονο θα υπαρχει .
Ως προς την οικονομία που αναφέρεται το δικο μου με 1’6 κινητηρα και ταξιδι130/150 γράφει 8-9...βενζίνη .Το να κανω ταξίδι με 100/110 το βρίσκω πολυ βαρετό ..ακομη και μεχρι την Κορυνθο...αςε που πρεπει να οδηγείς στη μεσαία και να ψαχνεις ευκαιρεία ποτε να βγεις στην αριστερή για προσπέραση της κάθε καρακαλτακας ..που παει 5/10 χλτρα λιγότερα απο σένα ..


Ps..επι του πιεστηρίου ,
https://www.capital.gr/tax/3402797/erxo ... ukloforias

Σε καποιο σημειο αναφέρει οτι θα γίνει αύξηση των τελών στα πολυ παλια αυτοκινητα...πχ 20ετιας....( και ιςως του χρόνου στα 15ετθας)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιαν 2020, 08:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Θα δούμε για τα τέλη τι θα παιχτεί . Προς το παρόν ρίχνουν άδεια για να πιάσουν γεμάτα ..

Τα ηλεκτρικά είναι πολύ ακριβά που ακόμα και 5000 μπόνους να δώσουν παραμένουν ακριβά .
Δες τις τιμές των Κόρσα και 208 .

Αντίθετα αν δώσουν για παράδειγμα 5000 στα υβριδικά , εκεί ίσως υπάρξει ενδιαφέρον . Αλλά η χώρα λεφτά για πέταμα δεν έχει τουλάχιστον μέχρι το 2022 που θέλουμε τα πλεονάσματα , άντε να μας τα μειώσουν το 2021 .
Αλλωστε ήδη δόθηκαν κίνητρα στο λήζινγκ για υβριδικά , αλλά δεν είδα τίποτα προσφορές ακόμα .

Τα αμιγώς ηλεκτρικά στην Ελλάδα θα αρχίσουμε να τα βλέπουμε σοβαρά την επόμενη δεκαετία . Γιατί και το ρεύμα δεν είναι φτηνό και όταν περνάς κάποια κατανάλωση πονάει πολύ .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιαν 2020, 10:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
ηλεκτρικά είναι πολύ ακριβά που ακόμα και 5000 μπόνους να δώσουν παραμένουν ακριβ

Αντίθετα αν δώσουν για παράδειγμα 5000 στα υβριδικά , εκεί ίσως υπάρξει ενδιαφέρον . Αλλά η χώρα λεφτά για πέταμα δεν έχει τουλάχιστον μέχρι το 2022 που θέλουμε τα πλεονάσματα , άντε να μας τα μειώσουν το 2021 .
Αλλωστε ήδη δόθηκαν κίνητρα στο λήζινγκ για υβριδικά , αλλά δεν είδα τίποτα προσφορές ακόμα .

Ως προς τα ηλεκτρικά ...ουτε λογος ποςο μάλλον ενδιαφέρον..Μονο γι υβριδικο
Ως προ τα χρήματα...εαν θελει ο Γερμανός,τωρα που εχει κωλοσφυξιματα στις πωλήσεις τους ...θα βρεθεί χώρος ..Εξ αλλου δεν πρόκειται για ζημιά αλλα για μειωμένα εςοδα απο φορολογία η απο τα τελη ταξινομησης (ελληνική πατέντα και αυτη..)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιαν 2020, 17:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Πάντως, κι εκεί που μέχρι πριν μια πενταετία πάνω-κάτω, μας έλεγαν διάφορα οι γκουρού (...) της αυτοκινητοβιομηχανίας για τεχνολογίες και αυτονομίες σε πρώιμο στάδιο που έχουν ακόμη δρόμο μπροστά τους, και βλέπαμε αρκετά έως πολύ μακρινή τη μαζική ηλεκτροκίνηση, να που αυτό το μέλλον είναι τελικά πολύ πιο κοντά και ούτε που φανταζόμαστε τώρα τι επιλογές μπορεί να έχουμε και ούτε καν τι μάρκα μπορεί να είναι το ηλεκτρικό μας (επόμενο;) αυτοκίνητο!

Sony;;;!!! Sony! Και που είμαστε ακόμη...
https://www.zougla.gr/automoto/news/art ... aftokinito

Orestis έγραψε:
jalbanis...κρατά και συ κανένα με βούλες :laugh :laugh

Κάνε υπομονή, δεν είμαστε που δεν είμαστε για γεννητούρια υπό καμία έννοια, θα έχουμε απ' ότι φαίνεται πολύ σύντομα πολλές άλλες επιλογές με βούλες και χωρίς βούλες! :laugh

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιαν 2020, 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
jalbanis έγραψε:
Πάντως, κι εκεί που μέχρι πριν μια πενταετία πάνω-κάτω, μας έλεγαν διάφορα οι γκουρού (...) της αυτοκινητοβιομηχανίας για τεχνολογίες και αυτονομίες σε πρώιμο στάδιο που έχουν ακόμη δρόμο μπροστά τους, και βλέπαμε αρκετά έως πολύ μακρινή τη μαζική ηλεκτροκίνηση, να που αυτό το μέλλον είναι τελικά πολύ πιο κοντά και ούτε που φανταζόμαστε τώρα τι επιλογές μπορεί να έχουμε και ούτε καν τι μάρκα μπορεί να είναι το ηλεκτρικό μας (επόμενο;) αυτοκίνητο!

Sony;;;!!! Sony! Και που είμαστε ακόμη...
https://www.zougla.gr/automoto/news/art ... aftokinito

Orestis έγραψε:
jalbanis...κρατά και συ κανένα με βούλες :laugh :laugh

Κάνε υπομονή, δεν είμαστε που δεν είμαστε για γεννητούρια υπό καμία έννοια, θα έχουμε απ' ότι φαίνεται πολύ σύντομα πολλές άλλες επιλογές με βούλες και χωρίς βούλες! :laugh
Το μέλλον είναι τόσο κοντά όσο θέλουν οι μεγάλοι που το κατευθύνουν. Πάντως νομίζω ότι το όνειρο μας να μετακινουμαστε χωρίς καθόλου κόστος είναι αδύνατο. Σίγουρα οι εταιρείες πετρελαιοειδών δεν θα κλείσουν. Θα βρουν αυτοί τον τρόπο.

Μέσα σε όλο αυτό, να δούμε αν όντως η ηλεκτροκίνηση όπως μας την πασάρουν είναι η λύση στο πρόβλημα της κατανάλωσης πόρων ενέργειας. Και εννοείται μη συζητήσουμε για τα υβριδικά/ηλεκτρικά όλων των ειδών. Γιατί δεν είναι μια κατηγορία. Δείτε εδώ https://blog.ucsusa.org/josh-goldman/co ... s-fcev-411

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιαν 2020, 16:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Στην αυτοκίνηση νομίζω οτι αυτο που ερχετσι ειναι μια επανάσταση που θα τα σαρώσει ολα
ΠΧ
Ρομποτικά στρατιωτικά μουλάρια

https://www.defence-point.gr/news/ta-ro ... genia-quot


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Ιαν 2020, 17:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Lohias^ έγραψε:
Το μέλλον είναι τόσο κοντά όσο θέλουν οι μεγάλοι που το κατευθύνουν.

Αυτο κρατάω απ' όλα με το οποίο συμφωνώ απόλυτα.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιαν 2020, 00:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Μια πρόγευση που έρχεται κασι μας αφορά στο εγγυς μελλον

https://www.defence-point.gr/news/i-rom ... ytokiniton


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιαν 2020, 10:51 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Orestis έγραψε:
Μια πρόγευση που έρχεται κασι μας αφορά στο εγγυς μελλον

https://www.defence-point.gr/news/i-rom ... ytokiniton
Αν και μου φάνηκε υπερβολικό όντως ισχύει. Η Ρώμη απαγόρευσε την κίνηση για ΟΛΑ τα ντίζελ (εκτός ταξί και λεωφορείων) μέχρι την Πέμπτη και μόνο για τις ώρες αιχμής (Diesel cars, vans and motorbikes are all banned from the road during peak hours- από εδώ:https://buzz-caribbean.com/article/rome-bans-diesel-cars/). Αιτιολογία της δημοτικής αρχής υπήρξε το γεγονός ότι ο καιρός έχει παραμείνει ζεστός για αρκετό διάστημα, χωρίς να υπάρχουν βροχές και άνεμοι. Αυτά λοιπόν επιδείνωσαν την κατάσταση της ατμόσφαιρας. Ασφαλώς υπάρχει μεγάλη αντίδραση από ΕΤΑΙΡΕΊΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΊΟΥ -λέει το άρθρο- , οι οποίες κατηγορούν το Δημοτικό Συμβούλιο για βεβιασμένη απόφαση.
nonos έγραψε:
Lohias^ έγραψε:
Το μέλλον είναι τόσο κοντά όσο θέλουν οι μεγάλοι που το κατευθύνουν.

Αυτο κρατάω απ' όλα με το οποίο συμφωνώ απόλυτα.
Χρήστο το λέω αυτό γιατί έχουμε την τάση σαν άνθρωποι να θεοποιουμε και να δαιμονοποιούμε αντίστοιχα, χωρίς πολλή κριτική σκέψη.

Έτσι, έχουμε θεωρήσει ότι η λύση στο "πρόβλημα" των ΜΕΚ, είναι η ηλεκτροκίνηση στις μορφές που μας την παρουσιάζουν. Κάποια στιγμή είχα διαβάσει ένα άρθρο με τίτλο "Ο Νικολά Τέσλα δεν θα άφηνε τον Ελον Μασκ να δώσει το όνομα του στην εταιρεία του". Με παραξένεψε, και λέω γιατί; Για τους πολύ απλούς εξής λόγους.

Όπως ίσως γνωρίζετε οι περισσότεροι, ο Νικολά Τέσλα ήταν ένας -ισως από τους σημαντικότερους της ανθρώπινης ιστορίας- εφευρέτης μηχανικός. Σε αυτόν οφείλουμε το ραδιόφωνο (ναι, καλά διαβάζετε), την γεννήτρια με ελάχιστες απώλειες (κάτι για το οποίο τον χλεύασε ο καθηγητής του ότι δε θα ήταν ποτέ εφικτό- ειρωνεία: κάποια χρόνια μετά τέθηκε σε λειτουργία το πρώτο υδροηλεκτρικό εργοστάσια με γεννήτρια πολυφασικου συστήματος στους Καταρράκτες Νιαγάρα, σχεδιασμένο από τον Ν. Τέσλα). Επίσης, το 1895 κάνει επίδειξη τηλεκατευθυνόμενου σκάφους στο λιμάνι της Ν. Υόρκης (σημερινά drones?).

Το σημαντικότερο κι εδώ που θα σταθώ:
"Κατά τη διάρκεια των πειραμάτων του, κατάφερε να ενεργοποιήσει κινητήρες και λαμπτήρες σε αποστάσεις 40Km τροφοδοτώντας ενέργεια μέσω του αέρα, από τις εκκενώσεις που παρήγαγε ο πύργος. Επίσης, κατάφερε να εκπέμψει σήμα ισχύος 200KW το όποιο μετέφερε ενέργεια σε απόσταση πάνω από 1000Km. Δυστυχώς η καταπληκτική αυτή επινόηση δεν ευοδώθηκε και το 1917 η αμερικανική κυβέρνηση –επικαλούμενη λόγους εθνικής ασφάλειας κατά τη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου– κατεδάφισε τον πύργο." (Νίκολα Τέσλα Ο μάγος του Ηλεκτρισμού: Στράτος Θεοδοσίου, Μάνος Δανέζης και Milan Dimitrijevic).

Χοντρικά: έχεις μια πηγή όπου παράγεις ενέργεια και την μεταφέρεις σε έναν δέκτη που την λαμβάνει (απλά πειράματα μικρού μεγέθους υπάρχουν ακόμη και στο YouTube, ένα από τα οποία κάνει ένας φίλος μου) ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ (Το 1898 αυτό έτσι;). ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΩΔΙΑ. Αυτό ήταν το πρόγραμμα του για την "Ελεύθερη ενέργεια". Όταν ο Ν. Τέσλα παρουσίασε το project του στον J.P Morgan ο οποίος υπήρξε ένας από τους χρηματοδότες του, ο δεύτερος διέκοψε την περαιτέρω ενίσχυση του εφευρέτη, διότι "είχαν διαφορετικούς στόχους". Ο μεν πρώτος ήθελε μιλούσε για ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ που θα μεταφέρεις ασύρματα παντού (!) και ο δεύτερος ρωτούσε "ποιος θα την πουλάει;". Οι δεύτεροι λοιπόν κατευθύνουν την ιστορία.

Και όσον αφορά την αυτοκίνηση. Η ηλεκτροκίνηση, όπως μας την πασάρουν, χρησιμοποιεί συσσωρευτή ενέργειας. Οι εταιρείες καταστρέφουν ολόκληρους υδροβιότοπους στην έρημο Ατακάμα της Χιλής προκειμένου να εξάγουν το βασικό συστατικό, το Λίθιο, για την κατασκευή των ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. (Δείτε εδώ: https://www.gadgetsnow.com/computing/Ho ... 062798.cms)

Ίσως λοιπόν και ο Τέσλα δεν ήθελε να παραδεχτεί, ότι αυτό που κινεί τα πάντα δεν είναι η ενέργεια του. Αλλά το χρήμα.

Καλή σας μέρα!

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Lohias^ για την δημοσίευση του/της: Κωστας Παπ.
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιαν 2020, 20:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Ανεξάρτητα φιλε μου εαν εχει κανεις ενστάσεις ,ειναι γεγονός οτι επέρχεται μια επανασταση αλλαγών οπως στην εποχη του ατμού...Μα πρόγευση και μονο παραθέτω

https://energypress.gr/news/paroysiasti ... gia-tameio
Πολυ φοβάμαι οτι οπως ηδη ειπα σε 5/8 χρονια (την υγεία μας να χουμε)η κατάσταση θα ειναι εντελως διαφορετική στο χώρο του αυτοκινητου καθιστώντας ενα σημερινό νεο αμαξι συμβατικής τεχνολογίας ,απαρχαιωμένο...
Ηδη αυτο εχει περαςει στην αγορα και στη χωρα μας που αν κανεις δει την λίστα νέων οχημάτων 2019 ειναι εμφανής η μεγσλη άνοδος των υβριδικών ( και είμαστε μονο στην αρχήτου φαινομένου και του χρόνου θα ειναι μεγσλυτερη...)
Ως προς τις μπαταριες που λες και εκει έρχεται μεγσλη αλλαγη μια και τεράστια ποσά θα πέσουν στην αποταμίευση της ηλεκτρικής ενέργειας των χωρων .
Εντελως τυχαία χτες μιλώντας με εναν βαθύ γνωςτη μου ειπε και το αναφερω,οτι θα αλλαξει και ο τροπος μεταφοράς του ρεύματος στους σχεδιαζόμενους αγωγούς,απο τον καθιερωμένο εναλλασσόμενο (ανακάλυψη και εφαρμογήτου Έντισον) σε νεα μέθοδο συνεχους(ανακάλυψη του Τεσλα) γιατι με το συνεχές θα μεταφέρονται πολυ μεγαλύτερες ποσότητες στην Ευρώπη μεςω των αγωγών


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 742 από 780 [ 11690 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 739, 740, 741, 742, 743, 744, 745 ... 780  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενικές Απορίες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 924
''γενικες'' ερωτησεις!
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2vtsssss
Απαντήσεις: 102
Γενικές συζητήσεις γύρω απο τον Κ.Ο.Κ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: GS75
Απαντήσεις: 40
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια