Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 16:29 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιαν 2020, 23:25 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Το άρθρο που παρέθεσες είναι έναυσμα για μια τεράστια κουβέντα. Το άρθρο τοποθετείται στο μεγαλύτερο μέρος του για τις ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. Μήπως όμως οι επενδύσεις γίνονται αυτοσκοπός; Εννοώ ότι μήπως μένουμε σε αυτές και από πίσω δεν υπάρχει πραγματικά "πράσινη ενέργεια"; Δες λίγο αυτό εδώ το άρθρο https://www.defence-point.gr/news/to-me ... -orismenon

Δεν υιοθετώ όλες τις απόψεις του γράφοντος, με κάποιες διαφωνώ και κάποιες ακόμη δεν είναι απόλυτα τεκμηριωμένες. Ωστόσο εγείρει ερωτήματα. Κάποια πράγματα που λέει είναι αλήθεια και προβληματίζουν.

Στα υπόλοιπα που λες τώρα. Το μεγάλο πρόβλημα της ηλεκτρικής ενέργειας είναι αυτό που αναφέρεις. Η αποθήκευση της. Δεν αποθηκεύεται ΦΘΗΝΑ. Ενώ μέχρι τώρα δεν αποθηκεύεται καθόλου στην ουσία. Δηλαδή ένα υδροηλεκτρικό εργοστάσιο παράγει όταν έχει νερό. Αν δεν έχει όμως; Αν πέσει εκτεταμένη ξηρασία; Αν οι άνεμοι κοπάσουν πχ για 5 χρόνια σε μια χώρα που θα βασίζεται στην αιολική ενέργεια;

Και πάνω σε αυτά έρχεται ένα επόμενο άρθρο. Ορισμένοι στην Γερμανία αντιμετωπίζουν με σοβαρό σκεπτικισμό την διάθεση της κυβέρνησης να απαγκιστρωθεί από την πυρηνική ενέργεια (παίζει να μιλάμε για την πλεον συμφέρουσα μορφή ενέργειας), αλλά και από την ενέργεια που παράγεται από ορυκτά καύσιμα. Οι λόγοι που προβληματίζουν πολλοί και σοβαροί.
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 8_&ampcf=1

Αν τώρα μιλήσουμε για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, εγώ πραγματικά θέλω να δω μια έρευνα που να συγκρίνει την επιβάρυνση που προκαλούν σε σχέση με τα "απαρχαιωμένα" συμβατικά. Σε μια χώρα όπου οι ΑΠΕ έχουν ποσοστό 11% πόσο είναι το όφελος του περιβάλλοντος. Αλλά σε αυτό πρέπει να συνυπολογίσουμε, ότι δεν είναι "αναίμακτες" για το περιβάλλον όλες οι μορφές ΑΠΕ, όπως πχ η αιολική ενέργεια. Είναι γεγονός ότι θα αιολικά πάρκα επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό ΑΡΝΗΤΙΚΑ την πανίδα της περιοχής όπου λειτουργούν.

Πάμε λοιπόν να δούμε μια έρευνα; "A comparative study between EVs and internal combustion engine vehicle (ICEV) in China corroborates the ICTT report, indicating that infrastructure and efficient manufacturing techniques are the keys to reducing emissions during production. Chinese EV battery manufacturers produce up to 60% more CO2 during fabrication than ICEV engine production, but could cut their emissions by up to 66% if they adopted American or European manufacturing techniques. As such, the pollution created through the extraction process and production of batteries remains on par or slightly higher than the manufacturing process of petrol and diesel cars". (Πηγή: https://www.sciencedirect.com/science/a ... 0217309049 )

Χοντρικά τι αναφέρει; Ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τόσο οικολογικά ΑΝΑΛΟΓΑ με τον τρόπο παραγωγής τους και ειδικά των μπαταριών τους. Στην Κίνα λοιπόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ 60% περισσότερο το περιβάλλον σε σχέση με την παραγωγή των συμβατικών βενζίνης ΚΑΙ DIESEL. ΑΝ ωστόσο υιοθετήσει τις μεθόδους παραγωγής σε ΗΠΑ και ΕΕ θα μειώσει το μέγεθος αυτό κατά 66%. Προς Θεού, δεν είμαι κατά της ηλεκτροκίνησης, αλλά σίγουρα χρειάζεται ψυχραιμία.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2020, 02:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Σίγουρα οι οποίες ενστάσεις που αναφέρεις ειναι σωστές.Ομως ενα απλός ψάξιμο στο σαιτ που παρέθεσα ειναι αρκετό για να δει κανεις ποια ειναι πλεον η κυρία γραμμή που εχει αποφασιστεί στην ευρωζώνη .Και αυτη αφορά σχεδον τους βασικότερους τομείς ,απο την πράσινη Γεωργία...μεχρι την πράσινη θαλασσα..
Η ζημενς κατασκεύασε ηδη ανεμογεννήτρια ύψους 230 μέτρων! Και φυςικα θα την πουλήσει ...
Θέλω να πω οτι η πράσινη επιλογή ειναι πλεον αποφασισμένη και περνάει σε εφαρμογή πλεον..
Τελος για να δώσω άλλη μια διαςταςη ,να Ω οτι υπαρχουν πολλες ενστάσεις ακομη και για τα τελευταιας γεννιας πετρελαιοκίνητα στο κατα ποςο καθαρά ειναι με βαςη την καινούργια κατάταξη που αξιολογούνται και πιθανα ενα νεο ντηζελγκειτ να ειναι κοντα
Παραθέτω σχετικό προβληματισμό

https://energypress.gr/news/dieselgate- ... a-ekpompon


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2020, 08:12 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ωραιοι προβληματισμοι... Πανάκεια δεν υπάρχει προς το παρον. Τα ηλεκτρικά εχουν τα θεματα τους...Περιορισμενη αυτονομια και αγχος του οδηγου λογω ελλειψης υποδομων φορτισης. Τα ηλεκτρικα ομως θα κανουν σταδιακα πολυ καθαροτερο τον αερα που αναπνεουν οι κατοικοι των μητροπολεων του πλανητη. Η συνολικη μολυνση του πλανητη ομως ειναι άλλο θεμα που χρηζει αναλυσης με σφαιρικη σκεψη. Τα ηλεκτρικα ειναι νομιζω και πιο φθηνα στην κατασκευη και τη συντηρηση τους οποτε αυτο θα αποδειχθει στο αμεσο μελλον μεγαλο δελεαρ για κατασκευαστες και δυνητικους αγοραστες. Αυτοι οι αγοραστες θα ειναι σιγουρα ανθρωποι της μεσαιας και ανω οικονομικης σταθμης οι οποιοι εχουν κατα μεγαλο ποσοστο ιδιωτικα parking οπου θα μπορουν να εγκαταστησουν ταχυφορτιστες. Δεν υπαρχει περιπτωση οι μεγαλες μαζες του πλανητη να αγορασουν ξαφνικα ηλεκτρικα οχηματα και γιατι δεν μπορουν οικονομικα και γιατι δεν υπαρχουν υποδομες φορτισης ουτε ειναι ευκολο να δημιουργηθουν σε πολεις σαν την Αθηνα με αναρχο πολεοδομικο ιστο. Φανταστειτε ολοι να κρεμανε μπαλαντεζες απο τα μπαλκονια για να φορτισουν τα οχηματα. Και αν εχεις παρκαρει στη γωνια η σε αλλο δρομο? Κατα τη γνωμη μου ολες οι εταιρειες θα ενταξουν στους στολους τους αρκετα ηλεκτρικα μοντελα σαν αναγκαια λυση του να πετυχουν χαμηλο συνολικο ενεργειακο αποτυπωμα και ετσι να γλυτωνουν περιβαλλοντικα προστιμα απο τις κυβερνησεις. Η απολυτα καθαρη, ασφαλης και φθηνη ενεργεια θα ερθει απο την πυρηνικη συντηξη που ομως εχει να λυσει ακομα πολλα θεματα ασφαλειας και αποθηκευσης. Η επομενη εφικτη και απολυτως καθαρη λυση ειναι οι κινητηρες υδρογονου και οι ενεργειακες κυψελες. Ακριβες λυσεις προς το παρον. Μια σωστη μεταβατικη θα μπορουσε να ειναι οι κινητηρες φυσικου αεριου...Θα αναπνεουμε δυστυχως για αρκετα χρονια ακομα δηλητηρια... Θα βοηθαγε αν οι κοινωνιες καταλαβαιναν οτι αν υιοθετουσαν εναν πιο ηρεμο και οικολογικο τροπο οδηγησης μεσα στις πολεις θα μειωναν λιγο τους ρυπους. Σκεψου την επομενη φορα που θα επιταχυνεις μεχρι το επομενο φαναρι...Καποιος αναπνεει τα δηλητηρια σου... Μπορει να ειναι το παιδι σου η το ανηψακι σου... :( :(

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2020, 11:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Παιδιά, μην πιστεύετε ότι διαβάζετε, ενώ αρκετά από αυτά που ποστάρετε και γράφετε είναι εικασίες, αβάσιμα ή εσφαλμένα. Μια χαρά αποθηκεύεται η ενέργεια -και- σήμερα, προφανώς θα αποθηκεύεται ακόμα καλύτερα στο μέλλον, το ποσοστό ΑΠΕ στην Ελλάδα πλησιάζει πλέον το 20%, χωρίς storage όντως δεν μπορούμε να περάσουμε -εύκολα- το 30% στην τελική κατανάλωση και το >60% στην ηλεκτροπαραγωγή. Για όλα αυτά όμως υπάρχουν λύσεις, απόλυτα λειτουργικές και προφανώς λιγότερο επιβλαβείς για το περιβάλλον. Επίσης όλη αυτή η τεχνολογία για PHEV/BEV είναι τώρα ακριβή γιατί είναι στο early-adoption, σε λίγα χρόνια θα είναι πολύ φθηνότερη, όπως π.χ. συνέβη με τα Φ/Β και τα αιολικά, τα οποία εκτιμάται ότι το 2025 θα είναι ευθέως ανταγωνιστικά και άρα δεν θα χρειάζονται καμία επιδότηση. Όσο για τις υποδομές, προφανώς και είναι κρίσιμος παράγοντας, η Ελλάδα είναι αρκετά πιο πίσω, αλλά προχωράει τάχιστα -και- αυτό το θέμα, μπορεί να βγουν προγράμματα, κίνητρα και επιδοτήσεις ακόμα και εντός των επόμενων μηνών.

Είναι τεράστιο το θέμα, αν και όποιος θέλει να του το αναλύσω σε κάποια συνάντηση/καφέ, ευχαρίστως, δυστυχώς είναι δύσκολο και δεν έχω το χρόνο να το κάνω εδώ μέσα γραπτώς....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2020, 14:10 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
:clap :agree

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2020, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Άσχετο..
Και ο κόκκινος πρόεδρος αγόρασε 3000 στρέμματα για φωτοβολταϊκά στο Νεο Μοναστήρι Λάρισας

Νομίζω οτι για το καθαρά ηλεκτρικό αυτοκίνητο η ελλαδα Εναι πολυ πισω ως προς υποδομές.Ακομη ακομη και για κάποιον που θα ηθελε να το φορτίζει στο ιδιοκτητο του γκαράζ πιθανα θα πρεπι να βαλει Επιπλεον το χερι στην τςεπη ως προς τις υποδομές του σπιτιού του

https://greeklignite.blogspot.com/2020/ ... jzmWrjLco4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2020, 18:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Orestis έγραψε:
https://greeklignite.blogspot.com/2020/01/blog-post.html?fbclid=IwAR0MeaDsadbqPNxcN7rsWbIAYq5vcv6AL21rjr_GJ9bnA4e8sjzmWrjLco4


Χαρακτηριστικό παράδειγμα μπουρδολογίας από είτε άσχετο/αγράμματο, είτε εγκάθετο που γράφει επίτηδες αυτά που γράφει, προσπαθώντας...τι ακριβώς ? Δεν στέκουν αυτά που γράφει, και το ξέρω από πρώτο χέρι και προσωπική εμπειρία. Χώρια που είναι προσβλητικός και αγενής, άρα δύο ακόμα λόγοι για να αγνοήσεις αυτά που λέει.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2020, 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Τάδε εφη Χατζηδακης για την αυτοκίνηση

2030 το 1/3 να ναι ηλεκτρικά
Φυσικό αεριο CNG στα μικρά επιβατικά και LNG στα πλοία και βαρειά οχηματα(αραγε σε τι διαφέρουν μεταξυ τους)

https://www.mikrometoxos.gr/chatzidakis ... kyvernisi/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2020, 19:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Orestis έγραψε:
Τάδε εφη Χατζηδακης για την αυτοκίνηση

2030 το 1/3 να ναι ηλεκτρικά
Φυσικό αεριο CNG στα μικρά επιβατικά και LNG στα πλοία και βαρειά οχηματα(αραγε σε τι διαφέρουν μεταξυ τους)

https://www.mikrometoxos.gr/chatzidakis ... kyvernisi/


Έχει μεταφερθεί λάθος το τι είπε και ποιος είναι ο στόχος στο ΕΣΕΚ, το 2030 η 1 στις 3 νέες ταξινομήσεις να είναι ηλεκτρικά, όχι 1 στα 3 του συνολικού στόλου, αυτό είναι πρακτικά ανέφικτο.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2020, 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
AΑντώνη φυςικα 1 στις 3 ΝΕΕΣ ταξινομήσεις....δεν ειναι δα και λιγες ...ο δε καιρος γαρ εγγυς ,
Το θεμα εινα εαν θα δωθουν κίνητρα η οχι και για το φυσικό αεριο η μονο στα ηλεκτρικά


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 08:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Ηλεκτρικά σε αυτές τις τιμές δεν παίζουν . Ηλεκτρικά θα είχε νόημα ΜΟΝΟ σε λήζινγκ με φοροαπαλλαγές και μεγάλες αποσβέσεις για τις εταιρείες .

Θα έπαιρνα ένα ηλεκτρικό Κόρσα ή 208 , αν έδινα 100-150 € μίσθωμα , ή ακόμα και ένα Μεχάρι , οπότε θα είχα μόνο ένα αμάξι ντίζελ για υπεραστική χρήση και μόνο . Εννοείται ότι το ηλεκτρικό δεν θα πρέπει να είχε τεκμήρια και άλλες βλακείες .

Αν κάνω σπαστά 40-50 χλμ την μέρα στην πόλη , μια χαρά μου κάνει το ηλεκτρικό

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 10:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Orestis έγραψε:
AΑντώνη φυςικα 1 στις 3 ΝΕΕΣ ταξινομήσεις....δεν ειναι δα και λιγες ...ο δε καιρος γαρ εγγυς ,
Το θεμα εινα εαν θα δωθουν κίνητρα η οχι και για το φυσικό αεριο η μονο στα ηλεκτρικά


Το άρθρο το γράφει λάθος, είτε από παρανόηση είτε εσκεμένα, αλλά δεν έχει σημασία, όντως ο στόχος είναι 1 στις 3 ταξινομήσεις το 2030 να είναι ηλεκτρικά, ώστε να επιτευχθεί και ο στόχος ενεργειακής απόδοσης και εξοικονόμησης (λόγω εξηλεκτρισμού και διείσδυσης ΑΠΕ).

Μέχρι στιγμής η νομοθεσία μιλάει για οχήματα χαμηλών ή μηδενικών ρύπων με εναλλακτικά καύσιμα, αλλά συγκεκριμένα εδώ μάλλον θα πάμε για BEV, ίσως και PHEV, και λιγότερα κίνητρα για υβριδικά και άλλα καύσιμα.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Δε σώζεται από πουθενά με δαυτούς...
Μετά από έλεγχο σε αυτοκίνητο γνωστής εμπορίας την οποια όπως έχω προτείνει και εδώ πρότεινα και σε φίλο,που δέχθηκε μάλιστα τον έλεγχο της spotmechanic, διαπιστώθηκε δομική ζημιά και από τις δύο πλευρές του πατώματος απ' ότι μου έχει μεταφερθεί από τον άνθρωπο που θα το αγόραζε και πρόβλημα σε κάποια τροχαλία ( αυτό περιμένω να διευκρινιστεί)
Υ.Γ. Δεν αναφέρομαι στην Ω.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιαν 2020, 15:57 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Παίδες σήμερα πρώτη φορά μετά από χρόνια ζήλεψα αυτοκίνητο. Είδα από κοντά το νέο 208 σε λευκό χρώμα, μάλλον GT-Line. Το αυτοκίνητο απλά ΔΕΝ υπάρχει. Με απλά λιτά λόγια, οι Γάλλοι έβαλαν τα γυαλιά στον κόσμο της αυτοκίνησης. Νομίζω ότι πρώτη φορά ένα τόσο προσιτό αυτοκίνητο στο κοινό έχει τέτοιες σχεδιαστικές γραμμές.. Πραγματικά μπράβο τους.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιαν 2020, 17:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Το Gt-Line έχει κάπου στα 20.000€ ++ Δε το λες και προσιτό.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 743 από 780 [ 11690 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 740, 741, 742, 743, 744, 745, 746 ... 780  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενικές Απορίες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 924
Γενικές συζητήσεις γύρω απο τον Κ.Ο.Κ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: GS75
Απαντήσεις: 40
''γενικες'' ερωτησεις!
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2vtsssss
Απαντήσεις: 102
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια