Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιαν 2020, 23:25 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
Το άρθρο που παρέθεσες είναι έναυσμα για μια τεράστια κουβέντα. Το άρθρο τοποθετείται στο μεγαλύτερο μέρος του για τις ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. Μήπως όμως οι επενδύσεις γίνονται αυτοσκοπός; Εννοώ ότι μήπως μένουμε σε αυτές και από πίσω δεν υπάρχει πραγματικά "πράσινη ενέργεια"; Δες λίγο αυτό εδώ το άρθρο https://www.defence-point.gr/news/to-me ... -orismenonΔεν υιοθετώ όλες τις απόψεις του γράφοντος, με κάποιες διαφωνώ και κάποιες ακόμη δεν είναι απόλυτα τεκμηριωμένες. Ωστόσο εγείρει ερωτήματα. Κάποια πράγματα που λέει είναι αλήθεια και προβληματίζουν. Στα υπόλοιπα που λες τώρα. Το μεγάλο πρόβλημα της ηλεκτρικής ενέργειας είναι αυτό που αναφέρεις. Η αποθήκευση της. Δεν αποθηκεύεται ΦΘΗΝΑ. Ενώ μέχρι τώρα δεν αποθηκεύεται καθόλου στην ουσία. Δηλαδή ένα υδροηλεκτρικό εργοστάσιο παράγει όταν έχει νερό. Αν δεν έχει όμως; Αν πέσει εκτεταμένη ξηρασία; Αν οι άνεμοι κοπάσουν πχ για 5 χρόνια σε μια χώρα που θα βασίζεται στην αιολική ενέργεια; Και πάνω σε αυτά έρχεται ένα επόμενο άρθρο. Ορισμένοι στην Γερμανία αντιμετωπίζουν με σοβαρό σκεπτικισμό την διάθεση της κυβέρνησης να απαγκιστρωθεί από την πυρηνική ενέργεια (παίζει να μιλάμε για την πλεον συμφέρουσα μορφή ενέργειας), αλλά και από την ενέργεια που παράγεται από ορυκτά καύσιμα. Οι λόγοι που προβληματίζουν πολλοί και σοβαροί. https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 8_&cf=1Αν τώρα μιλήσουμε για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, εγώ πραγματικά θέλω να δω μια έρευνα που να συγκρίνει την επιβάρυνση που προκαλούν σε σχέση με τα "απαρχαιωμένα" συμβατικά. Σε μια χώρα όπου οι ΑΠΕ έχουν ποσοστό 11% πόσο είναι το όφελος του περιβάλλοντος. Αλλά σε αυτό πρέπει να συνυπολογίσουμε, ότι δεν είναι "αναίμακτες" για το περιβάλλον όλες οι μορφές ΑΠΕ, όπως πχ η αιολική ενέργεια. Είναι γεγονός ότι θα αιολικά πάρκα επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό ΑΡΝΗΤΙΚΑ την πανίδα της περιοχής όπου λειτουργούν. Πάμε λοιπόν να δούμε μια έρευνα; "A comparative study between EVs and internal combustion engine vehicle (ICEV) in China corroborates the ICTT report, indicating that infrastructure and efficient manufacturing techniques are the keys to reducing emissions during production. Chinese EV battery manufacturers produce up to 60% more CO2 during fabrication than ICEV engine production, but could cut their emissions by up to 66% if they adopted American or European manufacturing techniques. As such, the pollution created through the extraction process and production of batteries remains on par or slightly higher than the manufacturing process of petrol and diesel cars". (Πηγή: https://www.sciencedirect.com/science/a ... 0217309049 ) Χοντρικά τι αναφέρει; Ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τόσο οικολογικά ΑΝΑΛΟΓΑ με τον τρόπο παραγωγής τους και ειδικά των μπαταριών τους. Στην Κίνα λοιπόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ 60% περισσότερο το περιβάλλον σε σχέση με την παραγωγή των συμβατικών βενζίνης ΚΑΙ DIESEL. ΑΝ ωστόσο υιοθετήσει τις μεθόδους παραγωγής σε ΗΠΑ και ΕΕ θα μειώσει το μέγεθος αυτό κατά 66%. Προς Θεού, δεν είμαι κατά της ηλεκτροκίνησης, αλλά σίγουρα χρειάζεται ψυχραιμία. Sent from my LG-H870 using Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2020, 02:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Σίγουρα οι οποίες ενστάσεις που αναφέρεις ειναι σωστές.Ομως ενα απλός ψάξιμο στο σαιτ που παρέθεσα ειναι αρκετό για να δει κανεις ποια ειναι πλεον η κυρία γραμμή που εχει αποφασιστεί στην ευρωζώνη .Και αυτη αφορά σχεδον τους βασικότερους τομείς ,απο την πράσινη Γεωργία...μεχρι την πράσινη θαλασσα.. Η ζημενς κατασκεύασε ηδη ανεμογεννήτρια ύψους 230 μέτρων! Και φυςικα θα την πουλήσει ... Θέλω να πω οτι η πράσινη επιλογή ειναι πλεον αποφασισμένη και περνάει σε εφαρμογή πλεον.. Τελος για να δώσω άλλη μια διαςταςη ,να Ω οτι υπαρχουν πολλες ενστάσεις ακομη και για τα τελευταιας γεννιας πετρελαιοκίνητα στο κατα ποςο καθαρά ειναι με βαςη την καινούργια κατάταξη που αξιολογούνται και πιθανα ενα νεο ντηζελγκειτ να ειναι κοντα Παραθέτω σχετικό προβληματισμό https://energypress.gr/news/dieselgate- ... a-ekpompon
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2020, 11:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Παιδιά, μην πιστεύετε ότι διαβάζετε, ενώ αρκετά από αυτά που ποστάρετε και γράφετε είναι εικασίες, αβάσιμα ή εσφαλμένα. Μια χαρά αποθηκεύεται η ενέργεια -και- σήμερα, προφανώς θα αποθηκεύεται ακόμα καλύτερα στο μέλλον, το ποσοστό ΑΠΕ στην Ελλάδα πλησιάζει πλέον το 20%, χωρίς storage όντως δεν μπορούμε να περάσουμε -εύκολα- το 30% στην τελική κατανάλωση και το >60% στην ηλεκτροπαραγωγή. Για όλα αυτά όμως υπάρχουν λύσεις, απόλυτα λειτουργικές και προφανώς λιγότερο επιβλαβείς για το περιβάλλον. Επίσης όλη αυτή η τεχνολογία για PHEV/BEV είναι τώρα ακριβή γιατί είναι στο early-adoption, σε λίγα χρόνια θα είναι πολύ φθηνότερη, όπως π.χ. συνέβη με τα Φ/Β και τα αιολικά, τα οποία εκτιμάται ότι το 2025 θα είναι ευθέως ανταγωνιστικά και άρα δεν θα χρειάζονται καμία επιδότηση. Όσο για τις υποδομές, προφανώς και είναι κρίσιμος παράγοντας, η Ελλάδα είναι αρκετά πιο πίσω, αλλά προχωράει τάχιστα -και- αυτό το θέμα, μπορεί να βγουν προγράμματα, κίνητρα και επιδοτήσεις ακόμα και εντός των επόμενων μηνών.
Είναι τεράστιο το θέμα, αν και όποιος θέλει να του το αναλύσω σε κάποια συνάντηση/καφέ, ευχαρίστως, δυστυχώς είναι δύσκολο και δεν έχω το χρόνο να το κάνω εδώ μέσα γραπτώς....
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2020, 16:34 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Άσχετο.. Και ο κόκκινος πρόεδρος αγόρασε 3000 στρέμματα για φωτοβολταϊκά στο Νεο Μοναστήρι Λάρισας Νομίζω οτι για το καθαρά ηλεκτρικό αυτοκίνητο η ελλαδα Εναι πολυ πισω ως προς υποδομές.Ακομη ακομη και για κάποιον που θα ηθελε να το φορτίζει στο ιδιοκτητο του γκαράζ πιθανα θα πρεπι να βαλει Επιπλεον το χερι στην τςεπη ως προς τις υποδομές του σπιτιού του https://greeklignite.blogspot.com/2020/ ... jzmWrjLco4
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2020, 18:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Orestis έγραψε: https://greeklignite.blogspot.com/2020/01/blog-post.html?fbclid=IwAR0MeaDsadbqPNxcN7rsWbIAYq5vcv6AL21rjr_GJ9bnA4e8sjzmWrjLco4 Χαρακτηριστικό παράδειγμα μπουρδολογίας από είτε άσχετο/αγράμματο, είτε εγκάθετο που γράφει επίτηδες αυτά που γράφει, προσπαθώντας...τι ακριβώς ? Δεν στέκουν αυτά που γράφει, και το ξέρω από πρώτο χέρι και προσωπική εμπειρία. Χώρια που είναι προσβλητικός και αγενής, άρα δύο ακόμα λόγοι για να αγνοήσεις αυτά που λέει.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2020, 19:34 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Orestis έγραψε: Τάδε εφη Χατζηδακης για την αυτοκίνηση 2030 το 1/3 να ναι ηλεκτρικά Φυσικό αεριο CNG στα μικρά επιβατικά και LNG στα πλοία και βαρειά οχηματα(αραγε σε τι διαφέρουν μεταξυ τους) https://www.mikrometoxos.gr/chatzidakis ... kyvernisi/Έχει μεταφερθεί λάθος το τι είπε και ποιος είναι ο στόχος στο ΕΣΕΚ, το 2030 η 1 στις 3 νέες ταξινομήσεις να είναι ηλεκτρικά, όχι 1 στα 3 του συνολικού στόλου, αυτό είναι πρακτικά ανέφικτο.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2020, 22:42 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
AΑντώνη φυςικα 1 στις 3 ΝΕΕΣ ταξινομήσεις....δεν ειναι δα και λιγες ...ο δε καιρος γαρ εγγυς , Το θεμα εινα εαν θα δωθουν κίνητρα η οχι και για το φυσικό αεριο η μονο στα ηλεκτρικά
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 08:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Ηλεκτρικά σε αυτές τις τιμές δεν παίζουν . Ηλεκτρικά θα είχε νόημα ΜΟΝΟ σε λήζινγκ με φοροαπαλλαγές και μεγάλες αποσβέσεις για τις εταιρείες .
Θα έπαιρνα ένα ηλεκτρικό Κόρσα ή 208 , αν έδινα 100-150 € μίσθωμα , ή ακόμα και ένα Μεχάρι , οπότε θα είχα μόνο ένα αμάξι ντίζελ για υπεραστική χρήση και μόνο . Εννοείται ότι το ηλεκτρικό δεν θα πρέπει να είχε τεκμήρια και άλλες βλακείες .
Αν κάνω σπαστά 40-50 χλμ την μέρα στην πόλη , μια χαρά μου κάνει το ηλεκτρικό
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 10:46 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Orestis έγραψε: AΑντώνη φυςικα 1 στις 3 ΝΕΕΣ ταξινομήσεις....δεν ειναι δα και λιγες ...ο δε καιρος γαρ εγγυς , Το θεμα εινα εαν θα δωθουν κίνητρα η οχι και για το φυσικό αεριο η μονο στα ηλεκτρικά Το άρθρο το γράφει λάθος, είτε από παρανόηση είτε εσκεμένα, αλλά δεν έχει σημασία, όντως ο στόχος είναι 1 στις 3 ταξινομήσεις το 2030 να είναι ηλεκτρικά, ώστε να επιτευχθεί και ο στόχος ενεργειακής απόδοσης και εξοικονόμησης (λόγω εξηλεκτρισμού και διείσδυσης ΑΠΕ). Μέχρι στιγμής η νομοθεσία μιλάει για οχήματα χαμηλών ή μηδενικών ρύπων με εναλλακτικά καύσιμα, αλλά συγκεκριμένα εδώ μάλλον θα πάμε για BEV, ίσως και PHEV, και λιγότερα κίνητρα για υβριδικά και άλλα καύσιμα.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 20:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Δε σώζεται από πουθενά με δαυτούς... Μετά από έλεγχο σε αυτοκίνητο γνωστής εμπορίας την οποια όπως έχω προτείνει και εδώ πρότεινα και σε φίλο,που δέχθηκε μάλιστα τον έλεγχο της spotmechanic, διαπιστώθηκε δομική ζημιά και από τις δύο πλευρές του πατώματος απ' ότι μου έχει μεταφερθεί από τον άνθρωπο που θα το αγόραζε και πρόβλημα σε κάποια τροχαλία ( αυτό περιμένω να διευκρινιστεί) Υ.Γ. Δεν αναφέρομαι στην Ω.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιαν 2020, 17:53 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
Το Gt-Line έχει κάπου στα 20.000€ ++ Δε το λες και προσιτό.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|