Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 08:14 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Φεβ 2020, 00:30 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Το 508 ειναι πιο κοντο και πιο σπορτιβ. Η DS9 βασιζεται σε επιμηκυμενη πλατφορμα του 508 και ειναι πιο αρχοντικη.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Φεβ 2020, 19:49 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Και έλεγα τι μου θυμησε αμέσως μόλις το είδα......ΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Φεβ 2020, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Η ηλετροκινηση θα τα καταστρέψει ολα στο τελος.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Φεβ 2020, 06:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Απρ 2013, 14:14
Δημοσιεύσεις: 40
Η ηλεκτροκινηση ειναι μια παροδικη δαπανηρη ,για ολους, κατασταση μεχρι να περασουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες στην υδρογονοκινηση!
Αιντε να δουμε ποτε


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Φεβ 2020, 09:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
cosbout έγραψε:
Η ηλεκτροκινηση ειναι μια παροδικη δαπανηρη ,για ολους, κατασταση μεχρι να περασουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες στην υδρογονοκινηση!
Αιντε να δουμε ποτε


Γιατί, η υδρογονοκίνηση τι είναι ? Ηλεκτροκίνηση, απλώς αλλάζει το storage medium.

Δεν αναφέρομαι καν σε υδρογόνο σε ΜΕΚ, γιατί αυτό είναι απλά σπατάλη ενέργειας.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Φεβ 2020, 10:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Απρ 2013, 14:14
Δημοσιεύσεις: 40
The Ace έγραψε:
cosbout έγραψε:
Η ηλεκτροκινηση ειναι μια παροδικη δαπανηρη ,για ολους, κατασταση μεχρι να περασουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες στην υδρογονοκινηση!
Αιντε να δουμε ποτε


Γιατί, η υδρογονοκίνηση τι είναι ? Ηλεκτροκίνηση, απλώς αλλάζει το storage medium.

Δεν αναφέρομαι καν σε υδρογόνο σε ΜΕΚ, γιατί αυτό είναι απλά σπατάλη ενέργειας.


Ναι αλλα δεν εχει πολιτικες προεκτασεις! Αυτη την στιγμη με τις σπανιες γαιες κρεμονται ολοι απο την Κινα κατι που δεν θελει κανενας!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Φεβ 2020, 10:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Γενικά οι μπαταρίες θα μεταμορφωθούν τα επόμενα χρόνια, όλοι περιμένουν πως και πως αυτή την -καθυστερημένη- τεχνολογική "έκρηξη", καθώς πολλές και διάφορες εταιρείες πειραματίζονται με τεχνικές, υλικά και τεχνολογίες. Οπότε πολλοί εκτιμούν ότι γύρω στα μέσα της δεκαετίας θα αλλάξει αρκετά η κατάσταση.

Από την άλλη η τεχνολογία fuel cell είναι γνωστή και δοκιμασμένη εδώ και πολλά χρόνια και αυτή τη στιγμή υπάρχουν καμιά 10αρια μοντέλα FCEV στην αγορά. Αν λοιπόν συνδυαστεί η παραγωγή υδρογόνου με διείσδυση ΑΠΕ, τότε θα έχουμε "τζάμπα" καύσιμο για εξίσου καθαρά οχήματα όπως τα BEV. Απλώς τα BEV είναι τώρα, εδώ, και σχετικά ανταγωνιστικά, ενώ τα FCEV θέλουν ακόμα 5-10 χρόνια για να φτάσουν στο ίδιο σημείο.

Και πάλι όμως η Κίνα θα έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα, αφού θα μπορεί να παράγει περισσότερα και φθηνότερα όλα τα components, άρα δεν θα αλλάξει κάτι σε ότι αφορά τους πολιτικούς και οικονομικούς συσχετισμούς.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Φεβ 2020, 12:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Απρ 2013, 14:14
Δημοσιεύσεις: 40
The Ace έγραψε:
Γενικά οι μπαταρίες θα μεταμορφωθούν τα επόμενα χρόνια, όλοι περιμένουν πως και πως αυτή την -καθυστερημένη- τεχνολογική "έκρηξη", καθώς πολλές και διάφορες εταιρείες πειραματίζονται με τεχνικές, υλικά και τεχνολογίες. Οπότε πολλοί εκτιμούν ότι γύρω στα μέσα της δεκαετίας θα αλλάξει αρκετά η κατάσταση.

Από την άλλη η τεχνολογία fuel cell είναι γνωστή και δοκιμασμένη εδώ και πολλά χρόνια και αυτή τη στιγμή υπάρχουν καμιά 10αρια μοντέλα FCEV στην αγορά. Αν λοιπόν συνδυαστεί η παραγωγή υδρογόνου με διείσδυση ΑΠΕ, τότε θα έχουμε "τζάμπα" καύσιμο για εξίσου καθαρά οχήματα όπως τα BEV. Απλώς τα BEV είναι τώρα, εδώ, και σχετικά ανταγωνιστικά, ενώ τα FCEV θέλουν ακόμα 5-10 χρόνια για να φτάσουν στο ίδιο σημείο.

Και πάλι όμως η Κίνα θα έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα, αφού θα μπορεί να παράγει περισσότερα και φθηνότερα όλα τα components, άρα δεν θα αλλάξει κάτι σε ότι αφορά τους πολιτικούς και οικονομικούς συσχετισμούς.


Δεν διαφωνω καθολου σε αυτο, ομως τοτε δεν θα ειναι εξαρτημενες 100% απο την Κινα , αλλο να εισαι προμηθευτης λογω χαμηλης τιμης και αλλο μονοπωλειο! Σημερα το 85% εξορυσσεται και επεξεργαζεται στην Κινα και το υπολοιπο 15% εξορυσσεται σε διαφορες αλλες χωρες(ΗΠΑ Καναδας Μαλαισια κτλ) αλλα και παλι το στελνουν στην Κινα για επεξεργασια λογω ραδιενεργειας κτλ, οποτε κανονικο κινεζικο μονοπωλειο κατι το οποιο οι "ανεπτυγμενες" χωρες και κατ επεκταση η αυτοκινητοβιομηχανιες τους δεν το θελουν καθολου!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Φεβ 2020, 20:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Ακολουθώντας την πρόταση του νονού, συνεχίζω τη συζήτηση εδώ...

ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Βαγγέλη οι επιλογές είναι πολλές. Εξαρτάται από το πορτοφόλι και το γούστο του καθενός. Οι κορεάτες έχουν βελτιωθεί πολύ και έχουν πολλά χρόνια εγγύηση. Τίμια αυτοκίνητα για εργαλεία. Οι Γιαπωνέζοι είναι ψηλά στην εκτίμηση όλων. Υπάρχει και η Ford... Eσυ αποφασίζεις. Αισθητικά στην κατηγορία του C4 δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάτι που να με ελκύει ιδιαίτερα. Μετα την PSA ισως δοκίμαζα την Renault...

Μετά από την PSA όντως μου ήρθε η Renault 1η στο μυαλό, αλλά έχω δει κόσμο, καθόλου ευχαριστημένο από euro 5 και euro 6 Megane... Δεν θέλω να μπλέξω πάλι.
Είδα με τρομερό ενδιαφέρον το ΚΙΑ Ceed το οποίο εξωτερικά είναι πάρα πολύ ωραίο, αλλά αν μπεις να το οδηγήσεις, μου χτυπάνε άσχημα στο μάτι αυτοί οι δείκτες που έχει. Έτος 2020, ένα κοντέρ με 4 βελόνες και με μια οθονούλα πληροφοριών. Δεν τρελάθηκε ο μπαμπάς μου.

nonos έγραψε:
Το focus με κανένα πακέτο st line μάλιστα αν γίνεται Βαγγέλη. Και η κουβέντα μπορεί να συνεχιστεί και στις γενικές αυτοκινητιστικες συζητησεις.
Επίσης το ολοκαίνουργιο mazda 3, μου αρέσει από κάθε άποψη και παραδοσιακά είχαν καλά στοιχεία στο τομέα οδική συμπεριφορά και αξιοπιστία.

Το Focus σε ST Line, το είδε από κοντά και του άρεσε πάρα πολύ. Ιδιαιτέρως σύνθετο ταμπλό, σπορ λιτές γραμμές, όχι φορτωμένο και αμάξι που έχει πολλούς χαρακτήρες.
Σε Mazda πώς να πάω; Θέλει να κάνω και σέρβις και αν έχει κάθετη μόνο Αθήνα, δεν μπορώ να το υποστηρίξω αυτό. Εδώ με τη Ford, ήδη θα κάνω την υπέρβαση κάνοντας σέρβις στην κάθετη της Θεσσαλονίκης, που έχω επισκεφτεί και θεωρώ εξαιρετική.

Azan Gorde έγραψε:
Y.Γ Βαγγελάκο κάνε λίγο υπομονή να δεις και την νέα c4 :D

Τέλος τα Citroen... Ειδικά το καινούριο C4 που μοιάζει με το Ignis της Suzuki! :D

Υ.Γ.: Τον έχουν επίσης ενθουσιάσει, το 2008, που δεν με τραβάει εμένα προσωπικά και μια υπέροχη μεταχειρισμένη GLA με τον 1,5 diesel αυτόματη που γνωρίζω από Αθήνα. Απλά την GLA δεν ξέρω αν θα την προλάβουμε μέχρι τον Ιούνιο που θέλουμε να φύγει το C4...

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Φεβ 2020, 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Για καινούργιο θα πας όχι για μεταχειρη ψευδομερσεντες με ημιακαμπτο(?) και μοτέρ nissan-renault.. Δε πιάνονται για mercedes αυτές κατά την άποψη μου.
Η mazda είναι σε φάση αναδιοργάνωσης του δικτύου μέχρι τον Ιούνιο μπορεί να αλλάξει κάτι. Αξίζει απλά να το δεις από κοντά. Έχουν premium αέρα οι κατασκευές τους και καμιά σχέση η οδηγική εμπειρία με τα συνήθη γιαπωνέζικα. Είχα για περιπου 2500km το cx-9 MY18 και άλλος συνάδελφος το cx-5 που είναι μια μικρογραφία σε όλα του. Άλλος έχει το cx-3 ιδιόκτητο. Όλοι καταλήγουμε στα ίδια συμπεράσματα για τις κατασκευές αυτές. Εξαιρετικά για suv-crossover πάντα...ε δε μπορεί να κάναν λάθος με το νέο 3.

Το megane κοντεύει κιόλας 4 ετων.. λογικά θα παίξει fl ή αλλαγή στα πρότυπα του νέου clio. Σίγουρα θα περίμενα για φρεσκαρισμενο megane.
Θα πήγαινα σε φρέσκο σχέδιο και αυτοκίνητο εγώ πάντως και να νιώσω και μια διαφορά από την c4 fl.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Τελευταία επεξεργασία από nonos και Τετ 26 Φεβ 2020, 22:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Φεβ 2020, 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Αν θελετε Βαγγέλη να ανεβετε σε χρηματα γιατι δεν κοιτάτε την Α-Class η την νεα 1 της BMW? Αρκετα πιο χαμηλα και το νεο Golf. Σε λιγο βγαινει και το νεο Α3. Δειτε και τα άλλα δυο ΚΙΑ. Proceed & X-Ceed. Ενδιαφεροντα σχηματα. Μεσα και εγω δεν τρελαινομαι. Παντως μεχρι το καλοκαιρι μπορει να εμφανιστει και η νεα C4. Mεχρι τωρα τα renderings δεν μου αρεσουν και τα καμουφλαρισμενα οχηματα που εχουμε δει σε φωτο μου βγαζουν κατι το αγαρμπο αλλα περιμενω να την δω οταν παρουσιαστει επισημα. Θεωρω οτι θα εχει ενδιαφερον και μοντερνο εσωτερικο. Ειλικρινα τα εσωτερικα των κορεάτικων μου φαινονται αδιαφορα...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Φεβ 2020, 23:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2019, 17:52
Δημοσιεύσεις: 94
Καλησπέρα και από εδώ.
Χωρίς ειρωνική διάθεση, ίσα ίσα συμπαθώ πολύ το γραπτό σας λόγο, αλλά γιατί θεωρείται αδιάφορο ένα τέτοιο εσωτερικό;

Εικόνα
Εικόνα

Είχα 12 χρόνια το πρώτο kia ceed, με σίγουρα αδιάφορο εσωτερικό, όπου αν εξαιρέσω ένα θέμα που είχαν με φουσκωμένα ταμπλό, δεν έκανε τσικ το εσωτερικό τους.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα θα μου πειτε, αλλά εμένα μου αρέσει πολύ αυτό που βλέπω και η εξέλιξη τους μέσα σε 13 χρόνια.


Τελευταία επεξεργασία από Stylish και Τετ 26 Φεβ 2020, 23:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Φεβ 2020, 23:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Στην έκδοση με το κοντερ οθονη ειναι εντυπωσιακο, στην εκδοση με τις βελονες ειναι λιγο απλοϊκο. Φυσικα από το καθολου στροφομετρο των κακτων, το απλο κοντερ του ceed φανταζει [emoji817] φορες καλυτερο.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Φεβ 2020, 23:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
i30 fastback?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Φεβ 2020, 23:44 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Stylish, let me explain better... :)
Eιναι μια χαρα το εσωτερικο ειδικα του Χ-ceed! Aν βέβαια βγάλεις το σημα δεν ξερεις σε τι αυτοκινητο ανηκει. Αυτο εννοώ... Εν ετει 2020 θελω το εσωτερικο του αυτοκινητου μου να με ταξιδευει σαν χρονοκαψουλα στο μελλον. Αυτο βεβαια ειναι μια δικια μου διαστροφη... Οταν εχεις μεγαλωσει με ταμπλω και σαλονια DS, GS, CX, SM, XM, GSA, BX, C4 mk1 αλλα και τα πιο συγχρονα C4-DS4-C5-DS5 oλα τα αλλα σου φαινονται απλα, τετριμενα και παλιομοδιτικα. Τα σαλονια και τα ταμπλω της νεοτερης γκαμας της Citroen ειναι ιδιαιτερα ξεχωριστα αφου εχουν σαν προτεραιοτητα την lounge αισθηση. Ελπιζω να εγινα κατανοητος. Ειμαι τυπος avant-garde. Mε κουραζουν τα χιλιοφορεμενα σχεδια σε σαλονια και αμαξωματα οσο καλα και αν εχουν υλοποιηθει. Τα δεχομαι και τα εκτιμω τα συγχρονα κορεατικα και τα συνιστω σε φιλους και γνωστους που ψαχνουν ενα τιμιο και συγχρονο αυτοκινητο να κανουν τη δουλεια τους. Η Citroen ομως (οσο και αν γκρινιαζουμε) εχει μια άλλη αύρα... :) :love

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 750 από 780 [ 11690 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 747, 748, 749, 750, 751, 752, 753 ... 780  Επόμενο



Συναφή θέματα

''γενικες'' ερωτησεις!
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2vtsssss
Απαντήσεις: 102
Γενικές συζητήσεις γύρω απο τον Κ.Ο.Κ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: GS75
Απαντήσεις: 40
Γενικές Απορίες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 924
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ