Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 03:01 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μαρ 2020, 21:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Lohias^ έγραψε:
Έπεσε αντιγραφή ή μου φαίνεται;;;;

ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Παιζουν ολοι με τις λεπτομερειες των άλλων...Ετσι γινεται το παιχνιδι στα σχεδιαστικα κεντρα. Σε μια τετραθυρη μπερλινα ειναι λιγο πολυ δεδομενες οι αναλογιες.

nonos έγραψε:
Ολοι αν θελουν μπορουν.. και να διαφοροποιηθουν και να βγαλουν κατι πολυ καλο..
Π.χ. 508

Αυτό με τις τόσες ομοιότητες που βλέπουμε στα περισσότερα μοντέλα διαφορετικών κατασκευαστών, είναι επειδή εδώ και αρκετά χρόνια (κι όσο περνάει ο καιρός, ακόμη περισσότερο) τον μεγαλύτερο ρόλο δεν τον παίζουν η ψυχή με το μυαλό και τα μολύβια των σχεδιαστών. Έχουν αναλάβει πρωτεύοντα ρόλο τα λογισμικά και οι αεροσήραγγες ακολουθώντας τι προστάζουν οι νόρμες της αγοράς και της κάθε κατηγορίας, και οι μόδες μαζί.
Στα λογισμικά πια, αυτοματοποιημένος κατά κάποιο τρόπο, συμπεριλαμβάνεται κι ο ίδιος τρόπος σκέψης και των σύγχρονων σχεδιαστών και των αυτοκινητοβιομηχανιών, που για διάφορους λόγους αποκόπτονται όλο και περισσότερο από τα όποια ιστορικά χαρακτηριστικά κάθε μάρκας. Κι αυτός επίσης είναι πολύ σημαντικός λόγος για τις τόσες ομοιότητες.
Και παλιά, έπαιζαν όλοι με τις λεπτομέρειες των άλλων, αλλά τις αφομοίωναν και τα τελικά αποτελέσματα είχαν διαφορετικότητα και διατηρούσαν ξεχωριστούς χαρακτήρες και ιδιαίτερες φόρμες σε δεδομένες και τότε διαστάσεις/αναλογίες. Κάποτε βλέπαμε σκιές και καταλαβαίναμε σχεδόν στο 100% των περιπτώσεων μάρκες. Τώρα πάει αυτό, όλο και περισσότερο πάμε σε παγκοσμιοποιημένες φόρμες.

Γιατί (δυστυχώς, για τα δικά μας μυαλά των εποχών μας) προς τα εκεί πάει το αυτοκίνητο. Προς το όχι και τόσο μακρινό μέλλον, τότε που τα επιβατικά αυτοκίνητα για τους πολλούς θα είναι όλα αυτόνομα με ηλεκτροκίνηση, σχεδόν ολόιδια και προσαρμοσμένα στις χωροταξίες των χάι-τεκ πόλεων και στις χάι-τεκ οδικές αρτηρίες, που δεν θα ανήκουν σε ξεχωριστούς ιδιοκτήτες αλλά σε κατασκευαστές-παρόχους και θα χρονομισθώνονται διαδικτυακά εξυπηρετώντας ανά πάσα στιγμή όσο το δυνατό περισσότερους επιβάτες σε κοινές διαδρομές. Για τους λίγους και τυχερούς που θα μπορούν να πληρώσουν, θα υπάρχουν λογικά για ιδιόκτητα και αυτοκίνητα με ιδιαίτερους χαρακτήρες, σπορ ή παντός εδάφους ή ότι άλλο τέλος πάντων. Αλλά πόσα! Και για πόσους! Που όσο πάμε μπροστά, τόσο πιο λίγο δένονται οι νέες γενιές με το αυτοκίνητο και το βλέπουν όπως εμείς! Αυτές οι νεότερες γενιές είναι που ήδη σχεδιάζουν τα σημερινά που μας ξινίζουν με τις ομοιομορφίες τους, και σχεδιάζουν και θα φέρουν όσο αλλάζουν κι αυτό το μέλλον.

Κλείνω τη (δυσάρεστη... :bounce ) μελλοντολογία και επιστρέφω στη light ομοιομορφολογία, παραθέτοντας το νέο αποκλειστικά ηλεκτρικό compact SUV της VW, το ID4. Πιο Citroen μούρη και φόρμα, δεν γίνεται, ούτε και να τους το ζητούσαν να το κάνουν!

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μαρ 2020, 11:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Αλλη μία μεγάλη επιτυχία των φίλων μας των Γερμανών .
Η Βάγκ ξαφνικά αποφάσισε να καταργήσει τα μοντέλα φυσικού αερίου , τα οποία έχουν μόνο 9 λίτρα ρεζερβουάρ βενζίνης ώστε να μην θεωρούνται βενζινοκίνητα και προφανώς όσοι τα έχουν αγοράσει , απλά τα παντρεύτηκαν .

Ακόμα φίλος που πήρε πέρσι βίτο για μεταφορά επιβατών , τον φώναξαν μαζί με άλλους γιατί είχε παράνομο λογισμικό ρύπων .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μαρ 2020, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Τέλος το νέο suzuki jimny από την Ευρωπαϊκή αγορά!
https://4drivers.gr/photo-story/i-synto ... yllektiko/

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2020, 10:59 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
nonos έγραψε:
Τέλος το νέο suzuki jimny από την Ευρωπαϊκή αγορά!
https://4drivers.gr/photo-story/i-synto ... yllektiko/
Κρίμα ρε φίλε. Τέτοιο αμάξι και να πάει απατο! :-) :-D

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2020, 13:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Καμία συμπάθεια από τη μεριά μου στο συγκεκριμένο, αλλά αυτοκίνητα που έχουν συγκεκριμένο χαρακτήρα και σκοπό καλό είναι να υπάρχουν από πολλές απόψεις. Το έβαλα για το γεγονός και τους λόγους πίσω από αυτό. Από τέτοια πραγματακια βλέπεις που πάει η αυτοκίνηση και πόσο περισσότερο αποτέλεσμα lobbying και όχι ζήτησης-ικανοποιησης είναι το που πάει η αυτοκίνηση...

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2020, 15:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
nonos έγραψε:
Καμία συμπάθεια από τη μεριά μου στο συγκεκριμένο, αλλά αυτοκίνητα που έχουν συγκεκριμένο χαρακτήρα και σκοπό καλό είναι να υπάρχουν από πολλές απόψεις. Το έβαλα για το γεγονός και τους λόγους πίσω από αυτό. Από τέτοια πραγματακια βλέπεις που πάει η αυτοκίνηση και πόσο περισσότερο αποτέλεσμα lobbying και όχι ζήτησης-ικανοποιησης είναι το που πάει η αυτοκίνηση...
Εγώ που έχω πάρει τέτοιο για να ανέβω στην πλαγιά στις ελιές και να ξεκολλήσω το sx4 του πατέρα μου πάντως, το συμπάθησα. Ειδικού σκοπού μεν, αλλά αυτόν τον ειδικό σκοπό τον επιτυγχάνει.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2020, 13:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Πάνω κάτω το ίδιο λέμε. Αρκεί να το χρησιμοποιείς για το σκοπό που φτιάχτηκε. Βέβαια πόσο καιρό θα περνάει σε τέτοιους χώρους και πόσο στην άσφαλτο ένα αυτοκίνητο... Για αυτό αν είσαι σε βουνό παίρνεις ένα Νιβα για τα χοντρά και ένα καλό στριφτερο γιατί είσαι σε βουνό.. :love :D

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2020, 14:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
100%

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2020, 22:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
H εταιρεία έβγαζε το αυτοκίνητο με ένα κινητήρα και δύο εκδόσεις , τον μικρό με πεντατάχυτο κιβώτιο και τον μεγάλο με εξατάχυτο κιβώτιο .
Μετά έβγαλε άλλο κινητήρα , πάλι με 2 εκδόσεις , ίδιους ίππους , αλλά πλέον ο μικρός είναι 6τάχυτος και ο μεγάλος αποκλειστικά αυτόματος .

Ο άλλος είναι στο επίσημο δίκτυο , πουλάει τον παλιό κινητήρα με το 6τάχυτο και λέει ότι είναι καινούργιο το αμάξι με τον νέο κινητήρα , αντί για δύο ετών , απούλητο .
Και όταν τον ρωτάς τι γράφει η άδεια , σε ρωτάει τι δουλειά κάνεις . Του λές τι κάνεις , αλλά ότι ασχολείσαι με το άθλημα . Και η απάντηση του είναι ότι εγώ τα πουλάω τα αμάξια... Σιγά το επικαμπύλιο ολοκλήρωμα ρε μεγάλε και την πυρηνική φυσική ...

Και όταν τον ρωτάς πόσο το πουλάει , σου λέει από την τιμή του αυτόματου , τόσο , όσο έκανε το αμάξι καινούργιο .

Δικαίωμα τα κάθε επαγγελματία είναι να πουλάει όσο θέλει .
Δικαίωμα να λέει ψέμματα και να νομίζει ότι οι άλλοι είναι χαζοί και άσχετοι , δεν έχει .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2020, 22:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 27 Απρ 2012, 10:14
Δημοσιεύσεις: 127
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΤΤΙΚΗ
nonos έγραψε:
Πάνω κάτω το ίδιο λέμε. Αρκεί να το χρησιμοποιείς για το σκοπό που φτιάχτηκε. Βέβαια πόσο καιρό θα περνάει σε τέτοιους χώρους και πόσο στην άσφαλτο ένα αυτοκίνητο... Για αυτό αν είσαι σε βουνό παίρνεις ένα Νιβα για τα χοντρά και ένα καλό στριφτερο γιατί είσαι σε βουνό.. :love :D

Με την προυπόθεση οτι έχεις την οικονομική δυνατότητα να το κάνεις.Διαφορετικά παίρνεις κάποιο που κάνει καλά όλες τις δουλειές,αλλά καμία τέλεια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2020, 12:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Ο ιάπωνας παραδοσιακά είναι τσακωμένος με το θέμα αισθητικής-γούστου και γι'αυτό και δεν έχω ιδιαίτερη συμπάθεια στα γιαπωνέζικα..ΑΛΛΑ το jimny θεωρώ ότι εξέπληξε ευχάριστα την αγορά γιατί -κατά κάποιο τρόπο- πήγε κόντρα στο ρεύμα και έδειξε χαρακτήρα...κάτι που στις μέρες μας τείνει να εκλείψει..μόνο γι'αυτό το λόγο το συμπάθησα!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Μαρ 2020, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Παρακολούθησα τον βιασμό του Hyundai i30N από ένα Civic Type-R...
https://youtu.be/0qtA0tRZiYo

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Μαρ 2020, 21:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
https://youtu.be/RMwiOf6hD8s
Υπάρχουν και πιο βιασμένα...

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μαρ 2020, 12:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
nonos έγραψε:
Το βαζω γιατι μου φανηκε μια ψυχραιμη προσεγγιση με στοιχεια υποκειμενικοτητας παντα τα οποια ειναι δηλωμενα ομως, πολλες λεπτομερειες και δε μου φανηκε κατευθυνομενο.. :thumb Απο ενα μεσο που το θεωρω πολυ μετριο κατ τ αλλα και οτι εξοφθαλμα τα παιρνει.. (κεντρικο μπανερ αυτη τη στιγμη στην αρχικη τους σελιδα με 4 αρθρα μες το Μαρτη για το νεο golf... :laugh )
https://www.newsauto.gr/news/sigkrinoum ... gti-video/

Μόλις μία σελίδα πίσω σε πολύ ρεαλιστικότερές ελληνικές (πολύ σημαντικό) συνθηκες.

Και χωρίς να ασχολούμαστε με το ανάποδο στροφόμετρο του 308, το infotainment του type R και να μη λέμε κουβέντα για το αστείο εσωτερικό του Ν... Συγκρίνοντας τα στην ευθεία με 5 διαφορετικούς οδηγούς.... :laugh

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2020, 11:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Κατεβαίνω τα πρωινά στην οικοδομή , που είναι σε νότιο-ανατολικό προάστιο και μέχρι το μεσημέρι , έχω κάποιο χρόνο που είτε είναι σε προγραμματισμένες δουλειές , είτε έχω κάποιο ελεύθερο τμήμα , που πάω για καφέ όπως τώρα που σας γράφω , ή κάνω και κάποια βόλτα .

Ετσι σήμερα , οι δουλειές έγιναν πρωί , κάτι άλλες με το δημόσιο , αναβλήθηκαν λόγω της χαλάρωσης που τους διακρίνει και βγήκε χρόνος και είπα να πάω βόλτα στην Μάζντα που δεν είχα πάει καθόλου από τότε που άνοιξε .

Τα είδα λοιπόν .

Ομορφα . Ποιοτικά , αλλά μέχρι εκεί . Η αίσθηση μέσα μοιάζει πολύ με φόρντ , αλλά είναι φτιαγμένα για μετρίου ύψους ιάπωνες και κορεάτες .

Το CX-3 έχει χώρους ανάλογους του 208 - κόρσα . Στο 2 δεν μπήκα . Το CX-30 έχει λίγο μεγαλύτερους , αλλά μεγαλόσωμος άνθρωπος δεν βολεύεται ούτε στα καθίσματα , ούτε στα πόδια , ενώ πίσω χωράει μόνο μικρό παίδί . Την ίδια αίσθηση και το 3 αφού είναι το ίδιο αμάξι πρακτικά .

Κράζουμε το 2008 για την φαρδιά κονσόλα και το εξόγκωμα στην πόρτα που σε αναγκάζει να οδηγείς με τα πόδια ενωμένα , αλλά εδώ είναι πολύ στενάχωρα . Μπορεί η αίσθηση να είναι σπορ , αλλά αυτό να το δεχτώ στο ΜΧ-5 . Οχι στα σουβ και τα σεντάν .

Πάντως για μικρόσωμους κάτω από 1,70 άντε 1,75 , μια χαρά είναι , αν είναι 20-30 χρονών , φιτ και έχουν πολύ μικρά παιδιά .

Εχουν και το θέμα με τους κινητήρες και τα κυβικά .

Ξανμπήκα μετά στο αιρκρος και μου φάνηκε χαώδες ...


Να πω και κάτι ακόμα . Ποιός ηλίθιος στο μάρκετινγκ έχει πεί σε όλες τις μάρκες και τους πωλητές , ότι πρέπει τα καθίσματα να είναι μπροστά και όσο πιο ψηλά γίνεται και τα τιμόνια έξω ?

Μήπως νομίζουν ότι μόνο 18άρηδες είναι το κοινό τους ?

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 752 από 780 [ 11690 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 749, 750, 751, 752, 753, 754, 755 ... 780  Επόμενο



Συναφή θέματα

''γενικες'' ερωτησεις!
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2vtsssss
Απαντήσεις: 102
Γενικές συζητήσεις γύρω απο τον Κ.Ο.Κ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: GS75
Απαντήσεις: 40
Γενικές Απορίες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 924
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron